kuka vastaa ja niin päin pois mutta...
taas se on tullut tiedostettua etten saa sinua mielestä vaikka sitä on
tullut todistettua miljoona kertaa.
Joku sussa on mistä haluisin selvyyden jos se sulle käy.
Kai se on sittein niin, että joku sisäinen ääni kertoo jotain missä järki ei pysy perässä.
Mikä samalla lamaannuttaa eikä katosonut aikaa, paikkaa tai tilannetta.
Kaikki voi kuitenkin lähteä niin pienestä ja vuosivuodelta paisuu kun taikina kosanaan.
Mitä tästä nyt tulee, jos mikään ei auta niin silloin ei pitäis olla epäselvyyttä myös, mutta tässä on vähän väkisinkin tultu aika mielenkiintoseen asemaan mistä ei taida löytyä ulospääsyä kuin yhdellä keinolla, vaikka keinot saattaa olla vähän hakusessa...
En mä tiedä
28
1141
Vastaukset
- kyl se mulle käy
otat vaan vähän suorempaan yhteyttä ja lopetat palstakirjoittelun. Kyllä se siitä lähtee :)
K- tuo K ei
kuulu tuohon, tuli vahingossa.
- Joskus se vaan
käy noin. Ei pääse irti, vaan ote lujittuu, tunne syvenee sitä syvemmäksi mitä enemmän yrittää irti päästä.
Parhaiten saat selvyyden, kun otat yhteyttä suoraan. Kai sulla on joku "oikotie" siihen mahdollisuuteen.- Sisäinen Ääni
Siihen ei auta aikakaan vaikka kuluis koko elämä.Kannattaa ottaa selvää ja päästä tapaamaan sitä jota haluaa tavata.Asialla on joku suurempi merkitys jos siitä ei irti pääse.
- Joskus se vaan
Sisäinen Ääni kirjoitti:
Siihen ei auta aikakaan vaikka kuluis koko elämä.Kannattaa ottaa selvää ja päästä tapaamaan sitä jota haluaa tavata.Asialla on joku suurempi merkitys jos siitä ei irti pääse.
kannataa lähestyminen tehdä muilla keinoilla kun suoralla tapaamisella. Selventää jotain mikä on jäänyt kesken, tai mihin haluaa tai miksi haluaa uudestaan alottaa kaiken alusta.
- tai anna vinkki
olen yksi vastaajista. Vastaan vain niihin mitkä kolahtaa. Aikamoinen tehtävä saada minusta selvyys..... annan luvan kyllä siihen. Ota yhteys. Otan yhteyden.
- miehelle menee
Kirjoitatko puhelimesta?
Annan vastauksen jos kysyt suoraan. Tai sähköpostitse :) Viestitkin tulevat perille. Mutta tämä palsta ei ...- 0050011
Eikö ole uskallusta vaikka pyytää kahville.Mikä on niin vaikeaa.Kukapa tapaamisesta kieltäytyisi.Varsinkin kun rupeaa olemaan kevättä rinnoissa.
- miehelle menee
0050011 kirjoitti:
Eikö ole uskallusta vaikka pyytää kahville.Mikä on niin vaikeaa.Kukapa tapaamisesta kieltäytyisi.Varsinkin kun rupeaa olemaan kevättä rinnoissa.
En voi tietää, että toisella on asiaa? Ja ehkä ajattelen, että parempi niin, ei sitten tarvitse minunkaan pettyillä enempiä....
- Selevää
Mielenkiintoinen tosiaan. Kyllähän niitä keinoja riittää, jos on kekseliäs. :)
- keinoja löytyy
Yhteydenotto vaikka pieni...siitä se lähtee. Minulle on käynyt samoin, vaikea saada pois ajatuksista. Järjestähän tässä ei ole enää kysymys, se on tullut jo todistettua todellakin. Jokin näkymätön lanka siinä välissä sitoo. Katsotaanko, mitä se tahtoo sanoa?
- Katsotaan5
Mielestäni keskustelu asioista rehellisesti kannattaa.Haluaisin kuulla sinun mielinpiteesi ja kantasi siten saataisi avattua jo paljon.Järjellä olen yrittänyt ajatella.Aikaa on kulunut jo aika paljon ja odottelu ei enää auta.Olet mielessä ja sydämmessä.
- keinoja löytyy
Katsotaan5 kirjoitti:
Mielestäni keskustelu asioista rehellisesti kannattaa.Haluaisin kuulla sinun mielinpiteesi ja kantasi siten saataisi avattua jo paljon.Järjellä olen yrittänyt ajatella.Aikaa on kulunut jo aika paljon ja odottelu ei enää auta.Olet mielessä ja sydämmessä.
Toivon, että ottaisit yhteyttä. Jatketaan siitä.
- Pitää kuitenkin
keinoja löytyy kirjoitti:
Toivon, että ottaisit yhteyttä. Jatketaan siitä.
ymmärtää että nuo sanat on sanottava sille oikealle ihmiselle, ei kai sillä merkitystä ole että niitä suoltaa täällä vieraille ihmisille.!!
- Umpi Mieli
Kai se on kysymys siitä, kuinka pitkälle antaa asioiden mennä, kuinka paljon kulkee huoneita läpi ja perässään sulkee ovia. Kunnes on ahtaalla. Ulospääsyjä on vain yksi, mutta kun sitä ei käytä, olo on tukala.
- Onko yksi
vuosi pitkä aika jos on vaarassa et hän lähtee ensi kuussa kokonaan pois?
Pitäisikö tehdä jotain? m->n- Mistä tiedät
että ensi kuussa pois? Jonnekkinko mistä sinua ei enää tavoita, vai haluatko muuten vaan erakoitua?
- Miehelle...
En mäkään tiedä, kenelle vastaan...
Mutta saat kyllä ottaa minusta selvän, jos siltä tuntuu. On se aina parempi kuin jättää selvittämättä, molemmille. Mutta siihen tarvitaan kiva tilanne eikä turhia häiriöitä.
Sitten ainakin tiedät, mikä tässä sinua vaivaa, mikä on taikinan ydin. Ja voihan olla, että sinua odottaa kiva yllätys! - ei millään onnistu
Tämä nettisuhde on yllätyksiä täynnä, mutta yö on pitkä ja huomenna arki.
- vaikea tunnistaa
Samalta kuulostaa kuin oma tilanteeni, "kehityskeskustelu" olis paikallaan ja enemmän kuin toivottavaa :). Ei me nyt ikuisesti voida näinkään jatkaa.
- #####
Laita naisen etunimi tänne. Ehkä sekin rajaa jonkun verran...
- Vinkka jotenkin
kenen kanssa ne asiat sylttää, eihän nuon vnkit anna mitään vihjettä siitä ketä todella kaipaat.
Laita vaikka etunimen ensimmäinen kirjain, ja pisteiden jälkeen viimeinen kirjain. Eiköhän se siitä lähde etenemään.- JOOKO
Niin olisi hyvä saada joku vinkki vaikka ees jotakin.
- [{ap]}
S
- ässäthän ne parhaita
[{ap]} kirjoitti:
S
Jotenkin arvasin, ett ässästä oli kyse. Toivottavasti sulla onnistaa ja saat tuon ässäsi tällä kertaa kokonaan omaksesi ja onnenne kestäis pitempään
- lottamari<3
Aika suloista :) Toivottavasi häntä lykästää ja hanipuppelit löytää täältä toisensa. Suloinen mies, hän ansaitsee suloisen tyttönsä. Me pidetään peukkuja sulle :)
- Behind the mask..
Hän (sinä) on varmasti päässyt pisimmälle selvitellessä mikä ja kuka olen, oikeasti.
- Puhutko mies
nyt minun elämästäni?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799