Etäiselle miehelle

Kuoren alla

En osaa lähestyä enempää. En edes osaa olla lähelläsi. Näet minut varmaankin toisista riippumattomana ja etäisenä. Todellisuus on kuitenkin aivan muuta. Sinun viileytesi on saanut minut pakenemaan. Ehkä se on tarkoituksesi. Etten tulisi liian lähelle. Tämä on kuluttavaa. En tiedä olenko ajatuksieni kanssa yksin. Mietitkö sinäkin järkevää ratkaisua tilanteeseen. Onko sellaista? Onko mitään mitä voisimme tehdä elomme helpottamiseksi? Pitääkö meidän aina pelätä toisiamme?

7

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raota kuorta

Ei ihmisten tarvitse pelätä toisiaan. Voit vaikka moikata ja kysyä kuinka menee? Vastauksen perusteella tiedät missä teidän välit ovat.

• ???

n vai m?

• Se luki otsikossa

Miehelle siis

• Pehmennä kuorta

Pyydä aikaa, vastaantuloa, ymmärrystä.
      Ei ne asiat tule kaikilta automaattisesti, keskustelua ja kompromisseja...

Huono neuvoja, kun itse olen samassa tilanteessa, mutta ei välttämättä huonoja neuvoja :)

• etäinen mies

:(

• Kuoren alla

Halaisin jos vain uskaltaisin.

• m+40

Helpottaisin oloasi, jos tulisi sopiva tilaisuus kohdalle. Kelaan asioita itseni kantilta,
      mitä tein milloinkin väärin, enkä kehtaa niitä korjata, ettei mene turhan päiväiseksi selittelyksi? Toivon vaan, että ymmärrät, etten halua sinua loukata asioilla ja pitäydyn siksikin etäämmällä. Pärjään hyvin itsekseni ja siksi en jaksa turhan takia stressata asioilla ja toivon näin myös sinulta.

Ehkä ja toivottavasti joskus kohtaamme ja kykenemme keskustelemaan asioista ja löytyy sen myötä sielujen sympatia? En mieti ratkaisua, miten saisi tämän ratkaistua, koska spontaani keskustelu tuntuisi enemmän sellaiselta, että olisimme siinä enemmän läsnä? Tällainen tuntuisi enemmän siltä meidän omalta eikä pinnalliselta jutustelulta, jossa molemmat ovat liian varautuneita/jännittyneitä.

Aika näyttää, olenko minä miten onnekas tai onneton parisuhde asioissa? En kurkota kuuta taivaalta, mutta tärkeäksi koen sen, etten sukella suinpäin mihinkään tilanteisiinkaan, punnitsen ehkä liikaakin asioita ja voin lopuksi kokea tilanteen liian ylivoimaiseksi ja ottaa sitten etäisyyttä? Harrastukset (liikunnalliset) tasapainottavat mieltä. Minähän olen vain tällainen tavallinen "lunkki" kaveri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen