Joni Virtanen tylyttää Tuksua ja näätiä 3.3. yöllä!

Johtaja Turhapuro

Varohan Joni sanojasi. Sairaaksi ei saisi nimitellä ketään...

sunnuntai 3. maaliskuuta 2013Keskustelufoorumit käy kuumina - Joni on yhtä liero,kuin tukiaiset
Noniin, koska osaan itse ottaa palautetta vastaan ja oikaista asioita fiksusti niin kopsasinpas muutaman aiempiin blogimerkintöihin tulleita kommentteja ja kirjoitan niiden jälkeen oman kantani.

1) Joni tuntuu olevan kaksinaamainen vekkuli ottaa hyödyn sieltä mistä saa ja sitten heittää ihmiset,kuin rukkaset käpälän mäkeen?!

Ensin kaveraataan tukiaisten kanssa ja nuollaan oikein olan takaa.sitten hupsista keikkaa puhutaankin tälläistä.ÖÖ muuten ootko säki nyt se paljon puhuttu näätä tukaisten mielestä?

2) Joni yrittää nyt saada pointseja niiltä vähäisiltä ihmisiltä jotka hänet tietävät tai edes koko ihmisen olemassaolon.Itseasiassa samaan kastiin kuuluva,kuin tukiaiset,ei yhtään heitä parempi.toivottavasti ihmiset näkevät tämän hemmon läpi.

3) Joni on yhtä liero,kuin tukiaiset.Ensin esitti parasta ystävää naisten kanssa ja puolusteli heitä ja oli kilpaa haukkumassa ihmisiä näädiksi ja keskisormea näyttämässä ihmisille tuksujen kanssa.Nyt kelkka onkin muuttunut,kuten kaksinaamaiselta ihmiseltä voi odottaakin.Toivottavasti ihmiset muistavat tämän ja pitävät mielessä,kaksinaamaisten ihmisten kanssa ei kannata alkaa kaveraamaan oli ne julkimoita tai taviksia.Joni ei ole tukiaisia yhtään parempi.

*syvä huokaus* ikäväkyllä kuulostatte nyt ihan Johanna Tukiaiselta, joka väittää minun hakevan julkisuutta hänen kustannuksellaan. Anteeksi, mutta mitä erikoista julkisuutta minä itse tästä saan? Eikö huomio kohdistu aivan toiseen henkilöön? "Miksi teen tämän" Syystä, että vietin 18päivää heidän seurassaan (oli myös hauskoja hetkiä) en kiellä sitä, mutta enimmäkseen sain kokea hyväksikäyttöä, syyttelyä ja agressiivistä käytöstä, varsinkin loppuakohden! Autoin kaupassakäymisellä, koiria ulkoiluttamalla, tavaroiden kantamisessa sekä juontamisessa. Lisäksi huolehdin monesti, että Julia saa yöpiikkinsä kun hänellä on diapetes (hyvin tiedätte) loppujenlopuksi sain kaiken tämän jälkeen vain paskaa niskaani! Ja järkytyin muutamista asioista (en ole kaikkea kertonu edes, enkä aio)

Viimeinen ilta/yö heidän seurassaan (Julian&Johannan) meni helsinkiläisessä ravintolassa, jossa he kummatkin käyttäytyivät omituisesti. Julia haastoi riitaa ihmisten kanssa ja olin kokoajan siinä välissä ja hänen isosiskonsa halusi olla kokoajan huomionkeskipiste, eli hänestä ei ollut apua vaan käski minun pitää Julian aisoissa, vaikka Julia oli aiemmin haukkunut minut ja Juhan alimpaan helvettiin niin, silti ymmärsin häntä tai ainakin yritin ja autoin! Ennenkuin poistuin ravintolasta, pyysin yhdeltä nuorelta naiselta anteeksi Johannan käytöstä (joka repi hatun hänen päästään ja heitti lavalla, jossa jokin bändi soitti) provosoi ihmisiä siis tahallisesti.

Lähdimme tuolta valomerkin jälkeen ja Johanna survoi sitä ennen avatun valkkaripullon käsilaukkuunsa, jota Juha kantoi taksiin ja taksissa sain syyt niskoilleni, että olen kaatanut tahallaan valkoviinit hänen laukkuunsa, heh. Voi luoja. Hän käski minun painua vittuun taksista ja nimitteli törkeästi!Ystävällinen taksikuski, olisi vienyt minut asemalla kaiken huutelun yms sekoilun jälkeen , mutta en voinut jäädä siihen enää! Pelkäsin, että Johanna vetää minua sillä tyhjällä valkkaripullolla päähän. No ei hän kyllä niin uhkaillut, mutta tilanne vaikutti uhkaavalta kuitenkin.

Minulle tuli tosi pahamieli koko illasta ja sitten yhdistin herneet aivoissani ja tajusin, miten pilkkana he olivat minua pitäneet koko sen ajan!!! Kaikki osaa laskea 1 1? Poikkinaiset lauseetkin tulivat mieleeni ja tässä on syy, miksi annoin haastattelun metropolille ja miksi julkaisin blogissani asioita hänestä. Tähän on tullut paljon uusia käänteitä, mutta en lähde niistä avautumaan toistaiseksi! Mietitte sielä palstoilla, mihin pyrin ja haen tässä vaan julkisuutta niin miettikääs KUKA ansaitsee tuollaista osakseen?? Jos yrittää olla kaveri/ystävä ja vastapuoli ei osoita minkäänlaista kunnioitusta tai sympatiaa! Sairasta!! Johanna on sairas henkisesti. Ikävää, mutta totta. Kuka uskovainen ihminen sitäpaitsi menee feikki naimisiin ja kihloihin? Tai ottaa rahaa jostain , mistä ei pitäisi? No nämä ovat jokaisen omia arvomaailmoja, joista on turha sen enempää jauhaa.

En kuitenkaan Johannan avulla haluaisi edes julkisuutta, se ei olisi sen arvoista, vaikka media-alalle haluan niin tälläistä julkisuutta en siihen välttämättä kyllä tarvitse edes :) Sielä pari ihmistä, ehkä tajusi/ymmärsi pointtini, mutta sata ihmistä ei halua edes ymmärtää ja jatkaa samaa paskanjauhantaa. Tsemppiä vaan teille. Olen omaitseni ja tyytyväinen itseeni.

-Oman elämänsä Johtaja-

35

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamen ja hallelujaa

Hallelujaa!

• Samaa paskaa

Uskomattomia ihmisiä! Joni kuuluu samaan kastiin Tukiaisten kanssa.

• Hyvää päivää vaan

Siis millä meriiteillä Joni aikoo julkisuuteen? Joni kuvittelee olevansa hyvännäköinen ja yrittää malliksi, mutta katsoisi edes peiliin, että totuus paljastuisi... Samanlainen turhis kuin Tuksukin.

EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!

• go west

Jonin fiksuin teko ois häipyä noista mielenvikaisista mahdollisimman kauas ja ryhtyä haaveilun sijasta kouluttamaan itsestään jotain...

• Joni on fiksu

Mielestäni Joni kertoo tuossa ihan fiksusti ja asiallisesti mielipiteensä. Arvostus häneen nousi. Pidä Joni tuo linja, vaikutat fiksulta ja ymmärrät, milloin kannattaa poistua tilanteesta. Et kuitenkaan, kuten itse toteat, ihan kaikkea julkisuuteen riepota. Sait kyllä pisteet kotiin käytöksestäsi.

• Samaa sakkia on

Joni osoitti olevansa täysi ääliö.

Kuka muu kuin ääliö viettää 18 vrk seurassa, jossa enimmäkseen haukutaan ja hyväksikäytetään. Jokainen järkevä ja terveellä itsetunnolla varustettu olisi ottanut hatkat jo ekapäivinä.

Joni ei ottanut ja nyt parkuu katkeraa kohtaloaan.

Miksi ei ottanut ja miksi parkuu?

Ei ottanut, koska oli tarjolla ilmaista viinaa, ja koska laski, että Tukiaisista voi myös jotenkin hyötyä.

Nyt parkuu, koska Tukiaisiin kärähtivät sillat ja nyt pitää kerätä säälipisteillä sitä julkisuutta.

Vaikka Tukiaiset olisivat kuinka pahoja, niin älkää nyt hyvät ihmiset alkako Jonista mitään messiasta tekemään! Ei hän muuta hae kuin omaa etuaan.

• jonille +

Joni teki fiksusti.

• Samaa sakkia on
        jonille + kirjoitti:

Joni teki fiksusti.

Joo, toimi juuri niin kuin julkisuustyrkky tuossa tilanteessa toimii.

Toisinsanoen: on läpimätä julkisuudentavoittelija ja toimii juuri niin järkevästi kuin heillä on tapana.

On turha väittää, ettei hakisi julkisuutta. Mitä muuta on viimeisten kuukausien aikana tehnyt, kuin julkisuutta haalinut?

• mixmixmixu

Hyvä Joni! Negatiiviset kirjoittelut taitaa lähteä yhdestä ja samasta sylttytehtaasta....Vahvistit vain sen mitä tässä on epäiltykin, siis noiden Tukiaisten suhteen. Aivan outoa sakkia. Hyvä, että älysit lähteä siitä lössistä, niin kuin moni muukin. Täytyy sanoa että Arto-parka, mitä kaikkea hän joutui ja JOUTUU edelleenkin kokemaan.

• (Älä) Viisastu

Jos Joni oikeasti aikoisi nostaa elämänsä raiteilleen, hänen kannattaisi miettiä miksi häntä nyt niin kehutaan.

Ovatko kehujat oikeasti Jonin puolella, vai haluavatko he häneltä vaan tyydytystä omalle sairaalle uteliaisuudelleen?
      Nyt kaveria, mutta kuinka kauan?

Mikäli aikoo oikaista luisunsa, kannattaisi nollata koko lähimenneisyys, lopettaa avautuminen, ja keskittyä johonkin terveesti pitkäjänteisempään. Nyt jo on nähtävissä, ettei tämä linja johda muuhun kuin loputtomaan sönkkäykseen. Viisas olisi vaiti - ja ottaisi opikseen.

En kuitenkaan usko, että mitään järkiintymistä olisi edes tavoitteissa. Kaikki viittaa aivan muuhun. Näädät tulevat saamaan vielä monet herkkuhetket, koska Joni ei kertakaikkiaan malta eikä kykene luopua niin ihanasta julkisuudesta. Joku lehtikin voi saada kohujuttunsa, josta onkin hyvä jatkaa Johannan viitoittamalla tiellä.

• Hyvä Joni+++

Hyvä Joni,kaikki shaisse esiin noista todella sairaista huumeidenvetäjistä. Nyt putoaa jollaksen narkkarit polvilleen.

• (Ei se) Viisastu

"En kuitenkaan Johannan avulla haluaisi edes julkisuutta, se ei olisi sen arvoista, vaikka media-alalle haluan niin tälläistä julkisuutta en siihen välttämättä kyllä tarvitse edes :)"

Katsotaanpa miten tuolle hurskaalle lupaukselle tulee käymään.

Melkein veikkaisin, että Joni vielä Johannallakin yrittää otsikoissa pysyä, ja tietysti tiliäkin tehdä.

Naurettavaa, että edes kirjoittaa tuollaista hömppää. :)

• Media-ala my ass

Mikä on media-ala?

• tsemppiä Artsille!

Mutta Arto on kihloissa, ja se on hieno juttu!!

• Toivottavasti pian

Alkoholi pois Artolta.

• johtava analyytikko

Tarkoittaa kai media-alalla tv-chatin juontamista. Eix ne kaikki muutkin ole homoja.

• tsemppiä!!

Minusta toi on ihan oikein että oikaseen hiukan näitä juttuja ja kertoo mitä kulisseissa tapahtui. Hyvä Joni ja tsemppiä! Tuohon ei kuitenkaan kannata jäädä vatvomaan, kerran kun on kaiken selittänyt mitä on halunnut, niin jatkaa matkaansa. Älä jää kiinni noihin menneisiin ja ei kannata sen enempää kellekkään alkaa selitteleen sen jälkeen. Tässä on tarina ja siihen piste tyyliin. Kyllä ihmiset jaksaa näillä jutuilla herkutella vaikka maailman tappiinn, tulee puolustajia ja tulee puoltajia, oliko asiat niin vai oliko ne näin, mutta pidä oma kantasi ja jätä se siihen.

• synti syö
    • "Ystävä"

Tälläiset "avautumiset" kertovat ikävä kyllä aika paljon myös kirjoittajasta itsestään. Joni tunki itsensä Tuksun kaveriksi mielistellen ja nuoleskellen Tuksua facebookissa.

Kukaan normaalilla älyllä varustettu ihminen ei roiku toisten kotona liki kolmea viikkoa siipeilemässä. Joni on julkaissut netissä itsestään paljon arveluttavaa materiaalia, joten minun silmissäni Jonin tekemiset eivät pisteita saa.

Joni toimi hyvin tarkoituksenhakuisesti tungettuaan itsensä Tuksun hoviin. Millainen ihminen toimii Jonin tavoin? Ensin mielistellään ja nuollaan ja pyritään saamaan kaikki hyöty irti toisesta ihmisestä ja sen jälkeen tarjotaan puukkoa selkään.

Halveksuttavaa.

• Loisija

Juuri noin.

Jos Jonissa olisi miestä, kääntäisi selkänsä koko tyhmälle teolleen ja jatkaisi "oikeaa" elämäänsä. Jos hällä sellaista on? Vai onko vaan tukiais- ja Youtubehölmöilyjä.

Turha huudella ja selittää. Miten voisi olla kenellekään ulkopuoliselle selityksiä velkaa?
        Johanna voi rätkyttää hetken, mutta mitä väliä. Kuka ottaisi vakavasti?

Joni uhosi, ettei tarvitse Johannan tarjoamaa julkisuutta. Nyt se nähdään, selviääkö omillaan, vai jatkaako avautumistaan.

• Tiivis ryhmä...

Koko Dolls-sirkusväki on absurdia porukkaa, ja sanonnan mukaan "joukossa tyhmyys vaan tiivistyy."

• Huojuvat Homot

Huojuville Homoille kaikki käy...

• Aivan!
        Tiivis ryhmä... kirjoitti:

Koko Dolls-sirkusväki on absurdia porukkaa, ja sanonnan mukaan "joukossa tyhmyys vaan tiivistyy."

Mukaanlukien näädät ;D

• hihi..hihi

Aika poikia, pitivät hetken "hauskaa" yhden tollon kustannuksella,,, menipä vanha taiteilija halpaan ;D

• Varottava esimerkki

Pojat saivat kokemusta miten EI pidä elää.

• dunkkunen

Tunkero on luonnevikainen ihminen. Joutaisi hoitoon. Lähiövalas.

• satunnainen kulkija

Kuten tämän sirkuksen yleisökin alias näädät yms. koko showsta elämänsä sisällön saavat!

• "Antakkee..."

Virtasta yritetään painostaa hiljaiseksi mm. rikosilmoitusten jättämisellä.
      Näin JV raportoi Facebookissaan tänään:

"Tuksu textaa osa 10000000:

"Nyt myös Julia tehnyt susta rikosilmoituksen.
      Kehoitan kohta ottamaan enemmän cipralexia naamaan....;)"

öö okei.....Tulihan se jo kaikkien tietoon, ettei kyseinen neiti ole penaalin terävinkynä?? Antakkee mun kaikki kestää .....*smile*"

• Sivistymätön ..

Tietääkö joku mitä on cipralex?

• Kikkelis kokkelis

Onhan se hyvä että Joni kertoo totuuden siskosten touhuista mutta ihmettelen että miksi Joni alunperinkään halusi tutustua Tukiaisiin jos ei muka julkisuutta halunnut? Ja miksi ihmeessä Joni loisi Tukiaisten luona 3 viikkoa putkeen ja sieti tuollaista käytöstä heiltä? Kyllä tuollaisessa tilanteessa normaali ihminen olisi lähtenyt menemään jo ajat sitten. Joni halusi vain hyötyä Tukiaisista ihan niin kuin hekin Jonista, sellainen hyötysuhdehan heillä selvästi oli. Mitä Joni oikein sitten valittaa? Niin sitä vaan käy jos ei seuraansa tarkoin valitse, kyllähän tyhmempikin tajuaa että Tuksun kelkkaan lähtemisestä ei mitään hyvää seuraa. Kummasti se Suohirviö Pennakin avautui vasta Jonin kertomusten jälkeen, sitä ennen ei Pennasta kuulunut mitään vaikka Petri katkaisi välit Johannaan paljon aiemmin kuin Joni.

• tyrkkis

täytyy sanoa että emme aikaisemmin tunteneet henk. kohtaisesti tätä Jonia, mutta tässä eräänä päivänä kuppilassa istuessamme liittyi seuraamme (pyytämättä) ja alkoi samantien jauhaa Tuksusta. Hitto ketään ei kiinnosta sen Tuksu-jutut tai se itsekkään. Tuksu sitä Tuksu tätä, ei sen jätkän päästä muuta enää ulos tulekkaan. ai niin, paitsi että "haluaisitko tarjota mullekkin yhden juotavan"? no vittu en, osta omat saatanan tyrkky.

• Kauhua Jollaksessa..

Tuksu kirjoitti 4.3. noin klo 23 tällaisen tarinan Facebookiin:

"Hyi kamalaa, millaisen puhelun sain......taas siis se oli tosi asiallinen puhelu ja uskon siihen lähes täysin (uskon jos jostain ihmisestä varoitetaan, mutta yleinen käytäntöni on ollut se, että haluan tuntea ihmisen henkilökohtaisesti.)

Joku tuntematon uskovainen nainen soitti minulle, ja oli kuulemma nähnyt hirveän vaivan siinä että ylipäätään löysi numeroni mistään. Hän kuulosti olevansa hädissään ja puhui sekä isäni, että Julian kanssa puhelimessa.

Hän oli kuulemma nähnyt useamman näyn, joissa varoitettiin rankasti tästä homokolmikosta: Petri, Juha ja Joni.

Meiltä on kadonnut ihan älyttömästi hienoja koruja ja vaatteita Jollaksesta, mun yksi kännyköistäni, Julian makea musta nahkatakki jne. sekä mun tärkeitä lääkkeitä joita lääkäri on mulle määrännyt.

Nainen sanoi puhelimessa, että Joni Virtanen Salosta kuulemma varasti lähestulkoon kaiken! Hänellä näyttää olevan joku diili Petrin kanssa, koska J. myi jutun Metrotuotannolle musta ja Juliasta joka on ihan naurettavaa valetta alusta loppuun asti.

Mutta mikä tässä oli pelottavinta, oli se, että tuntematon nainen sanoi mulle puhelimessa, että Juha on kuulemma koko porukasta kaikkein kaksinaamaisin ja kieroin.

Joni on kuulemma ns. "vähän ressukka", mutta Juhalla on mielessään jotain pahempaa.......Voi elämä, tämä tästä vielä puuttui...........

.No nyt sopii tähän iltaan katsoa yhdessä siskoni Julian kanssa kaksi kauhuleffaa: " Älä pelkää pimeää" ja "Ring 2 ", Naomi Watts on ihan sairaan hyvä näyttelijä! Musta se Ring 1 oli ihan järkyttävä kauhuleffa!!!! hyi......."

• Kerä purkautuu...

Virtanen vastasi blogissaan 4.3. keskiyöllä viivytyksettä Tukiaisen syytöksiin :

"Jepulis jep... Minä varastin kaiken?

Missä minun digikamera ja vaatteeni on? Keikkakuskinamme Savonkiertueella tai oikeastaan sinne vain meidän vei teidän pitkäaikainen ystävänne, joka ei halua julkisuutta, mutta sinun mukaasi hän varasti kassini, mutta enpä oikein usko näin jälkikäteen.

Mitä vit.tua minä tekisin sinun ja Julian vaatteilla? Käytin keikoilla paria t-paitaa, joita en edes omaksi ottanut, vaikka olisit antanut niitä mulle.

Juha tai Petri ei ole myöskään varastellut vaatteitanne (päinvastoin Petri palautti hupparisi Jollakseen). Hänenä en olisi palauttanut , kun haukuit, syyttelit häntäkin niin kovasti, että Tampereen juna-asemalla Petri murtui kyyneliin.

Junassa hyökkäilit Juhan kimppuun sekavasti ja revit hänen ristinsä kaulasta. Olit ihan sekopää jo silloin! Olisi pitänyt jättäytyä jo silloin seurastasi, mutta olet hyvä manipuloimaan, myönnän.

Ja sinun kämäsillä puhelimilla ei kukaan tee yhtään mitään! Minulla on hyvä puhelin itselläni, kosketusnäytöllinen Nokia, jonka kanssa olen pärjännyt hyvin, jos tarvitsen uuden, niin ostan sellaisen tai olen ilman. Tampereen sekoilujen takana olet varmasti sinä itse! HALOO.

Et minua vedetä enää yhtään :) Tiedän tasan tarkkaan, mitä näillä touhuillasi haet ja laskelmoit tarkkaan asioita, et ole täysin tyhmä, mutta todella sairas senkin edestä. Puhun nyt suoraan. Tiedän, että luet blogiani ja kirjoittelet tänne anonyyminä kaikkea skeidaa (joita en julkaise).

Metropolin juttu ei todellakaan ollut valetta mistään kohdin, ja blogissani julkaisin sensuroimattoman version tapahtuneista ja lisää on tulossa!! Oikeudenmukaisuus kunniaan ja rehellisyys maan perii.

Katso peiliin ja pintaa syvemmälle, niin tajuat, että tarvitset ammattiapua. Samoin monet ihmiset, jotka fanittaa sinua, on eksyneitä ja pimahtaneita, sori vaan.

Kierous on suurempi synti kuin homoseksuaalisuus, tiesitkö, että paholainen on kiero? Kieroissa ihmisissä asuu pahuus, eikä sellaisia hyväksytä Jumalan valtakuntaan, tai mikä minä olen ketään tuomitsemaan, tehkööt sen Jumala, älä sinäkään koita asettaa itseäsi Taivaanisän yläpuolelle, olet vain joskus glamour elämää viettänyt (nykyinen alkoholisti/sekakäyttäjä).

Huh hah hei! Tsemppiä vaan elämääsi. Voi huh huh. -Johtaja J V”

• fcweadsf

Näkeehän sen muutkin, että tuo Joni on hoikka ja hyvin pukeutunut nuorimies. Häntä varmaan iljettäis jonkun yli-ison barbin likaiset vaatteet ja feikkikorut? On sen näkäinen kaveri, ettei mitään feikkikoruja käyttäis?Kumma että tuollaiseen sakkiin on edes eksynyt?

• veerwwe

Jospa Johanna on tavoistaan poiketen PESSY vaatteensa ja unohtanu ne pesukoneeseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      89
      4694
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      73
      2123
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1192
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1055
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe