Uusi mullistava systeemi tulossa

Kultakäsi

Kohta laukaistaan käyntiin mahtava, mullistava myyntisysteemi! Kenelle tarkoitettu? Niille, jotka haluavat takoa kunnolla massia ja saada paljon rahaa vähällä työllä. Ja rohkeutta tarvitaan tietysti.

Lisätietoa pian. Annan sitten sähköpostin, johon voi ilmoittautua.

- Kultakäsi -

19

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hui hai

Hei.
      Saanko sioittaa 100 000 euroa hyvään yritykseesi?

• Fjjäderooth

Ihanaa, minä haluan myös takoa ja laukaista!

• Kultakäsi

Hyvä, tämä on lisäksi 100% rehellistä toimintaa. Rahanjanoisille menestyjille!

- Kultakäsi -

P.S. Katselen tässä uutta hienoa kelloa, jonka varmaan ostan.

• Platinakäsi
      • Kultakäsi

Juu, kohta laitan, ja ohjeet lisenssimaksusta. On tämä mahtavaa, rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Elämä on luksusta ja loistoa!

Kohta räväytetään tämä homma julkiseksi. Huhhuh...

- Kultakäsi -

• Uusi - Hahhah!

:D Jaahas ja taas mennään... :D

• Kultakäsi

Kaikki eivät uskalla menestyä... ;)

Aah, on tämä mahtavaa... Helvetisti massia, mitä tällä oikein tekee... Valtavat rahavirrat... Haluatko SINÄ osasi niistä? Mukaan vaan. Kohta julkistetaan tarkemmat tiedot.

- Kultakäsi -

• Oon köyhä työtön vaa
        Kultakäsi kirjoitti:

Kaikki eivät uskalla menestyä... ;)

Aah, on tämä mahtavaa... Helvetisti massia, mitä tällä oikein tekee... Valtavat rahavirrat... Haluatko SINÄ osasi niistä? Mukaan vaan. Kohta julkistetaan tarkemmat tiedot.

- Kultakäsi -

Kyllä sinä kultakäsi olet hyvä ja inhimillinen ihminen. Voisit tienata tuotteellasi itsesi miljonääriksi, mutta haluat jakaa tietoasi ja rahojasi muillekin.

• poloinenonni

Minä en uskalla menestyä, olen ujo ja arka. Toivotan onnea teille muille jotka mukaan lähtee...varmasti hieno kokemus!

• gäsi

Mun kultakäsi hakkaa gäteen gohta laukasen spruiiiit aaaaaah

• Urpo markkinamies

Jos tämäkin busines olisi oikeasti tuottava, joku suurrahoittaja mielellään perustaisi yhtiön tämän ympärille ja palkkaisi henkilökunnan hoitamaan työn.

Tässä lähinnä maksatetaan tuotto liittyjöillä tai erittän matalana tulotasona suoritusportaassa.

Tämä sama kuvio toistuu kertatoisensa jälkeen, eikö ihmiset opi ettei ilmaista lounasta ole olemassa.

• en usko

hä? ei kai? Tuohan olisi huijausta!

• huuhaamaailmanpyörä

Muistakaa se kultainen sääntö että jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se todennäköisesti on sitä. Internetissä on koko joukko kaikeeeeenmaaaailman hyip-investointisaitteja, tuotot ovat vaikkapa satoja prosentteja vuorokaudessa jne. Haloo....tutkikaapa noita saitteja pidempään, itse otin seurantaan muutaman vuoden ajaksi, yksikään ei ollut pystyssä enää muutaman kuukauden jälkeen, ne vaan katoavat. Kyllä näissä tämän tyyppisissä kulta-käsi jutuissa pätee se häviämisen sääntö: 90% häviää rahansa ja 10% ehtii saada jotain ulos, kumpaan luokkaan luulet kuuluvasi??? Siperia opettaa, kun kerran - pari olette laittaneet tuhansia huuhaa-juttuihin niin alkaa tahti hiipua ja realismit iskeä kasvoille.....

• eräs vain

Jos tämä on se,mihin sai ne tunnukset,niin MAHTAVAA!

• Tuomioita tuli

Niin aina. Ja mitä mahtoikaan tapahtua niille vanhoille mullistaville systeemeille...

• mahtava mullistus

--Ja mitä mahtoikaan tapahtua niille vanhoille mullistaville systeemeille... --

Ne mullistuivat niin paljon että hävisivät ihan kokonaan.

• Kultakäsi

Menetys on taitolaji, ja vain KAIKKEIN fiksuimmat ja DYNAAMISIMMAT ihmiset pääsevät kiinni TODELLISEN menestykseen tajunnan räjäyttävän ja maailmat mullistavn uuden myyntisysteemiin! Kenelle tarkoitettu? Niille, jotka haluavat takoa AIVAN SAIRAASTI massia ja saada JÄRKYTTÄVÄN paljon rahaa vähällä työllä. Ja rohkeutta tarvitaan tietysti. Kaiken maailman epäilijäluuserit ja muut "laiholaiset" jäävät tälläkin kertaa ilman VALTAVAA rahallista menetystä ja tietysti NAISIA!

Laskimeni jo kärähti, kun ei rimpula pystynyt todella SUURTEN lukujen kanssa pelaamaan. Pankkeihinkaan ei voi turvautua, koska heidän tiliensä saldoluvussa eivät enää numerot riitä. Ja käteinen tuottaa todella SUURIA varastointiongelmia - miten estää masiivisen massikasan alimmaisten 500-euron seteleiden homehtuminen ja tärvääntyminen? Myös jyrsijät ovat paha riesa.

Eli mukaan kannattaa tulla vain, jos siedät edellä kuvatun kaltaisia vastuksia elämässäsi.

Lisätietoa pian. Annan sitten sähköpostin, johon voi ilmoittautua.

- Kultakäsi -

• kettutyttö

Uskon Sinuun niin ...(useampia superlatiiveja) täysin. Olethan löytänyt jo näppäimistöstäsi isot kirjaimet! Niillähän voi taas kerran rakentaa vaikka pyramidin.

• Mässynmässyn

En luota yhteenkään humpuukimaakariin, joka viljelee "massi"-termiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4956
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4365
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4066
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3820
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3707
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3408
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      86
      3086
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      66
      2949
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      23
      2688
    Aihe