jonka tiedän... ja minä väitän... että olet jotenkin miehekäs. Se tekee sinusta jotain hyvin kaunista... koska olet naista ja miestä saman aikaisesti.
Minä.. minä näytän pojalta. Aikuiselta joo, mutta silti pojalta. Enkä minä muuksi
muutu. Minä "otan" naisen vain haaveissani. Oikeaan ottamiseen olen liian kiltti, jos en saa siihen rohkaisua ja peräti melkein käskyä itse naiselta. Sellainen minä olen: Noh, ehkä se on hyvä, jos noiden feministinaisten haluamat lait tulevat joskus voimaan. Feminismistä en pidä. Se alkaa olemaan kuin kommunismi aikoinaan. Uskonto, jonka sanoma on automaattisesti totta ja jota vastaan ei voi esittää vastaväitteitä olematta naisten vihaaja tai halventaja. En kuitenkaan vihaa naisia, mutta ette te kummoisimpia ole kuin me miehetkään. Paitsi hän
Olet kaunein nainen
20
902
Vastaukset
- sweet dreams
mukavahan se on kun vähän vuodatit tänne :))
kivaa alkavaa viikkoa sinulle - Sanaton miesnainen
Minä?
- Kiitos <3, sinun
sanaasi olen aina luottanut, ja tulen aina luottamaan.
Hyvää yötä - etretgret
kuvaileppas tätä kaunotartas vähän
- Eriskummallinen
Merkillinen viesti.
- Tylsä olet
Miestenpäivä on kalenterissa 19.11.
Tuolla käytöksellä ei pelkoa että huomiota silloin saisit.
- djgjhkkjl
Onneks minä en ole miehekäs nainen, mutta voin puhua Miehekkäällä tavalla, maisellisella äänelläni,, Miesten tavalla.
- djgjhkkjl
korjaus: maisellisella = naisellisella
- itsevarma nainen
Olen rakastunut erääseen mieheen, joka on hyvin poikamainen olemukseltaan. :D Ikävä häntä.
- Nainen....
Luin mielenkiintoisia juttuja aiheeseen liittyen...
http://www.minaolen.com/lehti/art1_603.html
http://www.jeshua.net/fi/healing/healing7.htm
En minäkään feminismistä pidä. Uskon miehen ja naisen henkiseen liittoon ja silloin, kun se toimii, se on maailman hienoin asia. Monet sairaudet johtuvat rakkaudettomuuden ja pelkojen aiheuttamista energiatukoksista.- nainen....
Vastasin ap:n kirjoitukseen siksi, että kaikissa meissä on mieheyttä ja naiseutta ja olen ikävöinyt erästä, joka on poikamainen. Mietin aluksi, olenko miesmäisempi tai jotenkin löysin itsestäni vahvemman puolena, jota hieman pelästyin.
- nainen.............
mukavahan se on kun vähän vuodatit tänne :))
- M....
Olet ap tosi söpö omalla tavalla. Rakastuin melkein...
- M....
Kuvotus se on.
- .....
vedätys toisia ihmisiä kohtaan on tuomittavaa, vaikkei lain mukaan rikos olekaan.
- M....
M.... kirjoitti:
Kuvotus se on.
Ei ollut. Rakkautta se oli.
- teeeeeeeeeee
Katkeruuspalsta oi ollut sulle oikee osote !
- Eipä tuossa
nyt mitään katkeruutta ollut ainakaan mun mielestä...hellyttävä kirjoitus...poikamainen on se minun suuri rakkauteni jos olisit hän niin sanoisin älä muutu koskaan...no ehkä minä en ole se kaipaamasi nainen sillä miesmäinen en ole ainakaan omasta mielestä, mutta nyt takaisin työn ääreen..päivän jatkot.
- tietoalisää
ja pitäisiköhän sun perehtyä naistenpäivän historiaan?!!!! Se ei ole mikään "hupipäivä".
- en pahoittanut
Hörppineenä kirjoitat ihan luettavaa tekstiä. Äläkä rankaise itseäs pienestä rustailusta.
Naistenpäivään en ole kyl perehtynyt, sen alkujuuriin. Enkä ole kaivannut elämääni ismejä juuri muutenkaan.
Kaikissa meissä on miestä ja naista syntyjäänkin.
Joskus olen tännekin kirjoittanut jotain itseeni ärsyyntyneenä 'plapla...... ja minun pitäisi olla nainen'..
Muistan ajatelleeni noin jo muutamia kertoja nuorempanakin. Tietyssä iässä se häiritsi itseäni enemmän, mut ei enää. Totean asian vain välilä ja hyväksyköön mut tällaisena tai ei. Kai sitä puolta on sitten johonkin tarvinnut , kun se olemassa on .
Mä arvostan tietynlaista poikamaisuutta ja tyttömäisyyttä ihmisessä.
Sehän on sitäpaitsi ihan eri asia, kuin lapsellisuus .
Tiedän muutamia harmaapäisiä, joilla on elämäniloa ja energiaa vaikka puolta nuoremmilleen jaettavaksi. Ja heidän ympärillään on aina paljon ihmisiä.
Iloisia sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862