Kumpi oli pahempaa

hänen rakkautensa

vai vihansa?

9

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi vastaus

Vihansa tietty. Rakkaus tuntui lähes hyvältä, viha hieman pelottavalta. Toisaalta olin yllättynyt, että välinpitämättömältä vaikuttavan ulkokuoren alla oli niin vahvoja tunteita ja teräviä huomioita sekä niistä syntyneitä ajatuksia. En mitenkään ollut ymmärtänyt sitä.

• Eräs vastaus

Rakkaus jäi hyvin hyvin epäselväksi, viha minun ymmärtääkseni ei. Mielestäni rakkauden olisin ansainnut, miksen olisi, mutta vihaa en. Ja tarvitseeko rakkautta ansaita? Sitä joko on tai ei ole, siinä välillä on sitten jotain muuta.

• Olen väsynyt

Viha jäi viimeiseksi mielikuvaksi hänestä, se oli niin kouriintuntuvaa. Yhtä konkreettista oli rakkautensa. Ei epäilystäkään, että hyvä ja paha hänessä olivat yhtä suuria. Nyt en mitään voi, en osaa, en tiedä, olen hukassa. Olen vain. Kaikkeen tottuu.

• Hänen rakkaudestaan

en tiedä mitään, koin ainoastaan hänen taholtaan välinpitämättömyyttä, loukkauksia ja satuttamista. Ne asiat hän kanavoi muhun, rakkausasiansa hän ohjasi muualle.
      Kuitenkin pahaankin tottuu jotenkin kauan jatkuessaan mutta kyllä se tunteet hiljalleen hiivuttaa.Olin hänelle pelkkä miinustettava.

• ....................

Viimeiselle viestittäjälle: Et taida puhua totta. Tuollainen olisi luonnotonta tässä elämässä.

Minua kiinnostaa se, mitä sinä teit?

Tuskin tähän vastaat. Vaikutat omahyväiseltä, pieneltä lapselta, jolla henkinen kasvu on jäänyt pahasti kesken.

• siv_

taitaa kyllä oikeammin olla niin että sinä olet se lapsellinen ja omahyväinen lapsi jonka kehitys on jäänyt tuolle asteelle että olet jonkun kirjoittajan kimpussa yhtenään.

• hyihelevetti........
        siv_ kirjoitti:

taitaa kyllä oikeammin olla niin että sinä olet se lapsellinen ja omahyväinen lapsi jonka kehitys on jäänyt tuolle asteelle että olet jonkun kirjoittajan kimpussa yhtenään.

Mistä sä tiedät, et toi yks kirjoittaja on koko ajan jonkun kimpussa?

Vai onks teit tääll nykyään vai jokin ryhmä, kun vanhat nimerkit ovat häipässeet ja niideekin nimerkkejä käytetään häikäilemättömästi hyväksi.

Taukki oot. Et huomaa, että paljastat paskapuheitas.

• älä vaahtoo ..
        hyihelevetti........ kirjoitti:

Mistä sä tiedät, et toi yks kirjoittaja on koko ajan jonkun kimpussa?

Vai onks teit tääll nykyään vai jokin ryhmä, kun vanhat nimerkit ovat häipässeet ja niideekin nimerkkejä käytetään häikäilemättömästi hyväksi.

Taukki oot. Et huomaa, että paljastat paskapuheitas.

relaa, relaa, kyllä ton tunnistaa useempi, aina sama nega samalle ihmiselle muillekin
        kun luulee tunnistavansa mutta mettään menee.

• 19+14

En mä kirjota näitä. Kerran tai kaksi kirjotin jostain luottamuspulasta muistaakseni mut en enää. Ei mulla ainakaan ole tarvetta vatvoa tätä enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe