Ei siis mitään tusinakamaa!:-)
Olen muuten aitoa 100% lihaa.
19
145
Vastaukset
- Muista nesteyttää välil
Suositus on 70 pinnaa nesteitä elimistössä
n. karkeasti.- oon mäkin hamppari?
... ja ainakin pään osalta olisi suositeltavaa olla jotain muuta nestettä kuin sitä mitä "tosimiehellä" on
- Oikea aito
sen olla pitää, luuta ja nahkaa ja vähän vettä. :)
- fakta on
Nyt tais tuoteselosteeseen tulla virhe.Vain 40% lihaa.Emännissä 35%
- teeeeeeeeeeee
Mitäs se paksuus on ? hk:n sininen vai gotleri ?
- Oikea Tosimies71
Minähän olen jo kertonut koon sinulle sata kertaa 17/5!:-)
- rekkaa ittes
tonne eliittikumppani sivulle. Siellä saat kehua retostella ja markkinoida itees oikein luvan kanssa, ja kohteetkin varmasti SINUN TASOASI!!!!!!!!
- hfrhfkfahfkhfaköafh
Et siis ole feikkilihaa eli hevosenlihaa?
- Oikea Tosimies71
Ei kyllä minä olen aitoa suomalaista ihmisen lihaa!:-) Mitä tulee eliittikumppaniin, niin katselin kyllä sieltä mahdollisuuksia mutten löytänyt mitään sopivaa sillä kerralla.
- eli olet
liian eliittiä jopa sieltä löytämään TASOISESI kumppanin. Eipä tarvitse kummoistakaan ennustajan lahjaa todeta, että sulle jää vain kaluttu luu käteen.
- Oikea Tosimies71
Niin,,, tulevaisuuden ennustaminen on kyllä aika mutkikasta, mutta mikäli olet noin vakuuttunut en ala kiistellä kanssasi!:-)
- Hieno mies.
Suomi24 tarvitsee yhden kelpo siitosoriin. 17,5. Hmmmm.... naiset toi on keskivertoa pidempi. Asenteestansa päätellen oikein oikein tarmokas tapaus. Näen monia monia, monia vihkiäisiä ja onnellisia naisia tulevaisuudessa.
- nyt,
sitten tosimies, mene näillä otsikoilla, lupaa jättää aijis rauhaan, minäkin tykkään nyt kirjoituksistasi,,
- ....................
......................................................................................... .
- Blääh
Taidan ruveta kasvissyöjäksi!
- Oikea Tosimies71
Kasvissyöjän "ura" on vaarallinen tie. Ihminen nimittäin tarvitsee lihan vitamiineja elääkseen eritoten aivot!:-)
Mitä tulee "Ajiksen" kiusaamiseen, niin rauhoitan toistaiseksi, mutta lopullisesti en voi sitäkään luvata! - Vai oikea, niin niin
Kulehan "tosimies". Mulla on yli 400000€ talo 30000 neliön tontilla, ja mökki rantoineen & veneineen. 3 autoa, joista yksi matkailuauto ja yksi urheiluauto, 4 moottoripyörää, oma yritys. Rahaa pankissa "tarpeeksi". Käytän naisellisia vaatteita, ja erittäin korkeita korkoja. Meikkaan joka päivä ja laitan hiukset. Perässäni juoksee yli 20 vuotta nuoremmat miehet.
Listaa voisin jatkaa, mutten jaksa.
Mutta sen sanon, etten koskaan huolisi kaltaistasi miestä juttujesi perusteella.
Ja nyt olen jättämässä tuon elämän taakseni, en tee sillä mitään, jaan suurimman osan pois. Mammona ja maallinen tavara ei enää merkitse minulle mitään, kun olen menettänyt jotain maailman kallisarvoisinta.
Pistäpä sinäkin elämäsi arvot oikein miettien järjestykseen, ja lopeta ruikutus ja kehuskelu. - Oikea Tosimies71
En ole viime aikoina edes ruikuttanut ja kehuskellutkaan. Onnea sinulle sitten valitsemallasi tiellä.
Sinä et sitten minua huolisi, eli kiitos kannanotostasi. Olen muuten kertonutkin etten toistaiseksi etsi mitään, tai ketään.- warning ++
shadow behind you, tosmes :(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708