Tuksu sen tietää... ja kertoo myös...
Johanna Mia Mari Tukiainen
Tässä medialle varsin mielenkiintoisia tietoja: Ex-aviomieheni Arto Länsmanin "kihlattu" Heidi Nokialta, kiistää kokonaan koko kihlauksen. Aika jännä taas että Artolla näyttää olevan yksipuolisesti kihlasormus kädessään, sillä Heidillä sitä ei ole. Myöskään missään Nokian kylpylässä ei ole kuulemma koskaan vietetty kihlajaisia, että kuka täällä nyt olikaan se joka valehteli ja mitä........? Arto on dokaamassa lempipaikkansa Kallion baareissa ja selittelee bullshittiä samaanaikaan kaikille. Hmmm......tää toinen tapaus taas.......no joo, jääköön kommentoimatta kokonaan. Sanotaan nyt vaan näin, että mun ympärillä pyörii perskärpäsiä ja valehtelevia siipeilijöitä paljon enemmän kun olisin ikinä uskonut!!!!!!!!!
ArtonKIN kihlaus oli feikkiä!
37
1284
Vastaukset
- tuhnulle
Haloo hei Tuhnu, ketäs muita sun ympärilläsi viitsisi pyöriäkäään...
- aurahanuri
Mikä niitä kärpäsiä vetääkään sun suureen hanuriin? Oliskohan ne sun ripulissa olevat stringit yök yök yök yrjöööö,,,,,
- Virtaa vanttuille
En pahasti pettyisi, vaikka tieto kihlauksen perättömyydestä pitäisi paikkansakin.
Mitä tämä Arto nykyisin leipänsä eteen puhailee? Tietääkö joku?- Oikosulkutalkkari
Eikös Arto ollut ainakin jossain vaiheessa Kuukkelin oikosulkutalkkari?
- Tiivistelmä 3-2013
Jos Arton "kihlautuminen" oli feikkiä, se kuitenkin ajoi asiansa:
- Tuksu joutui vimmaiseen kateellisuuspuuskaan, sisäiseen raivoon. Rumuus oikein ryöpsähti pintaan
- Tuksu hätäpäissään "kihlasi" Olkalaukkuhomonsa ja yritti kalastella matkan Miamiin medialta
- Tuksun epätoivoinen "kihlaus" särki parissa viikossa ns. Huojuvien homojen yhteisön pois Jollashovista
- nyt Harhaanjohtajahomo Virtanen raportoi meille Jollashovin rappioelämästä julkisuuteen; se on yhtä Sodomaa ja Gomorraa, turmeltuneisuutta. Niin koko pörröhäntänäätälauma on sen tiennyt olevan, nyt avautuvat kaikkien silmät. Keisarinna, Paronitar von Munchhausenilla ei ole vaatteita, uskokaa pois.
- Olkalaukkuhomo Immonen myös kaikkosi Jollashovista ja raportoinee meille median kautta pian arvokkaat tietonsa laajjoina reportaaseina glamourin ytimestä ajanjaksolla lokakuu 2012 - maaliskuu 2013
- Suohirviöhomo heivattiin ulos glamourympyröistä jo kuukausi sitten. Se oli alkusoitto riemukkaan kevään 2013 jatkumiselle.
Tukiaisten siskoksilla on viimeinen kvartaali meneillään ja Grande Finale edessä. - Minä en ollut
Näkyhän niitä kärpäsiä olevan siellä Treen kuppilassakin.
- heh heh
Ettei vaan aerto oo jättänyt Heidin ja nyt kostetaan se tuhnun kautta....
- alppilääkäri
Tuhnuhan se kertoo "totuuden" Lensmannista. R2 on normaali Lapin retku, jota ei työnteko kiinnosta. Oli kihloissa tai ei, so what?
- Nöyrry Tuksu!
Pah! se EI ole juutalaisten miljonäärien, kolumbialaiskuubalaisten huipputuottajien ja ruotsalaisten supertähtien seurassa liikkuvalle, glamouriselle maailmannaiselle sopivaa stalkata viiskymppistä lappalaista poromiestä.
Tuksuhan tekeytyy milloin keneksi hyvänsä, soittelee ja textaa Artolle saadakseen tietää mitä tämä puhelee/kirjoittelee ja sitten kiitää tukka putkella "raportoimaan" havantonsa nettiin = samaa toimintaa josta Tuksu on suominut näätiä kun nämä copypasteavat hänen FB- ja blogi-kirjoituksiaan keskustelupalstoille.
Rakkaudesta se hevonenkin, eli tässä tapauksessa läskiintynyt, eli-ikäinen tamma, potkii eli Tuksun kannattais pikemminkin kerjätä polvillaan Artoa takaisin kun ei kerran pysty elämään tätä ilmankaan.- hehkutettu Aerto
Sitä vaan ihmettelen että mitenkä tämä Arton ehkä valhe tai mikä totuus nyt onkaan, on nyt kuitenkin täällä Tuksun asia. Artohan tässä on nyt valehdellut, jos valhetta.
- outoo??
Miksi täältä häviää kaikki viestit jossa ennustan, että vielä tulee sopu ja yllätyskihlat lapissa toisellekkin parille? Elikkä onko tämä jo ilmeisesti sovittu jonkun lehden kanssa?
- voi kyynel sentään
Mikä hätä noilla on Artosta... Tuksun junahan meni jo, hih ja hej :D
- Musta Silmä
Johanna rakastaa Artoa.
Ja Arto rakastaa vain Heidiä.- uutta pukkaa
Arto jaksa kauaa samaa naamaa katella, sil on jo uus kiikarissa.
- jujujujujuj
Onko Aerto koskaan kertonut kihlattunsa nimeä?
- kaikki mahollista
Voi kun ihanaa, Johannallakin on vielä toivoa, että jos sittenkin pääsis lappalaisen miehen siivelle.
- Siperia opettaa
Jos käy niin, että ilmainen viina käy vähiin, niin kyllä se routa Artonkin voi kotiin (Johannan tykö) ajaa.
- joo..
Siperia opettaa kirjoitti:
Jos käy niin, että ilmainen viina käy vähiin, niin kyllä se routa Artonkin voi kotiin (Johannan tykö) ajaa.
Toivotaan niin.
- okkigaam
Johanna, johanna, Artolla oli /on sentään sormus. Sinulla ainostaan puheet sormuksestaSI
Taitaa kaduttaa kun niin kehuit miehisyyttään, nyt ruikutat puutetta.
maafikko - Mullakin on sormus
Kuvaa varten sormuksen voi vaikka lainata. :)
- että sillee
tää arto vois painuu takas sinne lapinperukoille mistä tulikin,joutava jätkä 2000luvun uunoturhapuro
- mckjg
Paksu julistaa Arton kihlausta feikiksi. Oma kihlauksensa on oikea feikkien feikki, ei ollu kihlajaisia, ei sormusta eikä sulhastakaan! Buahahhahhaa!
- Valas ruikuttaa
Siis mitä, mitä!!
Onko Johanna niin mustan kippee Aertosta, että on mennyt ottamaan yhteyttä Aerton "kihlattuun"? Voi hyvää päivää sentään! Melkoisen kummallista toimintaa, kun Johanna joka käänteessä haukkuu kuitenkin Aertoa kaikilla halventavilla nimityksillä. Mitä sille enää ex-eukkona edes kuuluu Aerton asiat ja kihlaukset yms.? Antaisi Aerton olla ja viittaisi kintaalla koko äijälle, jos kerta Aerto on ollut niin onneton ja kauhea "ruutana". Ei se Jossu-eukko näköjään vaan voi jättää Aertoa rauhaan, koska Johanna on katkera hyljätty alkoholisti ja sitähän Johanna ei voi sietää, että hänet jätetään.
Jotenkin alan uskomaan, että Aerto oli se joka kaikkien muiden Johannan exien tapaan jätti valaan rannalle ruikuttamaan.- Hietikon Heidi
Arton kihlattu on nokialainen Heidi Hietikko, jonka Tuksu saattoi tavata Tampereella viime viikonloppuna?
- Arabikumi2
Hietikon Heidi kirjoitti:
Arton kihlattu on nokialainen Heidi Hietikko, jonka Tuksu saattoi tavata Tampereella viime viikonloppuna?
Hietikon Heid, Santalan Sanna, Dyynin Diana vai Aavikon Armi?
- taka-puoli
Kaikesta huolimatta Arto ja Johanna kuuluvat yhteen, luodut toisilleen ja palaavat vielä yhteen, jopa puoli kahteen :D
- Tuksun parahduksia
En haluaisi edes mainita enää koko kyseinen “miehen” nimeä, mutta koska
tietyt mediat olivat julkaisseet uutiset ex-aviomieheni “kihlauksesta” ja
hänen “kihlausmatkastaan Nokian kylpylässä”, niin voin nyt sanoa, että
täyttä valetta oli taas ja taas kerran!!!
Nimittäin olen nyt viikonlopun ollut keikkailemassa Tampereella
viehättävän blondin, 19-vuotiaan Dolls tanssijani Anna-Sofian kanssa.
Hän näyttää mielestäni Cindy nimiseltä nukelta, posliininukelta. Minusta
siskoni Julia näyttää Barbie nukelta. Minä olen kuulemma voittanut pari
vuotta sitten Kuopiossa “Suomen Bratz nukke kilpailun” josta itseasiassa
tiesin vasta jälkikäteen. Brazt nukkehan on siis lyhyempi ja räväkkä
tyyppi jolla on hyvin samanlainen tyyli, meikit ja vaatteet kuin minulla.
Eli tässähän voisi perustaa vaikka “Cindy, Barbie ja Bratz” nuket keikalla
ympäri Suomea.
Tapasin täällä Tampereella myös ex-aviomieheni “kihlatun”, nuoren tytön, joka kiisti 100% koko knihlauksen. Mitään sormusta hänellä en myöskään nähnyt, vietimme porukalla iltaa Cumulus hotellin alakerran ravintolassa. Hän sanoi, että “Nokia kylpylähotellia” ei koskaan tapahtunut vaikka Arto niin lupasi, ja sormus oli kuulemma joku “lahja” joka yhtäkkiä iskettiin käteen. No tämä ei ole ainakaan mikään yllätys minulle!!!
Jos nyt tullaan minun kihlaukseeni Juhan kanssa, niin edelleen toistan
saman tosiasian. Hän kosi minua Kanarialla, jossa olimme yhdessä 3 viikon
matkalla. Sama homma jatkui myös Helsingissä (ei varsinaisesti kosiminen,
mutta vahvat tunteet jne.)
Julia joutui ensin Meilahden teholle, sieltä tavalliselle osastolle (tai ei tavalliselle, vaan kuulemma jollekin ihan mielettömälle luksusosastolla jossa oli upea merinäköala ja uskomaton
palvelu.)
No kuitenkin, tapasin Juhan eräässä ravintolassa Helsingissä jossa sanoin suoraan, että jos kerran kihloissa ollaan, niin sitten myös hankitaan sormukset. Sen jälkeen alkoi tulemaan sellaisia selityksiä, että hermoni menivät ihan kokonaan. Sanoin, että mennään edes tapaamaan yhdessä Juliaa Meilahteen, koska hän pääsee ihan juuri sairaalasta pois. Juha puki takkinsa ylleen ja sanoi, että ei aio lähteä. Ja kyllä, on totta, että haukuin häntä “hintiksi.”
Jos olisin tiennyt, mitä julkisuus tuo tullessaan, en olisi ikinä edes haaveillut julkisuudesta
nuoruudessani!
Arto leikkii olevansa kovakin “naistenmies”. No onneksi elämässä on olemassa
karman laki…..
by Johanna
http://johannatukiainen.seiska.fi/ - satuiluita riittää
Miten ihmeessä tuo Arto ei sinun ontosta otsasta häviä kun jokaisessa käänteessä häntä täytyy mollata?Eihä tuo ole normaalia jos on erottu niin annetaan exän elää omaa elämäänsä ja omia kuvioitaan?Nukkeja jos rupeat suunnittelemaan niin älä ainakaan Juliaa laita Barbie nukeksi kun kukaan ei ole niin nyrpeän näköistä Barbieta nähnyt?
- Oikeudesta oikeuteen
Arto Länsman raportoi Facebookissa tänään 4.3.2013:
"Tuksu tuli nähtyy eilen ja sairaalan kautta kotii, mitä opimme tästä, ei kannata olla yhteydessä exään, tulee vain pataan ♥ "- Meidän vävypoika
On se reppana, eikä ikinä näemmä opi.
Veronmaksajat kiittävät tästäkin hölmöilystä.
Ostaisi omat laastarinsa.
- Hoh hoijaa!
Tässä toisesta viestiketjusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11269015
hienoa?!
24.2.2013 23:45
Arton uusi heila on HEIDI HIETIKKO! Tunnen kyseisen henkilön toooooodella hyvin. Alkoholia menee minkä naaman eteen saa, riehuu ja hakkaa toisia jos vähän sanoo väärän sanan, varastaa "kavereiltaan" rahaa, myös minulta on varastanut ja myös kaupoista varastaa, esim. Tammikuussa jäi kiinni varkaudesta. Pelkkä alkoholi ja tupakki ei viime syksynä(2012) riitääyt tämän naikkosen elämään, vaan haki BUTAANIpullon ja veti tämän automatkalla Nokian ABC:ltä vajaan 5kilometrin päähän. TODELLA HIENO JUTTU HEI!!!! :DDDDDDDD
VASTAA
Heidi Hietikko
25.2.2013 07:57
Oletko varma tuosta nimestä?
tuossahan
25.2.2013 14:33
Arto Länsman
23. tammikuuta
Sä ihana H... sä tiedät mitä ajattelen susta, olet ihana ihminen
Arto Länsman
23. tammikuuta
mulla on ikävä ihanaa naista, sä olet niin ihana H.........
ja nuo on kans arton facebook sivuilta otettu! ;)
Kyllä vain
25.2.2013 14:30
Kyllä olen :D! Itse olen nähnyt heidät yhdessä. :D ! JA todella monelta olen vielä saanut asiaan varmistuksen. Myös heidin parhaalta kaverilta! ;)
``Arto Länsman
26. tammikuuta
Heidi Hietikko ja Annika Lähteenmäki miten ihananii ja kauniita olette, mä olen kiintyny teihin aivan hirveesti ♥`` - adgx/tdpes
Voi kun söpöä, rakkaus on sellaista.
- välillä vieraissa
kappas vaan, Heidi H siirtynyt fb:ssa tuksun kaveriks, arto taasen poistunut. Ettei vaan lempi leisku tuksun kanssa...hih ja jej !
- dollsi
uusi dollstöpöttelijä: Heidi H.
- 33+12
vai vanha sellainen?
- Kynnet näin
Säälittävä eukko koko Tuksu ! Ei osaa muuta kuin exiään haukkua. Sitä se katkeruus teettää.
Toivottavasti Artossa on niin paljon miestä, että tekee rikosilmoituyksen viimeisimmästä naaman raapimisesta ! - Totuus ei pala
Tuksu fanisivuillaan:
Johanna Mia Mari Tukiainen
Joo kiitos tästä kyseiselle tytölle, että hän taas muistutti mua Arton valeista ja uskalsi tulla mua tapaamaan ja kertomaan totuudet!
Heidi Hietikko
♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909