Vitun kusipää lääkäri määräsi mulle Gefinaa
NYt mun kikkeli on pienentynyt ja hiukset lähti silti
Finan takia muna pieneni.
8
159
Vastaukset
- dsadas
Noh nyt kävi näin :(
- ????
Mutta helpottiko eturauhasvaivat? Muuhunhan Gefinaa ei _määrätä_.
- pieni mutta vikkelä
finasteridin yksi nimetty sivuvaikutus jos ette tienneet, tosiaankin veijari voi pienentyä tai komeusmitat surkastua.....toinen vähemmän yleisessä tiedossa oleva finan sivuvaikutus on masennusoireet, dht:llä on kummallisia yhteyksiä hermostoon myös, ja kun kokonais dht-tasot romahdutetaan lääkkeellä niin osalle käyttäjistä tulee masennus ja voimattomuusoireita. Varsinkin jos muutenkin on taipumusta masennukseen.......ei aina osaa yhdistää että vois olla jollain ihan muulla lääkkeellä sormet pelissä. tutkikaa vaikka netistä, katsokaa se webbisaitti joka listaa näitä haittoja.
- fina is best
Onneksi aloitin käytön ennen kuin päälaella oli kämmenen kokoinen aukko. Vuosien kokemuksella sanon että täysin turvallinen lääke.
Onneksi aloitin käytön ettei tarvi nyt olla katkerana. On se fina vaan niin hyvä lääke. - No kai se veijari
pienenee silloin jos ei enää seiso,mutta muuten se ei kyllä mihinkään pienene jos vaan verenkierto on kunnossa! Pallit on rauhaset jotka teoriassa sitten voi pienentyä esim jos kehon ulkopuolelta ajetaan testoa kiertoon niin kulkuset surkastuu.
- dsadsa
fina is best on niin paska trolli että naurattaa
- fine rulezzzz
Mitä trollia siinä on, että kertoo totuuden, joka perustuu riippumattomiin tutkimuksiin, jotka on tehty tuhansilla käyttäjillä?
On se vaan niin hyvä lääke, että kannattaa vaan kehua, että muutkin pääsisi vaivastaan eroon. Oikea ihmelääke. - dsadsaddsds
Muita myös varoittaa mahdollisista haittavaikutuksista samalla, jooko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027