Löytyykö tietoa mikä firma maksaa parhaan rahan autosta? Pihassa on parisen vuotta paikallaan seissyt vanhahko kulkuneuvo josta kylläkin saisi vielä toimivan kesäohjuksen, enkä itseasiassa yllättyisi lainkaan jos lähtisi vielä käyntiinkin kun avaimesta vääntää.
Tilanne on kuitenkin sellainen, että auto pitää hävittää muuton takia ja ajattelin kysäistä täältä jos joku tietää mikä firma maksaa hyvän hinnan ja hakee nosturiautolla pois.
Ilmaiseksi ei aivan viitsisi tuota antaa, vaan jos siitä ei makseta niin sitten vedän sen osiksi ja myyn itse.Hyvää osaa on paljon.Tankkikin on puolillaan polttoainetta vielä :D
auton hävitys porissa
4
168
Vastaukset
- Joppiolli
Autopalsta, Stena. Niistä saa ainakin romutustodistukset. Ei niistä enää makseta kuin muutama kymppikuivaus ja vaarallisetn aineiden riisunta maksaa niin paljon. Jonkun kympin voi saada.
- Laita tuonne
Laita myyntiin:
http://www.nettiauto.com/ - paljon tehnyt
Mitä sitä noille ilmaseksi antaa. Tuollasesta autosta saa helposti sen 150 euroa kun laittaa ilmoituksen nettiautoon, helppoa itselle muutama päivä ja joku hakee varmasti. Jos viitsii nähdä vaivaa niin myy osina tottakai. Vaikka riisut koko auton, niin silti jobbarit hakee ilmaiseksi rungon pois kun saavat siitä vielä muutaman kympin, ja saat vielä sen todistuksen jos tarvitset. Tiedoksi vielä, mitään romutodistusta ei todellakaan välttämättä tarvita et auton saa lopullisesti pois kilvistä.
- Wanha Anglia
Mäkin oon sitä mieltä et jos vien kilvet katastuskonttoril ja sanon et piili on romutettu ja myydään osina. Se riittää ja saa itte pitää jopa hyvän tilin pikku purkupalkkiona. Ja mitä vanhempi kosla sitä paremmin osista saa. Vaikka rompepäivillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333