Ravintolat ja YH:t

Tarkastaja-SS

Olen huomannut että useassa lähiössä Kaukovainiolla, Kaakkurissa, Tuirassa, Toppilassa, Rajakylässä ja Patelassa yksinhuoltaja äidit istuvat iltaa todella tukevassa humalassa. Nämä naiset ovat pöhöttyneitä pilleristejä. Jopa sekakäyttäjiä. Ylipainoa 10kg jokaisella. Ja lähes jokainen on monisynnyttäjä. Seuralaiset vaihtuvat jopa useasti illassa. Kysynkin, mitä bisnestä nämä yh:t oikein harjoittavat siinä oluen kittaamisen ohella? On muuten todella irstaan näköistä hommaa.

270

1843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se YH

      sori - et saa!

    • Varattua tullut pantua

      Jos haluaa isoa pillua saada, niin yh:t ja varatut naiset sitä antaa. Gloriasta saa varattua! Amarillosta kans.

      • SoutamallaKuluneet

        Lähiöbaareissa sitä oikeen tyrkytetään. Hehtaaritavaran saanti on varma.


      • opiskelija 95

        Kaakkurista suapi monenleivänuunia helposti. Kakki voi tosin hieman haesta.


    • romeo

      mitäs jos etsii laatunaista jonka haluaa tyydyttää niin että hyvä et jaloillaan pysyy? Mistä ne naiset löytyy? tuskin lähiöbaarista.

    • Tirslittans

      Tarkastaja-SS on siis jäänyt ilman pillua :-) Ekä ihmettele. Onko kaikilla naisilla otsassa leima että on YH ja varsinkin monisynnyttäjä? Vai tunnistatko kaikissa niissä naisissa äitisi ja teet päättelysi tämän tiedon varassa?
      Tuskin saat toosaa edes niiltä sinkuilta siellä joukossa :-P

    • tyrjän betoni

      Viestisi on selvä provo. Ethän sinä päältäpäin näe että jollakin on lapsia tai että he ovat yksinhuoltajia.

      • Munaa löytyy

        Kyllä sen näkee yleensä vartalosta ja tuntee varmuudella viimeistään kun pukkaa molon sisään. Toosa ei ole väljä, kun työntää kiveksetkin sisään, mutta se on turta ihan kuin yläpääkin tällä b-luokan pillunkorvikkeella. Yh:t ja muut "metrotunnelit" on halveksittuja, silti niitä lapsia pitää joka ukolle tehdä -ja nuorena.
        Pillu pilataan, elämät ja talousasiay sillä kotisleikillä. Kukaan ei ole onnellinen, mutta kait se on kiva kuulua urpojen ja teeskentelijöiden laumaan, niin saa sitten Facebookissa peukutta pascaa elämäänsä onnettomana läskinä.


      • werty
        Munaa löytyy kirjoitti:

        Kyllä sen näkee yleensä vartalosta ja tuntee varmuudella viimeistään kun pukkaa molon sisään. Toosa ei ole väljä, kun työntää kiveksetkin sisään, mutta se on turta ihan kuin yläpääkin tällä b-luokan pillunkorvikkeella. Yh:t ja muut "metrotunnelit" on halveksittuja, silti niitä lapsia pitää joka ukolle tehdä -ja nuorena.
        Pillu pilataan, elämät ja talousasiay sillä kotisleikillä. Kukaan ei ole onnellinen, mutta kait se on kiva kuulua urpojen ja teeskentelijöiden laumaan, niin saa sitten Facebookissa peukutta pascaa elämäänsä onnettomana läskinä.

        Viestissäsi ei ole mitään järkeä.
        Ps. Niitä pillunkorvikkeita saa nettikaupoista. Meinaan että kun tuolla asenteella jäät kuitenkin muuten ilman.
        Miten kenenkään talousasiat muuten sulle kuuluu? Jos sinä et edes ole heidän kanssaan.


      • Munaa löytyy
        werty kirjoitti:

        Viestissäsi ei ole mitään järkeä.
        Ps. Niitä pillunkorvikkeita saa nettikaupoista. Meinaan että kun tuolla asenteella jäät kuitenkin muuten ilman.
        Miten kenenkään talousasiat muuten sulle kuuluu? Jos sinä et edes ole heidän kanssaan.

        Mulla on kyllä pitkä parisuhde alla, pari pientä lasta jotka hankittu aikuisena ja eilen sain klo 20:20 viimeksi.


      • Munaa löytyy
        Munaa löytyy kirjoitti:

        Mulla on kyllä pitkä parisuhde alla, pari pientä lasta jotka hankittu aikuisena ja eilen sain klo 20:20 viimeksi.

        Toisten talouasiat ei minulle kuulu, mutta ne näkyy levittomuutena yhteiskunnassa.


      • werty
        Munaa löytyy kirjoitti:

        Toisten talouasiat ei minulle kuulu, mutta ne näkyy levittomuutena yhteiskunnassa.

        En tajua miten joku jaksaa tuollaista, no kaikenlaisia naisia löytyy....
        Nähtävästi petät vaimoasi koko ajan, kun osaat kertoa miltä ne baarista löytämäsi naiset tuntuivat. Vai puhutko ilman tietoa.
        Mitä sinulla on niitä yksinhuoltajia vastaan, jos sinulla on jo vakipano kotonasi.
        Todennäköisesti vietät myös lähiöbaareissa paljon aikaa, kun olet muka tutustunut tarjontaan.
        Millä lailla ne talousasiat näkyvät levottomuutena sinulle asti?


      • Kulkusetkin lämpimään
        werty kirjoitti:

        En tajua miten joku jaksaa tuollaista, no kaikenlaisia naisia löytyy....
        Nähtävästi petät vaimoasi koko ajan, kun osaat kertoa miltä ne baarista löytämäsi naiset tuntuivat. Vai puhutko ilman tietoa.
        Mitä sinulla on niitä yksinhuoltajia vastaan, jos sinulla on jo vakipano kotonasi.
        Todennäköisesti vietät myös lähiöbaareissa paljon aikaa, kun olet muka tutustunut tarjontaan.
        Millä lailla ne talousasiat näkyvät levottomuutena sinulle asti?

        No mieti nyt vähän: hankitaan lapset, sitten erotaan ja ollaan jakamassa isoa wittua baareissa jokaiselle kenelle se kelpaa.


      • werty
        Kulkusetkin lämpimään kirjoitti:

        No mieti nyt vähän: hankitaan lapset, sitten erotaan ja ollaan jakamassa isoa wittua baareissa jokaiselle kenelle se kelpaa.

        Ja sinä tiedät tämän kaiken heistä miten?


      • Imetkö loppuun asti?
        werty kirjoitti:

        Ja sinä tiedät tämän kaiken heistä miten?

        Kokemuksesta ja kun isot pojat kertoi.


      • werty
        Imetkö loppuun asti? kirjoitti:

        Kokemuksesta ja kun isot pojat kertoi.

        Eli siis petät vaimoasi, koska sinulla on kokemusta heistä?
        Ovatko nämä kaverisi yhtä kovia baarissaroikkujia kuin sinä?


      • Mällit naamalle!!
        werty kirjoitti:

        Eli siis petät vaimoasi, koska sinulla on kokemusta heistä?
        Ovatko nämä kaverisi yhtä kovia baarissaroikkujia kuin sinä?

        Nuorempana tullut koettua ja varatut ja yh-lehmäthän baareissa on framilla.


      • werty
        Mällit naamalle!! kirjoitti:

        Nuorempana tullut koettua ja varatut ja yh-lehmäthän baareissa on framilla.

        Eli sinulla ei ole oikeasti sitä kokemusta halusit vain huudella tälläkin palstalla. Vai lehmiä ne baariin nykyään päästää. Onneksi jotkut ovat zoofiliasta kiinnostuneita eivätkä saa silmiään irti.... Kirjoittavat meille siitä nettiinkin.


      • Nappaatko nieluun?
        werty kirjoitti:

        Eli sinulla ei ole oikeasti sitä kokemusta halusit vain huudella tälläkin palstalla. Vai lehmiä ne baariin nykyään päästää. Onneksi jotkut ovat zoofiliasta kiinnostuneita eivätkä saa silmiään irti.... Kirjoittavat meille siitä nettiinkin.

        Eihän se mun vika ole että sulla on paha olla fantti? Mutta jätä eläimet rauhaan.


      • werty
        Nappaatko nieluun? kirjoitti:

        Eihän se mun vika ole että sulla on paha olla fantti? Mutta jätä eläimet rauhaan.

        Sinähän täällä lehmistä puhut....
        Outoa kamppanjointia harrastat täällä. Etkö voisi keskittyä siihen kuviteltuun perheeseesi. Ihmettelen kyllä kuka voi sun kanssa olla.
        Kiroiletko kotonakin tuolla lailla. Entä mitäpä vaimosi sanoo asenteista naisia kohtaan. Varsinkin kun tuolla menolla hänestäkin yh tulee.


      • kahden minuuin muna
        Munaa löytyy kirjoitti:

        Mulla on kyllä pitkä parisuhde alla, pari pientä lasta jotka hankittu aikuisena ja eilen sain klo 20:20 viimeksi.

        "ja eilen sain klo 20:20 viimeksi"

        Katoitko kelloa?

        Alkoiko "se" 20:18 ja päättyi 20:20 ?

        Ei ihme, että ole t kiinostunut muiden asioista. Kokeile oikein "isoa" monisynnyttäjää, niin saat ehkäminuutin pitempään.


      • kahden minuutin muna
        kahden minuuin muna kirjoitti:

        "ja eilen sain klo 20:20 viimeksi"

        Katoitko kelloa?

        Alkoiko "se" 20:18 ja päättyi 20:20 ?

        Ei ihme, että ole t kiinostunut muiden asioista. Kokeile oikein "isoa" monisynnyttäjää, niin saat ehkäminuutin pitempään.

        "ja eilen sain klo 20:20 viimeksi"

        Katoitko kelloa?

        Alkoiko "se" 20:18 ja päättyi 20:20 ? Pisto, nosto ja ravistus ;=)´

        Ei ihme, että olet kiinostunut muiden asioista. Kokeile oikein "isoa" monisynnyttäjää, niin saat ehkä minuutin pitempään sitä kaipaamaasi lähiötoosaa..

        Korjataan ettei lukivammainen ala häröttämään...


      • Isot pojat kerto
        kahden minuutin muna kirjoitti:

        "ja eilen sain klo 20:20 viimeksi"

        Katoitko kelloa?

        Alkoiko "se" 20:18 ja päättyi 20:20 ? Pisto, nosto ja ravistus ;=)´

        Ei ihme, että olet kiinostunut muiden asioista. Kokeile oikein "isoa" monisynnyttäjää, niin saat ehkä minuutin pitempään sitä kaipaamaasi lähiötoosaa..

        Korjataan ettei lukivammainen ala häröttämään...

        Isoa väljäksi päässyttä vittua kun nai, niin fiilinki on kuin ajais mopolla moottoritiellä.


      • xhyldochk
        Isot pojat kerto kirjoitti:

        Isoa väljäksi päässyttä vittua kun nai, niin fiilinki on kuin ajais mopolla moottoritiellä.

        Ymmärrätkö itse miten sairas olet, näine juttuinesi.


      • Ime jäykkää horo!
        xhyldochk kirjoitti:

        Ymmärrätkö itse miten sairas olet, näine juttuinesi.

        Ymmärtätkö sinä vitun taukki, että et ole oppinut edes pilkutusta ja esität kovinkin fiksua, vaikka olet yh? - Noh; eipä fiksut lapsia tee ihan nuorena ;)


      • xhyldochk
        Ime jäykkää horo! kirjoitti:

        Ymmärtätkö sinä vitun taukki, että et ole oppinut edes pilkutusta ja esität kovinkin fiksua, vaikka olet yh? - Noh; eipä fiksut lapsia tee ihan nuorena ;)

        Eli et ymmärrä...


      • nettikiusaajalle.
        Ime jäykkää horo! kirjoitti:

        Ymmärtätkö sinä vitun taukki, että et ole oppinut edes pilkutusta ja esität kovinkin fiksua, vaikka olet yh? - Noh; eipä fiksut lapsia tee ihan nuorena ;)

        Anonymous sais iskeä suomi24:een
        Olis kiva levittää henkilötietoja ympäriinsä.
        Ensimmäiseksi työpaikalle, vaimon sukulaisille, vanhemmille, lasten kouluun,
        Netti on hieno juttu.


      • tyrjän betoni
        Ime jäykkää horo! kirjoitti:

        Ymmärtätkö sinä vitun taukki, että et ole oppinut edes pilkutusta ja esität kovinkin fiksua, vaikka olet yh? - Noh; eipä fiksut lapsia tee ihan nuorena ;)

        Nämä jutut on kyllä tosiaan aika sairaita. Ehkä sun pitäis yrittää miettiä käytöstäsi muita kohtaan. Sun kirjoittelusi on täynnä kiroilua ja alatyylin ilmaisuja. Annat itsestäsi tosi sivistymättömän ja tyhmän kuvan. Voi tietenkin olla että provoat täällä, mutta toisaalta ehkä olet psyykkisesti epävakaa persoona, joka tarvitsisi hoitoa.


    • hellanlettas1

      No näköjään empiirisellä kaljanottajan kokemuksella. Saanut pakit kaikissa kuppiloissa vaikka aika tarkasti näyttää räkälät kolunneen.

      Pikkuisen vähemmän tärpättiä niin saat sinäkin....

      • ToivottavastiHUOSTAS

        Ei tule käytettyä tärpättiä, käsidesiä, diapameja taikka alkoholia. Kaukovainiolla, Kaakkurissa ja Rajakylässä niitä vedetään aamusta iltaan kaupungin vuokrataloissa.

        Kesällä soitin kissalanpojat hakemaan rajakylästä pyörätieltä jonku ylipainoisen, rumia tatuointeja ja lävistyksiä omistavan yh-äidin ja hänen lapsensa parempaan talteen. Lapsi oli vaunuissa ja itki. Äiti makasi sammuneena kärryjen vieressä ripulit ja kuset vaaleissa houisuissa. Toivottavasti lähti lapsi huostaan! Sillä äiti oli niin sekaisin, ettei osannut omaa syntymäaikaansa kertoa. Nimensä todella sekavasti sammalsi ja valitti miten pitää lasta näin hellepäivänä hoitaa yksin. Ambulanssikin kävi paikalla, muttei huolinut kyytiin, kun totesivat äidin olevan VAIN humalassa. Lapsen kärryissä oli neljä litraa käsidesiä. Samaa käsidesiä oli naisen vesipullossa.


      • voi_veljet
        ToivottavastiHUOSTAS kirjoitti:

        Ei tule käytettyä tärpättiä, käsidesiä, diapameja taikka alkoholia. Kaukovainiolla, Kaakkurissa ja Rajakylässä niitä vedetään aamusta iltaan kaupungin vuokrataloissa.

        Kesällä soitin kissalanpojat hakemaan rajakylästä pyörätieltä jonku ylipainoisen, rumia tatuointeja ja lävistyksiä omistavan yh-äidin ja hänen lapsensa parempaan talteen. Lapsi oli vaunuissa ja itki. Äiti makasi sammuneena kärryjen vieressä ripulit ja kuset vaaleissa houisuissa. Toivottavasti lähti lapsi huostaan! Sillä äiti oli niin sekaisin, ettei osannut omaa syntymäaikaansa kertoa. Nimensä todella sekavasti sammalsi ja valitti miten pitää lasta näin hellepäivänä hoitaa yksin. Ambulanssikin kävi paikalla, muttei huolinut kyytiin, kun totesivat äidin olevan VAIN humalassa. Lapsen kärryissä oli neljä litraa käsidesiä. Samaa käsidesiä oli naisen vesipullossa.

        Kuulostaapas laadukkaalta naiselta, Vellu tykkää.


    • too bad

      Ihan niinku se eroaminen olisi aina sen äidin vika... "tehdään lapsia ja sitten erotaan". Itse olen yhden lapsen avioliitossa tehnyt, ja avioeronnut. En koe olevani sen huonompi ihminen kuin kukaan mukaan. Miehet vonkaavat kapakoissa, mutta onneksi niihin ei tarvitse koskea pitkällä tikullakaan, ovat nimittäin useimmat suhteellisen epätoivoisia kun eivät taida saada kotona vaimoltaan eivätkä baarissakaan irtoa keneltäkään :( :(

      • Otatko rusinareikään?

        Onhan ne epätoivoisia kun sinuun ovat alentuneet:)
        Miten nuorena ja kuinka lyhyeen suhteeseen ne lapsileikit piti aloittaa?


      • Mr. Lover man
        Otatko rusinareikään? kirjoitti:

        Onhan ne epätoivoisia kun sinuun ovat alentuneet:)
        Miten nuorena ja kuinka lyhyeen suhteeseen ne lapsileikit piti aloittaa?

        Hohhoijaa.. Kyllä on katkeraa porukkaa täällä. Ehkä jos osaisitte käyttäytyä kuin aikuiset niin saattaisi joku joskus lähteekin sieltä baarista mukaan. Ei kukaan tuollaisista vellihousu ruikuttajista ole varmasti kiinnostunut.


      • Äläs jurputa runkku
        Mr. Lover man kirjoitti:

        Hohhoijaa.. Kyllä on katkeraa porukkaa täällä. Ehkä jos osaisitte käyttäytyä kuin aikuiset niin saattaisi joku joskus lähteekin sieltä baarista mukaan. Ei kukaan tuollaisista vellihousu ruikuttajista ole varmasti kiinnostunut.

        Ai sekö on vellihousu joka paneutuu yhteiskunnalliseen ingelmaan eli siihen, että lapsia tehdään ha erotaan liian helpolla?
        Minä kyllä saan naista aina kun haluan! Kuinkas sulla?


      • tyrjän betoni
        Äläs jurputa runkku kirjoitti:

        Ai sekö on vellihousu joka paneutuu yhteiskunnalliseen ingelmaan eli siihen, että lapsia tehdään ha erotaan liian helpolla?
        Minä kyllä saan naista aina kun haluan! Kuinkas sulla?

        Mihin yhteiskunnalliseen ongelmaan. Nettihaukkumiseenko. Olen minäkin huomannut sellaisen ongelman. Myös käytöstavat ovat hukassa joillakin kirjoittajilla. Ja kielenkäyttö ilman kiroilua ei onnistu. Myös valehtelua naistensaamisesta jotkut harrastavat.


      • too bad
        Otatko rusinareikään? kirjoitti:

        Onhan ne epätoivoisia kun sinuun ovat alentuneet:)
        Miten nuorena ja kuinka lyhyeen suhteeseen ne lapsileikit piti aloittaa?

        Kolmikymppisenä aloitin ja vuosikymmen siinä vierähti. Mitenkäs pitkiä sinun suhteesi ovat olleet, oi oraakkeli?

        Joskus sitä ihmettelee, kuinka katkeria ihmisiä täälläkin kirjoittelee...


      • uljogfug
        too bad kirjoitti:

        Kolmikymppisenä aloitin ja vuosikymmen siinä vierähti. Mitenkäs pitkiä sinun suhteesi ovat olleet, oi oraakkeli?

        Joskus sitä ihmettelee, kuinka katkeria ihmisiä täälläkin kirjoittelee...

        Ja käytöstavattomia myös


    • erkkikal.

      Oon kyllä ite katastanu kaukovainion molemmat baarit. Eikä niissä nuoria naisia oo. Taiatpa hölistä omias.

      • Kakezun ex-asukki

        Ei kai ne enää nuoria ole. Oli niitä vielä 7v sitten, mutta mahtaa olla kuolleet pois ja olla hoitolaitoksissa tai makaavat kotona lääkepöhnössä. Penikat huostassa tai linnassa.


      • erkkikal.
        Kakezun ex-asukki kirjoitti:

        Ei kai ne enää nuoria ole. Oli niitä vielä 7v sitten, mutta mahtaa olla kuolleet pois ja olla hoitolaitoksissa tai makaavat kotona lääkepöhnössä. Penikat huostassa tai linnassa.

        Oon asunut täällä lapsesta asti, joten tiiän paremmin kun sinä. Pelekkää valehtelua täälä harrastat. Ei niistä kuollu moni oo. Eikä oo lapsia juuri kellään ,jotka vakituistaan ovat sielä. Monkako vuotta ne muka pöhnäsä makkaavat. Höpö höpö sinet mittään tiiä. Sun kuvitelmisa ne olemattomat yksinhuoltajat sulle ittiäsä tyrkyttää


      • Hkfflldgg
        erkkikal. kirjoitti:

        Oon asunut täällä lapsesta asti, joten tiiän paremmin kun sinä. Pelekkää valehtelua täälä harrastat. Ei niistä kuollu moni oo. Eikä oo lapsia juuri kellään ,jotka vakituistaan ovat sielä. Monkako vuotta ne muka pöhnäsä makkaavat. Höpö höpö sinet mittään tiiä. Sun kuvitelmisa ne olemattomat yksinhuoltajat sulle ittiäsä tyrkyttää

        Et vain näe metsää puilta.


      • TuskinTurhaanLähti

        Kaukovainiolla ei ole kuin yksi kaljaa ja muuta alkoholia tarjoileva baari.

        Räkäiseltä Holovi "baarilta" vietiin lopullisesti luvat. Loppui se kaljan piikkiin, kotipakettiin myyminen ja muista aineista puhumattakaan.


      • ninoki
        TuskinTurhaanLähti kirjoitti:

        Kaukovainiolla ei ole kuin yksi kaljaa ja muuta alkoholia tarjoileva baari.

        Räkäiseltä Holovi "baarilta" vietiin lopullisesti luvat. Loppui se kaljan piikkiin, kotipakettiin myyminen ja muista aineista puhumattakaan.

        Rikkoivat anniskelu sääntöjä. Siksi iso rangastus, eikä väliaikkainen


    • erkkikal.

      Kyllä minä oon nähäny paremmin kun se joka ei itte oo ees ollu paikalla.
      Jatka sinä pikkupoika niitä outoja yh kuvitelmias.

      • Kakezua kolunnut

        Ei ne mitään kuvitelmia ole. Tervepäiset ihmiset hankkii lapsia vasta kun parisuhde on varmalla pohjalla. Parisuhteessa tuöee elää 10 vuotta ennen lapsia!

        Taidat olla yh-lorton mt-ongelmainen penikka?


      • erkkikal.
        Kakezua kolunnut kirjoitti:

        Ei ne mitään kuvitelmia ole. Tervepäiset ihmiset hankkii lapsia vasta kun parisuhde on varmalla pohjalla. Parisuhteessa tuöee elää 10 vuotta ennen lapsia!

        Taidat olla yh-lorton mt-ongelmainen penikka?

        Mistä sinä reppana toisten suhteita tiiät. Kuinka kauan ovat yhesä ja mitä tekevät . Tuskin sulle sentään uskoutuvat. Kyllä minä tämän kaketsun palio paremmin tunnen kun sinä ja tunnen noitaki jotka käy baareisa. Oon niisä itekki käyny. Taisit vaan hermostuu kun joku paliasti täälä sun valleet.
        Tommonen toisten haukkuminen kertoo psyykkisistä ongelmista. Ei se ihime oo että joku halus miettii kymmenen vuotta lasten saamista sun kansa. Iällä siinä tuskin oli mittään tekemistä.


      • Kakezua kolunnut
        erkkikal. kirjoitti:

        Mistä sinä reppana toisten suhteita tiiät. Kuinka kauan ovat yhesä ja mitä tekevät . Tuskin sulle sentään uskoutuvat. Kyllä minä tämän kaketsun palio paremmin tunnen kun sinä ja tunnen noitaki jotka käy baareisa. Oon niisä itekki käyny. Taisit vaan hermostuu kun joku paliasti täälä sun valleet.
        Tommonen toisten haukkuminen kertoo psyykkisistä ongelmista. Ei se ihime oo että joku halus miettii kymmenen vuotta lasten saamista sun kansa. Iällä siinä tuskin oli mittään tekemistä.

        Kyllä minä tuttavapiirin asioita tiedän ja lastenvalvoja kertoo loput.

        - Tais vähän kopsahtaa sua? Oletko yh vai mikä?


      • 1+20
        Kakezua kolunnut kirjoitti:

        Ei ne mitään kuvitelmia ole. Tervepäiset ihmiset hankkii lapsia vasta kun parisuhde on varmalla pohjalla. Parisuhteessa tuöee elää 10 vuotta ennen lapsia!

        Taidat olla yh-lorton mt-ongelmainen penikka?

        Mitä ihmettä horiset? 10 vuotta yhessä ennen lapsia!!?!

        On sulla harhainen käsitys maailmasta.
        Ei se kestä kuin 9kk. Lue uudestaan biologian kirja yläasteelta.


      • Mutta kun...
        1+20 kirjoitti:

        Mitä ihmettä horiset? 10 vuotta yhessä ennen lapsia!!?!

        On sulla harhainen käsitys maailmasta.
        Ei se kestä kuin 9kk. Lue uudestaan biologian kirja yläasteelta.

        Hyvä se olis se toinen puolisko oppia eka tuntemaan. Se ottaa 10 vuotta vähintään. Mutta; ei tarvitse ihmetellä avioerotilastoja ja avoeroja tällä kiiretoiminnalla.


      • Anonyymi
        Kakezua kolunnut kirjoitti:

        Ei ne mitään kuvitelmia ole. Tervepäiset ihmiset hankkii lapsia vasta kun parisuhde on varmalla pohjalla. Parisuhteessa tuöee elää 10 vuotta ennen lapsia!

        Taidat olla yh-lorton mt-ongelmainen penikka?

        paljastit itsesi, sinä H-mies!

        sinulla on trauma äidistäsi


    • erkkikal.

      En oo nainen. Tyhymänki kuvittelis ossaavan lukia.
      Elikkä liikut piireisä josa ryypätään ja vaihetaan ukkoja minkä keretään, ettet ois iteki semmonen. Tai sitte valehtelet kovasti.
      Ne lastenvalavojat sulle mittään kerro. Se on kuule sosiaalialalla vaitiolovelevollisuus. Eli puhuit ittes taas pussiin.
      Saahan sitä täälä netisä horista omiasa, mutta höpinäähän nuo sun jutut on.
      Palijo luulet tietäväsi toisten asioista. Vaikket tiiä mittään.

      • Ootko saatana tyhmä?

        Kyllä ne yleisellä tasolla kertoo!!


      • erkkikal.
        Ootko saatana tyhmä? kirjoitti:

        Kyllä ne yleisellä tasolla kertoo!!

        Eikä kerro, kun potkutha siitä seuraa.
        Sulla on vaan lapsellisia mollauksia ja käytöstavakki olemattomat. Kirroilu ei minnuun tehua. Sitä saat harrastaa niin palijo kun haluat. En ite alennu tommoseen höpötykseen.
        täälä on tojistettu miten sinun jutut ei totta oo. Ei oo välttämättä mikkään muukaan sinusa.
        Lueppa niitä omia tekstejä ja mietippä pääsäs, käyttääkö viisas ihiminen tommosta kieltä.


      • haista nyt v
        erkkikal. kirjoitti:

        Eikä kerro, kun potkutha siitä seuraa.
        Sulla on vaan lapsellisia mollauksia ja käytöstavakki olemattomat. Kirroilu ei minnuun tehua. Sitä saat harrastaa niin palijo kun haluat. En ite alennu tommoseen höpötykseen.
        täälä on tojistettu miten sinun jutut ei totta oo. Ei oo välttämättä mikkään muukaan sinusa.
        Lueppa niitä omia tekstejä ja mietippä pääsäs, käyttääkö viisas ihiminen tommosta kieltä.

        Alennut jauhamaan perusteetonta sontaa. Vittu kuule kyllä ne lastensuojelussa ja -valvonnassa ihmettelee tätä touhua, kun rumilla lehmäperseillä on 25 vuotiaana apinoita kolmelle eri hampille, vittu!
        Ei ole vaitiolovelvollisuuden rikkomista puhua yleisistä yhteiskunnan ongelmista! Suksi vitttuun jos et kestä totuutta.


      • erkkikal.
        haista nyt v kirjoitti:

        Alennut jauhamaan perusteetonta sontaa. Vittu kuule kyllä ne lastensuojelussa ja -valvonnassa ihmettelee tätä touhua, kun rumilla lehmäperseillä on 25 vuotiaana apinoita kolmelle eri hampille, vittu!
        Ei ole vaitiolovelvollisuuden rikkomista puhua yleisistä yhteiskunnan ongelmista! Suksi vitttuun jos et kestä totuutta.

        Höpöttelet mitä sattuu ja valehtelet minkä kerkeet. Käytöstavosta sulle mainittinkin, muttet tainnu ymmärtää. Tuskin tunnet ainuttakaan lastenvalavojaa. Eikä ihimiset synnytä apinoita. mitä höpinää se tuoki lienee.
        Sinähän täsä et tottuutta kestä. Eipäs laiteta omia ongelmia toisille.


      • Osaatko hiihtää??
        erkkikal. kirjoitti:

        Höpöttelet mitä sattuu ja valehtelet minkä kerkeet. Käytöstavosta sulle mainittinkin, muttet tainnu ymmärtää. Tuskin tunnet ainuttakaan lastenvalavojaa. Eikä ihimiset synnytä apinoita. mitä höpinää se tuoki lienee.
        Sinähän täsä et tottuutta kestä. Eipäs laiteta omia ongelmia toisille.

        Suksi vittuun jo!


      • erkkikal.
        Osaatko hiihtää?? kirjoitti:

        Suksi vittuun jo!

        Mikset ite mee. Ei sitä kukkaan netisä pakota haukkumaan ja valehtelemaan.


      • Juorut leviää
        erkkikal. kirjoitti:

        Höpöttelet mitä sattuu ja valehtelet minkä kerkeet. Käytöstavosta sulle mainittinkin, muttet tainnu ymmärtää. Tuskin tunnet ainuttakaan lastenvalavojaa. Eikä ihimiset synnytä apinoita. mitä höpinää se tuoki lienee.
        Sinähän täsä et tottuutta kestä. Eipäs laiteta omia ongelmia toisille.

        Enpä ota lähiöräkälöitten asiakaskuntaan kantaa, kun en niissä ole vieraillut, enkä aloituksessa mainituissa kaupunginosissakaan koskaan asunut... MUTTA, ihminenhän on yksi apinalaji, joten kyllä me apinoita synnytämme. Ja toinen asia, kyllä varmasti lastenvalvojat, sossun ämmät, sairaanhoitajat, poliisit, opettajat, lastenhoitajat, lastentarhanopettajat jne. jne. puhuu "asiakkaistaan" vaikka kuinka olisi vaitiolovelvollisuus, eikä aina edes niin yleisellä tasolla... Ihminen on sellainen otus, että tykkää juoruta - valitettavasti.


      • jimi81
        Juorut leviää kirjoitti:

        Enpä ota lähiöräkälöitten asiakaskuntaan kantaa, kun en niissä ole vieraillut, enkä aloituksessa mainituissa kaupunginosissakaan koskaan asunut... MUTTA, ihminenhän on yksi apinalaji, joten kyllä me apinoita synnytämme. Ja toinen asia, kyllä varmasti lastenvalvojat, sossun ämmät, sairaanhoitajat, poliisit, opettajat, lastenhoitajat, lastentarhanopettajat jne. jne. puhuu "asiakkaistaan" vaikka kuinka olisi vaitiolovelvollisuus, eikä aina edes niin yleisellä tasolla... Ihminen on sellainen otus, että tykkää juoruta - valitettavasti.

        Pitäisikö mainita niille lastenvalvonnassa, ettei juoruile ääliöille nettihäiriköille mitään :)


      • kylläsentietää
        Juorut leviää kirjoitti:

        Enpä ota lähiöräkälöitten asiakaskuntaan kantaa, kun en niissä ole vieraillut, enkä aloituksessa mainituissa kaupunginosissakaan koskaan asunut... MUTTA, ihminenhän on yksi apinalaji, joten kyllä me apinoita synnytämme. Ja toinen asia, kyllä varmasti lastenvalvojat, sossun ämmät, sairaanhoitajat, poliisit, opettajat, lastenhoitajat, lastentarhanopettajat jne. jne. puhuu "asiakkaistaan" vaikka kuinka olisi vaitiolovelvollisuus, eikä aina edes niin yleisellä tasolla... Ihminen on sellainen otus, että tykkää juoruta - valitettavasti.

        Noi jutut ei ole edes totta, niin miten niistä kukaan juoruaisi. Pelkkää tyhmää provoilua.


      • ninotska0987
        Juorut leviää kirjoitti:

        Enpä ota lähiöräkälöitten asiakaskuntaan kantaa, kun en niissä ole vieraillut, enkä aloituksessa mainituissa kaupunginosissakaan koskaan asunut... MUTTA, ihminenhän on yksi apinalaji, joten kyllä me apinoita synnytämme. Ja toinen asia, kyllä varmasti lastenvalvojat, sossun ämmät, sairaanhoitajat, poliisit, opettajat, lastenhoitajat, lastentarhanopettajat jne. jne. puhuu "asiakkaistaan" vaikka kuinka olisi vaitiolovelvollisuus, eikä aina edes niin yleisellä tasolla... Ihminen on sellainen otus, että tykkää juoruta - valitettavasti.

        Just joo... juorut leviää. Tuo tyyppi valehtelee joka ketjussa samat asiat.


      • Juorut leviää
        ninotska0987 kirjoitti:

        Just joo... juorut leviää. Tuo tyyppi valehtelee joka ketjussa samat asiat.

        --> jimi81: mistäs ne tietää kuka on nettihäirikkö? Ja ei kai niitä liikuta vaikka tietäisivätkin, jos eivät itse jää kiinni juoruamisestaan ja siitä, että ovat rikkoneet salassapitovelvollisuutensa. Voihan tuo nettihäirikkö olla itse töissä siellä, ja vain esittää kuullensa asioita. Opettajat, lastentarhanopettajat, lastenhoitajat, sairaanhoitajat, poliisit, sossun virkailijat jne. jne. ovat yleensä erittäin vahingoniloisia ja juoruavaa sorttia olevia ihmisiä. Varmaan siinä onkin syy, että hakeutuvat noihin ammatteihin, kun pääsevät saamaan tietoonsa ihmisten kotielämästä, terveydentilasta yms. ties mitä asioita, joista usein edes perheiden ystävätkään eivät tiedä.

        --> kylläsentietää: voi olla provoilua, mutta toisaalta - onhan tuon kaltaisia äitejä olemassa, eikä kaikki suinkaan ole yksinhuoltajia, vaan ihan naimisissa olevistakin löytyy juoppoja ja huonoja äitejä, joiden ei olisi pitänyt ikinä lisääntyä. Tosin yksinhuoltajat on aina enemmän suurennuslasin alla, ja heihin suhtaudutaan jo valmiiksi tietyllä asenteella, ja halutaan uskoa pahaa.

        --> ninotska0987: ai jaa, voi olla - en ole aiemmin lukenut kirjoituksiaan.


      • ninotska0987
        Juorut leviää kirjoitti:

        --> jimi81: mistäs ne tietää kuka on nettihäirikkö? Ja ei kai niitä liikuta vaikka tietäisivätkin, jos eivät itse jää kiinni juoruamisestaan ja siitä, että ovat rikkoneet salassapitovelvollisuutensa. Voihan tuo nettihäirikkö olla itse töissä siellä, ja vain esittää kuullensa asioita. Opettajat, lastentarhanopettajat, lastenhoitajat, sairaanhoitajat, poliisit, sossun virkailijat jne. jne. ovat yleensä erittäin vahingoniloisia ja juoruavaa sorttia olevia ihmisiä. Varmaan siinä onkin syy, että hakeutuvat noihin ammatteihin, kun pääsevät saamaan tietoonsa ihmisten kotielämästä, terveydentilasta yms. ties mitä asioita, joista usein edes perheiden ystävätkään eivät tiedä.

        --> kylläsentietää: voi olla provoilua, mutta toisaalta - onhan tuon kaltaisia äitejä olemassa, eikä kaikki suinkaan ole yksinhuoltajia, vaan ihan naimisissa olevistakin löytyy juoppoja ja huonoja äitejä, joiden ei olisi pitänyt ikinä lisääntyä. Tosin yksinhuoltajat on aina enemmän suurennuslasin alla, ja heihin suhtaudutaan jo valmiiksi tietyllä asenteella, ja halutaan uskoa pahaa.

        --> ninotska0987: ai jaa, voi olla - en ole aiemmin lukenut kirjoituksiaan.

        Ei kuule ihmiset noihin ammateihin hakeudu siksi, että saisivat juoruta ja onkia asioita selville. Jos ulkopuolisille puhuu toisten asioita niin näissä ammateissa siitä rangaistaan. Esim kaupanmyyjät ja kiinteistönhoitajat saavat jutella asiakkaistaan niin paljon kuin haluavat, mutta jos sosiaalityöntekijä tekee niin, niin seurauksia on. Oulu ei ole mikään new york, tämmöisessä pikkukaupungissa juoruilusta jää kyllä kiinni.
        Näitä kirjoituksia on paljon perhepalstoilla, joilla hän käy provoamassa jatkuvasti.


      • Voi kun tietäisit
        ninotska0987 kirjoitti:

        Ei kuule ihmiset noihin ammateihin hakeudu siksi, että saisivat juoruta ja onkia asioita selville. Jos ulkopuolisille puhuu toisten asioita niin näissä ammateissa siitä rangaistaan. Esim kaupanmyyjät ja kiinteistönhoitajat saavat jutella asiakkaistaan niin paljon kuin haluavat, mutta jos sosiaalityöntekijä tekee niin, niin seurauksia on. Oulu ei ole mikään new york, tämmöisessä pikkukaupungissa juoruilusta jää kyllä kiinni.
        Näitä kirjoituksia on paljon perhepalstoilla, joilla hän käy provoamassa jatkuvasti.

        Ei hakeudu ei, mutta kun alkaa vtuttaa, niin ne puhuu jopa asiakkaille. Turhautuvat idiootteihin!


      • uuinjo
        Voi kun tietäisit kirjoitti:

        Ei hakeudu ei, mutta kun alkaa vtuttaa, niin ne puhuu jopa asiakkaille. Turhautuvat idiootteihin!

        Eli ne turhautui sinuun


      • Juorut leviää
        Voi kun tietäisit kirjoitti:

        Ei hakeudu ei, mutta kun alkaa vtuttaa, niin ne puhuu jopa asiakkaille. Turhautuvat idiootteihin!

        Lähinnä puhuvat työkavereilleen, eli juoruavat ja usein yleisillä paikoilla esim. kahviloissa jne. ja väkisinkin joku ulkopuolinen saattaa kuulla, ja kenties tunnistaa naapurinsa. Puhuvat myös sukulaisilleen ja ystävilleen. Juoru -akkoja ja -ukkoja... En kuitenkaan nyt yleistäisi, että yh:t on järkiään paskoja äitejä, vaan pikemmin kyttäyksen kohteena, ja jos on yksi mätä omena joukossa, niin yleistetään että kaikki on sellaisia. Eiköhän niitä paskoja vanhempia löydy enemmän avioliitossa olevista.


      • mitkä juorut...
        Juorut leviää kirjoitti:

        Lähinnä puhuvat työkavereilleen, eli juoruavat ja usein yleisillä paikoilla esim. kahviloissa jne. ja väkisinkin joku ulkopuolinen saattaa kuulla, ja kenties tunnistaa naapurinsa. Puhuvat myös sukulaisilleen ja ystävilleen. Juoru -akkoja ja -ukkoja... En kuitenkaan nyt yleistäisi, että yh:t on järkiään paskoja äitejä, vaan pikemmin kyttäyksen kohteena, ja jos on yksi mätä omena joukossa, niin yleistetään että kaikki on sellaisia. Eiköhän niitä paskoja vanhempia löydy enemmän avioliitossa olevista.

        Tuollaisesta on seurauksia. Sosiaalialalla ei voi puhua asiakkaista. Jos joku lastenvalvoja luulee niin. Hänet kannattaa palauttaa ruotuun mahdollisimman nopeaan,.


      • ytm
        mitkä juorut... kirjoitti:

        Tuollaisesta on seurauksia. Sosiaalialalla ei voi puhua asiakkaista. Jos joku lastenvalvoja luulee niin. Hänet kannattaa palauttaa ruotuun mahdollisimman nopeaan,.

        Potkut voi saada myös epäasiallisesta käytöksestä. Jos haukkuu asiakkaille tai asiakkaita.


    • vakiomyyj

      pi..ua myydään seksitreffit palstalla
      vakimyyjä se lihava nainen

      • avokki

        En osta sulta
        sorry


    • oulussavuodesta65

      kaketsu

      • oulussavuodesta65

        Nyt toi muisti mieleen sen että kyseessä ei ollut Ari aan Olli.. sitä se ikä teettää :)


      • Avaimet yh:ksi?
        oulussavuodesta65 kirjoitti:

        Nyt toi muisti mieleen sen että kyseessä ei ollut Ari aan Olli.. sitä se ikä teettää :)

        Hankitko lapset ja menit nuorena naimisiin?


      • vuobnoä
        Avaimet yh:ksi? kirjoitti:

        Hankitko lapset ja menit nuorena naimisiin?

        Tä ??????


      • oulussavuodesta65
        Avaimet yh:ksi? kirjoitti:

        Hankitko lapset ja menit nuorena naimisiin?

        Olisin ehkä hankkinut, mutta niitä ei noin vaan tilata. Olin reilu 30 kun lapseni vimmein sain :)


      • Gjkkfgggc
        oulussavuodesta65 kirjoitti:

        Olisin ehkä hankkinut, mutta niitä ei noin vaan tilata. Olin reilu 30 kun lapseni vimmein sain :)

        Lyhyeen parisuhteeseenko?


      • tyttö
        Gjkkfgggc kirjoitti:

        Lyhyeen parisuhteeseenko?

        ootko utelias?


      • oulussavuodesta65
        Gjkkfgggc kirjoitti:

        Lyhyeen parisuhteeseenko?

        20 vuotta.


      • Utelukone
        oulussavuodesta65 kirjoitti:

        20 vuotta.

        Jaa että olet nuorena alkanut seukkaan. Joo, eihän sellanen tule kestämään, kun jää elämä elämättä.
        Onko paljon ylipainoa?


      • pkjå
        Utelukone kirjoitti:

        Jaa että olet nuorena alkanut seukkaan. Joo, eihän sellanen tule kestämään, kun jää elämä elämättä.
        Onko paljon ylipainoa?

        numeropelle vois lopettaa


      • oulussavuodesta65
        pkjå kirjoitti:

        numeropelle vois lopettaa

        Minäkin jo putosin mitä tässä haetaan ?

        Ihan varmaan sellainen keskiverto parisuhde takana.

        25 vuotiaana aloitin, 30vee lapsi ja 45vee ero.

        Eihän kaikki muutkaan asiat säily muuttumattomana läpi elämän, eikä ole tarkoituskaan, emme me ennustajia ole vaan uteliaana kurkataan mitä seuraava päivä tuo tullessaan.


      • Avioero-analyytikko
        oulussavuodesta65 kirjoitti:

        Minäkin jo putosin mitä tässä haetaan ?

        Ihan varmaan sellainen keskiverto parisuhde takana.

        25 vuotiaana aloitin, 30vee lapsi ja 45vee ero.

        Eihän kaikki muutkaan asiat säily muuttumattomana läpi elämän, eikä ole tarkoituskaan, emme me ennustajia ole vaan uteliaana kurkataan mitä seuraava päivä tuo tullessaan.

        Liian lyhyt seurustelusuhde!


      • biohbo
        Avioero-analyytikko kirjoitti:

        Liian lyhyt seurustelusuhde!

        Eipä tosin ole sun asiasi


      • Synnytysikä ylemmäs
        biohbo kirjoitti:

        Eipä tosin ole sun asiasi

        Kyllä se on kaikkien yhteinen ongelma ja maksaa maltaita veronmaksajille.


      • jrdd
        Synnytysikä ylemmäs kirjoitti:

        Kyllä se on kaikkien yhteinen ongelma ja maksaa maltaita veronmaksajille.

        Miten niin?


      • oulussavuodesta65
        jrdd kirjoitti:

        Miten niin?

        Niinpä.. Kysyn kyllä samaa.

        30 vuotias on ensisynnyttäjänä jo siinä rajoilla, jos sitä viisi vuotta olisi odottanut
        eihöhän sen lapsen vaara tulla yhteiskunnalle kalliiksi olisi kasvanut kohtuuttomasti suhteessa siihen, että veroni olen maksanut vuosikymmenet siinä missä muutkin erosta huolimatta.


      • Elämää nähnyt
        oulussavuodesta65 kirjoitti:

        Niinpä.. Kysyn kyllä samaa.

        30 vuotias on ensisynnyttäjänä jo siinä rajoilla, jos sitä viisi vuotta olisi odottanut
        eihöhän sen lapsen vaara tulla yhteiskunnalle kalliiksi olisi kasvanut kohtuuttomasti suhteessa siihen, että veroni olen maksanut vuosikymmenet siinä missä muutkin erosta huolimatta.

        Kyllä kokemuksen mukaan lapset pitäisi tehdä 30 - 40 vuotiaana. Silloin perhe kestää ja tarpeeksi pitkä suhde on siinä kunnossa että kestää lapsen. Eihän siis lapset pilaa suhteita vaan se, että suhde ei kestä lapsia. Avioroista tulee aina lieveilmiöitä ja se on epäonnistunut perhe jossa erotaan tai kituuyetaan epäonnessa. Niitä riittää. Oikeasti onnelliset perheet harvassa.

        Niin mikä raja siinä kolmikymppisenä on ? Onko siinä se tiski, ettei pääse eroamaan ja tappelemaan vai mikä?


      • ulkopuolelta
        Elämää nähnyt kirjoitti:

        Kyllä kokemuksen mukaan lapset pitäisi tehdä 30 - 40 vuotiaana. Silloin perhe kestää ja tarpeeksi pitkä suhde on siinä kunnossa että kestää lapsen. Eihän siis lapset pilaa suhteita vaan se, että suhde ei kestä lapsia. Avioroista tulee aina lieveilmiöitä ja se on epäonnistunut perhe jossa erotaan tai kituuyetaan epäonnessa. Niitä riittää. Oikeasti onnelliset perheet harvassa.

        Niin mikä raja siinä kolmikymppisenä on ? Onko siinä se tiski, ettei pääse eroamaan ja tappelemaan vai mikä?

        Riski siitä kasvaa.. että lapsi ei ole terve... idiioottikin tajusi .


        voi luoja näitä möllejä...


      • jrdd
        Elämää nähnyt kirjoitti:

        Kyllä kokemuksen mukaan lapset pitäisi tehdä 30 - 40 vuotiaana. Silloin perhe kestää ja tarpeeksi pitkä suhde on siinä kunnossa että kestää lapsen. Eihän siis lapset pilaa suhteita vaan se, että suhde ei kestä lapsia. Avioroista tulee aina lieveilmiöitä ja se on epäonnistunut perhe jossa erotaan tai kituuyetaan epäonnessa. Niitä riittää. Oikeasti onnelliset perheet harvassa.

        Niin mikä raja siinä kolmikymppisenä on ? Onko siinä se tiski, ettei pääse eroamaan ja tappelemaan vai mikä?

        Et vastannut kysymykseeni...


      • Tässäolis

      • jrdd

      • Lasteni asialla
        jrdd kirjoitti:

        Tämä on artikkeli, jossa sanotaan ettei tilastotietoja ole....

        Tieto kuin tieto, fakta on faktaa.
        Vaikka olisikin niin, että 40v naisella suurempi riski vammaiseen lapseen, silti yhteiskunnallinen riski on pienempi. Esimerkiksi downin syndrooma ym. kenties ikä-asiasta johtuva voidaan seuloa. Ihan samalla tavalla vammaisis tekee nuoret, jotka osa ryyppää ja tuoakoi raskausaikana. Lisäksi jos vammaiset tekee lapsen, nii tuskin siitä terve ja harmiton tulee:)

        Järkevintä ja paras palvelus olisi, kun jotkut ei mulkkunaamaisia vittupäägeenejään jatkaisi ikinä!


      • jomj
        Lasteni asialla kirjoitti:

        Tieto kuin tieto, fakta on faktaa.
        Vaikka olisikin niin, että 40v naisella suurempi riski vammaiseen lapseen, silti yhteiskunnallinen riski on pienempi. Esimerkiksi downin syndrooma ym. kenties ikä-asiasta johtuva voidaan seuloa. Ihan samalla tavalla vammaisis tekee nuoret, jotka osa ryyppää ja tuoakoi raskausaikana. Lisäksi jos vammaiset tekee lapsen, nii tuskin siitä terve ja harmiton tulee:)

        Järkevintä ja paras palvelus olisi, kun jotkut ei mulkkunaamaisia vittupäägeenejään jatkaisi ikinä!

        Mutta toi ei ole tietoa...eikä faktaa.
        Viimmeisestä lauseesta olen samaa mieltä joten älä hanki lapsia.:)


      • On se faktaa
        jomj kirjoitti:

        Mutta toi ei ole tietoa...eikä faktaa.
        Viimmeisestä lauseesta olen samaa mieltä joten älä hanki lapsia.:)

        "toisinaan taaperoiden vanhempien suhde on kestänyt vasta niin vähän aikaa, että perheen perustaminen tuntuu vaikealta"


      • Kts. nikki
        jomj kirjoitti:

        Mutta toi ei ole tietoa...eikä faktaa.
        Viimmeisestä lauseesta olen samaa mieltä joten älä hanki lapsia.:)

        Etkö oppinut koulussa lukemaankaan?


      • inowno
        Kts. nikki kirjoitti:

        Etkö oppinut koulussa lukemaankaan?

        Olisit voinut kirjoittaa nuo samaankin palkkiin.
        Tuo ei ollut tutkimus, vaan iltapäivälehden artikkeli, jossa jotkut esittivät mielipiteitään. Ei tuollaisilla ole mitään arvoa. Samalla lailla kuka tahansa muu voisi puhua mitä sattuu.
        Voisitko laittaa näiden baarien nimet tänne, ettei kukaan saa sitä käsitystä että valehtelet.


      • Onhan se selvää
        inowno kirjoitti:

        Olisit voinut kirjoittaa nuo samaankin palkkiin.
        Tuo ei ollut tutkimus, vaan iltapäivälehden artikkeli, jossa jotkut esittivät mielipiteitään. Ei tuollaisilla ole mitään arvoa. Samalla lailla kuka tahansa muu voisi puhua mitä sattuu.
        Voisitko laittaa näiden baarien nimet tänne, ettei kukaan saa sitä käsitystä että valehtelet.

        Aika itsestäänselvä mielipide. Jokainenhan tuon tajuaa.
        En voi vähätellä tuota totuutta.


      • nopomo
        Onhan se selvää kirjoitti:

        Aika itsestäänselvä mielipide. Jokainenhan tuon tajuaa.
        En voi vähätellä tuota totuutta.

        Miten niin itsestäänselvä jos asiaa ei ole kunnolla tutkittu?
        Eikä edelleenkään ole totuus, vaan jonkun mielipide.


      • Piipiipiiiii
        nopomo kirjoitti:

        Miten niin itsestäänselvä jos asiaa ei ole kunnolla tutkittu?
        Eikä edelleenkään ole totuus, vaan jonkun mielipide.

        Sitä ei tarvi tutkia, on niin näkyvä ilmiö meidän jokaisen elämässä.


      • hojp
        Piipiipiiiii kirjoitti:

        Sitä ei tarvi tutkia, on niin näkyvä ilmiö meidän jokaisen elämässä.

        Ei kyllä ole yhtään näkyvä minun tuttavapiirissä. Jos ei tutkita ei voi väittää itsestäänselvyydeksi. Minkalaisten ihmisten kanssa sinä oikein vietät aikaasi.


      • Piipiipiiiii
        hojp kirjoitti:

        Ei kyllä ole yhtään näkyvä minun tuttavapiirissä. Jos ei tutkita ei voi väittää itsestäänselvyydeksi. Minkalaisten ihmisten kanssa sinä oikein vietät aikaasi.

        Minä olen siis itse perheellinen ihminen. Meillä on oltu yhdessä ennen lapsia piiiitkään. Hyvin menee, oikeasti.
        Tässä vain kun katselee ympärille ihan mihin vain suuntaan, niin tottahan se on, että ero on melko varmaa jos kovin lyhyeen suhteeseen lapset hankkii. Ne jotka ei eroa näistä em. porukoista elää sitten todella paskassa suhteessa lasten ja yhteisten kulissien takia ja moni kulkee vieraissa elämänsisälkökseen. Silti Jouluna ja kesälomalla ja aina Facebookissa leikitään onnellista perhettä! Parisuhteessa pitäisi elää vähintään 10 vuotta ennen lapsia, se helpottaa. Näillä lyhyillä suhteilla ei ole mitään mahdollisuutta selvitä perhearjesta.

        Se joka ei tätä ilmiötä myönnä on sokea tai ei halua sitä myöntää.


      • tyttö
        Piipiipiiiii kirjoitti:

        Minä olen siis itse perheellinen ihminen. Meillä on oltu yhdessä ennen lapsia piiiitkään. Hyvin menee, oikeasti.
        Tässä vain kun katselee ympärille ihan mihin vain suuntaan, niin tottahan se on, että ero on melko varmaa jos kovin lyhyeen suhteeseen lapset hankkii. Ne jotka ei eroa näistä em. porukoista elää sitten todella paskassa suhteessa lasten ja yhteisten kulissien takia ja moni kulkee vieraissa elämänsisälkökseen. Silti Jouluna ja kesälomalla ja aina Facebookissa leikitään onnellista perhettä! Parisuhteessa pitäisi elää vähintään 10 vuotta ennen lapsia, se helpottaa. Näillä lyhyillä suhteilla ei ole mitään mahdollisuutta selvitä perhearjesta.

        Se joka ei tätä ilmiötä myönnä on sokea tai ei halua sitä myöntää.

        No ei hullukaan odota noin kauan. Täytyy olla todella vaikea ihminen että sen tuntemiseen menee kymmenen vuotta. Eikä sitä tarvitse leikkiä onnellista perhettä, jos suhde on huono niin tekee siitä paremman. Kyllähän se on ihmisistä itsestä kiinni millaisessa suhteessa elävät. Pitää parisuhteenkin eteen nähdä vaivaa, eikä olettaa ettei toinen muutu jos on kauan yhdessä, siinä voi pettyä


      • Mistä sinäkin tiedät?
        tyttö kirjoitti:

        No ei hullukaan odota noin kauan. Täytyy olla todella vaikea ihminen että sen tuntemiseen menee kymmenen vuotta. Eikä sitä tarvitse leikkiä onnellista perhettä, jos suhde on huono niin tekee siitä paremman. Kyllähän se on ihmisistä itsestä kiinni millaisessa suhteessa elävät. Pitää parisuhteenkin eteen nähdä vaivaa, eikä olettaa ettei toinen muutu jos on kauan yhdessä, siinä voi pettyä

        Lässun lössyn.. Kannattaa odottaa, ihan oma etunne..


      • tyttö
        Mistä sinäkin tiedät? kirjoitti:

        Lässun lössyn.. Kannattaa odottaa, ihan oma etunne..

        Miten niin kannattaa odottaa. Ja suhteen eteen pitää nähdä vaivaa. Perusti sen perheen minkäikäisenä hyvänsä. Ei toinen saa olla itsestäänselvyys.


      • Lässun lössylle
        Mistä sinäkin tiedät? kirjoitti:

        Lässun lössyn.. Kannattaa odottaa, ihan oma etunne..

        Mistäs itsekään tiedät. Jos sinä halusit odottaa, niin mitä se muille kuuluu.
        Ei sullekaan kuulu toisten asiat.


      • Elämällä tietää
        Lässun lössylle kirjoitti:

        Mistäs itsekään tiedät. Jos sinä halusit odottaa, niin mitä se muille kuuluu.
        Ei sullekaan kuulu toisten asiat.

        Ei vaan ihan oikeasti, lapset kannattaa hankkia sitten, kun on vähintään 10v oltu yhdessä, koska oikeasti lapset koettelee kovaakin suhdetta ja muuttaa niin paljon elämää, että on ihan ymmärrettävää kun eroja tulee Suomessa niin julmetusti, koska lapset todellakin hankitaan liian varhain. Joku sodan jölkeinen hullutus, jota nyt tasa-arvo sotkee.


      • kyllästynythorinoihi
        Elämällä tietää kirjoitti:

        Ei vaan ihan oikeasti, lapset kannattaa hankkia sitten, kun on vähintään 10v oltu yhdessä, koska oikeasti lapset koettelee kovaakin suhdetta ja muuttaa niin paljon elämää, että on ihan ymmärrettävää kun eroja tulee Suomessa niin julmetusti, koska lapset todellakin hankitaan liian varhain. Joku sodan jölkeinen hullutus, jota nyt tasa-arvo sotkee.

        Ei se ole mikään sodanjälkeinen hullutus. Niin on aina tehty.
        Eroja tulee ihan muistakin syistä.


      • Voi elämän kevät
        kyllästynythorinoihi kirjoitti:

        Ei se ole mikään sodanjälkeinen hullutus. Niin on aina tehty.
        Eroja tulee ihan muistakin syistä.

        Muistakin syistä erotaan joo, mutta se on jännä, että perhelliset eroaa, kun suhteenhan pitäisi olla varma kun lapsia näitä rakkaudenhedelmiä päätetään hankkia.. No tokihan se perheessä eroaminen jättää isommat jäljet kuin vastaavasti lapsettomilla pareilla, mutta kyllä näillä on oikeasti korrelaatio. Myöntäkää! Sinä suhteen hoitamisesta horiseva; kasvahan ensin aikuiseksi ja kommentoi sitten! Vai oletko niitä nykyajan urpoja jotka etsii vain lapsentekokaveria? - Jäikö nukkeleikit lapsuudessa, kun et oikein tajua mikä on se oikea järjestys?
        Se lapsi muuttaa elämää ja parisuhetta ihan helevetisti ja siksi on hyvä olla ikää niin ihmisillä kuin parisuhteessakin.

        Vauvakuume on sosiaalista painetta ja egoismiä, ja se sokaistaa todellisuudesta. On eskapismiä väittää ettei parisuhteen ja ihmisten iällä väliä perheen kestävyydessä ja aidossa onnessa.


      • ibiilkj
        Voi elämän kevät kirjoitti:

        Muistakin syistä erotaan joo, mutta se on jännä, että perhelliset eroaa, kun suhteenhan pitäisi olla varma kun lapsia näitä rakkaudenhedelmiä päätetään hankkia.. No tokihan se perheessä eroaminen jättää isommat jäljet kuin vastaavasti lapsettomilla pareilla, mutta kyllä näillä on oikeasti korrelaatio. Myöntäkää! Sinä suhteen hoitamisesta horiseva; kasvahan ensin aikuiseksi ja kommentoi sitten! Vai oletko niitä nykyajan urpoja jotka etsii vain lapsentekokaveria? - Jäikö nukkeleikit lapsuudessa, kun et oikein tajua mikä on se oikea järjestys?
        Se lapsi muuttaa elämää ja parisuhetta ihan helevetisti ja siksi on hyvä olla ikää niin ihmisillä kuin parisuhteessakin.

        Vauvakuume on sosiaalista painetta ja egoismiä, ja se sokaistaa todellisuudesta. On eskapismiä väittää ettei parisuhteen ja ihmisten iällä väliä perheen kestävyydessä ja aidossa onnessa.

        Suhdettako ei siis pidä hoitaa?
        Sillä lailla minä ainakin olen ollut yhdessä mieheni kanssa jo 22vuotta. Ja vanhin lapsi on täysi-ikäinen. Minä ainakin olen kasvanut aikuiseksi ;)
        Sinä oletat että muiden pitäisi olla samaa mieltä kanssasi. En voi olla koska oma liittoni on onnellinen, eikä ole aikomustakaan erota. Perheen perustaminen mieheni kanssa oli elämäni paras päätös.
        Toivon että muistat käytöstavat netissä kirjoittaessasi.


      • Tajua tämä
        ibiilkj kirjoitti:

        Suhdettako ei siis pidä hoitaa?
        Sillä lailla minä ainakin olen ollut yhdessä mieheni kanssa jo 22vuotta. Ja vanhin lapsi on täysi-ikäinen. Minä ainakin olen kasvanut aikuiseksi ;)
        Sinä oletat että muiden pitäisi olla samaa mieltä kanssasi. En voi olla koska oma liittoni on onnellinen, eikä ole aikomustakaan erota. Perheen perustaminen mieheni kanssa oli elämäni paras päätös.
        Toivon että muistat käytöstavat netissä kirjoittaessasi.

        Onnittelut. On tsägä käynyt teillä, mutta oletteko onnellisia vai perhe vain lasten takia? Katsoppas ero- ja huostaanottotilastot!

        Totta kait suhdetta pitää hoitaa, mutta miten sitä hoitaa, jos on liian nuori ihminen ja suhde eli ei tunne toista ihmistä? Kapakassa haetaan lapsentekokaveria, kun kaverillakin on lapsi. Homma kusasee yleensä, sinun onnistumisesi ei sitä totuutta muuta. Kyllä baarista pitää hakea munaa tai pillua saatika vakavampaa, mutta ei lapsentekokamua kotisleikiin.

        Maailma on muuttunut ajoistasi!


      • ibiilkj
        Tajua tämä kirjoitti:

        Onnittelut. On tsägä käynyt teillä, mutta oletteko onnellisia vai perhe vain lasten takia? Katsoppas ero- ja huostaanottotilastot!

        Totta kait suhdetta pitää hoitaa, mutta miten sitä hoitaa, jos on liian nuori ihminen ja suhde eli ei tunne toista ihmistä? Kapakassa haetaan lapsentekokaveria, kun kaverillakin on lapsi. Homma kusasee yleensä, sinun onnistumisesi ei sitä totuutta muuta. Kyllä baarista pitää hakea munaa tai pillua saatika vakavampaa, mutta ei lapsentekokamua kotisleikiin.

        Maailma on muuttunut ajoistasi!

        Minä en miestäni baarista löytänyt.
        Ja olen onnellinen.
        Sinä elät oudossa dystopiassa.
        Sinä et tajua....


      • ibiilkj
        Tajua tämä kirjoitti:

        Onnittelut. On tsägä käynyt teillä, mutta oletteko onnellisia vai perhe vain lasten takia? Katsoppas ero- ja huostaanottotilastot!

        Totta kait suhdetta pitää hoitaa, mutta miten sitä hoitaa, jos on liian nuori ihminen ja suhde eli ei tunne toista ihmistä? Kapakassa haetaan lapsentekokaveria, kun kaverillakin on lapsi. Homma kusasee yleensä, sinun onnistumisesi ei sitä totuutta muuta. Kyllä baarista pitää hakea munaa tai pillua saatika vakavampaa, mutta ei lapsentekokamua kotisleikiin.

        Maailma on muuttunut ajoistasi!

        Meillä ei myöskään ole erottu, eikä ketään huostaanotettu.
        Et sinäkään nuori ole.


      • Buahahhaaa
        ibiilkj kirjoitti:

        Meillä ei myöskään ole erottu, eikä ketään huostaanotettu.
        Et sinäkään nuori ole.

        Sinä varmaan otit siittäjäksi jonkun serkkupojan. Nuorekkaampi ainakin olen kuin sinä mummeli.


      • pappelille
        Buahahhaaa kirjoitti:

        Sinä varmaan otit siittäjäksi jonkun serkkupojan. Nuorekkaampi ainakin olen kuin sinä mummeli.

        Et voi sitä tietää.
        Mieheni ei ainakaan ole kuviteltu, vaan oikea ihminen.


      • oegfpisö
        Buahahhaaa kirjoitti:

        Sinä varmaan otit siittäjäksi jonkun serkkupojan. Nuorekkaampi ainakin olen kuin sinä mummeli.

        Sinähän asiantuntijana voisit kertoa sukurutsasta.


      • Lapsilisät leikkaukseen!
        kyllästynythorinoihi kirjoitti:

        Ei se ole mikään sodanjälkeinen hullutus. Niin on aina tehty.
        Eroja tulee ihan muistakin syistä.

        Niin on aina tehty joo, mutta Suomi on vasta 95-v nuori, niin eiköhän se sodanjälkeishullutus -sikiäminen nyt näytä ne huonot puolensa eri tilastoissa.


      • tyttö
        Lapsilisät leikkaukseen! kirjoitti:

        Niin on aina tehty joo, mutta Suomi on vasta 95-v nuori, niin eiköhän se sodanjälkeishullutus -sikiäminen nyt näytä ne huonot puolensa eri tilastoissa.

        Vanhainkodit ja palvelutalot ruuhkautuvat...


    • playgay

      jos häirihtee elänää mee. kalsarikännit sopivampaa tapauksessasi? =D

    • sari i

      kaakkurissa ja rajakylässä istuu kunnon monisynnyttäjä läskipers blondi huorria. lapset huostassa melkein kaikilla pilleristi lutakoilla.

      • wjnp

        Netissä istuu joku sari i ,jonka lahjakkuus riittää vaan netissä haukkumiseen. Lapset ei ole huostassa, vaan oppivat hienoja käytöstapoja kotona. :)


      • höpöhöpöp

        Mielenkiintoisia ihmisiä tunnet....


    • PientäNeHiivatVielä

      Erittäin huonosti nämä likaiset yh:t huolehtivat intimiihygieniastaankaan. Sitten tulee sen takia ties mitä kustannuksia yhteiskunnalle lääkäri ja lääkekulujen muodossa. Puhumattakaan osastohoidoista Oyssissa.

      • möåmo

        Voisitko laittaa tietolähteesi tänne. Muuten oletan että valehtelet.


      • Yksi näistä

      • ksgos
        Yksi näistä kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=2iG7mJmKqT8&feature=share

        Lisää kaljaa, sokeria, pullaa ja mässyä YH:t!

        Eli ei sulla sitää tietoa ole.... Minä katsos ajattelin joitain lääkäreitä jotka voisit nimeltä mainita, tai yliopistotason tutkimuksia ei mitään avuttomia youtube pätkiä.
        Mutta onhan se kiva kun todistit valehtelevasi. Se tuli nyt ketjun lukijoille selväksi.


      • K@@kküri
        ksgos kirjoitti:

        Eli ei sulla sitää tietoa ole.... Minä katsos ajattelin joitain lääkäreitä jotka voisit nimeltä mainita, tai yliopistotason tutkimuksia ei mitään avuttomia youtube pätkiä.
        Mutta onhan se kiva kun todistit valehtelevasi. Se tuli nyt ketjun lukijoille selväksi.

        Mitä äitejä ne sellaiset on jotka synnyttävät ekat penskansa alaikäisinä. Sitten noin. 20-vuoden paikkeilla romaanille yhden. Vuosia kuluu. Sitten tulee kebabranne jolle lähiömutsi 25-vuotiaana tunkee taas penskan. Vielä kolmikybäsenä suomipoika siittää yhden. Sitten lekuri ehdottaa jo kohdun poistoa ja se tehdään. 3 lapsista pysyvästi huostassa. Sosku tarkkailee kun äiti vetää rauhoittavia ja kalijaa. Turpoaa kuin pullataikina. Käy sakkojakin linnassa istumassa, kun ei ole rahaa. Tartuntatauteja kyllä! Vain yksi tarina...


      • hojp
        K@@kküri kirjoitti:

        Mitä äitejä ne sellaiset on jotka synnyttävät ekat penskansa alaikäisinä. Sitten noin. 20-vuoden paikkeilla romaanille yhden. Vuosia kuluu. Sitten tulee kebabranne jolle lähiömutsi 25-vuotiaana tunkee taas penskan. Vielä kolmikybäsenä suomipoika siittää yhden. Sitten lekuri ehdottaa jo kohdun poistoa ja se tehdään. 3 lapsista pysyvästi huostassa. Sosku tarkkailee kun äiti vetää rauhoittavia ja kalijaa. Turpoaa kuin pullataikina. Käy sakkojakin linnassa istumassa, kun ei ole rahaa. Tartuntatauteja kyllä! Vain yksi tarina...

        Voisitko laittaa heidän nimet tänne. Minä en tunne yhtään tuollaista. Kunnollisia todisteita sinulla ei tästäkään ole. Mutta jauha vain näitä valeitasi. Mikä into sinulla täällä on kehitellä juttujasi.


      • R@j@llinenkyl@
        hojp kirjoitti:

        Voisitko laittaa heidän nimet tänne. Minä en tunne yhtään tuollaista. Kunnollisia todisteita sinulla ei tästäkään ole. Mutta jauha vain näitä valeitasi. Mikä into sinulla täällä on kehitellä juttujasi.

        Mene soskuun taikka kelan toimistoon sieltä heitä bongaat. Heidän veroprosenttinsa on 1%. Tiedätköhän mistä se mahtaa johtua?


      • hiemanFaktaa
        möåmo kirjoitti:

        Voisitko laittaa tietolähteesi tänne. Muuten oletan että valehtelet.

        Yksi tietolähteistä tässä linkissä. Erittäin tarkkaa faktaa tulee. Ilman nimiä tosin!

        http://www.youtube.com/watch?v=VqjDWMnVERc


      • Mustalaisiakin Vielä
        R@j@llinenkyl@ kirjoitti:

        Mene soskuun taikka kelan toimistoon sieltä heitä bongaat. Heidän veroprosenttinsa on 1%. Tiedätköhän mistä se mahtaa johtua?

        Ha ha. Kansaneläkettä saavilla on veroprosentti 1% !


      • hihoml

      • kmodso
        Mustalaisiakin Vielä kirjoitti:

        Ha ha. Kansaneläkettä saavilla on veroprosentti 1% !

        Kansaneläke on tooosi vähän. Huonopa siitä on verottaa.
        Soskussa en ole käynyt, mutta kelalla kyllä. Vanhuksia siellä istuskelee. Miten he kuuluvat yh-kategoriaan. Ei näkynyt yhtään synnytysikäistä. Pari miestä siellä on ollut kolmi-nelikymppisiä. Ei heilläkään lapsia ollut mukana.


      • vjgbi
        hiemanFaktaa kirjoitti:

        Yksi tietolähteistä tässä linkissä. Erittäin tarkkaa faktaa tulee. Ilman nimiä tosin!

        http://www.youtube.com/watch?v=VqjDWMnVERc

        Joku sekopäinen ukko valittaa vantaalla. Sulla on kyllä epätieteellisiä tutkimuksia. Jonkun hullun puheet on yht äkkiä totuus. Tommosten huru-ukkojen pitäis pysyä kotona, kun eivät ole kunnossa.


      • eiPummeille!1
        kmodso kirjoitti:

        Kansaneläke on tooosi vähän. Huonopa siitä on verottaa.
        Soskussa en ole käynyt, mutta kelalla kyllä. Vanhuksia siellä istuskelee. Miten he kuuluvat yh-kategoriaan. Ei näkynyt yhtään synnytysikäistä. Pari miestä siellä on ollut kolmi-nelikymppisiä. Ei heilläkään lapsia ollut mukana.

        Alla olevan elämän tyylin valinneita YH-naisista on 88% pällieläkkeellä! Ne jaksa ja osaa mitään töitä tehdä!


        Mitä äitejä ne sellaiset on jotka synnyttävät ekat penskansa alaikäisinä. Sitten noin. 20-vuoden paikkeilla romaanille yhden. Vuosia kuluu. Sitten tulee kebabranne jolle lähiömutsi 25-vuotiaana tunkee taas penskan. Vielä kolmikybäsenä suomipoika siittää yhden. Sitten lekuri ehdottaa jo kohdun poistoa ja se tehdään. 3 lapsista pysyvästi huostassa. Sosku tarkkailee kun äiti vetää rauhoittavia ja kalijaa. Turpoaa kuin pullataikina. Käy sakkojakin linnassa istumassa, kun ei ole rahaa. Tartuntatauteja kyllä! Vain yksi tarina...


      • vgikhnio
        eiPummeille!1 kirjoitti:

        Alla olevan elämän tyylin valinneita YH-naisista on 88% pällieläkkeellä! Ne jaksa ja osaa mitään töitä tehdä!


        Mitä äitejä ne sellaiset on jotka synnyttävät ekat penskansa alaikäisinä. Sitten noin. 20-vuoden paikkeilla romaanille yhden. Vuosia kuluu. Sitten tulee kebabranne jolle lähiömutsi 25-vuotiaana tunkee taas penskan. Vielä kolmikybäsenä suomipoika siittää yhden. Sitten lekuri ehdottaa jo kohdun poistoa ja se tehdään. 3 lapsista pysyvästi huostassa. Sosku tarkkailee kun äiti vetää rauhoittavia ja kalijaa. Turpoaa kuin pullataikina. Käy sakkojakin linnassa istumassa, kun ei ole rahaa. Tartuntatauteja kyllä! Vain yksi tarina...

        Montako näitä naisia on suomessa. Tajuat varmaan ettei työttömyys päivärahaa saa ellei ota paikkaa vastaan. Toimeentulotukea leikataan 40% jos ei hae töitä. 60%.lla minimituloista ei riitä elämiseen. Joten luuserointi ei onnistu..
        Vetelet lapsellisesti lukuja hatusta.


      • hojp
        eiPummeille!1 kirjoitti:

        Alla olevan elämän tyylin valinneita YH-naisista on 88% pällieläkkeellä! Ne jaksa ja osaa mitään töitä tehdä!


        Mitä äitejä ne sellaiset on jotka synnyttävät ekat penskansa alaikäisinä. Sitten noin. 20-vuoden paikkeilla romaanille yhden. Vuosia kuluu. Sitten tulee kebabranne jolle lähiömutsi 25-vuotiaana tunkee taas penskan. Vielä kolmikybäsenä suomipoika siittää yhden. Sitten lekuri ehdottaa jo kohdun poistoa ja se tehdään. 3 lapsista pysyvästi huostassa. Sosku tarkkailee kun äiti vetää rauhoittavia ja kalijaa. Turpoaa kuin pullataikina. Käy sakkojakin linnassa istumassa, kun ei ole rahaa. Tartuntatauteja kyllä! Vain yksi tarina...

        Miksi toistelet omia provojasi tänne, tommosta naista ei olekaan. Ja nimi kiitos.


      • Huoltomies65
        hojp kirjoitti:

        Miksi toistelet omia provojasi tänne, tommosta naista ei olekaan. Ja nimi kiitos.

        Ai ei ole vai? Missähän tynnyrissä sinä olet sitten kasvanut ja elänyt? Ja vielä kiinostaisi tietää millaisten oppien mukaan? Varmaankin vanhollislestadiolainen? Jos olet asunut kaupungin kahdeksan kerroksisessa kerrostalossa, niin pitäisi sinun tietää, että monenlaista tossun kuluttajaa sinne mahtuu. Sellainen talo vaikka jonne sijoitetaan kaikki vapautuvat vangit, narkomaanit, moniongelmaiset sosiaalitapaukset, niin siellä on laidasta laitaan! Usko tai älä! Siellä ei mikään enään yllätä! On teurastettuja lampaita kellarissa. Ihmis ulosteella vuorattuja ikkunoita, huumeiden piikitystä lasten hiekkalaatikolla, tappeluita, itsemurhia, tappoja, murhia. Ihan kaikkea!

        Niin miksi VEESSÄ ei olisi jotain huolimattomia suomalaisia YH-äitejä? Taidat olla hieman 1kertainen. Huh HUh.


      • hojp
        Huoltomies65 kirjoitti:

        Ai ei ole vai? Missähän tynnyrissä sinä olet sitten kasvanut ja elänyt? Ja vielä kiinostaisi tietää millaisten oppien mukaan? Varmaankin vanhollislestadiolainen? Jos olet asunut kaupungin kahdeksan kerroksisessa kerrostalossa, niin pitäisi sinun tietää, että monenlaista tossun kuluttajaa sinne mahtuu. Sellainen talo vaikka jonne sijoitetaan kaikki vapautuvat vangit, narkomaanit, moniongelmaiset sosiaalitapaukset, niin siellä on laidasta laitaan! Usko tai älä! Siellä ei mikään enään yllätä! On teurastettuja lampaita kellarissa. Ihmis ulosteella vuorattuja ikkunoita, huumeiden piikitystä lasten hiekkalaatikolla, tappeluita, itsemurhia, tappoja, murhia. Ihan kaikkea!

        Niin miksi VEESSÄ ei olisi jotain huolimattomia suomalaisia YH-äitejä? Taidat olla hieman 1kertainen. Huh HUh.

        Ja nimet kiitos... Onko sinulla jotain lestadiolaisiakin vastaan. En kuulu heihin ja olen asunut kaupunginvuokratalossa. Tietosi ovat pelkkää provokatiivista olettamusta. Ei tuollaisia naisia tule kuin yksi mieleen, vaikka niissä halvoissa vuokra-asunnoissa asui monta pienituloista yksinhuoltajaa. Ihan tavallisia ihmisiä ne olivat, eivätkä pahemmin baareihin ehtineet. Niin no eihän sinulla ole mitään tietoa yksinhuoltajuudesta ja ihmisistä noin yleensäkään.
        Miksi VEESSÄ ei olisi tavallisia YH-äitejä jotka eivät ole huolimattomia. Taidat olla vähän 1kertainen. Huh HUh.


      • tollolle tiedoksi
        Mustalaisiakin Vielä kirjoitti:

        Ha ha. Kansaneläkettä saavilla on veroprosentti 1% !

        Ei näkynyt yhtään mustalaistakaan kelalla....


      • 2w3e4r
        vjgbi kirjoitti:

        Joku sekopäinen ukko valittaa vantaalla. Sulla on kyllä epätieteellisiä tutkimuksia. Jonkun hullun puheet on yht äkkiä totuus. Tommosten huru-ukkojen pitäis pysyä kotona, kun eivät ole kunnossa.

        Jos se oli itse se ukkeli?


      • Tuki naamas
        hojp kirjoitti:

        Ja nimet kiitos... Onko sinulla jotain lestadiolaisiakin vastaan. En kuulu heihin ja olen asunut kaupunginvuokratalossa. Tietosi ovat pelkkää provokatiivista olettamusta. Ei tuollaisia naisia tule kuin yksi mieleen, vaikka niissä halvoissa vuokra-asunnoissa asui monta pienituloista yksinhuoltajaa. Ihan tavallisia ihmisiä ne olivat, eivätkä pahemmin baareihin ehtineet. Niin no eihän sinulla ole mitään tietoa yksinhuoltajuudesta ja ihmisistä noin yleensäkään.
        Miksi VEESSÄ ei olisi tavallisia YH-äitejä jotka eivät ole huolimattomia. Taidat olla vähän 1kertainen. Huh HUh.

        Kaikilla omaa persettä pidemmälle ajattelevilla on järkeä sen verran, että ne vihaa lestoja.


      • tyttö
        Tuki naamas kirjoitti:

        Kaikilla omaa persettä pidemmälle ajattelevilla on järkeä sen verran, että ne vihaa lestoja.

        Tuki naamas on rumasti sanottu. Kannattaako tuollaisten hankkia lapsia, ennenkuin opettelee alkeeliset käytöstavat.


      • sundaymay
        tyttö kirjoitti:

        Tuki naamas on rumasti sanottu. Kannattaako tuollaisten hankkia lapsia, ennenkuin opettelee alkeeliset käytöstavat.

        Toi ei osaa, vaikka luulee olevansa aikuinen.
        Peltolassa jo sitä odotellaan


      • Heitä Kivi
        möåmo kirjoitti:

        Voisitko laittaa tietolähteesi tänne. Muuten oletan että valehtelet.

        Jos laitat oman nimesi tänne ensin, niin kerron mielellään useita tämmöisiä tapauksia nimeltä.

        Oletko sä ihan kuppaaivo?


      • vubukn
        Heitä Kivi kirjoitti:

        Jos laitat oman nimesi tänne ensin, niin kerron mielellään useita tämmöisiä tapauksia nimeltä.

        Oletko sä ihan kuppaaivo?

        Herra nettikiusaaja ei uskalla pistää tänne omaa nimeään....
        Pelkäätkö että työnantajasi olisi kiinnostunut.
        Toisten haukkuminen kuppa-aivoksi osoittaakin todellista kypsyyttä.
        Tuossa oli sinulla muuten kirjoitusvirhe. :)


      • remuel
        Heitä Kivi kirjoitti:

        Jos laitat oman nimesi tänne ensin, niin kerron mielellään useita tämmöisiä tapauksia nimeltä.

        Oletko sä ihan kuppaaivo?

        Aika jännää että tunnet monta tuollaista.
        Mitä se sinun tavoistasi kertookaan.


      • tyrjän betoni
        vubukn kirjoitti:

        Herra nettikiusaaja ei uskalla pistää tänne omaa nimeään....
        Pelkäätkö että työnantajasi olisi kiinnostunut.
        Toisten haukkuminen kuppa-aivoksi osoittaakin todellista kypsyyttä.
        Tuossa oli sinulla muuten kirjoitusvirhe. :)

        Osa työnantajista seuraa netinkäyttöä.
        Voikohan potkuja antaa sillä perusteella, että ihminen ei osaa käyttäytyä netissä?
        Tuskin valitettavasti.


    • efthu

      voi luoja, kyllä mää oon sitä mieltä että ei yh äitien aika riitä baarissa notkumiseen.. taitaa olla baarissa ne "isit" jotka pani akan paksuksi ja lähti kävelee!

      • Ei eskapismi

        Varatut, rumat jonkun nyhverö-kakkulan akat baareissa jakaa persettä ja kulkee treffeillä. Rillipää kotona odottelee lasten kanssa.


      • xcl
        Ei eskapismi kirjoitti:

        Varatut, rumat jonkun nyhverö-kakkulan akat baareissa jakaa persettä ja kulkee treffeillä. Rillipää kotona odottelee lasten kanssa.

        Varatut rumat vittupää ukot roikkuu netissä


      • Jumalanterve666
        xcl kirjoitti:

        Varatut rumat vittupää ukot roikkuu netissä

        Tuleehan niistä rumia ukoista kun niillä on se viddupäässä. Tosi monisynnyttäjä pitääkin olla äidin. Lestadiolainen 10 leivän uunin tavara


      • okm,
        Jumalanterve666 kirjoitti:

        Tuleehan niistä rumia ukoista kun niillä on se viddupäässä. Tosi monisynnyttäjä pitääkin olla äidin. Lestadiolainen 10 leivän uunin tavara

        Niinkun sinä :)


    • t. Ukkomies

      Parhaita mimmejä ikinä ;-)

    • rune of life

      Näitä YH-äitejä kutsutaan myös nimellä p1r1h0r0iksi. Se joka päihteet maksaa, sille jaetaan tavaraa. Pahimissa tapauksissa jopa lisäännytään. Vahingossa taikka tarkoituksella. Mihinkään ylipainoihin ja muihin en ota kantaa, mutta säälittävää tuo päihteiden käyttö. Lapsia pidetään ja kohdellaan kuin jotain ajokoiria maaseudulla. Jokainen voi havaita tämän isoissa lähiöissä jonne keskittyvät kaupungin vuokra-asunnot.

      • sensuurin pelkoko

        Tuskin kukaan noin pitkiä kirjain-numeroyhdistelmiä lausuu.
        Eikös tuo ole hankala lausua..


      • BMW-X3-TBO-V8
        sensuurin pelkoko kirjoitti:

        Tuskin kukaan noin pitkiä kirjain-numeroyhdistelmiä lausuu.
        Eikös tuo ole hankala lausua..

        EI, vaan on kyse desinghuumeita käyttävistä yh-äideistä. Näillä huumeilla on mitä erikoisempia nimiä mm:

        - N[C@H](C)CC1=C(OC=C2)C2=C(Br)C3=C1C=CO3

        - 3C-Bromo-Dragonfly

        - 66941-94-4

        - MDPV

        - JWH-018

        Katsoppa vaikka googlesta.


      • pkpmp
        BMW-X3-TBO-V8 kirjoitti:

        EI, vaan on kyse desinghuumeita käyttävistä yh-äideistä. Näillä huumeilla on mitä erikoisempia nimiä mm:

        - N[C@H](C)CC1=C(OC=C2)C2=C(Br)C3=C1C=CO3

        - 3C-Bromo-Dragonfly

        - 66941-94-4

        - MDPV

        - JWH-018

        Katsoppa vaikka googlesta.

        Nytkö muka osaat olla kiroilematta? Vähän edistystä.


      • remuel
        BMW-X3-TBO-V8 kirjoitti:

        EI, vaan on kyse desinghuumeita käyttävistä yh-äideistä. Näillä huumeilla on mitä erikoisempia nimiä mm:

        - N[C@H](C)CC1=C(OC=C2)C2=C(Br)C3=C1C=CO3

        - 3C-Bromo-Dragonfly

        - 66941-94-4

        - MDPV

        - JWH-018

        Katsoppa vaikka googlesta.

        Jos tosiaan tuntisit tällaisia niin ilmoittaisit asiasta poliisille, etkä huutelisi netissä. Vai oletko kauankin liikkunut huumepiireissä?


      • once 2ml
        remuel kirjoitti:

        Jos tosiaan tuntisit tällaisia niin ilmoittaisit asiasta poliisille, etkä huutelisi netissä. Vai oletko kauankin liikkunut huumepiireissä?

        Jos asut taikka olet asunut suurissa kaupungin omistamissa vuokrataloissa, niin silloin olet 100% varmuudella liikkunut mainitsemissasi "huumepiireissä". Joko tietämättäsi taikka tietoisesti!


      • remuel
        once 2ml kirjoitti:

        Jos asut taikka olet asunut suurissa kaupungin omistamissa vuokrataloissa, niin silloin olet 100% varmuudella liikkunut mainitsemissasi "huumepiireissä". Joko tietämättäsi taikka tietoisesti!

        Minä ilmoittaisin poliisille jos tietäisin tällaisesta, en provoaisi suomi24:ssa.


      • tdyn
        once 2ml kirjoitti:

        Jos asut taikka olet asunut suurissa kaupungin omistamissa vuokrataloissa, niin silloin olet 100% varmuudella liikkunut mainitsemissasi "huumepiireissä". Joko tietämättäsi taikka tietoisesti!

        Kumman paljon selittelet asiaa? Tuskin paljon tietäisit vain asumalla narkin naapurina....


    • Nimimerkki.

      Joooh... Mitähän tähänkin sanois..? Joku ei ole saanut edes siltä piri-yh-horolta, ja on nyt katkera...

      Mutta, mutta - on tuon tyypin horinoissa asiaakin. Nimittäin se että kannattais opetella tuntemaan se tuleva puoliso ennen kuin menee naimisiin ja tekee lapsia sen kanssa.

      Tuo 10 -vuotta nyt on melko pitkä aika - paitsi jos aletaan seurustelemaan teininä, silloin ihan hyvä aika olla yhdessä ennen avioliittoa lisääntymistä - ja nimen omaan tässä järjestyksessä - ensin naimisiin, vasta sen jälkeen lapset.

      Jos taas jo teini-iän ylittäneistä puhutaan, niin kannattaishan se vaikka sellaiset 2 - 3 -vuotta nyt ainakin käyttää siihen seurusteluun, ensin vaikka 1 -vuosi seukattaisiin ja asuttaisiin omillaan, sitten vaikka 2 -vuotta asuttaisiin samassa taloudessa, ja jos sittenkin vielä tuntuis että se on hyvä tyyppi, jonka kanssa tahtoo elämänsä jakaa - niin sitten vasta mentäisiin naimisiin. Naimisissakin kannattaisi olla jonkun aikaa (mielellään useampi vuosi) ennen kuin alkaa lapsia tekemään.

      Hyvähän se olisi käydä nyt ainakin koulut ensin, opiskella ammatti itselleen ja mennä töihin, jos niitä töitä nyt ylipäänsä saa edes nykyaikana ennen kuin lapsia alkaa maailmaan puskemaan... Pitää nyt ainakin huoli, että on mahdollisimman hyvin asiat, ja suhde hyvällä ja rehellisellä pohjalla.

      Kummiskin tyhmintä mitä voi tehdä on se, että mennään sänkyyn melkein heti kun ollaan tavattu, unohdetaan ehkäisy ja sitten kun nainen on raskaana, niin äkkiä naimisiin! Jätetään koulut kesken jne. eikä olla tunnettu edes vuottakaan vielä toisiaan...

      Ei siinä oikeasti tiedä kenen kanssa lyö hynttyyt yhteen, ja aika vastuuttomia tyyppejä tuollaiset on. Kyllähän ne avioliitot voi sitten kestääkin, mutta varmaan tulee monta, monta yllätystä matkan varrella ja puolisosta paljastuu koko ajan jotain ominaisuuksia, mistä ei oikein pidä ja tulee mieleen että kenen helvetin kanssa sitä onkaan naimisissa.

      Kannattaishan se tutustua siihen tulevaan elämänkumppaniin ja lastensa isään / äitiin ennen kuin on naimisissa ja muutama tenavakin pyöräytetty. Luulen ettei noissa kiireellä perustetuissa liitoissa olla kovinkaan onnellisia, vaikka yhdessä pysyttäisiinkin katkeraan loppuun asti. Varmaankin paras alusta pettämiselle.

      Ja ei ne yksinhuoltajat ole yleensä huonoja äitejä, vaan hyviä. Ainakin niillä on ollut selkärankaa ja itsekunnioitusta sen verran, että ovat lähteneet kävelemään huonosta suhteesta - siihen ei kaikilla olekaan kanttia, varsinkaan niillä jotka maha pystyssä kiireellä jonkun lähes tuntemattoman satunnaisen panon kanssa astelevat vihille, ettei mene maine tai jotain muuta yhtä typerää. Sitten elellään katkerana kulissi -liitoissa. Parempi olla yh kuin kulissi -liitossa.

      • Voin vain suositella

        Hmmmm. Siis kai tajuat, että tähän ketjuun on vastabnut useampi kuin yksi "tyyppi"?

        Kyllä 10 vuotta on lyhyt aika tutustia toiseen. Kokemuksesta viin sanoa, että menee nopeaa hyvässä suhteessa ja mitivoivassa elämässä eikä tule mieleenkäön hankkia lapsia, kun on muutakin sisältöä. Sitten kun koittaa se arki ja se yhdessä handltaan ja pysytään yhdessä ylä- ja alamäet vuosien saatossa, nii sittwn alkaa se perhe ja lapset kiinnostaa.
        Kyllä ikää lastenhankintaan ryhtyvillä naisilla pitäisi olla se noin 30v vähinyn ja miehillä enemmän ja suhdetta tosiaan päälle 10 vuotta kaikkineen mutkineen, niin jopa on hyvä hankkia lapset.

        Syynä runsaisiin yh-määriin Suomessa on se, että lapset hankitaan liian nuorena ja nuoreen suhteeseen. Maailma on muuttunut ja se tulee ottaa huomioon.


      • kkk
        Voin vain suositella kirjoitti:

        Hmmmm. Siis kai tajuat, että tähän ketjuun on vastabnut useampi kuin yksi "tyyppi"?

        Kyllä 10 vuotta on lyhyt aika tutustia toiseen. Kokemuksesta viin sanoa, että menee nopeaa hyvässä suhteessa ja mitivoivassa elämässä eikä tule mieleenkäön hankkia lapsia, kun on muutakin sisältöä. Sitten kun koittaa se arki ja se yhdessä handltaan ja pysytään yhdessä ylä- ja alamäet vuosien saatossa, nii sittwn alkaa se perhe ja lapset kiinnostaa.
        Kyllä ikää lastenhankintaan ryhtyvillä naisilla pitäisi olla se noin 30v vähinyn ja miehillä enemmän ja suhdetta tosiaan päälle 10 vuotta kaikkineen mutkineen, niin jopa on hyvä hankkia lapset.

        Syynä runsaisiin yh-määriin Suomessa on se, että lapset hankitaan liian nuorena ja nuoreen suhteeseen. Maailma on muuttunut ja se tulee ottaa huomioon.

        Millä lailla muuttunut?


    • ei hiivalle! !

      Huolehtisivat edes intiimihygieniasta ja vaihtaisivat puhtaat valkoiset alushousut päivittäin.

      • onceääliölle

        Pikkuhousupervoja näyttää olevan paikalla....


      • tiedoksi hiivalle

        Toisten pikkuhousut kiinnostaa vai.
        Niitä voi pervot tilata netistäkin


      • ihbihkol

        Plussailet itseäsi säälittävä aloittaja.


      • Käsi käy
        ihbihkol kirjoitti:

        Plussailet itseäsi säälittävä aloittaja.

        Pillulle tuoksuvat pikkarit NAM!


      • Lopeta Mika
        Käsi käy kirjoitti:

        Pillulle tuoksuvat pikkarit NAM!

        Olet tämän ketjun aloittaja...
        Todella lapsellinen.


      • jälkiaborttiLAILISEX

        ha, ha, ja ha. luuletko että nämä letukat jaksavat huolehtia edes tuonvertaa itsestään, että vaihtaisivat päivittäin puhtaat slogit? Puhumattakaan päivittäisestä peseytymisestä! Nekit rahat on kivempi kitata baarissa taikka kotona ohrapirtelön muodossa alas. Peffa siinä kiinteytyy kun toisten mammojen kanssa juoruaa, juo ja pillereitä vaihtelee. Ja suunitellaan näpistysretkiä keskustan kauppoihin. Sakkojakaan ei tarvitse luottotiedottoman maksaa, jos ne eivät ole oikeuden määräämiä. Kiva elää kuin siat pellossa ja yhteiskunta maksaa. KAIKEN!


      • ewsgw
        jälkiaborttiLAILISEX kirjoitti:

        ha, ha, ja ha. luuletko että nämä letukat jaksavat huolehtia edes tuonvertaa itsestään, että vaihtaisivat päivittäin puhtaat slogit? Puhumattakaan päivittäisestä peseytymisestä! Nekit rahat on kivempi kitata baarissa taikka kotona ohrapirtelön muodossa alas. Peffa siinä kiinteytyy kun toisten mammojen kanssa juoruaa, juo ja pillereitä vaihtelee. Ja suunitellaan näpistysretkiä keskustan kauppoihin. Sakkojakaan ei tarvitse luottotiedottoman maksaa, jos ne eivät ole oikeuden määräämiä. Kiva elää kuin siat pellossa ja yhteiskunta maksaa. KAIKEN!

        Nytkö vastaat itsellesi?
        Muut eivät taida olla kanssasi samaa mieltä, niin täytyy turvautua noin säälittäviin juttuihin.


      • JT!
        Lopeta Mika kirjoitti:

        Olet tämän ketjun aloittaja...
        Todella lapsellinen.

        Ota yhteyttä ylläpitoon ja tiedustele heiltä ip:t, niin tiedät kuka vastaa ja kenelle?!
        Voit saada jopa poliittisen ja uskonnollisen vakaumuksesikin esille täällä!


      • tollo kysyy
        ihbihkol kirjoitti:

        Plussailet itseäsi säälittävä aloittaja.

        miten täällä voi plussata omaa kommenttia useammasti samasta ip:stä?

        lesta-kepujen kikkoja?


      • fluid
        tollo kysyy kirjoitti:

        miten täällä voi plussata omaa kommenttia useammasti samasta ip:stä?

        lesta-kepujen kikkoja?

        jos poistuu välillä sivulta niin ainakin mun koneelta pystyy aloittaan äänestyksen alusta.


      • lopettasit nyt
        JT! kirjoitti:

        Ota yhteyttä ylläpitoon ja tiedustele heiltä ip:t, niin tiedät kuka vastaa ja kenelle?!
        Voit saada jopa poliittisen ja uskonnollisen vakaumuksesikin esille täällä!

        Mika on tuttuni. Sen sijaan, että hän keskittyisi huoltajuus oikeudenkäyntiin hän provoilee netissä traumojaan. Purkaa katkeruuttaan ex-vaimoa kohtaan.


      • Olavi V.
        fluid kirjoitti:

        jos poistuu välillä sivulta niin ainakin mun koneelta pystyy aloittaan äänestyksen alusta.

        Minun koneellani ei onnistu. Mitä selainta käytät taikka onko sinulla vaihtuva ip-osoite?


      • fluid
        Olavi V. kirjoitti:

        Minun koneellani ei onnistu. Mitä selainta käytät taikka onko sinulla vaihtuva ip-osoite?

        En tiedä miksi se onnistuu. En ole kovin hyvä koneiden kanssa. Minulla on kiinteä modeemiyhteys, joten ip pysynee samana.


      • Pehistä Pihiksi
        fluid kirjoitti:

        jos poistuu välillä sivulta niin ainakin mun koneelta pystyy aloittaan äänestyksen alusta.

        Onnistuuko koneellasi Facebookissa omista kommenteistasi tykkääminen kanssa? Silleen nimettömänä? Vai vaatiiko näyttäviä tekaistuja profiileita kavereihin? Niitäkin voi kuulemma ostaa. Myydään 100 "kaverin" paketeissa ja nämä käyvät kommentoimassa tarvittaessa sivustollesi ja postailemassa haluamiasi kuvia.


      • Olavi V.
        fluid kirjoitti:

        En tiedä miksi se onnistuu. En ole kovin hyvä koneiden kanssa. Minulla on kiinteä modeemiyhteys, joten ip pysynee samana.

        Minulla on kyllä aito Wintous XP. Varmaankin liian vanhanaikainen käyttöjärjestelmä. Vaihtoehtoisesti selaimeni ei tue näitä kaikkia flash toimintoja joista on varoiteltu kovasti erillaisissa medioissa.


      • fluid
        Olavi V. kirjoitti:

        Minulla on kyllä aito Wintous XP. Varmaankin liian vanhanaikainen käyttöjärjestelmä. Vaihtoehtoisesti selaimeni ei tue näitä kaikkia flash toimintoja joista on varoiteltu kovasti erillaisissa medioissa.

        Mulla on Windows kasi.


      • fluid
        Pehistä Pihiksi kirjoitti:

        Onnistuuko koneellasi Facebookissa omista kommenteistasi tykkääminen kanssa? Silleen nimettömänä? Vai vaatiiko näyttäviä tekaistuja profiileita kavereihin? Niitäkin voi kuulemma ostaa. Myydään 100 "kaverin" paketeissa ja nämä käyvät kommentoimassa tarvittaessa sivustollesi ja postailemassa haluamiasi kuvia.

        En osaa vastata tähän, kun en ole facebookissa.
        Kuulostaa erikoisilta paketeilta. Toisaalta vähän surulliselta, jos kaverit on tekaistuja.


      • ewsgw
        ewsgw kirjoitti:

        Nytkö vastaat itsellesi?
        Muut eivät taida olla kanssasi samaa mieltä, niin täytyy turvautua noin säälittäviin juttuihin.

        Ei viitsi ihan niin nolo olla kuitenkaan.


      • Win-T00-SA
        fluid kirjoitti:

        Mulla on Windows kasi.

        Minulla on sellainen vain puhelimessani. Tosin se on työpaikkani omistuksessa oleva työsuhdepuhelin. Sillä en viitsi tänne kuitenkaan kirjoitella.


      • Olavi V.
        Win-T00-SA kirjoitti:

        Minulla on sellainen vain puhelimessani. Tosin se on työpaikkani omistuksessa oleva työsuhdepuhelin. Sillä en viitsi tänne kuitenkaan kirjoitella.

        Merkkiä en sentään täällä kehtaa mainita. Mutta sanottakoon, että sellainen esiintyy tässä erään ministerin kädessä 6.12. 2012 napatussa kuvassa:

        http://www.ess.fi/upload/image/2012/12/7/stubb.jpg

        Lähtöjäkin löytyy puhelimesta ja muisteja...


      • Olavi V.
        lopettasit nyt kirjoitti:

        Mika on tuttuni. Sen sijaan, että hän keskittyisi huoltajuus oikeudenkäyntiin hän provoilee netissä traumojaan. Purkaa katkeruuttaan ex-vaimoa kohtaan.

        Mikä on tämän Mikan sukunimi ja hänen tarinansa? Ihan puhdas mieleenkiinto heräsi. Jos jotain yksittäistä henkilöä nimetään ketjun kirjoittajaksi Oulun kokoisessa kaupungissa.


      • fluid
        Olavi V. kirjoitti:

        Merkkiä en sentään täällä kehtaa mainita. Mutta sanottakoon, että sellainen esiintyy tässä erään ministerin kädessä 6.12. 2012 napatussa kuvassa:

        http://www.ess.fi/upload/image/2012/12/7/stubb.jpg

        Lähtöjäkin löytyy puhelimesta ja muisteja...

        Siisti. Meillä on nokia 311. Halusivat varmaan päästä halvalla.En tosin tartte puhelinta juuri koskaan töissä.
        Ei tule mullakaan käytettyä puhelimen nettiä.


      • ewsgw
        ewsgw kirjoitti:

        Nytkö vastaat itsellesi?
        Muut eivät taida olla kanssasi samaa mieltä, niin täytyy turvautua noin säälittäviin juttuihin.

        Joku taisi vasta juuri sinulle taikka ex-vaimollesi?


      • tylleröinen90
        Olavi V. kirjoitti:

        Mikä on tämän Mikan sukunimi ja hänen tarinansa? Ihan puhdas mieleenkiinto heräsi. Jos jotain yksittäistä henkilöä nimetään ketjun kirjoittajaksi Oulun kokoisessa kaupungissa.

        Ei varmaan kannata laittaa sukunimeä, ettei tule ongemia, vaikka muakin kiinnostaa kyllä.


      • Onko sama luuseri
        tylleröinen90 kirjoitti:

        Ei varmaan kannata laittaa sukunimeä, ettei tule ongemia, vaikka muakin kiinnostaa kyllä.

        Mika. A ??


    • YH:t KUNNIAAN!

      Näiden YH-äitien jälkeläiset ova 18-vuoden iästä ylöspäin kunnon koneita. Kasvaneet saralla kuin saralla todella kovissa olosuhteissa. Heistä kasvaa ns. Katuviisaita. Osaavat sellaisia juttuja joista normit vellipeffat vain uneksivat. Taikka kuulevat sen voihkintana naapurista!

    • yh äiti

      En ole päässyt baariin 17vuoteen, eikä huvitakaan.

      • kireää se olla pitäi

        Hyvä, pysykää te rumat kotonanne. Moni yh ja kotiäiti kerkeää oikein hyvin jakelemaan toosaa baariin.


      • Et saa edes sitä
        kireää se olla pitäi kirjoitti:

        Hyvä, pysykää te rumat kotonanne. Moni yh ja kotiäiti kerkeää oikein hyvin jakelemaan toosaa baariin.

        Älä hauku muita se on epäkohteliasta. Voisitko ystävällisesti opetella käytötapoja. Se tuskin on liikaa vaadittu aikuiselta ihmiseltä


    • SS-tarkistaja

      >>Tarkastaja-SS

    • Gynodaktar comp.

      Jälleen perjantai. YH-äitien hanurit paisuvat kiljusta, kaljasta ja sahdista räjähtämispisteeseen! Aamulla oksennetaan ja ripuloidaan rasvaripuleita koko päivä!

      • tyttö

        Olen pahoillani, mutten jaksa sinun psyykkistä problematiikkaa seurata. Toivon että hankit itsellesi apua.


      • Kandista seur.
        tyttö kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutten jaksa sinun psyykkistä problematiikkaa seurata. Toivon että hankit itsellesi apua.

        Kahdeksan kymmenestä näistä kuvailluista tunnusmerkeistä sopivat sosiaalihuollon elättämiin YH-äiteihin. Ainakin alueilla joissa itse aikoinahi asuin opiskelijana Oulussa. :D


      • Olavi V.
        Kandista seur. kirjoitti:

        Kahdeksan kymmenestä näistä kuvailluista tunnusmerkeistä sopivat sosiaalihuollon elättämiin YH-äiteihin. Ainakin alueilla joissa itse aikoinahi asuin opiskelijana Oulussa. :D

        veikkaisin isompaa lukua kuin 8


      • huh, huh.

        Pakarat täristen ja päristen peräpäät laulaa tänään ja huomenna. Viitisen litraa olutta voi tehdä niin. Ikäviä hajuhaittojakin voi esiintyä pahimmillaan, jos snägärin kautta tultu kotia haisemaan. Elimistös totaalinen käymisprosessi menossa. Kaikista reijistä purkaantuu erillaisia eritteitä. Mitä enemmän ylipainoa, sitä enemmän kaasuja.


      • huh, hüh.

        Pakarat täristen ja päristen peräpäät laulaa tänään ja huomenna. Viitisen litraa olutta voi tehdä niin. Ikäviä hajuhaittojakin voi esiintyä pahimmillaan, jos snägärin kautta tultu kotia haisemaan. Elimistös totaalinen käymisprosessi menossa. Kaikista reijistä purkaantuu erillaisia eritteitä. Mitä enemmän ylipainoa, sitä enemmän kaasuja.


      • tyttö
        huh, hüh. kirjoitti:

        Pakarat täristen ja päristen peräpäät laulaa tänään ja huomenna. Viitisen litraa olutta voi tehdä niin. Ikäviä hajuhaittojakin voi esiintyä pahimmillaan, jos snägärin kautta tultu kotia haisemaan. Elimistös totaalinen käymisprosessi menossa. Kaikista reijistä purkaantuu erillaisia eritteitä. Mitä enemmän ylipainoa, sitä enemmän kaasuja.

        Mitä pahaa ripulisessa rapulassa on? Kaikilla pärisee krapulassa.


      • absolutist
        tyttö kirjoitti:

        Mitä pahaa ripulisessa rapulassa on? Kaikilla pärisee krapulassa.

        Niin mutta kaikilla EI krapula turise!


      • I like pyssy very much
        tyttö kirjoitti:

        Mitä pahaa ripulisessa rapulassa on? Kaikilla pärisee krapulassa.

        Ottaako tyttö kakkoseen?


      • Voittonen O.
        tyttö kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutten jaksa sinun psyykkistä problematiikkaa seurata. Toivon että hankit itsellesi apua.

        Hieno juttu. Täällä ei rumia kaivata. Mene baariin.


    • gihojö

      Kirjoitat yksinäsi....

      • Ei Kelan Elätti

        Mitä skitsoilet täällä? Mene nukkumaan työtön, niin jaksat huomenna täyttää työtön x 30 veikkausia.


      • 1234567890+
        Ei Kelan Elätti kirjoitti:

        Mitä skitsoilet täällä? Mene nukkumaan työtön, niin jaksat huomenna täyttää työtön x 30 veikkausia.

        Totuus satuttaa...


      • puudutuss
        1234567890+ kirjoitti:

        Totuus satuttaa...

        varmasti satuttaa. kohdallasi on huomenna jälleen pikkuperjantai. Kaljaa, siideriä, viiniä, diapamia, opamoxia, tenoxeja, sirdaludia, panacodia, temcesiciä, subutexiä ja amfetamiinia turvonneeseen naamaan, niin ei satuta sinuakaan. Lähiöbaareista löytyy savunahkoja jotka tajoavat nämä soskutantoille palveluksia vastaan.


    • KaakkurinCittari

      Oli turvonneita naisia kaupoissa tänään. Menkatkaan tolleen turvota, kun vanhalleviinalle haisi pari mätisäkkiä lapsineen. Juustosnäksejä ja kaljaa ostivat. Kaupasta suuntasivat turvokkeet apteekkiin. Heti tuli tämä viestiketju mieleen ja repesin mielessäni totaalisesti! Trikoot ON riskillä rumat.

      • trikoot xD

        Ha, ha, haa! Ota kuvia ja linkitä ne nuista peristä! Ha, ha, ha!


    • Vidu tätä maailmaa

      Tänään Poliisit -sarjassa Qstockin aikaan joku nuori tyttö näytti olevan paksuna ja ihan vidun kännissä!

      • Lincola

        Jopas oli säälittävää katseltavaa kyseinen tuleva ghettoteiniäiti. Toivottavasti luonto hoitaa hommansa...


      • Taso alhaalla
        Lincola kirjoitti:

        Jopas oli säälittävää katseltavaa kyseinen tuleva ghettoteiniäiti. Toivottavasti luonto hoitaa hommansa...

        Oliko se paksuna? Sossut voisi katsoa uusintana Poliisit ja pyrkiä jäljittämään.


      • HiemanTurvotti
        Taso alhaalla kirjoitti:

        Oliko se paksuna? Sossut voisi katsoa uusintana Poliisit ja pyrkiä jäljittämään.

        Raskaana oli. Milloinhan lie kuvattu kyseiset jaksot? Abortti taikka synnytys jo varmaankin tapahtunut jo. Jos lapsi on synnyttänyt lapsen, niin roskiin taikka huostaan se kuuluu! Ei tuollainen pysty siitä huolehtimaan. Ruutu.fi ja sieltä poliisit. Taitavat olla jaksot katsottavissa!


      • 7-2012-Oulu
        HiemanTurvotti kirjoitti:

        Raskaana oli. Milloinhan lie kuvattu kyseiset jaksot? Abortti taikka synnytys jo varmaankin tapahtunut jo. Jos lapsi on synnyttänyt lapsen, niin roskiin taikka huostaan se kuuluu! Ei tuollainen pysty siitä huolehtimaan. Ruutu.fi ja sieltä poliisit. Taitavat olla jaksot katsottavissa!

        Poliisit - Kausi 5 - Jakso 47

        Oulu. Kaupunki juhlii Q-stock -festivaaleilla ja Tomppa ja Rampekin saavat osansa festaritunnelmasta. Partion hermot kiristyvät kollektiivisen humalatilan tihentyessä. Poliisia purreelle naiselle etsitään uusi yösija. 5. tuotantokausi.

        Ohjelman kuvauksessa mainittu Q-stock festifaali järjestettiin 27.7.-28.7.2012. Joten silloin on kamerat ollut paikalla.

        Jakso katsottavissa tästä:

        http://arkisto.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=445638


      • Oliko paksuna?
        HiemanTurvotti kirjoitti:

        Raskaana oli. Milloinhan lie kuvattu kyseiset jaksot? Abortti taikka synnytys jo varmaankin tapahtunut jo. Jos lapsi on synnyttänyt lapsen, niin roskiin taikka huostaan se kuuluu! Ei tuollainen pysty siitä huolehtimaan. Ruutu.fi ja sieltä poliisit. Taitavat olla jaksot katsottavissa!

        Miksi poliisi ei puuttunut asiaan?


      • sen tytön naapuri
        Oliko paksuna? kirjoitti:

        Miksi poliisi ei puuttunut asiaan?

        Tuota se tyttö on kyllä ihan vaan lihava. Ei ole ollut paksuna eikä ole vieläkään.
        Hän ei myöskään ole teini. Vaan ihan täysi-ikäinen.
        Että sorry, vaan teille.


      • sorry sultan unohtu
        sen tytön naapuri kirjoitti:

        Tuota se tyttö on kyllä ihan vaan lihava. Ei ole ollut paksuna eikä ole vieläkään.
        Hän ei myöskään ole teini. Vaan ihan täysi-ikäinen.
        Että sorry, vaan teille.

        Älä keksi omiasi ja trollaa tätä lankaa! - Katsoppa hieman tarkemmin kyseinen jakso selvinpäin. Kyseinen teini on RASKAANA!


      • Korpi-Poliisi
        Oliko paksuna? kirjoitti:

        Miksi poliisi ei puuttunut asiaan?

        Ei poliisin tehtävä ole puutuua raskaana oleviin teineihin.


      • tytön naapuri
        sorry sultan unohtu kirjoitti:

        Älä keksi omiasi ja trollaa tätä lankaa! - Katsoppa hieman tarkemmin kyseinen jakso selvinpäin. Kyseinen teini on RASKAANA!

        No kyllä kuule hävetti katsoa se silloin, kun tunnen tytön. Miksi pitäis katsoa tarkemmin? Kyllä oisin huomannut, jos se olisi joskus raskaana ollut. Miksi itse valehtelet ihmisistä. Sinä olet tässä asiassa se trollaaja.


      • Poliisi ei toiminut
        Korpi-Poliisi kirjoitti:

        Ei poliisin tehtävä ole puutuua raskaana oleviin teineihin.

        Poliisilla on velvollisuus tehdä lastensuojeluilmoitus!
        Jos ne tai joku kansalainen näkee paksuna olevan äitin tupakilla tai kännissä tai synnyttäneen äitin lastensa kanssa humalassa, niin on tehtävä sossulle ilmoitus. Viranomaisella eli tässä tapauksessa poliisilla on velvollisuus ilmoittaa! Katsoivat vain sen känniset ämmän raskausvatsaa!


      • Huolestunut-Äiti68
        Poliisi ei toiminut kirjoitti:

        Poliisilla on velvollisuus tehdä lastensuojeluilmoitus!
        Jos ne tai joku kansalainen näkee paksuna olevan äitin tupakilla tai kännissä tai synnyttäneen äitin lastensa kanssa humalassa, niin on tehtävä sossulle ilmoitus. Viranomaisella eli tässä tapauksessa poliisilla on velvollisuus ilmoittaa! Katsoivat vain sen känniset ämmän raskausvatsaa!

        Aivan uskomatonta toiminta poliisilta. Toivottavasti tämä teini on kunnossa.


      • Oulussa trendi vallan
        Huolestunut-Äiti68 kirjoitti:

        Aivan uskomatonta toiminta poliisilta. Toivottavasti tämä teini on kunnossa.

        Itsekkäät pskat tekee lapsia sen koommin ajattelematta. Heikkolahjaiset sikiää kuin kanit - lestat ja muu pohjasakka!


      • paskan puhujille
        Oulussa trendi vallan kirjoitti:

        Itsekkäät pskat tekee lapsia sen koommin ajattelematta. Heikkolahjaiset sikiää kuin kanit - lestat ja muu pohjasakka!

        Siis eivät poliisit tee lihavista täysi-ikäisistä naisista lastensuojeluilmoituksia. kumma miten täällä valehdellaan toisen olevan raskaana.


      • Toivoen väärässä
        paskan puhujille kirjoitti:

        Siis eivät poliisit tee lihavista täysi-ikäisistä naisista lastensuojeluilmoituksia. kumma miten täällä valehdellaan toisen olevan raskaana.

        Kyllä se oli paksuna. Kuvaaja oikein zoomasi mahaa!
        Mahassa oöi jomman kumman samassa yhteydessä esiintyneen riitapularin mulkunkuula johonkin parin kk kaverisuhteeseen.


      • Uskossa turvaten
        Toivoen väärässä kirjoitti:

        Kyllä se oli paksuna. Kuvaaja oikein zoomasi mahaa!
        Mahassa oöi jomman kumman samassa yhteydessä esiintyneen riitapularin mulkunkuula johonkin parin kk kaverisuhteeseen.

        samaa mieltä. raskaana oli. täällä joku sairas yrittää manipuloida asiaa. kenenkähän etuja sekin sitten ajaa? ei ainakaan meidän jumalanlasten etuja.


      • fghjkdc
        paskan puhujille kirjoitti:

        Siis eivät poliisit tee lihavista täysi-ikäisistä naisista lastensuojeluilmoituksia. kumma miten täällä valehdellaan toisen olevan raskaana.

        Valehtelet itsellesi ja teeskentelet uskovaista. Kenen etua sinä ajat.


      • tyrjän betoni
        Uskossa turvaten kirjoitti:

        samaa mieltä. raskaana oli. täällä joku sairas yrittää manipuloida asiaa. kenenkähän etuja sekin sitten ajaa? ei ainakaan meidän jumalanlasten etuja.

        Kaikki tietää, ettet sinä uskossa ole. Haukut lestoja joka ketjussa. Multinikki.
        Kirjoittelet itse hirveän määrän viestejä, joissa olet samaa mieltä itsesi kanssa, sitten solvaat, jos joku on eri mieltä. Hankala uskoa, että aikuinen ihminen käyttäytyis noin.


      • Totuus puree
        sen tytön naapuri kirjoitti:

        Tuota se tyttö on kyllä ihan vaan lihava. Ei ole ollut paksuna eikä ole vieläkään.
        Hän ei myöskään ole teini. Vaan ihan täysi-ikäinen.
        Että sorry, vaan teille.

        Sinulle joka kirjoitit ylempänä tätä viestiketjua näin:

        Nimimerkki: sen tytön naapuri - 28.3.2013 21:39

        "Tuota se tyttö on kyllä ihan vaan lihava. Ei ole ollut paksuna eikä ole vieläkään.
        Hän ei myöskään ole teini. Vaan ihan täysi-ikäinen.
        Että sorry, vaan teille. "

        -------------------------

        Tulipas tässä sellainen mieleen, että oletko itse kyseinen tapaus, koska vaahtoat siitä kuin vesikauhuinen eläin? Vai onko tämä teini sinun jälkikasvuasi?


      • VAIN-Totuus
        fghjkdc kirjoitti:

        Valehtelet itsellesi ja teeskentelet uskovaista. Kenen etua sinä ajat.

        Poliisien mukana kuvattu kuvamaterilaan ei näytä sinulle riittävän tämän ketjun aiheesta. Kiistät silti tapahtumat. Uskomaton p.ässi.

        Kiellät varmaan Jeesuksenkin kuten Juudas?


      • L----
        tyrjän betoni kirjoitti:

        Kaikki tietää, ettet sinä uskossa ole. Haukut lestoja joka ketjussa. Multinikki.
        Kirjoittelet itse hirveän määrän viestejä, joissa olet samaa mieltä itsesi kanssa, sitten solvaat, jos joku on eri mieltä. Hankala uskoa, että aikuinen ihminen käyttäytyis noin.

        Kyllä lestoja täällä vihaa hyvin moni. Esim. minä. Tunnistan useita kirjoittajia.

        —Onkohan muuten yleistä Suoli24 toimintaa, että jutellaan itsensä kanssa?


      • rtu,k
        L---- kirjoitti:

        Kyllä lestoja täällä vihaa hyvin moni. Esim. minä. Tunnistan useita kirjoittajia.

        —Onkohan muuten yleistä Suoli24 toimintaa, että jutellaan itsensä kanssa?

        Tunnistat itsesi monta kertaa...


      • uji9olp,o
        VAIN-Totuus kirjoitti:

        Poliisien mukana kuvattu kuvamaterilaan ei näytä sinulle riittävän tämän ketjun aiheesta. Kiistät silti tapahtumat. Uskomaton p.ässi.

        Kiellät varmaan Jeesuksenkin kuten Juudas?

        Et kieltänyt teeskenteleväsi.
        Toisten haukkumien on epäkohteliasta. Useampi on sinulle siitä jo maininnut. Voisitko ymmärtää mitä se tarkoittaa.


      • Tuota noin...
        Poliisi ei toiminut kirjoitti:

        Poliisilla on velvollisuus tehdä lastensuojeluilmoitus!
        Jos ne tai joku kansalainen näkee paksuna olevan äitin tupakilla tai kännissä tai synnyttäneen äitin lastensa kanssa humalassa, niin on tehtävä sossulle ilmoitus. Viranomaisella eli tässä tapauksessa poliisilla on velvollisuus ilmoittaa! Katsoivat vain sen känniset ämmän raskausvatsaa!

        Velvollisuus ilmoittaa, jos näkee paksuna olevan akan tupakilla? Ihanko tosi? No sitten mun pitäis olla rimputtamassa sossuille yhtenään, kun naapuruston paksuna olevat ämmät vetää posket lommolla kessua parvekkeella 15 minsan välein. Mikähän niitäkin luuskia niin ahdistaa, että pitää tukehduttaa ja myrkyttää sitä mahassaan olevaa kersaa jatkuvasti... Sentään eivät taida ryypätä, tai en ainakaan ole huomannut. Voihan ne ryypätäkkin, mutta sitä ei vaan huomaa.

        Se ihmetyttää, että miksi tässä ketjussa haukutaan yksinhuoltajia, kun nuo jutut sopii ihan aviossa oleviinkin. Samanlaisia läskiperseitä, jotka vetää siideriä ja kaljaa viikonloput ja sipsejä ja pitsaa ja kessua jne. Ainakin mun naapuruston paksuna olevat tupakoivat mätisäkit on kaikki naimisissa.


      • Ilmoituksen paikka
        Tuota noin... kirjoitti:

        Velvollisuus ilmoittaa, jos näkee paksuna olevan akan tupakilla? Ihanko tosi? No sitten mun pitäis olla rimputtamassa sossuille yhtenään, kun naapuruston paksuna olevat ämmät vetää posket lommolla kessua parvekkeella 15 minsan välein. Mikähän niitäkin luuskia niin ahdistaa, että pitää tukehduttaa ja myrkyttää sitä mahassaan olevaa kersaa jatkuvasti... Sentään eivät taida ryypätä, tai en ainakaan ole huomannut. Voihan ne ryypätäkkin, mutta sitä ei vaan huomaa.

        Se ihmetyttää, että miksi tässä ketjussa haukutaan yksinhuoltajia, kun nuo jutut sopii ihan aviossa oleviinkin. Samanlaisia läskiperseitä, jotka vetää siideriä ja kaljaa viikonloput ja sipsejä ja pitsaa ja kessua jne. Ainakin mun naapuruston paksuna olevat tupakoivat mätisäkit on kaikki naimisissa.

        Todella törkeää tupakoida kessua 15 minuutin välein julkisesti. Jokin riivaa jo tuolloin.


      • Tjkngmvgjn
        Tuota noin... kirjoitti:

        Velvollisuus ilmoittaa, jos näkee paksuna olevan akan tupakilla? Ihanko tosi? No sitten mun pitäis olla rimputtamassa sossuille yhtenään, kun naapuruston paksuna olevat ämmät vetää posket lommolla kessua parvekkeella 15 minsan välein. Mikähän niitäkin luuskia niin ahdistaa, että pitää tukehduttaa ja myrkyttää sitä mahassaan olevaa kersaa jatkuvasti... Sentään eivät taida ryypätä, tai en ainakaan ole huomannut. Voihan ne ryypätäkkin, mutta sitä ei vaan huomaa.

        Se ihmetyttää, että miksi tässä ketjussa haukutaan yksinhuoltajia, kun nuo jutut sopii ihan aviossa oleviinkin. Samanlaisia läskiperseitä, jotka vetää siideriä ja kaljaa viikonloput ja sipsejä ja pitsaa ja kessua jne. Ainakin mun naapuruston paksuna olevat tupakoivat mätisäkit on kaikki naimisissa.

        Pitää ilmoittaa !!


      • Tuota noin...
        Tjkngmvgjn kirjoitti:

        Pitää ilmoittaa !!

        Ihan tosi? Missä niin sanotaan, että pitää ilmoittaa jonnekin, jos on joku ämmä niin itsekäs ja idiootti, että hermomyrkyillä kaasuttaa syntymätöntä kersaansa? Eikö ne neuvolassa haista ja näe noista mätisäkeistä, että ne vetää kessua? Eihän se katku niistä lähde, vaikka kävis suihkussa ja vaihtais vaatteet, ja näkyyhän se ulkonäöstäkin aina jollain tapaa. Ainaki terveydenhuollon ammattilaisten luulis huomaavan... En kai minä voi alkaa noista läskiperseistä ilmoitteleen, kun sais koko ajan olla soittelemassa johonkin. Mihin mun edes pitäis soittaa, mikä on se numero? Tuskin 112?

        Se vaan ihmetyttää, että mikä vittu niitä luuskia vaivaa, kun tosiaan koko hereillä olo aika vedetään kessua 15 minsan välein partsilla, vaikka ollaan paksuna. Mitä kaikkia vaurioita ne tupakin myrkyt sille penskalle aiheuttaakaan? Ja kaikilla on blondattu tai värjätty tukka, sekinhän on kielletty paksuna ollessa, kun ne kemikaalit imeytyy mamman elimistöstä kersaan, mutta se oma ulkonäkö menee ilmeisesti pennun hyvinvoinnin edelle... Vaikka ei ne lähiölehmät ees näytä hyvälle, vaikka mitä väriä vetäisivät niihin rumiin päihinsä.

        Ja sitten kun se pentu syntyy, niin naama norsunvitulla laahustetaan rööki suupielessä ja työnnetään sitä penskaa vaunuissa, ja ollaan sille vihasia kun se parkuu ja rääkyy kauheasti kun sillä on kovat vieroitusoireet röökistä. Eikö nuo lumput ole verrattavissa suoraan narkkareihin? Jostain oon kuullut väitteen, että rööki on jokseenki yhtä koukuttavaa, jos ei jopa koukuttavampaa kuin heroiini. Varmaan kessua paksuna vetävän akan kersa jää suuremmalla todennäköisyydellä koukkuun röökiin heti kun sitä eka kerran omasta halustaan maistaa teininä, mitä sellainen pentu, jonka äiti ei ole myrkyttänyt ja koukuttanut sitä kessuun jo kohdussa. Tosi ihania äitejä nuo röökimuijat... Niin ajattelevaisia ja lapsensa edun aina ykköseksi laittavia! Ihan sellaisia pyhimysäitejä! Pitäis nostaa jalustalle ja palvoa!

        Mikä noita äippiä niin vituttaa? Voisko joku äippä vastata ja kertoa, että miksi pitää myrkyttää ja tukehduttaa kohdussaan olevaa pentua röökillä, miksi pitää myrkyttää sitä pentua hiusvärejen kemikaaleilla ja meikkien yms.? Mikä ylipäänsä vituttaa ja ahdistaa niin paljon, että sitä kessua pitää vetää koko ajan?

        Mulla tekee pahaa sen pennun puolesta aina kun nään paksuna olevan muijan kessulla. Voi kuvitella miten se vauva tukehtumaisillaan vääntelehtii siellä mahassa, mutta itsekkäälle emakollehan vaan se oma velttoperse on tärkein, ja kun horolla tekee kessua mieli, pikku hermosauhuja, niin sehän menee imemään ja jyystämään sitä syöpäkäärylettään ja oikein himokkaana "ottaa suihin" kessua, ja luulee varmaan näyttävänsä joltain mystiseltä ja seksikkäältä naiselta, vaikka näyttää vaan irvokkaalta... Tupakointi ylipäänsä ei sovi naiselle. Nuoret naiset ja tytöt näyttää naurettavilta pelleiltä kun vetävät kessua, ja jotain 25 -vuotiaasta eteenpäin kulahtaneilta huorilta.


      • Lapsenteko luvanvaraisek
        Tuota noin... kirjoitti:

        Ihan tosi? Missä niin sanotaan, että pitää ilmoittaa jonnekin, jos on joku ämmä niin itsekäs ja idiootti, että hermomyrkyillä kaasuttaa syntymätöntä kersaansa? Eikö ne neuvolassa haista ja näe noista mätisäkeistä, että ne vetää kessua? Eihän se katku niistä lähde, vaikka kävis suihkussa ja vaihtais vaatteet, ja näkyyhän se ulkonäöstäkin aina jollain tapaa. Ainaki terveydenhuollon ammattilaisten luulis huomaavan... En kai minä voi alkaa noista läskiperseistä ilmoitteleen, kun sais koko ajan olla soittelemassa johonkin. Mihin mun edes pitäis soittaa, mikä on se numero? Tuskin 112?

        Se vaan ihmetyttää, että mikä vittu niitä luuskia vaivaa, kun tosiaan koko hereillä olo aika vedetään kessua 15 minsan välein partsilla, vaikka ollaan paksuna. Mitä kaikkia vaurioita ne tupakin myrkyt sille penskalle aiheuttaakaan? Ja kaikilla on blondattu tai värjätty tukka, sekinhän on kielletty paksuna ollessa, kun ne kemikaalit imeytyy mamman elimistöstä kersaan, mutta se oma ulkonäkö menee ilmeisesti pennun hyvinvoinnin edelle... Vaikka ei ne lähiölehmät ees näytä hyvälle, vaikka mitä väriä vetäisivät niihin rumiin päihinsä.

        Ja sitten kun se pentu syntyy, niin naama norsunvitulla laahustetaan rööki suupielessä ja työnnetään sitä penskaa vaunuissa, ja ollaan sille vihasia kun se parkuu ja rääkyy kauheasti kun sillä on kovat vieroitusoireet röökistä. Eikö nuo lumput ole verrattavissa suoraan narkkareihin? Jostain oon kuullut väitteen, että rööki on jokseenki yhtä koukuttavaa, jos ei jopa koukuttavampaa kuin heroiini. Varmaan kessua paksuna vetävän akan kersa jää suuremmalla todennäköisyydellä koukkuun röökiin heti kun sitä eka kerran omasta halustaan maistaa teininä, mitä sellainen pentu, jonka äiti ei ole myrkyttänyt ja koukuttanut sitä kessuun jo kohdussa. Tosi ihania äitejä nuo röökimuijat... Niin ajattelevaisia ja lapsensa edun aina ykköseksi laittavia! Ihan sellaisia pyhimysäitejä! Pitäis nostaa jalustalle ja palvoa!

        Mikä noita äippiä niin vituttaa? Voisko joku äippä vastata ja kertoa, että miksi pitää myrkyttää ja tukehduttaa kohdussaan olevaa pentua röökillä, miksi pitää myrkyttää sitä pentua hiusvärejen kemikaaleilla ja meikkien yms.? Mikä ylipäänsä vituttaa ja ahdistaa niin paljon, että sitä kessua pitää vetää koko ajan?

        Mulla tekee pahaa sen pennun puolesta aina kun nään paksuna olevan muijan kessulla. Voi kuvitella miten se vauva tukehtumaisillaan vääntelehtii siellä mahassa, mutta itsekkäälle emakollehan vaan se oma velttoperse on tärkein, ja kun horolla tekee kessua mieli, pikku hermosauhuja, niin sehän menee imemään ja jyystämään sitä syöpäkäärylettään ja oikein himokkaana "ottaa suihin" kessua, ja luulee varmaan näyttävänsä joltain mystiseltä ja seksikkäältä naiselta, vaikka näyttää vaan irvokkaalta... Tupakointi ylipäänsä ei sovi naiselle. Nuoret naiset ja tytöt näyttää naurettavilta pelleiltä kun vetävät kessua, ja jotain 25 -vuotiaasta eteenpäin kulahtaneilta huorilta.

        Voit sinä ilmoittaa vaikka anonyyminä.
        Ei paljoa vaadi, esim. sähköpostilla laitat.

        Kyllähän se niin on, että nämä muuhun kykenemättömät alkaa penikasta asti pukkaamaan lasta maailmaanjollekkin hampille, ja Norttia kuluu koko raskausaika. Se vain on niin, että lasten arvostus laskee kun niitä liikaa tekee.


      • der x
        Lapsenteko luvanvaraisek kirjoitti:

        Voit sinä ilmoittaa vaikka anonyyminä.
        Ei paljoa vaadi, esim. sähköpostilla laitat.

        Kyllähän se niin on, että nämä muuhun kykenemättömät alkaa penikasta asti pukkaamaan lasta maailmaanjollekkin hampille, ja Norttia kuluu koko raskausaika. Se vain on niin, että lasten arvostus laskee kun niitä liikaa tekee.

        Ne sossut nauraa, jos niille jostain tupakasta ilmoittaa.
        Alkoholi on vähän eri asia.


      • Se on niitten ongelma
        der x kirjoitti:

        Ne sossut nauraa, jos niille jostain tupakasta ilmoittaa.
        Alkoholi on vähän eri asia.

        Siinä kun nauraa, mutta kun niiden pitää puuttua.
        Meilillä ilmiantaa!


      • der x
        Se on niitten ongelma kirjoitti:

        Siinä kun nauraa, mutta kun niiden pitää puuttua.
        Meilillä ilmiantaa!

        Ei ne puutu, koska laki ei käske niin.
        Vaikka lähettelis sata meiliä.


      • XxXtc
        der x kirjoitti:

        Ei ne puutu, koska laki ei käske niin.
        Vaikka lähettelis sata meiliä.

        Luuletteko tosiaankin että vain tupakkia polttavat? HAH. Kaikki mömmöt viinan kanssa sekaisin ja ririä ja subua suoneen. Ei niitä kiinosta se lapsi. Sehän lähtee 80% varmuudella huostaan. Missä lintukodossa te juntit elätte?


      • der x
        XxXtc kirjoitti:

        Luuletteko tosiaankin että vain tupakkia polttavat? HAH. Kaikki mömmöt viinan kanssa sekaisin ja ririä ja subua suoneen. Ei niitä kiinosta se lapsi. Sehän lähtee 80% varmuudella huostaan. Missä lintukodossa te juntit elätte?

        Suurin osa tupakoitsioista vain polttaa. Ei se järkevää ole, muttei kuulu lastensuojelulle.
        Kaikki muut aineet kyllä kuuluu. Näistä väärinkäyttäjistä kannattaa ilmoitta.a


      • Ilmoittakaa nyt vain
        der x kirjoitti:

        Suurin osa tupakoitsioista vain polttaa. Ei se järkevää ole, muttei kuulu lastensuojelulle.
        Kaikki muut aineet kyllä kuuluu. Näistä väärinkäyttäjistä kannattaa ilmoitta.a

        Pitää ilmoittaa, koska ei tiedä mikä tupakassa palaa. Hullua touhua polttaa raskaana.


      • Tuota noin...
        Ilmoittakaa nyt vain kirjoitti:

        Pitää ilmoittaa, koska ei tiedä mikä tupakassa palaa. Hullua touhua polttaa raskaana.

        En minä usko että ne akat on mitään varsinaisia narkkareita, ja ihan kessulle ne vaan haisee. Kai ne kuppia nostaa sitten ainakin kun se pentu on syntynyt, mutta en ole niitä humalassa nähnyt paksuna ollessaan. Tupakkaa niillä vaan kuluu ihan saatanan paljon, ja aina mietin että mikä vittu se niin ahdistaa, että pitää olla koko ajan rööki suupielessä.

        Oon saanu sen käsityksen että tupakki on oikeasti tosi vaarallista paskaa, kun siinä on hermomyrkkyjä ja ties mitä. Sama kai tuo jos aikuinen ihminen tahtoo itteensä myrkyttää, mutta kun akka on paksuna ja ilmeisesti ihan tieten tahtoen paksuksi hankkiutunut, niin onhan vitussa kumma että myrkyttää sitä lastaan, jonka hermosto ja ruumis on vasta kehittymässä! Mitä se sille pennulle tekee? Nehän ei saa edes happea siellä kohdussa ja meinaa tukehtua, kun mamma vetää kessua. Millainen ihminen tekee noin?

        Sitten jos jo syntynyttä kersaa tukehduttais päivittäin 15 minsan välein sillain pikkusen ja kivasti ja pumppais siihen jotain hermomyrkkyjä, niin mitä sellaisesta äipästä aateltais? Eikö nuo luuskat tajua tekevänsä sille syntymättömälle kersalleen väkivaltaa joka kerran kun se rööki syttyy?

        Enkä mä ala mihinkään mokomista itsekkäistä paskiaisista ilmoitteleen jos lain mukaan ei tarvi ja pidä ja jos siitä sais vaan itse sossun ämmien tai minkä lie viranomaisten naurut päälle. Kai niiden miehet näkee kun luuska vetää röökiä ja voisivat sanoa emakolleen, että vähentäis edes kun akka on kerta niin itsekeskeinen vai tyhmä vaiko molempia, että vetää sitä vitun röökiä jatkuvalla syötöllä vaikka on paksuna.


      • oma.aborttiko?
        Tuota noin... kirjoitti:

        En minä usko että ne akat on mitään varsinaisia narkkareita, ja ihan kessulle ne vaan haisee. Kai ne kuppia nostaa sitten ainakin kun se pentu on syntynyt, mutta en ole niitä humalassa nähnyt paksuna ollessaan. Tupakkaa niillä vaan kuluu ihan saatanan paljon, ja aina mietin että mikä vittu se niin ahdistaa, että pitää olla koko ajan rööki suupielessä.

        Oon saanu sen käsityksen että tupakki on oikeasti tosi vaarallista paskaa, kun siinä on hermomyrkkyjä ja ties mitä. Sama kai tuo jos aikuinen ihminen tahtoo itteensä myrkyttää, mutta kun akka on paksuna ja ilmeisesti ihan tieten tahtoen paksuksi hankkiutunut, niin onhan vitussa kumma että myrkyttää sitä lastaan, jonka hermosto ja ruumis on vasta kehittymässä! Mitä se sille pennulle tekee? Nehän ei saa edes happea siellä kohdussa ja meinaa tukehtua, kun mamma vetää kessua. Millainen ihminen tekee noin?

        Sitten jos jo syntynyttä kersaa tukehduttais päivittäin 15 minsan välein sillain pikkusen ja kivasti ja pumppais siihen jotain hermomyrkkyjä, niin mitä sellaisesta äipästä aateltais? Eikö nuo luuskat tajua tekevänsä sille syntymättömälle kersalleen väkivaltaa joka kerran kun se rööki syttyy?

        Enkä mä ala mihinkään mokomista itsekkäistä paskiaisista ilmoitteleen jos lain mukaan ei tarvi ja pidä ja jos siitä sais vaan itse sossun ämmien tai minkä lie viranomaisten naurut päälle. Kai niiden miehet näkee kun luuska vetää röökiä ja voisivat sanoa emakolleen, että vähentäis edes kun akka on kerta niin itsekeskeinen vai tyhmä vaiko molempia, että vetää sitä vitun röökiä jatkuvalla syötöllä vaikka on paksuna.

        Jos vain ja pelkästään kessua tupakoivat, niin silloin on varmaankin kyyseessä lestadiolainen. Ainuita aineita mikä heille on sallittua.


      • Isä itsekkin
        Tuota noin... kirjoitti:

        En minä usko että ne akat on mitään varsinaisia narkkareita, ja ihan kessulle ne vaan haisee. Kai ne kuppia nostaa sitten ainakin kun se pentu on syntynyt, mutta en ole niitä humalassa nähnyt paksuna ollessaan. Tupakkaa niillä vaan kuluu ihan saatanan paljon, ja aina mietin että mikä vittu se niin ahdistaa, että pitää olla koko ajan rööki suupielessä.

        Oon saanu sen käsityksen että tupakki on oikeasti tosi vaarallista paskaa, kun siinä on hermomyrkkyjä ja ties mitä. Sama kai tuo jos aikuinen ihminen tahtoo itteensä myrkyttää, mutta kun akka on paksuna ja ilmeisesti ihan tieten tahtoen paksuksi hankkiutunut, niin onhan vitussa kumma että myrkyttää sitä lastaan, jonka hermosto ja ruumis on vasta kehittymässä! Mitä se sille pennulle tekee? Nehän ei saa edes happea siellä kohdussa ja meinaa tukehtua, kun mamma vetää kessua. Millainen ihminen tekee noin?

        Sitten jos jo syntynyttä kersaa tukehduttais päivittäin 15 minsan välein sillain pikkusen ja kivasti ja pumppais siihen jotain hermomyrkkyjä, niin mitä sellaisesta äipästä aateltais? Eikö nuo luuskat tajua tekevänsä sille syntymättömälle kersalleen väkivaltaa joka kerran kun se rööki syttyy?

        Enkä mä ala mihinkään mokomista itsekkäistä paskiaisista ilmoitteleen jos lain mukaan ei tarvi ja pidä ja jos siitä sais vaan itse sossun ämmien tai minkä lie viranomaisten naurut päälle. Kai niiden miehet näkee kun luuska vetää röökiä ja voisivat sanoa emakolleen, että vähentäis edes kun akka on kerta niin itsekeskeinen vai tyhmä vaiko molempia, että vetää sitä vitun röökiä jatkuvalla syötöllä vaikka on paksuna.

        Anna osoite ja nimi, minä ilmoitan.


      • ÄitiVM68
        Isä itsekkin kirjoitti:

        Anna osoite ja nimi, minä ilmoitan.

        Nyt on oikea asenne!

        ilmoituksen voi tehdä myös netissä ja täysin anonyyminä.

        Esimerkki: Soitat taikka laitat poliisille sähköpostia, että jossakin makaa hengetön kroppa, niin eivät he voi jättää asiaa tarkistamatta. Sim-kortin poisto puhelimesta ja sitten soitto 112, niin sitenkin pysyy täysin anonyyminä, jos pelottaa muuten tehdä ilmoitusta!


      • Äiti minäkin

      • voi luoja

      • Tupakki k18 !!
        voi luoja kirjoitti:

        Siis tupakista?....

        Kyllä.


      • kegj
        Tupakki k18 !! kirjoitti:

        Kyllä.

        Entä sitten?
        Miten tämä liittyy mihinkään?


      • Siten liittyy
        kegj kirjoitti:

        Entä sitten?
        Miten tämä liittyy mihinkään?

        Sikiö tupakoi!


      • HUHHUH JA HAHHAH!
        Poliisi ei toiminut kirjoitti:

        Poliisilla on velvollisuus tehdä lastensuojeluilmoitus!
        Jos ne tai joku kansalainen näkee paksuna olevan äitin tupakilla tai kännissä tai synnyttäneen äitin lastensa kanssa humalassa, niin on tehtävä sossulle ilmoitus. Viranomaisella eli tässä tapauksessa poliisilla on velvollisuus ilmoittaa! Katsoivat vain sen känniset ämmän raskausvatsaa!

        HAHHAH! JOS NÄKEE PAKSUNA OLEVAN ÄIDIN TUPAKKA SUUSSA NIIN LASU ILMOITUSKO? voi herranjestas joo! ei juma, mistä nuita tolloja sikiää? no sit jos näkee kännssä äidin lasten kanssa niin sit kyll pitää ilmoittaa lastensuojeluun ja äkkiä! Ja muute mistä tiedät, et on raskaana? Eikö voi muuten vaan isomassunen nainen voi tupakka huulessa kävellä? Ajattelitko, et poliisit ja ihmiset yleensä tekevät jokaisesta vähän pulskasta naisesta heti ilmoituksen kun näkee tupakka suussa tai känäs? Vai pitäiskö sitä mennä oikein kysymään, et hei ootko sä muute raskaana? HEHHEH! parhaimmassa tapauksessa saat turpaas... eikä poliisilla muuten ole mitään velvollisuutta edes ilmoittaa jos sattuu tapaamaan todella raskaana olevan naisen kännissä...


      • voi teitä!
        Ilmoittakaa nyt vain kirjoitti:

        Pitää ilmoittaa, koska ei tiedä mikä tupakassa palaa. Hullua touhua polttaa raskaana.

        Onhan se hullua vetää kessua kun on raskaana, mutta sossut ei todellakaan puutu siihen! miten niillä riittäis aika kyttäämään jokaista paksuna olevaa akkaa? joku järki nyt tähän teidän hulluun kirjoitteluunkin. Jos tuleva äiti jatkuvasti pyörii kamapiireissä yms juodaan ja rellestetään ja joutuu sen takia vaikkapa sairaalaan niin silloin voi lääkäri tehdä sossuille ilmoituksen asiasta, että seuraavat asiaa jollakin tavoin. Esimerkkinä tämä Laurin tapaus, lapsi otettiin huostaan. Äiti toistuvasti pyöri piireissä jossa tapahtui vakavia rikoksia mm puukotuksia, äiti oli tuolloin raskaana, asiassa on muutakin paljon häämärää. Tekivät ennakoivan lasuilmoituksen ja lapsi otettiin huostaan koska katsoivat, että äiti ei pysty huolehtimaan lapsen turvallisuudesta ja terveydestä jnejnejne... että järkeä hieman nytt!


    • R.kylän tuoksut

      Ruiskukkatiellä ripuloidaan tänään ja huomenna. Veren korkeat rasvapitoisuudet ja noin kuuden olut litran juominen väännättää suolistoa.

    • yh kaketsults

      minä ainakin annan sinule ettet ois nuin katkera käteen vetäjä uuhh aaahhaaa sinulla on ihännä kylpä sais olla vaan 13cm pitempi

      • kirjoitat yksinäsi

        Annat itsellesi?


      • yksinyksinsinyksin
        kirjoitat yksinäsi kirjoitti:

        Annat itsellesi?

        vetelet voiteeseen yksinäsi ja kirjoittelet yksin ja mikään tässä ketjussa ei voi olla totta. myöskään rajakylän palkkamurha ei ole totta. yksin murhattu!


      • pwl
        yksinyksinsinyksin kirjoitti:

        vetelet voiteeseen yksinäsi ja kirjoittelet yksin ja mikään tässä ketjussa ei voi olla totta. myöskään rajakylän palkkamurha ei ole totta. yksin murhattu!

        Yksi hullu pyörittää ketjua?
        Tuli jonkun yh:n hylkäämäksi.


    • n. 17-18v.

      simat alkaa haiskahtaa jo. Kaakkurista haki partio haki Securitaksen suojista pollariautoon. Maha oli pystyssä ja leggarit ja lenkkarit jalassa. Näkikö kukaan mitä tuo pultsarin alku pölli?

      • jaa-a

        Joku tiirailee teinejä?


      • 1dioT
        jaa-a kirjoitti:

        Joku tiirailee teinejä?

        Silmät kiinnikkös sitä pitää julkisellapaikalla kaupassa olla?


      • olgvu
        1dioT kirjoitti:

        Silmät kiinnikkös sitä pitää julkisellapaikalla kaupassa olla?

        Joku voi pitää pervona...


      • Suoraan Silmiin
        olgvu kirjoitti:

        Joku voi pitää pervona...

        Sehän se vasta pervolta näyttääkin jos kassajonossa silmät kiinni olisi, kuin laukeamishetkellä! Ja paikalla on muitakin ihmisiä. Luulevat vielä, että taskubiljardia pelaat ja juuri pussitat mustaakasia, kun on silmät kiinni...


    • ukkelo2

      kyllä nuo 40 v yh äitit on anteliaita. Ja otanhan minä kerran tyrkytetään. Peppers ja albert,sieltä saa väljää mutta kuitenkin makiaa.

    • Anonyymi

      Käy kirkossa lähiöpubien sijasta niin ongelmasi korjaantuu ihan itsestään ja mielesi saa rauhan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1305
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1166
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1051
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      967
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      844
    Aihe