Kesäkuun alussa ei varmasti ole vielä lämmin vesi, joten odotettava heinäkuullekko?
Minkä ikäisen voi viedä uimaan kesällä?
6
199
Vastaukset
- Kaikki ei halua uida
Riippuu koirarodusta. Pohjoisemmat rodut haluaa aloittaa harrastuksen vielä jäiden aikaan. Kuten minun lapinkoiranpentuni - karkasi veneestä jäiseen veteen.
- En ymmärrä
Miksi koira pitää viedä uimaan? Koira ei ole vesieläin ja usein toistuva uiminen ei ole hyväksi koiran iholle. Enkä mä näe mitään kivaa siinä, jos koira sattuukin innostumaan vedessä olosta, että se polskii sitte kaikissa kuraojissa ja lammikoissakin.
- SYNTYNYT HELMIKUUSSA
NOUTAJAT TYKKÄÄ UIDA! MIKSI PITÄS OLLA VIEMÄTTÄÄ UIMAAN?!
- Uimarimasi
SYNTYNYT HELMIKUUSSA kirjoitti:
NOUTAJAT TYKKÄÄ UIDA! MIKSI PITÄS OLLA VIEMÄTTÄÄ UIMAAN?!
Oletko kasvattajalta kysynyt jos on kerran rodun parissa toimiva? :)
http://www.lemmikille.com/artikkeli.php?art=30 - rottismimmi
Siksi, koska uiminen on todella hyvää ja kivaa liikuntaa! Tuskin kukaan uittaa koiraansa niin paljon, että se iho ehtisi siitä pilaantua. Anna koiran olla koira. Koirat diggaa uida ja olla kurasia välillä.
- Parkpatrol
Ei se ole iästä kiinni. Jos pentu haluaa veteen, sen voi antaa mennä. Ei tietenkään väkisin viedä. Meillä ainakin nämä lyhytturkkiset nauttivat vesileikeistä ihan kybällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233