Arto Länsman kihloissa!!

hyväartsi

99

4881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sthtsrhtgv

Mitäs Huksu........ narsisosipaatti ruutana oli, Huksul jo uudet kierroksessa

• Kansa tiesi ja tuki

Onneksi olkoon Arto!

Arto selvisi voittajana, toisin kuin säälittävä ex-vaimonsa.

• Juuri niin

Suomen kansa on Länsmanin kannalla. Onnea!

• Onnittelut!

Paljon Onnea Artolle.

• Hyvä Arto

Hyvä Arto!

• olipa yllätys

Onnea molemmille.

• 753752073

Minua kiinnostaa mitä Arto aikoo tehdä sille Johanna-tatuoinnille jonka se otti rintaansa. Uusi nainen ei varmaan tykkää siitä...

• öldsjfaölk

Kannattaisikohan vaihtaa oma nimi Johannaksi, niin se tatuointi ei varmaan enää niin haittaa? Halvemmaksihan nimen muutos tulee kuin tatuoinnin poisto.

• Peitekuvio tehty jo

Arto teki siitä kauniin tribaalipeitekuvion.

• Muuttelua

On aika normaalia, että kuvia muutellaan toiseksi. Se ei yleensä ole iso työ, mutta toki oma vaivansa siinä on. Ja tietenkin rahaa kuluu.

• Iitin Tiltu

Kyllä nyt paksu repee liitoksistaan, puhkeaa uusia herpeksiä sun muita stressitauteja. Hän ei voi ymmärtää, miksei mies viihtynyt hänen kanssaan, vaikka hänessä on / oli kaikki, mitä naisessa pitää olla ja kaikki tyttömäisyydellä höystettynä.

• Arton onni

Niin hyvää, ettei sanotuksi saa.

• Kaiken se kääntää

Kohta on Tuksun huutelua internetissä...

• Ei natsaa

Kyllä Tukiainen vielä haukkuu Arton ja hänen kihlattunsa. "Ruma, typerä, hamraa näätä, siwan kassa" ja mitä kaikkia muita haukkumasanoja tällä herpestädillä on.

Ei kestä toisen onnea, se on saletti.

• Kylpyläkihlaus?
      • Kihlausuutinen

Iltalehden artikkeli 14.2.2013 avattuna tässä:

"Metropoli: Arto Länsman meni kihloihin!

Arto Länsman on löytänyt uuden rakkaan. Kihlat vaihdettiin 8. helmikuuta, kertoo Metropoli-lehti. Johanna Tukiaisen ja Arto Länsmanin värikäs suhde piti sisällään myös kohuhäät jääkirkossa. Liitto kesti vain vajaan vuoden, ja purkautui joulukuussa 2011.

Arto Länsman komeilee Facebookissa nimettömässään kultasormus.
        Mies näyttää hyvinvoivalta.

- Juhlimme iloista tapahtumaa kahden kesken kylpylälomalla. Nyt olen onnellinen mies, Arto kertoo lehdessä."

• Kylpylä Eden

• suomi24näätä

Iltamakasiini raportoi tänään Tuksun kitkerät kommentit:

"Kihlaus tuli ex-vaimolle yllätyksenä

Johanna Tukiainen kommentoi erikoisella tyylillä ex-miehensä kihlausta.

- Taasko kihloihin. Terveiset Artolle. Ei tule kestämään, Johanna Tukiainen sanoo.

Hänen ja ex-miehensä avioliitto päättyi reilu vuosi sitten.

- Artokin on kohta 50-vuotias. Ikäeroa voi olla, mutta jos ikäeroa on noin 30 vuotta, niin perustuuko suhde vakavaan rakkauteen, Johanna miettii.

Johanna Tukiainen kertaa omaa eroaan Artosta.

- Minähän hain hänestä avioeroa. Jos kyseessä olisi ollut hyvä suhde, en olisi hakenut eroa. Tämä (kihlaus) on varmasti kiusantekoa minua kohtaan."

Loppukevät onkin sitten Tuksun huutelua. Tästä riemu nousee... :)
      Voi tulla kissatappelua ja kunnianloukkauskanteita, jne.
      Syksyn kohokohta on Arton ja Johannan oikeudenkäynti.
      Arto voisi tuoda morsiamensa Ruoholahteen Oikeustalolle seuraamaan istuntoa...

• seppo taalasmaa

"Tämä (kihlaus) on varmasti kiusantekoa minua kohtaan."

No tulihan se sieltä!

Milloinkohan Johanna ymmärtää, että maailma ei pyöri hänen ympärillään?

• No comments

Ehkä Tuksulla olisi hieman helpompaa julkisuuspaineiden kanssa, jos jättäisi kommentoimatta julkisuudessa enää artoa ja tämän uutta kihlattua eikä häpäisisi itseään asiassa enempää.

• vastaus:
        seppo taalasmaa kirjoitti:

No tulihan se sieltä!

Ei milloinkaan.

• Jatkuva räkytys!
        seppo taalasmaa kirjoitti:

No tulihan se sieltä!

Johanna haukkuu taas muita ihmisiä kateellisiksi, kiusantekijöiksi, yms.

• Arto, Lapin sankar

Artolla ja kihlatullaan on vielä mahdollisuus tehdä elämässään jotain.
      Vaikkapa lapsia.

• Voi miten herttaista

Voi miten herttaista! Onnea uudelle kihlaparille!

• titityyt

Mulla pisti silmään tuo kommentti " Minähän hain hänestä avioeroa. Jos kyseessä olisi ollut hyvä suhde, en olisi hakenut eroa." Eli onko tämä naikkonen tosiaankin sitä mieltä että jos hänellä ei ole hyvä suhde jonkun kanssa niin kenelläkään muullakaan ei voi olla? Eli hän näkee ilmeisesti asian niin että jos suhde hänen kanssaan on huono niin silloin vika on miehessä että hän itse on täydellinen? Niinkö?

• Tuksu kateellinen

Muistan hyvin, kun Tuksun piti huudella Arton perään ennen häitä, että Arton pakko tulla esiin ja feikkihäihin, koska muuten rapsahtaa tuotantoyhtiölle sopimusrikkomuksesta sakot.
      Avieron ottajasta turha kerätä pisteitä, kun Arton ottaessa tiesi mihin se johtaa. Arto ei alunalkaenkaan ollut kovin innostunut naimisiin menosa, mutta veti sitten roolia ja Tuksua täysillä.

• katkera ämmä

Näin Johanna:

Terkut Artolle! Ei tule kestämään.

• Pekkaa parempi

Kestää minkä kestää, mutta tällä hetkellä antaa palaa. Ja hyvä, että pääsi eroon siitä kummajaisesta, joka kohta pamahtaa omaan mahdottomuuteensa.

• Hyvä tulee siittä

Onnea ja menestystä Artolle ja uudelle morsiamelle!

• Ei natsaa

Hah - mitäs mä sanoin! Ei tarvinnut edes kauan odotella, kun herpestäti tuli kolostaan inisemään entisen miehensä uutta rakkautta.

On se kyllä alhainen, ei voi antaa toisten olla onnellisia, kun itsellä menee päin persettä.

Naurettava muidu, ei voi muuta sanoo..... Toivottavasti Arto vetää pojot kotiin, eikä lähde tuohon loanheittoon - pitää huolen nyt vaan, ettei tämä naiseksikin kutsuttu pääse morsiamen kimppuun mitenkään.

• seiskalehti

joutava luuseri koko arto,ilman tukiaista olis lapissa,tuntematon äijä ,siivellä eläjä,ei ois mitää ilma tukiaista,että silleen

• Vauvoja Lappiin

Hienoa Arto. Sitten vaan iloisia uutisia isosta vatsasta häät!

• Häät & Vauva

Häät ja vauva olisivat myrkkyä suoraan Tuksun haavoihin...

• tuksufani999

^ Ai työttömille vaan isoja vatsoja ja isoja häitä?

• Ihana uutinen

Ihana uutinenhan tämä on! Sitten vaan vauvauutisia odottelemaan!

• tuksufani999

ai on ihanaa kun 60v ja 20v kihlautuu pikaisen tapailun jälkeen.
      tuksu parkaa :(

• Perheenlissäystä

Nuori nainen on varmaan hedelmällinen, ja yhdessä Arton kanssa he saavat mukavankokoisen perheen aikaiseksi.

• Onnea paljon Hgistä!

Onnea Artolle uuteen suhteeseen, oikeasti kaikkea hyvää.

• Siitä on 2 vuotta

Arton ja Johannan hääpäivän 2-vuotismuistopäivä on 26.2.2013 (klo 17).

• Huono tuuri kävi

Artolla kävi erittäin huono tuuri, kun haksahti Tuksuun.
        Nyt asiat ovat aivan toista, eli paljon, paljon paremmin.

• Todellinen luuseri

Arto haksahti pari vuotta sitten todelliseen luuseriin.

• Uusi suunta

Mukava, että Arto on päässyt irti menneestä ja pystyy suuntautuvaan tulevaan.

• Onnea uudelle paril´

"Kihlattu ei ole kahlittu.
      Vaan kumppaniksi parhaaksi havaittu.
      Morsioksi ja sulhoksi nimitetty.
      Onnea molemmille!"

• kirsimarja5

Nämä retkujen kihlaukset tiedetään. Ei niistä tule sen valmiimpaa. Miehellä pitää olla ammatti, työpaikka, rehellinen ja päättäväinen luonne.

• Kuu-kuu-kuukkeli

Eikös Aertolla ole ammatti (sähkäri) ja työpaikka siellä Kuukkelissa? Rehellisyydestä en tiedä, mutta päättäväinen sen on oltava, kun on saanut rimpuiltua Johannan otteesta eroon.

• Mies ja ammatti

Kyllä Arto perheelleen ja itselleen kunnollisen toimeentulon ja puitteet pystyy hankkimaan.

• Ikuisesti sinun

"Peukalo, etusormi, keskisormi, KIHLATTU.
      Nimetön on rengastettu,
      rakkautta on luvattu.
      Ikuisesti sinun.
      Onnittelut kihlaparille!"

• Siittä hyvä tulee...

Onnea ja menestystä.

• mistä löytyy

kuva arton kihlatusta? onko "kihlattua" edes olemassa?

• Kuvaa palstalle!

Foto olisi kiva :)

• Jollaksen voodoot

Tuksu varmaan paljastaa henkilön nimen pikapuoliin vimmassaan; odotellaan rauhallisesti vaan. Kuvankin saattaa postata nettiin voodoo-mielessä.

• artsille matka!

Kyllä seiskan pitäis viedä artsi ja morsian kihlajaismatkalle jonnekin romanttiseen paikkaan.

• Kihlajaismatka

Tuossa on ideaa; mikä paikka olisi kiintoisa?

• Pökköä pesään!

Sitten vaan, Arto, kesähäät ja syys-/talvivauva.

• iha aut ma

ketä ne o?

• Arto palaa tundralle

Johanna Tukiainen käy taistoon Artoa ja hänen norikkoan vastaan.
      Tuksun Facebook-avautuminen viime yöltä:

"Ööh......ensinnäkin olen nähnyt kyseisen tytön ja kyseessä on ihan tavallisen näköinen nainen.

Siitä tässä nyt ei kuitenkaan ole kyse, vaan ihan oikeasti käy sääliksi että nämä narsistit juoksevat vapaalla jalalla ja puhuvat kaiken saman bullshitin eteenpäin.

Tekstilin juuri viikko sitten Arton kanssa tuntemattomasta numerosta ja hän luuli kyseessä olevan juuri tämä Heidi tai Hanna, mikä lieneekään Nokialta.

Ensinnäkin yhteenmuutosta ei tule koskaan tulemaan yhtään mitään, jos Arto ei kyennyt siihen oman lapsensa äidin kanssa Tukholmassa, eikä minun kanssani Jollaksessa, niin ei tule tasantarkkaan mitään myöskään jostain uudesta suhteesta, oli sitten minkä ikäinen tahansa.

Arto laittoi minulle tekstarina täsmälleen samat lauseet ja rakkaudentunnustukset, joita hän aina lähetteli minulle (nyt hän luuli kyseessä olevan vain tämä toinen nainen.)

Hyi yäks, tuli oikein kylmät väreet selkäpiitä pitkin kun luin ne lauseet, ne olivat KOPIOITA mun saamista tekstareista aiemmin. Tässä ei tartte olla ennustaja: ennemmin tai myöhemmin artsi palaa takaisin tundralle omaan kellariinsa, paitsi että epäilen ettei hän saa aikaiseksi jokatapauksessa muuttaa mihinkään Lapista.

Ja varoitus kyseiselle tytölle, ÄLÄ LAINAA MITÄÄN RAHAA KOSKAAN ARTOLLE, ET TULE SAAMAAN PENNIÄKÄÄN TAKAISIN! Muista kysymyksistä voit laittaa mulle privaviestiä, tietty monet ei vaan tahalleen halua uskoa mua, mutta siinä vaiheessa kun A. on melkein kuristanut sut hengiltä, niin viimeistään uskot."

• Los Angelin sissi

Iskunkestävä sissi Los Angelista, Lapin sankari Arto selvää taistostai voittajana, toisin kuin säälittävä ex-vaimonsa Tuksu.

• Taisto alkanut

Tuksu ei todellakaan voi voittaa, ja juristit laittavat Tuksun hiljaiseksi.

• Synkeä pohjavirtaus

Jokseenkin tökerö ja nolo, mielen synkeät pohjavärit paljastava viesti.

• Häpeä, Tukiainen!

Jopas oli taas julkinen kommentti tuo!

• Uuteen huomeneen

Onnea ja kaikkea hyvää Artolle:

"Edessä on yhteinen tulevaisuus
      sen täyttäköön ilo ja onnellisuus.
      Tuimasti tapelkaa,
      rajusti rakastakaa,
      toisiinne luottakaa,
      anteeksi antakaa.
      Herttaista hekumaa uudelle herrasväelle."

• Onnea Artolle

Onnea Artolle kihlauksen johdosta!

• Kesähäät?

Kesähäät tulossa?

• Perinteistä? Ei viel

Johanna Tukiainen Iltamakasiinissa 21.2.2013, ote artikkelista:

"... Sitten Juha kosi minua ystävänpäivänä eli 14. helmikuuta, Johanna toteaa.
      Johanna painottaa, että ei mennyt kihloihin, koska hänen ex-aviomiehensä Arto Länsman kihlautui taannoin.

- En mennyt kihloihin Arton vuoksi. Tämä tuli täysin puun takaa koko juttu. Olimme ystävänpäivänä romanttisella illallisella nepalilaisessa ravintolassa Helsingissä. Olin kahden ystäväni kanssa, jossa Juha esitti kysymyksen."

Kuva lokakuulta 2012: http://iltamakasiini.fi/wp-content/uploads/2013/02/Johanna-Tukiainen-ja-Juha2.jpg

Linkki artikkeliin: http://iltamakasiini.fi/johanna-tukiainen-ja-kihlattu-tallaista-on-seksi-valillamme/

• Sodomiaa

"Sodoma ja Gomorra olivat Raamatun mukaan kaksi Kuolleen meren alueella sijainnutta kaupunkia. Sodoma ja Gomorra olivat rajakaupunkeja: niitä käytettiin rajaamaan kanaanilaisten alue.

Kaupungit tuhoutuivat raamatuntekstin mukaan asukkaiden paheellisuuden takia:

»Herra antoi sataa taivaasta tulta ja tulikiveä Sodoman ja Gomorran päälle. Hän tuhosi nämä kaupungit ja koko tasangon sekä kaupunkien kaikki asukkaat ja maan kasvitkin.» (1. Moos. 19:24–25. Vuoden 1992 suomennos.)

Sodomaa ja Gomorraa käytetään vertauskuvina tuhoutuville tai turmeltuneille paikoille." - Wikipedia 2013

• Surkea loppu

Tuo ei tule päättymään hyvin...

• Rappiolla 666
        Sodomiaa kirjoitti:

"Sodoma ja Gomorra olivat Raamatun mukaan kaksi Kuolleen meren alueella sijainnutta kaupunkia. Sodoma ja Gomorra olivat rajakaupunkeja: niitä käytettiin rajaamaan kanaanilaisten alue.

»Herra antoi sataa taivaasta tulta ja tulikiveä Sodoman ja Gomorran päälle. Hän tuhosi nämä kaupungit ja koko tasangon sekä kaupunkien kaikki asukkaat ja maan kasvitkin.» (1. Moos. 19:24–25. Vuoden 1992 suomennos.)

Sodomaa ja Gomorraa käytetään vertauskuvina tuhoutuville tai turmeltuneille paikoille." - Wikipedia 2013

Jollashovi on rappionpesä.

• Tietääks äitee?
        Sodomiaa kirjoitti:

Tietääköhän uskovainen äiti, Marja Tukiainen, siitä menosta, mikä Jollashovissa parhaillaan vallitsee?

• Lappi ja onni

Arto on löytänyt onnensa, hyvä juttu.

• hienoa?!

Arton uusi heila on HEIDI HIETIKKO! Tunnen kyseisen henkilön toooooodella hyvin. Alkoholia menee minkä naaman eteen saa, riehuu ja hakkaa toisia jos vähän sanoo väärän sanan, varastaa "kavereiltaan" rahaa, myös minulta on varastanut ja myös kaupoista varastaa, esim. Tammikuussa jäi kiinni varkaudesta. Pelkkä alkoholi ja tupakki ei viime syksynä(2012) riitääyt tämän naikkosen elämään, vaan haki BUTAANIpullon ja veti tämän automatkalla Nokian ABC:ltä vajaan 5kilometrin päähän. TODELLA HIENO JUTTU HEI!!!! :DDDDDDDD

• Heidi Hietikko

Oletko varma tuosta nimestä?

• tuossahan
        Heidi Hietikko kirjoitti:

Oletko varma tuosta nimestä?

Arto Länsman
        23. tammikuuta
        Sä ihana H... sä tiedät mitä ajattelen susta, olet ihana ihminen

Arto Länsman
        23. tammikuuta
        mulla on ikävä ihanaa naista, sä olet niin ihana H.........

ja nuo on kans arton facebook sivuilta otettu! ;)

• Kyllä vain

Kyllä olen :D! Itse olen nähnyt heidät yhdessä. :D ! JA todella monelta olen vielä saanut asiaan varmistuksen. Myös heidin parhaalta kaverilta! ;)

``Arto Länsman
      26. tammikuuta
      Heidi Hietikko ja Annika Lähteenmäki miten ihananii ja kauniita olette, mä olen kiintyny teihin aivan hirveesti ♥``

• Kihlaustaustat 16.2.

Markku Rourke valottaa kihlausbuumin taustat 16.2.2013:

"Tuksun kosto on karmea!!

Neuvosto-Suomen Lapista kantautuu aivan käsittämättömiä uutisia!!
      Johanna "Tuksu" Tukiaisen ainoa oikea ex-mies Arto Länsman on mennyt kihloihin parikymppisen naisen kanssa. Arto suunnittelee jo muuttoa naisen kotiseudulle ja ainakin lähitulevaisuus näyttää hyvältä.

Miten se on edes mahdollista että hampaaton Lapin kuristajaruutana Arto pääsee kihloihin puolta nuoremman naikkosen kanssa vaikka hemaiseva Johanna Tukiainen kärvistelee edelleen sinkkuna ja valittaa Facebookissa munanpuutetta?!

Hemaiseva Johannahan on käynyt 78 eri maassakin, että rahkeitahan Johannalla riittäisi vaikka minkälaisiin kihlajaisiin, mutta silti kolmen maan kävijä Arto ehätti edelle ja ihan maaliin asti!

Epävirallisten kuulohavaintojen mukaan Takilatie kasissa kihistään tällä hetkellä niin kovaa kiukusta, että sen voi kuulla Hertsikan Helmen pihalle asti, mutta moiset ilkeät huhut ovat ihan varmasti silkkaa panettelua.

Tuksu ei ikinä ole yhtään katkera; pois se Pyhästä Tuksusta joka on mm. Amnesty Internationalin jäsen Facebookissa. Tuksu tietää oman arvonsa, ja sen että Miamissa rikkaat sedät muistelevat vieläkin Tuksun pantavaa lätinäpeppua vesi kielellä ja miekka tanassa.

Iltahuo.ra-portaalin luottosopuli Kupsu soitti tietysti heti asian tiimoilta Jollashoviin, ja Tuksu avuliaasti valotti Arton kihlojen taustaa:

Nonni, nyt kaikki palaset loksahtivat paikoilleen ja homma on pihvi. Koko kihlasirkus on tietysti massiivinen kiusausoperaatio jolla Arto yrittää vielä kerran päästä ex-vaimonsa palavan rakkauden kohteeksi. Tarkoitus on tietysti saattaa Tuksu ensin mustasukkaiseksi ja sitten paljastaa koko homman olevan vain näytelmää jotta Tuksu huomaisi että kyllä Arto kelpaisi muillekin mutta rakastaa kuitenkin vain ja ainoastaan ihanaa Johannaa.

Hah, kuinka tyhmä Arto luulee Tuksun olevan? Kaikkihan tietävät että Tuksu kirjoitti neljä laudaturia (eikä yhtään vähempää) ja kouluttautui yö-meikkaajaksi kuuluisan Chuck Norriksen meikkikoulussa huippuarvosanoin!

Kaiken sen lisäksi Tuksu osoitti suunnatonta älykkyyttä ottaessaan eron miehestä joka löi itseään viinipullolla päähän ja nauroi demonisesti! Tuksu on nuori, kaunis ja älykäs, eikö se nyt jo mene jakeluun!?

Arto ketkutteli viekkaasti tiensä ilmaiseksi naimisiin Tuksun kanssa ja joi monta ilmaista viinaa Tuksun julkisuuden piikkiin. Moisten hirmutekojen jälkeen säällisempi mies menisi loppuelämäkseen luostariin mietiskelemään Tuomas Akvinolaisen teologiaa, mutta Arto Länsman ei ole yhtään vähempää kuin piru itse! Kiusallaan menee kihloihin jonkun hupakon kanssa, siis mikä on ongelmasi, Arto Länsman?

Tuksu on tottakai täysin selvillä Arton aikeista, ja Jollashovin kellarin komentoyksikössä onkin jo kehitelty perusteellinen vastahyökkäysoperaatio. Tämä on tietysti ns. "highly classified information," niinkuin Julia sanoisi sujuvalla Amerikan englannillaan, mutta Rourken blogi on saanut selville tiettyjä yksityiskohtia tulevasta.

Suunnitelma on seuraavanlainen: Tuksu on aikeissa mennä kihloihin Joonas Tukiaisen ja Gucci Manen kanssa yhtäaikaa Las Vegasissa. Iltahuo.ran Kupsu tulee olemaan paikalla, niinkuin tulevat olemaan myös vaarallisen kaunis sisko Julia "Coma" Tukiainen sekä Tampereen katastrofiviikonlopun selvittelyn jälkeen rehabilitoitu Olkalaukku-Immonen. Hitaasta sytytyksestä tunnettu Johtaja Joni Virtanen tulee edustamaan Salon seudun Dolls-yksikön johtoporrasta.

Joonas ja Gucci sujauttavat sormukset Tuksun paksuihin nimettömiin kellon lyödessä kaksitoista ja Vegasin taivaalle ammutaan neljä tuhatta pinkkiä ilotulitetta samalla kun koko kylä riemuitsee ihan kakspilkkukakkosissa. (2.2)

Ja Arto kärsiä kärvistelee feikkimorsiamensa kanssa jossain Nokialla.
      Siis Nokialla, tajuuttekste?

Nerokkaampaa kostoa ei olisi voinut keksiä kukaan muu kuin kaunis Johanna Tukiainen! Tuksu itseasiassa upottaa kaksi laivaa yhdellä hedelmäveitsellä, sillä Lappeenrannan suohirviö PeePeetä ei ole kutsuttu mukaan bileisiin, ihan tarkoituksella.

Helsinki CSIn pullonpyöritystutkimuksissa kävi ilmi että Tampereen hotellihuoneenraiskauksen takana olikin katala gangsteri Prinsessa PeePee. Tuksun passia ei uiteta vessanpöntössä ilman raskaita seuraamuksia!!

Arto on ihan täysi näätä, mutta Johanna Tukiainen jos kuka tietää että miten näätien kanssa toimitaan. Ei armoa vaan tiukkaa tykitystä Facebookissa ja täyttä segghsiä keikkalavoilla kautta Suomen!"

Linkki: http://markkurourke.blogspot.fi/2013/02/tuksun-kosto-on-karmea.html

• 2-vuotismuistopäivä
      • Rasittunut

Kylläpä on Arto heikossa hapessa noissa kuvissa ja videoilla.
        Rankka keikkaputki ym. Vapusta helmikuulle näkyy ikääntyneen miehen ilmeessä.

• hauska juttu

Arto on sellanen harmiton hauska lapin veijari, tollasia ne lappalaiset ovat.

• "Tämä pvä 26.2 on.."

Johannan tänään Facebookissa:

"... Tämä pvä 26.2 on minun ja ex-aviomieheni Arto Länsmanin hääpäivä, sekä sama päivä, jolloin tapasin ensimmäisen rakkauteni vuonna 2000 Helsingin keskustassa eräässä ravintolassa."

• Tuiskuttaa...

Johanna tuiskuttaa lunta tupaan Artolle tänään 27.2. aikaisin aamuyöllä Facebookissa:

"Olen tosi pahoillani rakkaat vanhempani ja sisarukseni tästä :( menin narsistin koukkuun, mutta pääsin siitä myös onneksi nopeasti pois.

Arto on täysin saamelainen pikkutonttu, patologinen valehtelija, narsisti ellei psykopaatti (veikkaan että psykoksi liian tyhmä) ja rahaton luuseri Kuukkelin talonmies, joka esittää jotain "yritysjohtajaa." Että siinä teille totuus!"

• Tsemppiä lapinmiehel

Onneksi Arto löysi uuden rakkaan aika pian, eipä jäänyt turhia murehtimaan.

• hulluutta tuommoinen

Tyhmää facebookissa haukkua entistä puolisoa, kun kerran ero on tullut. Tollaset ihmiset kammottaa jotka ei kykene jatkaan eteen päin. Jättäkää ex-puolisot rauhaan!

• Kanki jäykkänä...

Johanna raportoi Facebookissa 27.2.2013 illalla:

"Ja tiedoksi vaan, että Artolla on itsellään erektiohäiriöitä kokoajan, johtuen hänen alkoholismistaan. Ja hänen ainakin "pitäisi" olla hetero, mutta en hänen jalkojen asennosta mene siitäkään takuuseen....."

• Aerton vika...

Johannan listatessa miessuhteitaan aamuyöllä 28.2.2013 Arto noterrataan näin:

"Arto, saamelainen minua 14 vuotta vanhempi mies, joka on umpi narsisti, mikä yleensä tarkoittaa hyviä puheenlahjoja ja hyvää valehtelun taitoa. Hän on ainoa jonka kanssa olen ollut naimisissa, kiitos tosin siitä ei kuulu kyseiselle juopolle."

• "Feikkikihlaus!"

Tuksun kihlaus Olkalaukkuhomon kanssa on feikkiä. Metropoli-lehti 28.2.2013:

"-- Tukiaisen ystävän shokkipaljastus! --

Johanna Tukiaisen ystäväpiiriin kuuluva Joni Virtanen kertoo, että Johannan ja Juha-kampaajan kihlaus on silkka mainostemppu.

- Tarkoituksena on saada joku lehti kustantamaan pariskunnan matkalle Miamiin, Virtanen sanoo.

Joni oli risteilyllä Johannan ja muutaman ystävänsä kanssa helmikuun alussa. Mies kuvailee tapahtumia seuraavasti:

- Risteilyn aikana Johanna kertoi tykkäävänsä nuoremmista kundeista, kuten kampaajastaan Juhasta. Parhaillaan Johanna ja Juha yrittävät tehdä juttua ”kihlauksestaan”, jotta saisivat jostain matkarahat Miamiin. Kyseessä on siis täysin feikattu suhde, vaikka Johannalla jotain tunteita Juhaa kohtaa onkin.

Jonin lausunto tukee sitä, mitä Tukiainen on kertonut blogissaan ja Facebook-päivityksissään Juhan homoseksuaalisuudesta. Seiskan bileristeilyllä kuvatulla videolla pariskunta myöntää, ettei suhde ole saanut lopullista täyttymystään siitä huolimatta, että jotain yritystä on ollut ilmassa.

Tukiaisen katkeruus ex-miestään Arto Länsmania kohtaan kytee Virtasen mukaan edelleen.

- Huhtikuussa Johanna haluaa Saariselälle tämän uuden ”kihlatun” kanssa näyttämään, että hänellä on uusi, nuori rakastaja, kuten Artollakin.

Virtanen kertoo myös viettäneensä aikaa Jollaksessa Tukiaisten kotona, jossa hän on sanojensa mukaan joutunut Johannan ja Julian seksuaalisväritteisten ehdotuksien kohteeksi useampaan otteeseen."

• Suuri valhe!

Johanna Tukiaisen elämä on suuri valhe!

• Feikkikihlaus slut

Metropoli raportoi tämän uutisen 1.3.2013:

"Tukiainen ja Juha-kampaaja: Kihlat purettu?

Kampaaja Juha Immonen on ilmeisesti purkanut kihlauksensa Johanna Tukiaisen kanssa. Miehen FB-profiilissa parisuhdestatus on vaihtunut sinkuksi. Johanna ei ole vielä omaansa muuttanut.

Silkaksi julkisuustempuksi paljastunut kihlaus päättyi lähteen mukaan eilen, kun Juhan ja Johannan piti mennä katsomaan sairasta Juliaa.

Tässä vaiheessa Juha sai toistaiseksi tunemattomasta syystä tarpeekseen Tukiaisesta. Johanna reagoi asiaan haukkumalla Juhaa mm. homoksi."

Lähde: http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/tukiainen-ja-juha-kampaaja-kihlat-purettu/

• Homo = Homo

Johanna Tukiainen Facebookissa aamuyöllä 2.3.2013:

"No mikä loukkaus tässä nyt oli kutsua Juhaa "Homoksi" kun hän kerran on homo????

Ei siinä mitään, ainoastaan oon saanut ihan tarpeekseni näistä selkäänpuukottajista, perskärpäsistä ja ihmisistä jotka pelleilevät muiden tunteilla!!!! Minä en todellakaan suostunut Juhan kosintaan Kanarialla "mainostempun takia", minä olen häneen ihastunut vaikka hintti onkin.

Ja mitäs se siellä joku nobody Joni lässyttää joka ei tiedä mistään mitään, muuta kuin on myöntänyt haluavansa julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä........?????? En tajua, kaikki homot fanittaa mua, mutta kuitenkin jossain vaiheessa rupeavat puukottamaan selkään.....????? Olen kyllä täysin presidenttimme Niinistön kannalla, sorry vaan, jos se jotain loukkaa."

• Mitä tuo maaliskuu?
        Homo = Homo kirjoitti:

Johanna Tukiainen Facebookissa aamuyöllä 2.3.2013:

"No mikä loukkaus tässä nyt oli kutsua Juhaa "Homoksi" kun hän kerran on homo????

Ei siinä mitään, ainoastaan oon saanut ihan tarpeekseni näistä selkäänpuukottajista, perskärpäsistä ja ihmisistä jotka pelleilevät muiden tunteilla!!!! Minä en todellakaan suostunut Juhan kosintaan Kanarialla "mainostempun takia", minä olen häneen ihastunut vaikka hintti onkin.

Ja mitäs se siellä joku nobody Joni lässyttää joka ei tiedä mistään mitään, muuta kuin on myöntänyt haluavansa julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä........?????? En tajua, kaikki homot fanittaa mua, mutta kuitenkin jossain vaiheessa rupeavat puukottamaan selkään.....????? Olen kyllä täysin presidenttimme Niinistön kannalla, sorry vaan, jos se jotain loukkaa."

Se oli helmikuun vedätys, prkl.

• ONNITTELUT !!!

Paljon Onnea Artolle kihlauksen johdosta!!!

• Heidi Hietikon kaa?

Tällainen viesti oli Johannan Facebookissa 2.3. myöhään illalla:

"Illanviettoa yhdessä ex-aviomieheni Arto Länsmanin "kihlatun" Heidin kanssa Tampereella, ai että tää naisenergia sitten rulaa!!!! ♥"

Tuo voi olla:

1) Hämäystä ja Tuksu on jo takaisin Helsingissä.

2) Totta, jolloin Tuksu olisi jäänyt ylimääräiseksi yöksi Tampereelle tavatakseen Heidin, Arton kihlatun ja rentoutuakseen siellä, koska Pappamuratti ja Julia ovat Jollashovissa, eikä siellä nyt oikein voi vetää lärvejä ja pameja.

Seurataan tilannetta, karvakuonot...

• "Sairas henkisesti"

Joni Virtanen - glamourin ytimessä hetken huojunut homo - kirjoitti selkeäsanaisesti blogissaan 3.3. mm. näin:

"... Johanna on sairas henkisesti. Ikävää, mutta totta.
      Kuka uskovainen ihminen sitä paitsi menee feikkinaimisiin ja -kihloihin?
      Tai ottaa rahaa jostain, mistä ei pitäisi? No, nämä ovat jokaisen omia arvomaailmoja, joista on turha sen enempää jauhaa..."

• Voielämä...

Heidi ja Tuksu ovat ainakin tätä nykyä fb-kavereita mutta Arto ja Heidi eivät enää...
      Tuksutin on saanut näemmä käännytettyä ko. kihlatun Artoa vastaan tai kyseessä oli myös Artolla jonkinsortin julkisuustemppu...
      Voi näitä lööppihuorii....

• valetta...

Tuksun feissarikaveri on feikki. Se Heidi, on ex dolls tanssija ja Tuksun kaveri eikä mikään Arton heila. Arto ja oikea Heidi on paraikaa Lapissa. Satun tietään asian koska tiän oikean Heidin.

Tuksu keksii mitä vaan mustasukkaisuudessaan ja kateudessaan. Älkää nyt helvetissä ainakaan sitä uskoko.

• Mitä mitä
        valetta... kirjoitti:

Tuksun feissarikaveri on feikki. Se Heidi, on ex dolls tanssija ja Tuksun kaveri eikä mikään Arton heila. Arto ja oikea Heidi on paraikaa Lapissa. Satun tietään asian koska tiän oikean Heidin.

Tuksu keksii mitä vaan mustasukkaisuudessaan ja kateudessaan. Älkää nyt helvetissä ainakaan sitä uskoko.

Siis, selitätkö vielä, miten se nyt oikeasti on.
        Eikö Arto siis oikeasti ole ollutkaan kihloissa?

• on tietty
        Mitä mitä kirjoitti:

Siis, selitätkö vielä, miten se nyt oikeasti on.
        Eikö Arto siis oikeasti ole ollutkaan kihloissa?

Tietysti on kihloissa mutta ei sen Heidin kanssa joka on Tuksun facebokkaveri.

• totta vai tarua

Saiko arto tuksulta....pataan eilen ?

• Pataan tuli Tuksulta

Tämän kirjoituksen mukaan sai kyllä. Arto Länsman raportoi Facebookissa 4.3.

"Tuksu tuli nähtyy eilen ja sairaalan kautta kotii, mitä opimme tästä, ei kannata olla yhteydessä exään, tulee vain pataan ♥ "

• pataan mutta ei onne
        Pataan tuli Tuksulta kirjoitti:

Tämän kirjoituksen mukaan sai kyllä. Arto Länsman raportoi Facebookissa 4.3.

"Tuksu tuli nähtyy eilen ja sairaalan kautta kotii, mitä opimme tästä, ei kannata olla yhteydessä exään, tulee vain pataan ♥ "

Yritti käydä neuvottelemassa Tuksun kanssa. Ei oikein onnistunut. Ei Tuksun kanssa voi järkeviä luulis jo Arton sen oppineen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe