mies on se jokin, tai hänessä on sitä jotain, ajankin jälkeen?
mistä sä nainen tiesit
13
289
Vastaukset
- sen vaan
tietää...
- vastaillen.
No, ensinnäkin, miellyttävä ulkonäkö, olemus niin sexy. Katse, huomioiminen, se oli siinä. Ja edelleenkin sama vaikutus.
- Selittää...
Kuinka pystyy selittämään sellaista sisäistä tietoa, jota ei voi järjellä selittää... Intuitio?
- mä tiesin sen
muutama viikko ensi tapaamisen jälkeen. Tajusin vaan, että herranen aika sentään, tuon tyypu kanssa voisin mennä naimisiin vaikka heti! Kolahti niin lujaa. Harmi ettei sitten mitään tullut.
- Aika sama juttu
mulla.
Pari kuukautta ja olin aivan hulluna erääseen mieheen.
Kohta siitä onkin puolitoista vuotta aikaa, ja huomaan hyvin, että jään tyhjin käsin.
- yks nainen...
tiesin heti kun viereen istu :) mut mies ei oo ajatellu samaa musta ilmeisesti :/
- Häntä en koskaan saa
Hän pyörii mielessä ja ajatuksissa koko ajan. Hän ärsyttää ja auttaa. Luotan. Vienyt mun muistin. Sekottanut ja sekoittaa mun pään on tässä vieressä tai kaukana. On samanlainen ja täysin erilainen. En saa häntä mielestä vaikka käyttäisin kaiken mielikuvituksen hänet unohtaakseni.
- hän,,,
katsoi silmiini, vei heti jalat alta, hänen äänensä on kuin kultaa, hänen kosketuksensa tuntuu koko vartalolla, hänen läheisyys pistää sydämeen, hänestä huokuu lämpö minua kohtaan, hän on vain niin ihana ja rakas, mutta emme toisiamme saa.
- oikea rakkaus
Lämpö kuinka tämä lämpö näkyy? Kohteleeko hän sua hyvin ja kunnioittaen? Outo viesti
- Kukaan muu ei saa
samaa aikaan minussa. Kenenkään muun kanssa en ole tuntenut eläväni niin voimakkaasti. Valitettavasti se myrskyisyys näkyi myös huonoissa hetkissä.
- hän,,,
se on kahden täysillä rakastavan ihmisen välinen asia, lämpö ei näy, vaan sen tuntee, kyllä hän kohtelee minua kuin prinsessaa, hän välittää, samoin minä, melkein niin kun olemme yhdessä, pelkäämme toistemme kosketusta, koska kumpikin varattuja , emmekä halua loukata ketään, kuinka kauan jaksamme ja pystymme, onneksi emme joka päivä näe, ikävä kuitenkin valtava, mikähän se uusi kappale olikaan, joka nyt soi radiosta, ettei loukattaisi ketään, salatulla suhteella, en nyt jaksa muistaa
- valaistunut oikeasti
koska rakkaus häneen pakotti etsimään kadonneen itseni. Löysin. Olen kiittänyt häntä tästä.
- Valoja päällä.
Sama juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362