Paras kirpputori pk-seudulla, MYYJÄN näkökulmasta

kirppisneito

Päivää kaikille!

Olen vuosi sitten muuttanut Helsinkiin ja olisi jokavuotinen kevätsiivous edessä. Haluaisin vuokrata paikan n. kahdeksi viikoksi joltakin vilkkaalta hyllykirppikseltä ja päästä kamoista eroon.

vuokrapaikkojen hinnat ovat suht.korkeat, mutta kertokaapa arvon kirppisharrastajat, mikä paikka on "hinta-laatu -suhteeltaan" paras näin myyjän näkökulmasta! missä on vilkkainta, parhaimmat myyntipaikat, missä olette tehneet/kuulleet ystävienne tehneen eniten voittoa jne.? monet olivat maininneet varastelun mm. Akselin ja Olarin kirppiksen kohdalla :/

Myyn pari kertaa käytettyjä naisten vaatteita (liikkeistä: zara, vero moda, mango, selected, carlings, cos... ja jonkin verran arvokkaampaa brändivaatetta) joten kuulisin mieluusti missä juuri tällaiset menevät. :)

Suuret kiitokset vastauksistanne ja ihanaa kevättä!

85

14043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stilda

      Jäähallin kirppikselle! Ota la-su paikka. Porukkaa riittää ja kauppa käy.

      • Kiril

        Totta ja hinta/laatu ok.


    • kirppisneito

      KIITOS, tuollaisesta en ollut kuullutkaan! tämä jäähalli on ilm. perinteinen kirppari, vähän niinkuin Valtteri? entäs itsepalvelukirpputorit?

      • 10+19

        Mellukirppis mellunmäen vanhalla ostarilla. Googlella löytyy asialliset sivut. Olen myynyt useana vuonna parin viikon ajan, ja tavara on mennyt hyvin. Aina paljon ihmisiä, niin ostajia, kuin myyjiäkin.


      • Anonyymi
        10+19 kirjoitti:

        Mellukirppis mellunmäen vanhalla ostarilla. Googlella löytyy asialliset sivut. Olen myynyt useana vuonna parin viikon ajan, ja tavara on mennyt hyvin. Aina paljon ihmisiä, niin ostajia, kuin myyjiäkin.

        Mellukirppis täys fiasko, oikea varkaiden paratiisi ja aukioloajat todella omituiset, en suosittele.


    • ei kiitos mulle

      Jäähalli on muistaakseni 25 la ja 27 su.

      Aika kova hinta muutaman tunnin myynnistä.

    • cerice.

      ketkä muka varastaa valtterilla???!!!!

    • Rouwa Roitter

      No voi hyvänen aika sentään, Valtteri on lopettanut, ja Amer rakentaa sinne pääkonttoriaan !

    • kirppisneito

      Kävin Mellukirppiksellä ja paikka näytti tosiaan aika vilkkaalta! Tuntui että valvonta ja pöytien siistiminenkin olivat hoidettu hyvin. Mietin vain että kiinnostavatko vaatteeni tuolla ihmisiä, paljon tuntui olevan lasten vaatteita ja vähän isommille ihmisille...

    • minni3

      Sunkirppis on uusi kiva kirppis korsossa jossa on nyt hyvä tarjouskin.
      t.tyttö tiskin takaa :)

    • huuuuuuhuuuuu

      Mä varasin juuri myyntipöydän tapiolan uudelta kirppikseltä (toinenkierros.fi) jossa sai avajaistarjouksena 2 viikkoa yhden hinnalla. En tosin osaa sanoa vielä miten kauppa siellä käy mutta puitteet ainakin on kunnossa:)

    • pimpelipomm

      kerro sitten miten tuolla Tapiolassa sujui myynti! :)

      Puskaradion mukaan Kaivarin kanuuna ja Akseli ovat hyviä mutta ylihinnoiteltuja. Mellussa parempi suhde!

      • Huuuuuuuuhuuuuuuuuu

        Oikein hyvin sujui myynti tuolla toinen kierros kirppiksellä. Tienasin reilu 500e kahden viikon aikana, olin kovasti tyytyväinen koska en myynyt mitään kallista, lähinnä naisten ja lasten vaatteita, kirjoja ja joitain astioita. Voin siis suositella:)


    • gfkljlijuf

      Mulla taas normitavaraa, krääsää ja vaatteita (ei merkki) Helsingin Jäähallilla. Myin päivässä 430 eurolla. Aika hyvin :-)

      • kkmv

        aika hyvä paikaa


    • roobert1

      Kaikkein paras on tietenkin alan vanhin eli Hietsun ulkoilmakirpputori mutta toiminnassa täysillä vasta lähempänä kesää tietenkin ja vielä säävarauksella. kalasataman uusi sisä-ulkokirppis tekee vasta tuloaan ja saattaa jatkossa vielä osottautua jopa menestykseksikin sillä ainakin henkilökunta on ystävällistä mutta ah ja voi se sijainti taas kerran sittenkin? Kannelmäen aseman pikkuinen itsepalvelukirppari vaikuttaa suhteellisen toimivalta joskin hieman kalliilta sekin valitettavasti?

    • pumpampom

      Hietsu tuntuu jotenkin kuolleen, ostajia on naurettavan vähän liikkeellä. mitä mieltä?

      Mitenkäs Tapiola? oletteko käyneet pyörimässä? liikkuuko ihmisiä?

    • Kirpparilla

      Kaivarin kanuuna on kallis 50 e vko ja provisio myynnistä päälle mutta siellä on tosi tilava pöytä ja kokonainen pitkä rekki. Oman kokemukseni mukaan juuri em. syystä siellä loppujen lopuksi parhaiten käynyt kauppa.

    • Kirppis
    • ei myyrmäkeen

      Oli tosi kammottava viime viikonloppuna.

    • krääsäää

      Nosto!! Minne kannattaisi mennä myymään?

      • Kirppkismyyjä

        Omakirppis KABOOM!:lla menee hyvin kaupaksi tavara ja paikka on silleen hyvänhenkinen ja tosi siisti. Minulla ainakin kävi kauppa siellä hyvin!


    • Kesä2014

      Onko Helsingin keskustan alueella mitä kaikkia itsepalvelukirppiksiä nyt? Tai helposti julkisilla tavoitettavissa? Itse en usein viikonloppuisin ehdi kiertämään eli pöytäkirppikset kiinnostavat eniten.

      Ennen tykkäsin käydä Kaivarin Kanuunassa, mutta se paikka huononee koko ajan. Ollut jo aiemmin törkeän kallis niin myyjille kuin asiakkaille. Jotain vaatetta joskus löytänyt, mutta nyt kun veivät sovituskopitkin pois, tuskinpa enää käyn tuolla. Kuka haluaa ostaa melko tyyriitä vaatteita ilman palautusoikeutta, ellei niitä voi käydä sovittamassa?? Asenneongelma omistajataholla, kiitos ja hyvästi.

      Uusin suosikki on Kirpputori Dom, vaikka onkin pieni ja välillä pöydät todella sekaisin, ehdottomasti paras hinta/laatusuhde siellä ollut ostajan kannalta. On myös paljon helpommin tavoitettavissa kuin Kaivari.

      Onko muita kirppiksiä? Joku uusi paikka oli keväällä jossain lähellä Hietsua ja entistä kierrätyskeskusta? Olisikohan Eerikinkadun loppuosa? Tietääkö kukaan onko se yhä toiminnassa?

      Mäkelänkadun Emmaus on symppis paikka. Sen sijaan naapurissa oleva pöytäkirppikset aina sekava ja pimeä. Lönkan kiertsiä ikävä; huonompaa laatua kalliimmalla myydään Kyläsaaressa ja Itiksessä. Muut kiertsit niin kaukana, että autottoman edes turha suunnitella niissä käyvänsä. Kannelmäen aseman kirpputorilla joskus myös tehnyt löytöjä. Kaboomista en osaa sanoa vielä mitään, tuntuu ettei paikka ole vielä saanut kaikkea irti mahdollisuuksistaan.

      • Pettynyt 2

        Olen vuokrannut pöydän Kaivarin Kanuunasta kaksi kertaa; alkutalvesta 2014 ja heinäkuussa 2014. Mielestäni tuotteita menee ihan hyvin kaupaksi, kunhan vain pitää hinta-laatu -suhteen kohdallaan. Heinäkuussa koin pettymyksen hävinneiden/varastettujen vaatteiden määrän vuoksi!! Kanuunan henkilökunta kyllä varoitti lisääntyneistä varkaustapauksista ja kehoitti laittamaan varashälyttimet, jos myytävä tuote on yli 10 € arvoinen. Itselläni ei heinäkuun pöydässä ollut 15 e kalliimpaa tuotetta, vaikka myynnissä oli käyttämättömiä tai lähes käyttämättömiä tuotteita (esim. nuorten mokkakenkiä, naisten kauluspaitoja jne.). Ajattelin, että jos muutama vaate tai kengät häviää, niin hävitköön. En vain uskonut, että määrä olisi ollut noin suuri, kun hintani olivat muutoinkin halvat ja tammikuinen kokemus hyvä Kanuunasta. Hävinneiden tuotteiden "arvo" oli liki sama kuin myytyjen tuotteiden. Ehkä ensi kerralla laitan kaikkiin tuotteisiin varashälyttimet - jos nyt enää Kaivarin Kanuunaa käytän...


    • OmakirppisKABOOM!

      Hei, kaikki pääkaupunkiseudun kirppistelijät! Homma on nyt niin, että Omakirppis KABOOM! muuttaa! Suljemme Aleksis Kiven kadun liikkeen 19.9.2014 klo 20:00.

      Uusi osoite on Albertinkatu 46. Sijainti on siis 150 metriä Kampin keskuksesta ja Kampin keskukseen on uudesta paikasta näköyhteys. Ratikka 9 kulkee ihan vierestä, kuten myös tuhannet päivittäiset ohikulkijat. Näin keskeisellä paikalla Helsingissä ei ennen itsepalvelukirppistä ole ollutkaan, joten KABOOM! aukoo uusia uria tässäkin. KABOOM! tulee ihmisten luo ja rytinällä upealle paikalle!

      Käykää katsomassa video muutosta KABOOM!:n sivuilla ja tervetuloa kokemaan uusi KABOOM! sunnuntaina 28.9.2014 klo 11:00!

      KABOOM! aikoo nyt ottaa irti kaiken potentiaalinsa ja tulla Suomen parhaaksi itsepalvelukirppikseksi! Tervetuloa!

    • kaboom?????

      Miksi noin keinotekoinen nimi????

      • Moobak

        Kaboom = Kannabispiippu, siksi ilmeisesti.Nimihän valitaan omien mieltymysten mukaan:)


    • useasti asioinut

      Myyrmäen hallikirppis! Paljon myyjiä, hyvä tunnelma. Tinkimis mahdollisuus. Varhanen lintu madon nappaa pitää täällä hyvin paikkaansa. Suosittelen!

      • Tinkimis mahdollisuu

        Tinkimis mahdollisuus


    • tuupitop

      Itse olen ollut tyytyväinen Tapiolassa sijaitsevan Toinen Kierros - kirpputorin palveluihin. Varsinkin kokonaispalvelu, jossa meidän (isompi perhe) tavaroita on jo pariin otteeseen myyty ja parin viikon tuotto on ollut aina 400-600e. Toki, kokonaispalvelun provisio on 50%, mutta hankimme sen alennuksessa (30e palvelumaksu) ja meidän ei tarvinnut siis tehdä mitään muuta kuin viedä tavarat paikalle. Asumme Helsingissä. http://www.toinenkierros.fi on sivut.

    • Hinnat_kohdallaan

      Kaivarin Kanuunassa on näemmä törkyhinnat, mutta ymmärtäähän sen tietysti kun pöytävuokra on mitä on. Esim. tänään oli Only Sampleja myynnissä melkeinpä kalliimmalla mitä maksat alennusmyynnissä ko. tuotteista. Alkuun katsoin että on pöllittyä kamaa (no eihän se tarkoita etteikö joku työntekijä niitä olisi silti nyysinyt) kun oli osittaiset laput kiinni..

      Lähinnä tuntuu että ihmisillä ei ole oikein hinnoittelutaidot kohdallaan näissä. Ei henkkamaukan takista VOI pyytää 20 euroa, kun alesta saat sen kuitenkin jossain kohtaa uutena kympillä (tai tuolla 20 eurolla). Hinnoittelun huipun näin tosin viikonloppuna Hollolan Arjen aarteet -kirppiksellä, vanha Haltin laskettelutakki (ei mikään kuoritakki todellakaan), hinnaksi lyöty 100 euroa. Tai no ei tuolla Kanuunassa ollut VANSin lautailutakkikaan ilmainen ollut, pyydettinköhän siitä 120 euroa. Jep jep.. No ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka kysymättä maksaa.

      Enkä kyllä ihmettele jos Kanuunassa kamat lähtee vorojen mukaan, sen verran sokkeloinen paikka näytti olevan ja vain muutama hassu valvontakamera.

      Muutenkin tuntui olevan tosi huonolaatuista kamaa esillä, lukuunottamatta varmaankin jenkeistä puoli-ilmaiseksi rahdattuja Converseja, joita oli yhdessä pöydässä 3 paria.

      Jäähallin kirppiksellä on kauppa käynyt joka kerta kohtuullisesti, mutta nyt viimeksi oli selvästi vähemmän asiakkaita mitä talvella. Taitaa taantuma iskea myös käytetyn tavaran kauppaan. Jäähallille mennessä kannattaa tarkastaa, ettei osu samalle päivälle ns. kerran kuussa pidettävää Kattilahallin kirppistä tai mitään megaisoa tapahtumaa (kuten keväällä Naisten Kymppi).

      • todella pettynyt

        Kaivarin Kanuuna on todellinen pettymys..mulla onnpöytä varattuna 3;ksi viikoksi ja myynti on juuri ja juuri kattaa kulut...kaikki arvokkaampi tavara non varasttu hälyttimistä huolimatta..on viimeinen kerta kun sinne raahaan tavaroitani...hälyttimet maksaa 20 senttiä kappale , 7% myynnistä nja pöytänon kallis. En voi muuta kun kkulema tehdä varastiloituksen ja hakea korvausta kotivakuutuksesta.Heillä vielä oli vartija kiertelemässä ja mun pöytä nyysittiin siitä huolimatta. Pöytä annettiin viimeisestä nurkasta..takaa..että varkailla on oikein hyvä hääriä siellä..joka päivä käyn laittamassa pöydän kuntoon muttan vartian olen nähnyt vain pääväylillä...enkä ole ensimmäinen nyt kerrottuna tän mun ystävät vasta nyt sanoivat samaa..ja kenen kanssa olen siellä jutellu..vähän sama juttu...kauheen yön teet ja sit maksat kirpputorille...eka ja todakin viimeinen kerta..kuka lie nyysii sieltä aidot conversit ja cuessin nahkaliiiviä ja vötä ,nahkalaukut ja putiikkikki vaatteista joista olennmitse maksanut ison summa.


      • Todella outoa
        todella pettynyt kirjoitti:

        Kaivarin Kanuuna on todellinen pettymys..mulla onnpöytä varattuna 3;ksi viikoksi ja myynti on juuri ja juuri kattaa kulut...kaikki arvokkaampi tavara non varasttu hälyttimistä huolimatta..on viimeinen kerta kun sinne raahaan tavaroitani...hälyttimet maksaa 20 senttiä kappale , 7% myynnistä nja pöytänon kallis. En voi muuta kun kkulema tehdä varastiloituksen ja hakea korvausta kotivakuutuksesta.Heillä vielä oli vartija kiertelemässä ja mun pöytä nyysittiin siitä huolimatta. Pöytä annettiin viimeisestä nurkasta..takaa..että varkailla on oikein hyvä hääriä siellä..joka päivä käyn laittamassa pöydän kuntoon muttan vartian olen nähnyt vain pääväylillä...enkä ole ensimmäinen nyt kerrottuna tän mun ystävät vasta nyt sanoivat samaa..ja kenen kanssa olen siellä jutellu..vähän sama juttu...kauheen yön teet ja sit maksat kirpputorille...eka ja todakin viimeinen kerta..kuka lie nyysii sieltä aidot conversit ja cuessin nahkaliiiviä ja vötä ,nahkalaukut ja putiikkikki vaatteista joista olennmitse maksanut ison summa.

        Itse olin myymässä heinäkuussa Kanuunassa eikä yhtään tavaraa/vaatetta varastettu.Olisko syynä se että ne jotka ostavat ko tyyliä eivät hevin varasta??Jos vie hyvin houkuttelevaa ja kallista merkkikamaa niin vaara on suurempi.Harmillista, todella harmillista.


      • Nkaanuna
        todella pettynyt kirjoitti:

        Kaivarin Kanuuna on todellinen pettymys..mulla onnpöytä varattuna 3;ksi viikoksi ja myynti on juuri ja juuri kattaa kulut...kaikki arvokkaampi tavara non varasttu hälyttimistä huolimatta..on viimeinen kerta kun sinne raahaan tavaroitani...hälyttimet maksaa 20 senttiä kappale , 7% myynnistä nja pöytänon kallis. En voi muuta kun kkulema tehdä varastiloituksen ja hakea korvausta kotivakuutuksesta.Heillä vielä oli vartija kiertelemässä ja mun pöytä nyysittiin siitä huolimatta. Pöytä annettiin viimeisestä nurkasta..takaa..että varkailla on oikein hyvä hääriä siellä..joka päivä käyn laittamassa pöydän kuntoon muttan vartian olen nähnyt vain pääväylillä...enkä ole ensimmäinen nyt kerrottuna tän mun ystävät vasta nyt sanoivat samaa..ja kenen kanssa olen siellä jutellu..vähän sama juttu...kauheen yön teet ja sit maksat kirpputorille...eka ja todakin viimeinen kerta..kuka lie nyysii sieltä aidot conversit ja cuessin nahkaliiiviä ja vötä ,nahkalaukut ja putiikkikki vaatteista joista olennmitse maksanut ison summa.

        Älä ota enää:DD


    • Omakirppis KABOOM!

      Todella pettynyt:

      Tervetuloa Omakirppis KABOOM!:iin. Olemme itsepalvelukirpputori Helsingin parhaimmalla sijainnilla osoitteessa Albertinkatu 46, eli reilun sadan metrin päässä Kampin keskuksesta. Asiakkaita on satoja päivittäin ja isot näyteikkunat näkyvät kauas. Myyntitilat ovat siistit ja viihtyisät ja tarjoamme Keräilymuseossa myös silmänruokaa. Kauppa käy hyvin hyvällä, oikein hinnoitellulla tavaralla!

      Myyntitilamme on suhteellisen avoin ja selkeä, mikä estää sinällään törkeimpitä varkauksia ja kameravalvonta ja hälytinsysteemi löytyy. Lisäksi vitriinimme ovat ilmaiset arvokkaille pienesineille ja sijoitettu isoon näyteikkunaamme niin, että tavarat näkyvät myös kadulle.

      http://www.omakirppiskaboom.com

      -Kassapoika-

      http://www.omakirppiskaboom.com

      -Kassapoika Toni-

      • Kassityttö Toini

        miksi sillä on noin kammottava nimi?


    • myyntipaikkaa etsivä

      Kaivarin Kanuunassa saimme kaverini kanssa todella ison potin kerättyä kahdessa viikossa tämän vuoden alussa (700e)! mutta jaksoimme kyllä laittaakin myyntiin vain tosi hyväkuntoista tavaraa ja iskeä hälyt jokaikiseen kiinni.

      Paikkamaksu provikka ovat kyllä sen verran korkeat että mietin onko tuo paikka kuitenkaan niin "kannattava"...

      Millaisia kokemuksia teillä arvon ihmiset, on Mellunmäen kirpparista? mitenkäs Kaboom Albertinkadulla? olen käynyt molemmissa ja oma kokemukseni on että Mellussa pyörii pääasiassa eläkeläisiä ja Kaboom todella, todella hiljainen ahtaat pöydät.

      Myyn pääasiassa naisten ja miesten vaatteita.

    • Omakirppis KABOOM!

      Myyntipaikkaa etsivä,

      tervetuloa lukemaan KABOOM!:n viikon myyjä -juttuja. Niissä olemme tehneet juttuja myyjistä, jotka ovat tehneet KABOOM!:lla isoja tilejä. Niitä on luettavissa Facebookistamme ja blogistamme, jonka linkki on alla. Tahdon painottaa, että KABOOM! ei ole hiljainen kirpputori! Asiakkaita on päivittäin satoja ja olemme avoinna tosiaan iltamyöhään klo 12-20 eli esim. illan hetkinä saattaa näyttää hiljaiselta, mutta kyllä niitä asiakkaita riittää päivän mittaan. Iltapäivällä töiden loputtua on aina ruuhkaista ja sunnuntai on todella vilkas päivä! KABOOM! on kuitenkin niin keskeisellä paikalla, että ohikulkijoita on päivässä useita satoja, ellei tuhansiakin. On se ihme, jos kirppis sillä sijainnilla olisi hiljainen! KABOOM! on myös ollut uudessa sijainnissa vasta seitsemän viikkoa, ja maine kasvaa koko ajan!

      Myyntipaikka ei myöskään ole pieni. Hyllyssä on viisi hyllylevyä ja kerralla hyllyyn ja rekkiin mahtuu tavaraa noin 2,5 Ikea-kassillista. Meillä on vuokrattavana myös pitkiä rekkejä, joissa on rekkitilaa kaiken kaikkiaan 160cm hyllyn lisäksi ja tämä tulee vain 10€:n lisähinnalla normaaliin verrattuna.

      Älkää siis tuomitko KABOOM!:a kokeilematta! Olemme oikeasti asiakaslähtöinen kirppis ja teemme kaikkemme, että myyjät tienaisivat hyvin! Emme siis jätä teitä oman onnenne nojaan!

      Myyjät ovat hyvällä tavaralla tehneet hyvää tiliä jo vanhassa paikassa ja sama meno jatkuu Albertinkadulla. Hyvä tavara oikeaan hintaan menee kaupaksi kuin häkä! Tervetuloa toteamaan uusi KABOOM!

      http://omakirppiskaboom.blogspot.fi/

      -Kassapoika Toni-

      • Kassialma kuus

        Hölpötipölpön.

        Nyt kyllä mainostus toimii itseään vastaan. Tuo poju taitaa olla ihan tosissaan, ressukka. Sillä on varmaan jokin työllisyyskokeilupaikka kirppiksellä. Ja aikaa kirjoittaa eli kirppiksellä ei varmaan käy ketään.


    • kattilahalli?

      mainostus ainakin toimii :D

      miten se kattilahallin kirppari? toimiiko säännöllisesti edelleen?

    • Kirppisyrittäjä

      Pakottava tarve kommentoida tota kaboomin kirjotusta sen verran että kun kirppis on 8 tuntia päivässä auki, se on TODELLA pitkä aika ja oli päivä kuinka vilkas vaan niin siihen saattaa hyvinkin sisältyä parikin hiljaista hetkeä. Eli asiakas saattaa tulla sisälle ja tuumia että ompas hiljasta tietämättä että puoli tuntia aikasemmin on ollut täysi härdelli päällä. Pari tällaista käyntiä niin mielikuva on valmis ja se voi olla täysin väärä.

    • Omakirppis KABOOM!

      Kirppisyrittäjä, juuri noin se menee. Ihmiset kuitenkin vetävät johtopäätöksiä omista näkökulmistaan ja antaa ihmisten hölpötellä! Ei siinä mitään. Mutta jos hölpötellään asiaa, joka ei pidä paikkaansa, on asianomaisella kyllä oikeus ilmoittaa oma kantansa. Tätä ei myöskään kirjoiteta päivällä kassalla, sillä siinä ei todellakaan ehdi viihteen puolelle, vaan illalla ja yöllä kotitoimistossa.

      -Kassapoika Toni-

      • puppelironi

        Hei sun heiluvilles! Lohkeiskos sulta?


    • darya.

      perinteinen kirpparipäivä sunnuntai, oli ainakin vilkas Kaboomissa :)

      muistakaa ihmiset että kirpparin tarkoitus ei ole tehdä jumalaton määrä voittoa vaan kierrättää käyttökelpoista tavaraa kohtuuhinnoilla!

      • Kirkir

        Niinpä, mutta niin karsee duuni on vaatteiden ym. pesemisessä ja silittämisessä ja lajittelussa ja kamojen rahtaamisessa ja hinnoittelemisessa, ettei viitsis myydä 40€ viikkovoitolla kuten itselleni kävi kun hinnat olivat 1-5 €.

        Mieluimmin annan vaatteet sittenkin suoraan Pelastusarmeijaan tai Hurstille jotka antavat ne ilmaiseksi tarvitseville.UFF:n ja FIda:n hinnat ovat niin korkeita etten niillä lihota omistajia!


    • Tralli

      Samaa mieltä! Mieluummin lahjoituksena tarvitseville kuin myymään kalliilla pöytävuokralla.

      Kaivarin kanuunassa olen myynyt monta kertaa ja kerännyt mukavat voitot! iso miinus siitä että varastelua on paljon joten joudut käyttämään hälyttimiä jotka maksavat :/ paikkaan on myös parin kuukauden jono joten tavaroita on tylsä säilytellä nurkissa kun odottaa paikan vapautumista.

      Päätin testata Kamppiin siirtyneen Kaboomin, mutta valitettavasti sanottava ettei mitään mennyt kaupaksi vaikka myin lähes käyttämätöntä tavaraa ja vaatetta halvoilla hinnoilla. Samantyylinen tavara on mennyt aina KAivarissa. Keskustelin viereistä kojua purkavien ihmisten kanssa ja myös he valittelivat ettei pöydästä tullut mitään voittoa.

      Aino-kirpparilla Kannelmäessä on ymmärtääkseni hyvä maine: järkevä sijainti takaa sen että kirpputorilla on paljon kiertelijöitä mihin aikaan päivästä tahansa. Ystäväni piti siellä kojua syksyllä ja sai kivasti myytyä turhaa vaatetta pois :)

      • Uwuwjjwjwjwjjw

        aino on suht hyvä, lasten vaatteet ja lelut menevät siellä hyvin kaupaksi. Tämä kokemus viime keväältä.... Itse hyllytila jonka vuokraat, on vain valitettavan pieni ja epäkäytännöllinen vaatteille, mutta luovuudella selviää :)

        Uusi Kaboom keskustassa on siisti ja henkilökunta mukavaa, mutta en menisi sinne enää myymään. mieluummin jonotan vilkkaalle kirpputorille sen 2kk koska tiedän että tavara liikkuu odottelun jälkeen.

        Akselin kirpputori Espoossa kannattaa myös tsekata, mutta suosittelen hälyttämään tuotteet ettei lähde varkaiden matkaan


    • hehehellurei
    • talvi16gd

      Uusia kokemuksia pk-seudun kirppareista kaivataan!
      Mitenkäs Kanuuna nykyisin?

      • juupeliee

        Kanuuna on kallis eli vain merkkitavaraa sinne, koska aika paljon saat myydä, että katat omat kulut vaivan.


    • Vierailija1234

      Eemelin kirppis Vantaalla Hämevaarassa on suht uusi ja kiva kirppari. Se ei ole mikään kovin iso, mutta tavara liikkuu ja hintataso on kohdillaan.

    • jokaisellejotakin

      Itse löysin Helsingin Pihlajistosta varaakirppis.fi, Salpausseläntie11, avian ihanan siistin ja valoisan itsepalvelukirppiksen.
      Hyviä löytöjä ja oma myynti tammikuussa, 2 viikossa, erittäin hyvä. Suosittelen!
      Täytyy vielä kommentoida, kun ihmiset kritisoi sitä sun tätä ja mikään ei ole hyvä. Viekää ihmeessä sinne Uffeen tai ihan mihin tahansa, jos ette jaksa nähdä vaivaa, kunhan kierrätätte. Toisaalta on kiva saada vähän omia pois monesti kalliistakin vaatteista, joita on pitänyt vain muutaman kerran.
      Sit jos päätät lähteä myymään, niin karsi ja karsi, koska tänä päivänä kirppikseltä ostetaan vain hyväkuntoisia vaatteita ja muuta lähinnä merkitavaraa. Omiin tavaroihin on välillä vähän liikaa tunnesiteitä ;). Hinnoittelu erittäin tärkeää, älä pyydä liikaa, n. 10 - 15% alkuperäisestä hinnasta on aika hyvä nyrkkisääntö.

    • Sannimarja

      Minulla oli Manskun Majakassa siinä kokonaispalvelussa kuukauden. Siellä oli tosi edullinen pöytävuokra, 10 euroa viikko ja myynneistä sitten 50% provisio. Minulle oli tässä tilanteessa suurin merkitys sillä, että sain vain viedä tavarat ja vaatteet kassissa paikan päälle ja Majakka hinnoitteli sekä laittoi esille. Voin suositella, oli hyvät myynnit ja se paikka on kivan ja siistin oloinen. Kantsii käydä katsomassa itse.

    • missuu

      Tuolla Pihlajiston varaakirppikselläkin on 50/50 palvelu myös, mutta heillä on vain 20 euron kierrätysmaksu aloittaessa ja sit 50% myynneistä, aika vaivatonta. Ajattelin kokeilla siellä tätä palvelua. Miten tuolla Manskulla toimii, joka viikko 10e eli 40e kk 50% provikka, pääseekö sinne helposti, kun tuolla Pihlajistossa on välillä ruuhkaa siinä palveussa kun on niin suosittu?

    • Sannimarja

      Käsittääkseni juuri siihen kokonaispalveluun on ajoittain ruuhkaa. En osaa sanoa, onko just nyt täyttä siellä Manskun Majakassa. Itse varasin silloin aloitusajankohdan jo reippaasti aikaisemmin, kun tiesin milloin parhaiten ehdin katsomaan myyntiin menevät jutut valmiiksi. Pihljasto ei käy minulle suuntana, olisi hankala mennä ja itse paikka onkin minulle tuntematon (kun en liiku siellä päin). Sekin oli minulle valinnassa iso tekijä. Lisäksi olin muutamalta ystävältä kuullut tosi hyvistä myynneistä, niin innosti siksikin kokeilemaan.

      • beethooven

        Helsingissä kesällä Hietsu tietenkin ja talvella jäähallin viikonloppu kirppis. Joulun alla Aino-kirppis Kannelmäessä tai joku muu sitten. Keväällä Myyrmäki-halli kuuluu olevan vilkas.


    • Silvia.Mia

      Uusi JOTA kirpputori on paras (se on entinen Löytöretki kirppis, mutta omistaja on uusi)

      Minusta, palvelu on todella hyvä, valikoima on iso ja hinnat ovat edullisia. Tykkäsin tästä paikasta ja suosittelen teille.
      Se on auki ma-pe, 10-18 ja la 10-16
      Mäkelänkatu 56, As.2, Helsinki

    • Kirppismamma

      Nyt on löytynyt uusi suosikkikirppari: Eemelin kirppis Vantaan Hämevaarassa! Pääkaupunkiseudun kirppistarjonnassa aivan loistomesta.
      - kohtuuhintainen vuokra 30 e ja vuokra-aika 7 päivää!
      - EI provisiota
      - loistava, erittäin ystävällinen palvelu sekä paikan päällä kaupassa, että päivän lopuksi tulee tekstiviestillä saldo puhelimeen!!!
      - hälyttimistä ei tarvitse erikseen maksaa
      - vitriinin käyttö kuuluu pöydän hintaan
      - myyntipöytä juuri niinkuin pitää ollakin: rekki erikseen eikä roikkuvat vaatteet peitä pöydällä olevia tavaroita. Hyllyssä on takaseinä, jota vasten voi laittaa tavaroita nojalleen ja esille.
      - siistiä ja siivoavat myös itse myyntipöytiä!
      - ei liian iso paikka
      - mainostaa facebookissa pöytiä
      - lapsille leikkipaikka ja kahvittelumahdollisuus aikuisille
      - erinomaiset päivittäiset ja pitkät aukioloajat ja auki siis joka päivä
      - tämähän on ihan unelmakirppis myyjälle!
      - myin paremmin kuin koskaan aiemmin seka- tai lastentarvikekirpputorilla.
      - myyjälle ainoa miinus on, että tulee aina käydessä ostettua jotain itselle ;) Ostettavaa löytyy nimittäin vauvasta vaariin!
      Toivon todellakin pitkää ikää Eemelin kirppikselle. Toivottavasti välttää kiinakrääsänmyyjät ja säilyttää kyläkauppamaisuutensa ja mainitsemani hyvät ominaisuutensa.

      • Tiiakoo

        Kuulostaa mainokselta...

        Täytyy tutkia tuota Pihlajistoa jos ei muita vinkkejä tipu.


      • Kirppismamma

        Huomasin kommenttisi Tiiakoo! Eikö kuulostakin mainokselta, mutta tuo kaikki mainitsemani on totta!? Olen todella kokenut kirppistelijä jo 20 vuoden kokemuksella. En valehtele enkä ainosta! Toivon vaan, että Eemelinkirppis jatkaa entiseen malliin eikä käy kuten niin valitettavan monelle hyvälle kirppikselle: Janen kirppis, Pallokala Poks jne. Toteanpa jälleen, että palveluiltaan ja hinta-laatu -suhteeltaan Eemelin kirppis on A Dream Come True! Sellainen kirppis, jonka itse perustaisin.
        Lisään vielä kehuihin sen, että kirppis on auki joka päivä ja viikonloppuisinkin klo 17 saakka!


      • Kipinä87

        Eemelin kirppiksellä 7pv vuokra on kyllä 37,50e


    • beethooven

      Hietsu is number 1 i think. Paitsi mitä nyt silloin kun sataa eli pyllylleen menee takuuvarmasti ja kyllä myös.

    • IngaVaara

      Jota Kirpputori on erittäin hyvä!

      27.8 saakka iso valikoima kesä- ja lastenvaatteita on 50% alennuksella

      Vuokrapöydän hinta alk. 29€/vko .

      Hinta opiskelijoille: pöydän varaus 20€/alk, puolipöydän varaus: 15€/vko.

    • JOTA.fi

      KIRPPUTORI JOTA. TARJOUKSET:

      2 alku viikkoa 24€/vko, eli 48€/2vko, vain 2 viikkoa

      Huom. Opiskelijoille:


      sisäpöytä 24€/vko
      puolipöytä 18€/vko

    • kirppisaloittelija

      Kattilahallissa tänään Eka kertaa, myynnissä tavaraa ja siistiä lähes uudenveroista merkkivaatetta, hinnat 3-20 eur. Kauppa kävi ekat 2 h sen verran että sai kulut maksettua, ensimmäiset myyjät pakkasivat tavarat jo kolmen aikaan.
      tätä paikkaa on mainostettu että pitkät jonot oven ulkopuolella jo ennen avaamisaikaa, mutta kauppa ei todella käynyt ja samaa sanoivat moni muu myyjä paikan päällä.
      onko joku oikeasti saanut hyvää myyntiä Kattilahallissa? Jos näin, millaista tavaraa ollut kaupan ja mihin hintaan?

    • möhmöh

      Myin hyvää tavaraa kattilahallissa naurettavan halvalla eli 2-3 euroa. Kävijäkunta niin sekalaista että ei ole oikein kenenkään kirppis. Ei sinänsä harmita alhaiset hinnat, mutta se että ei päässyt tavarasta eroon. :(

      • senjakerttu

        Joo sama kokemus Kattilahallista, ihan surkeeta myyntiä :( Sääli.


    • kivayllätys

      Pihljaiston varaakirppis testattu ja olipa positiivinen yllätys . 2 vk vain 40 e, joten näillä hinnoilla kannattaa jo nähdä vähän vaivaakin, jäi itsellekin mukavasti voittoa. Parhaiten meni kaupaksi hyväkuntoiset vaatteet, mutta myös Iittalaa, kosmetikkaa, uudehkot kirjat jne... suosittelen!

    • Ostan_ja_myyn

      Vaikka ei olekaan pääkaupunkiseudulta, niin Etelä-Suomesta kuitenkin: Riihimäen Femmatori on myyjän kannalta kultakaivos. Olen myynyt viime vuosina siellä useita kertoja ja aina on ollut hyvä tuotto. Tällä hetkellä pöytää ei ole, joten viestiäni ei voi tulkita mainokseksi. Enkä asu Riihimäellä eli olen sitä mieltä, että Femmatorilla kannattaa myydä, vaikka asuisi kauempanakin.

      Myyn hyväkuntoista kohtuuhintaista vaatetta ja kirjoja ja hieman muutakin. Naistenvaate menee hyvin, miesten valitettavasti huonommin.

      Toki millä tahansa kirppiksellä pätevät samat säännöt: pöytä on pidettävä siistinä, sen ulkoasua vaihdeltava ja hinnoittelua tarkistettava jatkuvasti alaspäin. En tajua ihmisiä, jotka pitävät pöytää viikkokausia ja sama ylihinta tavaralla jatkuvasti.

      Niin ja tietysti kirppiksen on oltava sellainen, jolla käy paljon asiakkaita.

    • senjakerttu

      Vallilan itsepalvelukirppari Metka, onko viimeaikaisia kokemuksia? Myykö mikään? Ainakin pöytiin on jonoa 2kk. Pöytävuokra myös aika korkea näin opiskelijan näkökulmasta, 42€/vko.

    • 24213

      Toukokuussa aloittanut Kirpputori Spinny Haagassa Kaupintie 13 oli todella positiivinen yllätys. Suht siisti valoisa paikka. Hintalaput voi kirjoittaa valmiiksi nettisivulla ja printata myymälässä. Myynnin edistymistä voi seurata netissä ja tuotto maksetaan tilillesi viikoittain. Myyntipöytään kuului rekki ja vaatepuut sekä kaksi hyllykköä. Asiakkaita oli mukavasti ja myymälähenkilökunta ystävällistä. Näytti parastaikaa olevan myyntipöytätarjouksia 40€/2 viikkoa 5%/myynti

      • 58k0

        Metka-kirppiksellä käy ainakin paljon asiakkaita. En osaa myynnistä sanoa. Henkilökunta vaikuttaa oikeasti miellyttävältä.


    • Nannuka

      Eemelin kirppis ei ole myyjän näkökulmasta hyvä paikka. Suurin osa tavaroista hinnoiteltu todella ylihintaa. Minulla ei ole myyjänä positiivista kokemusta. Hinnoittelin hinnat tietoisesti alakantiin, lisäksi vaateiden rekki on niin lyhyt vain 50 cm. Ei sinne mahtuu paljon mitään ripustamaan. Kauppa käy huonosti, voittoa oli alle 20 euroa. Pöytämaksu oli 39,50 euroa.

    • MannaJ

      Moi kaikki!

      Mille itsepalvelukirpparille kannattaisi nuoren opiskelijan laittaa vaatteensa myyntiin? Ei merkkivaatteita mutta kaikki todella hyvässä kunnossa, pari krt pidetty. En ajattele saavani niistä kuin pari euroa/kpl mutta mieluusti otan nekin rahat :)
      Onko Kampin kirppari siis täysin epäluotettava? Sijainti olisi todella hyvä minulle.
      Onko Kaivarin kanuuna ihan historiaa kun on vaihtanut tiloja?

    • Jannaff

      Onko myyjillä kokemuksia seuraavista paikoista:

      - Jota kirpputori
      - Metka
      - Kaivarin kanuunan uudet tilat
      - Kampin kirpputori
      - Aino ??

      Nimenomaan myymisen näkökulmasta!

      • Anonyymi

        Kiinnostaa myös! Millainen Kampin kirppis on?


    • Vompatti_90

      Emmy store on kyllä aikamoista huijausta. Mainostavat mm. että jopa 80% myyntituotoista myyjälle. No todellisuus on jotain aivan muuta. Lisäksi ilmeisesti napsivat parhaat päältä ja sitten väittävät, että tuotteessa ollut jotain vikaa. Kuvasin omat tuotteeni ennen lähetystä ja siitä huolimatta valehtelivat ihan päin naamaa, vaikka kuvista näki, ettei tuotteessa ollut mitään vikaa. Sinne ei ainakaan kannata lähettää mitään. Paras paikka myydä on joko FB-kirpputori tai Tori.fi.

      • Vierailijax

        Vein paljon lasten merkkivaatteita (Hilfiger, Gant, Ralph Lauren, Marimekko,, POP jne.) sekä Zaraa Espoon Heikintorin 88.fi -kirpputorille.. Aikaisemmin olen lähettänyt Emmyyn, mutta nyt kun heidän myyjien hintapolitiikkansa muuttui, tuntui ettei vaatteista oikein saanut mitään. Myös vaatteiden käsittelyaika oli todella pitkä.

        Mielenkiinnolla nyt odotan, millainen kokemus on tämä 99.fi kirppis. Jos siis olet etsimässä 8-10 vuotiaalle tytölle ja 10-12 vuotiaalle pojalle vaatteita, voit käydä kurkkaamassa. Otin heiltä todella edullisen kokonaispalvelun, joten en ole varma, tuleeko pöydäksi nro 45. Jos kauppa käy, vien heille lisääkin vaatteita ja leluja ym. kivaa.


    • Anonyymi

      27.7.-19 Lauantaina tulossa myyntiin Hietsun kirppikselle tosi paljon poikien vaatetta, kenkiä ym. Ihan vauvasta 176cm saakka. Lisäksi naisten kenkiä ja vaatteita koosta 42-52 ja jonkin verran sisustustavaraa kodin suursiivouksen seurauksena 🙂 tervetuloa tekemään löytöjä.

      T. Satunnaismyyjä

    • Anonyymi

      tuoreita kokemuksia kaivataan?

    • Anonyymi

      Mikä näistä on nykyään paras ? Aino, Eemeli, Mellu vai Helmi ( Järvenpää ) ? Ja nyt on vuosi 2019.

      • Anonyymi

        Eemeli!!! Edelleen paras kaikilla mittareilla!


    • Anonyymi

      Voin suositella lämpimästi : Eemelin kirppis. Kaikilla mittareilla. Hyvä tuotto, edullinen, pöydät siistitään päivittäin, valvonta tehokasta.

      Suosittelen välttämään: Akselin kirppis Mankkaalla. Tavaraa varastetaan paljon. Kallis pöytävuokra myös, joten työsi voi mennä hukkaan, kun tavara varastetaan ja maksat pöydästä 55e provikan.

    • Anonyymi

      Meneekö Eemelissä myös aikuisten vaatteet? Olen ymmärtänyt, että vain lasten vaatteet menee.
      Tietääkö kukaan Metka kirpparista?

    • Anonyymi

      Up!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe