Onkohan sillä yhdellä kaikki nyt hyvin?

Voi apua

Minulla on ollut koko päivän tosi ahdistunut olo, ja hän on ollut mielessäni. Onkohan hänellä asiat huonosti, vai mistä minulle tuli tällainen kumma tuska :(

Uskotteko sellaiseen yhteyteen, että voi vaistota jonkun kaukana olevan tunnetiloja?

31

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti voi

Kyllä toisen, itselle tärkeän ihmisen tunnetiloja voi aistia. Mä itse uskon, että intuitio kertoo paljon. Ehkä se on jokin merkki siitä, että sun pitäisi ottaa yhteyttä?

• Kyllä kyllä

sillä ei ole mitään muuta selitystä sille, että käsittämätöntä lisävoimaa
        sain eräänä päivänä hänestä (naisesta)! Ajattelin vain, että ei se voi
        olla totta, onhan hän varmastikin tänä päivänä muualla päin eikä täällä
        lähimainkaan. Lisävoimia saatuani selvisin hienosti ja kun palasin ---
        ihmeekseni sä OLIT SIINÄ hei kauniimpana kuin koskaan....

• pompula3

soita ja kysy?
      uskon että hyvin läheiset ihmiset voi aavistaa toisen tunteita etäältäkin.

• ap.

En voi ottaa yhteyttä juuri nyt mutta yritän ajatella tsemppaavasti. Jospa tämä on vain kuvitelmaa.

• Me edia

Mutta se voi olla vain harhaakin. Paljon mahdollista sekin. Itsekin ajatellut ja tuntenut jotain. Ja todistettavasti osunut oikeaankin.

• aiopvgjdvijdog

ehkä hänellä on ikävä sinua?

• ozlks

Olen ajatellut tänään tulevaa kuolemaani ja sitä kuka mahtaa joutua järjestämään hautajaiset sitten. Myös rahahuolet painavat.

• ap.

Niin, voi olla harhaakin. Tänään on ollut aamusta asti kumman levoton olo, enkä saa häntä mielestäni. No, oma mielihän tässä temppuilee, ja hänellä on varmaan (toivottavasti) asiat erinomaisesti.

• Ei välttämättä.

Ole jos ei sinullakaan ole. Mites tuo intuitio siihen sanoopi?

• Harhaistako?

Jos olet huolissasi, älä selittele, vaan toimi. Jossain joku voi olla tosi surullinen. Mistä tiedät jos et kysy?

• Miks..
        Harhaistako? kirjoitti:

Jos olet huolissasi, älä selittele, vaan toimi. Jossain joku voi olla tosi surullinen. Mistä tiedät jos et kysy?

oot sä suruineen?

• Monestakin syystä
        Miks.. kirjoitti:

oot sä suruineen?

todella monesta syystä

• jos minulle

laulusi,niin kiitos.

• todella..

Kauniin koskettavat sanat ,,

• R2Langdon

No ei täällä nyt kaikki ihan hyvin ole, kun sinusta ei ole kuulunut pitkään aikaan. Olen eilen ja tänään miettinyt entistä enemmän, mitä sulle kuuluu ja meidän keskeneräisiä asioita, joita haluaisin käsitellä. Ne ovat tärkeämpiä asioita, kuin jotkut muut ihmiset täällä lähellä. Urheilua olen viime päivinä katsonut.

• Kannattais...

No kannattaisko ottaa yhteyttä ja käsitellä ne asiat, jos kerran tärkeitä ovat?

• Olet mielessä

ja ei siinä nyt auta että hoetaan "ota yhteyttä". Yhteydenotto ei ole hankalaa, mutta vastaukset keskeneräisiin asioihin on hankalat.

Tuloksena pieni kuolema, maailmanloppu tai paratiisi. Voitte uskoa että pari noista vaihtoehdoista pistää jarruttelemaan yhteydenottoja ;)

Urheilua seurannut tämä nainenkin, ei mitenkään piristävää. Omasta sporttailusta tuli hyvä fiilis :)

• näin nyt..

Olisin vaan kysynyt jotain..ja kertonut jotain..mutta ei mitään..

• sinulle

kerro pois, se voi helpoittaa....

• näin nyt..
        sinulle kirjoitti:

kerro pois, se voi helpoittaa....

Äh ei se ollut tärkeää nyt kun jälkeenpäin ajattelee..

• sinulle
        näin nyt.. kirjoitti:

Äh ei se ollut tärkeää nyt kun jälkeenpäin ajattelee..

No varmasti on. Soita ja kerro tai laita tekstari. Jos täällä et halua kertoa.

• Hassu juttu

kun noin kovasti huolestuttaa, mutta ei voi yhteyttä ottaa.

• toimeksi nyt

Kaikki olisi paremmin, jos ne treffit olisitte tehneet ja jutelleet, nyt vaan haikaillaan, ei maailmanloppu ole, vielä ehditte vaikka mitä.Ei en usko vaistoon, enemmänkin huonoon omaantuntoon, se voi kolkuttaa ja antaa pahan olon.

• väärä ajoitus aina

Mutta kun hän ei ollut kiinnostunut silloin.

• Joku vaan_

onko nyte kyse jostai tunne jutusta?

• 2xcv

kakkonen kun ei voi ottaa yhteyttä?

• apua kaipaava

Tunnetko hänet hyvin?

• treffit

Varmaan niin hyvin tuntevat, että treffit kannattaa järjestää.

• räjähtänyt.

Uskon kyllä.

En ole se sun yksi, mutta minun päivä on ollut erittäin outo ja ahdistava. En ole kokenut mitään konkreettista pahaa, mutta mieliala on ollut kuin olisi demonin riivaama. Se on vienyt minua ja olen ollut todella kiukkuinen ja helposti räjähtävä koko päivän. Onneksi tuli viimein ilta ja toivon ja rukoilen yöunen tasoittavan mielialaa. Olen yleensä rauhallinen ja tyytyväinen. Ehkä olisi taas aika ottaa selvää mistä nämä tunneryöpyt tulevat.

• apua täältä

En usko, äläkä usko sinäkään. Jossain kuitenkin vain viettänyt leppoisaa päivää ystävien kanssa. Usko mua, kerran luulin kuten sinä ja väärässä olin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4794
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3932
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3830
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      116
      2239
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1356
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1278
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      165
      1264
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      524
      1118
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    Aihe