videoleikkeet DVD:llä katsottavaksi levyksi

Etsin ohjelmaa, jolla itse digikameralla koneelle tallennetut videot voisi tallentaa DVD:lle sellaisessa muodossa, että vanhempikin DVD-soitin ne näyttää. Käytin Windows 7:n elokuvatyökalua, jolla pienen elokuvan teko käy melko vaivattomasti mutta se sillä voi tallentaa tuloksen vain tietokoneessa katsottavassa muodossa.

Etsin googlen kautta ohjelmia ja ainoaksi sopivaksi osoittautui "vso convertxtodvd". Sitä myyvän vso-software:n (http://www.vso-software.fr/shop.php) sivuilta löytyy ilmaiseksi ladattava ohjelma. Se toimi, mutta elokuvaan tuli päälle sopivin väliajoin mainos. Se siis on vain ohjelmaan tutustumista varten.

Onko kellään kokemusta ohjelman ostamisesta tuosta osoitteesta? hinta kaikkineen on vähän yli 50 €. Siis aika kallis ja halvempaa vaihtoehtoa tarvitsisin.

Googlesta löytyy myös osoitteita, joista voi ladata ohjelman ilmaiseksi. Niin ainakin luvataan. Niiden rasitteena on ensinnäkin, F-secura (pelottelee haitallisista muutoksista) ja toiseksi työkalurivi, kotisivu ym., jotka on pakko hyväksyä jos meinaa mennä lataamaan ohjelman. Tuossa vaiheessa olen homman lopettanut kun en tiedä mitä kaikkea muuta nuo tunkee koneeseen ja voiko ne kaikki ylimääräiset heti poistaa lopullisesti joutumatta poistamaan samalla ilman ladattua ohjelmaa.
Onko jollakulla tietoa näihin asioihin?

5

116

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalakkuna

Kokeile esimerkiksi Pinnacle Studiota kukkauden ilmaisversiolla, veikkaapa että riittää tarkoituksiisi.
      Itsellä ei mitään ongelmia ole sen kanssa ollut ja export formaatteja löytyy useita.

Eipä se kallis ole ostaakaan levyversiona kaupastakaan.

• Kalakkuna

Niin ja tuollahan ohjelmalla voi tehdä ihan dvd levyn ja omat valikot eri videoihin jolloin kaukosäätimellä voi valita mitä katsoo.

Taitaa se perus dvd-soittimien toimiva ja varmin formaatti olla mpeg2 tiedostonuoto.
      Uudemmat soittimet osaa muitakin formaatteja mutta tuo mpeg2 on se kaikissa toimiva muoto.

• Kalakkuna

Lissämpäs vielä että Handbrake tosiaan on kanssa ihan hyvä jos pelkän tiedoston haluat muuntaa, ilmainen ja toimiva ohjelma.

Pinnaclella tosin onnistuisi kaikki yhdellä ohjelmalla.

• 20% alennuksella

Miksi maksaisit siitä yli 50e. Et tarvitse sitä CD-romppua, kun poltat asennusohjelman itse rompulle, jos sitä välttämättä tarvitset. Tärkeintä on säilyttää lisenssiavain tallessa. Vuoden ilmaiset päivitykset riittänevät hyvin.

http://www.softprice.net/convertxtodvd.shtml

ConvertXtoDVD 26.22 EUR

Melko helppo ohjelma käyttää.

• tyylikkäästi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      110
      1511
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      827
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      705
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      591
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      581
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      207
      568
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe