Mitä sää taas hommasit. Tilaisuus jäi käyttämättä :(
Tyhmä oot Tomi
26
353
Vastaukset
- Tommitititi
Et olisi antanut kuitenkaan. Netissä vaan kirjottelet. Mä tarviin ulkoilua ja puumanaisia ja kissanaisia.
- Vihaan sua
No mee ettiin niitä ja haista paska.
- löysin sut jo
Vihaan sua kirjoitti:
No mee ettiin niitä ja haista paska.
kiusoittelen jonkin aikaa kunnes hyymyilet onnesta ja törmäämme kadulla. toivottavasti et ole ehtinyt puuman ikään siihen mennessä.
- et missä nähää
löysin sut jo kirjoitti:
kiusoittelen jonkin aikaa kunnes hyymyilet onnesta ja törmäämme kadulla. toivottavasti et ole ehtinyt puuman ikään siihen mennessä.
olis viikonloppu ja kaikkee pinppiä jos pääsis kutittelee taas vaihteeks
- rikki oon
löysin sut jo kirjoitti:
Sä oot kiusannut mua yli kolme vuotta :(
- enpä
rikki oon kirjoitti:
Sä oot kiusannut mua yli kolme vuotta :(
kyllä tiennyt että olet sinä. etkä sanonut suoraan tai en tajunnut. tässä sitä sitten ollaan.
- Moikka!
enpä kirjoitti:
kyllä tiennyt että olet sinä. etkä sanonut suoraan tai en tajunnut. tässä sitä sitten ollaan.
Mä lähen nyt ryyppään ja bailaan jää sä tänne mätäneen!
- nyt on
Moikka! kirjoitti:
Mä lähen nyt ryyppään ja bailaan jää sä tänne mätäneen!
krapulanhoitopäivä. voishan illal ryypätäkkii...
- vaihtoehtoi on
älä hyvä immeinen ryyppäämään lähe, se ei auta teiän välirikkojanne korjaamaan. Muita ratkaisuja varmaan löytyy. teette tärskyt ja menette vaikka yhdessä mieluummin. :) Tai sitten meette vaiks ulkoilemaan tai liikuntaa harrastaan. Itekin lähössä 90 minuutin rääkkiin kohta, vaikken toissapäiväsestäkään viel toipunu. vaik ei tuollasia huolii olekkaan.
- toi liikunta
olis kyllä kivempaa kahestaan.
- mullukkas
ei Tomi oo tyhmä.
- Hus sika metsään
kyllä Tomi on ääliö ja niin on se nainenkin. Huh huh, mitä idiootteja.
- se siitä
Sen nyt tietää jokainen että Tomin nainen ei älyllä loista.
Tomi poika se vaan vierasta painaa. :D- Kannikka
Tomi painaa ihan mitä vaan, jos sillä vaan seisoo.
- enhaluasunviestejä
Kivat sulle Tomi.
- kiinteepylly
Niinhän se painaa ihan mitä vaan olen huomannut. Mikä Tomia mahtaa vaivata kun niin käyttäytyy vaikka on oma vaimokin.
- Kaveri
kiinteepylly kirjoitti:
Niinhän se painaa ihan mitä vaan olen huomannut. Mikä Tomia mahtaa vaivata kun niin käyttäytyy vaikka on oma vaimokin.
Mä taas painaisin ilomielin sitä Tomin vaimoa, uuuh ihana suomalainen muija.
- paina vaan
Kaveri kirjoitti:
Mä taas painaisin ilomielin sitä Tomin vaimoa, uuuh ihana suomalainen muija.
Tomin vaimolla on herpees
- Tiedoks vaan
paina vaan kirjoitti:
Tomin vaimolla on herpees
Mun kaipaamallani tomilla ei ole vaimoa.
- hey beibe
Tiedoks vaan kirjoitti:
Mun kaipaamallani tomilla ei ole vaimoa.
tsk tsk
- Tomi,
Hey, miks te mua pilkkaatte. Ei oo kivaa.
- Vedä käteen
Lopeta mun kiusaaminen ja oo hilijaa..
- kizuli__
Mie en jaksa näitä höpötys palstoja enääs...parempaaki
tekemist löytyy ku roikkuu tääl :) - hetkenhuuma
Pelaa pelejäs
- kizuli__
Mitä ihmeen pelejä?
- 000890%
Onko pohjoisen poikia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392872Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282683100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442346Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201921Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401833Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571669- 381553
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä331447- 451373
- 261231