Tukiainen vääristelee presidentti Niinistön näkemyksiä 4.3.13

Pörröhäntänäätä

Tähän on jo totuttu: hädän hetkellä Johanna Tukiainen alkaa vedota erilaisiin auktoriteetteihin, joiden sanomiset hän vääntää omaa maailmankuvaansa tukeviksi tarinoiksi.

Tyypillisin temppu on irrottaa yksittäinen lausuma kontekstistaan sekä pyöritellä ja väännettä sitä sitten itselle parhaaseen muotoon, jolloin lausuman alkuperäinen idea muuttuu hötöksi. Samalla hän vetää lokaan kyseisen auktoriteetin.

Tätä prosessia sanotaan "totuuden johannoinniksi."
Totuuden johannointi on yleistä parin, kolmen promillen hutikassa aamuöisin.

Voi Ilkka Kanerva, millaisen pullonhengen päästit irti vuonna 2008!
Viime yönä Johanna Tukianen alkoi vetää lokaan myös presidentti Sauli Niinistöä ja koko presidentti-instituutiota. Tässä on Tukiaisen kirjoitukset Facebookissa 4.3.2013:

Tukiainen: "Jostain syystä ympärilleni kerääntyvät homoseksuaalit ihmiset.
En tuomitse heitä millaan tavalla, päinvastoin, suurin osa heistä on aivan ihania, aitoja ja todellisia ihmisiä jotka ovat nähtävästi syntyneet homoseksuaalisuuteen.

Nyt tullaankin kysymykseen, kuka ylipätään voi määrätä esim. sen, että teenkö väärin kun esiinnyn rohkeasti ympäri Suomea vai onko homous synnynnäistä vai lapsuuden traumoista johtuvaa????

Minä en jaksa alkaa pohtimaan asiaa pidemmälle, pidän saman kannan kuin tämäm Suomen MAAN PRESIDENTTI SAULI NIINISTÖ, ELI HOMOUS ON VÄÄRIN JA SIITÄ PITÄÄ PYSTYÄ EHEYTYMÄÄN!!!!!

Ja jos ei pysty, niin se ei ole mun ongelmani, en ole mikään hemmetin psykiatri. Sanonpa vaan, etteihän se nyt normaalia ole että kaksi miestä vetää toisiaan anaaliin!!!!! Hyi Vit......."

Tukiainen: "Toi oli vähän epäselvä kommenttini, siis minä olen täysin nainen ja hetero. siksi varmaan homot kerääntyvät ympärilleni koska heillä on ollut vaikeaa tulla hyväksytyksi. Mutta EDELLEEN, MINÄ OLEN NAINEN JA HETERO!!!!!! ONKO SIINÄ JOKU ONGELMA TÄSSÄ MAASSA?????"

Tukiainen: "NO SE ETTÄ MUT KOETAAN KUMMALLISEKSI KUN ESIINNYN ROHKEASTI. Se ei liity mitenkään hintteihin joka yrittää hyötyä mun kustannuseklla."

Tukiainen: "Niinistö on oikeassa mielipiteissään"

44

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pörröhäntänäätä

... jatkoa

Tukiainen: "Niinistö nimonomaan kannattaa kaikkia mahdollisia kristillisiä organisaatioita ja muita ryhmiä, joissa homoudesta pystytään eheytymään!!!!!! Seh'n on ollut kaikissa lehdissä ympäri Suomea, jos mitään ylipäätään luet. Presidenttimme EI KANNATA homoseksuaalisuutta, kuten en minäkään,"

Tukiainen: "Kiitos että siis myös presidenttimme Sauli Niinistön mielipiteet ovat samalta vuosituhannelta!"

Tukiainen: "Mitä väliä mihin aikaan hyvät mielipiteet kumpuavat......? sitäpaitsi mistä tiedät, missäpäin maailmaa edes olen"

Tukiainen: "en ole miamissa, mikä vit..... teidän ongelma oikein on....????
      sanoin mielipiteeni joka ei liity millään tavalla siihen missä tllä hetkellä olen.
      enkä tukehdu yhtään mihinkään, tukehdu itse omaan tyhmyyteesi!!!!!!"

Tukiainen: "sorry jani, luulin että vit.tulit mulle"

Tukiainen: "Jan, naamakirjahan se kertookin kaiken"

Tukiainen: "aivan, ja mun esimerkiksi uusin kuva minusta ja Juhasta kertoo sen, ettei tässä ainakaan ihan rumia ihmisiä olla......."

Tukiainen: "taustakuvani siis, sprry jos teitä vituttaa että me vaan satutaan olemaan KAUNIITA!"

Tukiainen: "sisäinen kauneus ratkaisee, mutta ei siitä ulkoisestakaan kauneudesta mitään haittaa ole........."

• Näätijämummo

Johanna Tukiaisen sisäinen rumuus on erittäin vastenmielistä.

• hahaahha

Niinistö kannattaa kaikkea mikä vähääkään mielistelee kansaa !

• tansiryhmäBräz

Kannattaako Niininistö Bräzejä ja niiden uutta autoa.

• Ujo Näätä

Tuksulta todella kypsymätöntä.

Tuossakin näkee, ettei hän ole käynyt kouluja, ja siksi hän on kuin sivistymätön apina. Helmikuussa ollaan ykskaks kihloissa Olkalaukkuhomon kanssa ja sitten maaliskuussa ykskaks mieli muuttuu: kihlaus purkautuu, kaikki homot ajetaan huit hel.vettiin ja aletaan todistaa homojen eheyttämisestä presidenttiin vedoten.

• novoevoe

No se olis ollut hälle niin loistava työvoitto jos hän olis tuon sulhon saanut? Kaikki miehet ihastuu ja rakastuu häneen oli sukupuolisuuntaus mikä tahansa?

• tUKSUOOTIDIOOTTI!!!

jOHANNA,KUKA HEL.VETTI ON MENNYT SULLE SELLAISTA VÄITTÄÄMÄÄN ETTÄ OLISIT ULKOISESTI KAUNIS?miksi luulet edes niin?sulle 99,5% sinun seuraajista sanoo että olet ruma ku saapas ja silti jaksat jankuttaa olevasi suomen kaunein ... ihan oikeesti?

"Presidenttimme EI KANNATA homoseksuaalisuutta, kuten en minäkään,"

Luuletko että ketään vit*uakaan kiinnostaa mitä sinä kannatat? Minusta tuntuu että Niinistö katuu ton jälkeen sanomisiaan ja vaihtaa suht nopeasti mielipiteensä ihan vaan pelkästään sen takia että sinun nimesi ei esiintyisi samoilla palstoilla hänen nimensä kanssa.

Toi sun käytös ei ole todellakaan aikuisen,kypsän tai fiksun naisen käytöstä.Ja täytyy kyllä myöntää että olet pelleempi kuin koskaan aikasemmin,
      varsinkin ton homo "kihlautumisen" jälkeen.
      Sinuna olisin oikeesti vaan hiljaa kaiken tän jälkeen.. olet suomen häpeäpilkku ja toivottavasti muutat sinne jenkkilää mahdollisimman nopeasti,kannattaa kysyä vaikka näädiltä lahjoituksia lentoo varten.olen sata varma että tulet saaman lentolippurahat kasaan ennätys ajassa ja todennäköisesti myös jonkunnäköisen kyydin kentälle kunhan sinusta vaan päästään nopeasti eroon, koska suoraan sanottuna kukaan ei enää jaksa katella sinuu ja MINUA HÄVETTÄÄ ELÄÄ TÄÄLLÄ SUOMESSA SINUN TAKIASI!!!! LÄHDE NYT JO SINNE MIAMIIN JA PYSYKIN SIELLÄ!!!!!

• 4+5

Tuksu:

"Sanonpa vaan, etteihän se nyt normaalia ole että kaksi miestä vetää toisiaan anaaliin!!!!! Hyi Vit......"

Eikös tää vasta viime vuoden lopulla hihitellyt irstaasti kun Immoska oli Kanarialla Jumbo-centerissä iskenyt herra-seuraa ja päässyt "koeajoon".

Eipä oo ämmä kovin johdonmukainen, mutta juopot harvoin on.

• okkigaam

Miksi sitten itse annat työntäytyä kakkoseeSI
        Eikö se ole yhtä luonnotonta, vai onko eri asiat kun sinä olet kyseessä.
        Tuon tiedon olet itse kirjoittanut.
        maagikko

• Klamouri-Näätä

Yleisesti: homon eheyttäminen mahdotonta, jos siihen ei pysty kaikkein kaunein. :)

• Taipumaton 666

Juha Immonen - Olkalaukkuhomo, Immoska - todistaa Facebookissa 4.3.2013 pysyneensä lujana ja omassa suuntauksessaan:

”hahahhh mikä hullu …vit.tu missään kihloissa koskaan ollukkaan :DDDD … keksii kaiken päästään ja ollu vit.tuuntunu kun en ikinä lämmenny siihen.. hyi v..”

Kuva: http://aijaa.com/5kZN8a

• Lumikko!

Jotkin ihmiset jotka eivät halunneet homoa presidentiksi luultavasti äänestivät Niinistöä, mutta Niinistö itse ei tainnut sanoa kampanjassaan homoista mitään ihmeellistä. Oli ainakin päälle päin neutraali aiheen suhteen.

• Törkymöykky on

Juuri näin.

• 11111111111111111111

Ei sanonut ja millä intresseillä joku lapseton miehetön läskikasa puhuu yhtään ihmistenvälisistä suhteista?Kun eivät huoli sinne jenkkiläänkään kun on persaukinen lattiamoppi niin on koetettava loisia suomessa vai mitä prinsessa?

• moiuyt

Tajuais tuo Tuksu edes Niinistön jättää rauhaan....

• Täyttä scheissea!

Miten hem.metissä Tuksu sotkee presidentin tuohon keskusteluunsa?
      Taas on viinaa juotu ja nappeja otettu koko yö! Täyttä scheissea koko juttu!

• näätä 555

Siis tuo on kylläkin joku feikkiprofiili jolla teitä kusetetaan, Ja tämä on muuten totta.

• kärppä

Et ole tainnut näätää nähdäkään.

Nuo kaikki ovat Johanna Mia Mari Tukiaisen profiilista, josta ne kopioidaan Johanna Tukiainen-sivulle.

• Puutteenkuja 69

Tuksu: "HOMOUS ON VÄÄRIN JA SIITÄ PITÄÄ PYSTYÄ EHEYTYMÄÄN!!!!!"

Häntä harmittaa tooodellla rankasti se, ettei Juha suostunut aktiin...
      Viisi kuukautta hän yritti tuhertaa - ja sitten kaikki loppui ykskaks.

• 89898989

Mitä on homoudessa vikana?Onko se että eivät suostu tuhnun tuheroon?Koetapa nyt eheyttämään joku mutta käy siellä kavitaatiossa ja potoksi hoidoissa kun ne pojat pelkää ulkonäköäsi!

• Munanpuute KOVA!

Tuksu räytyy munanpuutteessa, sitä se on... ja keväinen valo vain lisääntyy...

• Ajanhukkaa oli

Näiden homosekoilujensa takia Tuksu menetti taas aikaa puoli vuotta pariutumismarkkinoilla ja maineensa puolesta enemmänkin.

• Suojakeino naturell

Tunkeroisen läheisyydessä heterotkin muuttuvat nopeasti homoiksi. :)
      Eipä siis ihme, että homo jäätyy täysin.

• "IL:n vika"

Tukiainen jatkoi aiheesta 4.3. myöhäisillan pöllyissä Facebookissa:

"Niinistö tukee nimeonmaan kymmeniä eri järjestöjä, jotka suurin osa ovat kristillisiä! Osa heistä on keskittynyt homouden eheyttämiseen, sitä pidetään sairautena josta pystyy parantumaan. Näin luin Iltalehdestä, että väittäkää sitten, että Iltalehti valehteli enkä minä!"

• Fakta & Fiktio

Tuksu elää omassa mielikuvitusmaailmassaan ja muokkaa kaiken siihen sopivaksi.

• Glamour-kuplassaan
        Fakta & Fiktio kirjoitti:

Tuksu elää omassa mielikuvitusmaailmassaan ja muokkaa kaiken siihen sopivaksi.

Kuplassa menee, koska ei ole päässä sellaista vastaanottorakennetta, että pystyisi asioita paremmin ymmärtämään. Koulutkin ovat jääneet käymättä.

• tavistallaajatäällä

Luettele ne järjestöt joita Niinistö tukee, olisi kiva tietää taviksenkin !

• Vastaus Tuksulle

Facebook-keskustelua tänään.

"Xxxxx Xxxxxxxx: Kävin 27.2. Iltalehdestä lukemassa tätä asiaa koskevan jutun ja aika selväksi kävi, ettei presidentti Niinistö kannata "eheytymistä" ajavia järjestöjä.

Kyseessä siis syrjäytymisen estämiseen tähtäävä kampanja, jota presidentti oli luvannut tukea maaliskuun ajan. Ja nyt kun tämä "eheytymis"- ideologia on käynyt sieltä taustalta ilmi, miettii hän kampanjan tukemisen lopettamista. Helppo oli tiedot löytää kun vähän vaivautui googlaamaan."

"Johanna Mia Mari Tukiainen: siellä on useita eri juttuja koskien aihetta, presidenttimme on kyllä näissä ryhmissä mukana, sorry vaan"

• Jäikö vaivaamaan?

Julia Tukiainen (tai Johanna Julian tunnuksilla) jatkaa aiheesta 5.3. illalla:

"Ja sehän on ihan yleisesti tiedossa, että Niinistö tukee ryhmiä joissa pyritään eheyttämään homoseksuaaleja, suurin osa kyseisistä ryhmistä on seurakuntia jne."

• pomppeli

Miksi tuksu on juoppo.

• Reseptorit auki

Aivojen mielihyväkeskuksen reseptorit ovat tottuneet saamaan päiväannoksensa.

• Naamasta näkee sen

Tuksu on oikeasti sekakäyttäjä. Ollut jo pitkään.

• Homot puukottavat?

Julia Tukiainen (ilmeisesti) avautuu Facebookissa hoimoista 6.3. illalla:

"Nythän on asia niin, että v v on täysin pihalla asioiden kulusta. Meillä on molemmalla Johannan kanssa ollut lukuisia homo ns ystäviä, joista kaikki selkään puukottivat!!!!!! Rikkoivat Tampereella kalliilla summalla siskoni omaisuutta ja valehtelevat meistä julkisesti ja huo.rittelevat ilman mitään järkeen käyvää selitystä. Kielenkäyttö on sikamaista!!! Olen todella verisesti pettynyt heihin. Tässä ei ole kyse leimaamisesta. Piste."

• Johanna Juliana 6.3.

... kertoi siis Julia ja jatkaa samantien johannamaisella tekstiryöpyllä:

"Totta on myös se, mitä presidenttimme Niinistö sanoi homoseksuaalisuudesta ja hän kannattaa järjestöjä jotka ovat normaalin avioliiton kannalla.

Edelleenkin haluan painottaa sekä minun, että Johannan puolesta, että meillä on EDELLEENKIN myös homoseksuaaliystäviä, sanoisin että heissä on ihan samalla tavalla selkäänpuukottajia ja oman edun tavoittelijoita kuten kaikissa muissakin ihmisissä.

Mutta olemme pettyneet moneet asiaan: Se ei ollut JOHANNAN keksintö, että hän on ihastunut Juhaan, vaan Juha Immonen ITSE kosi Johannaa useamman kerran, olen ollut mukana heidän keikoillaan kymmeniä kertoja ja olen itse kuullut kuinka Juha on vakuuttanut olevansa aidosti ihastunut Johannaan ja menevänsä seksuaaliterapiaan.

MINKÄ ihmeen takia pitää sitten yhtäkkiä vaihtaa kokonaan mielipiteitä, itseasiassa tässä leikitään ihmisten tunteilla mikä on vielä vakavampaa!!!!
      Minä itse tutustuin ensin tähän kummalliseen henkilöön nimeltä Petri "Princess" Penna (joka on siis kundi eikä mikään prinsessa) ja olemme molemmat surullisia että kävi ilmi, että hän halusi meidän kauttamme vain itse esille, edes vähän (vaikka kaikki nyt sen tajuavat, ettei hänestä tai hänen kumppanistaan itsensä paljastelijasta Joni Virtasesta ikinä tule mitään julkkiksia, vaikka he haluaisivatkin.)

Sekään tässä ei kuitenkaan ole pointti, vaan esim. Jonin antama TÖRKEÄ haastattelu Metrotuotannolle (muuten koko se mediapulju on poliisien tutkinnassa ja juttu tulee menemään oikeuteen, ei siis Jonin typerä juttu, vaan Metrotuotannon myymä asiaton TV ohjelma TV5 kanavalle josta olemme molemmat Johkin kaa tehneet rikosilmoitukset ja poliisin mukaan nyt on tapahtunut törkeä kunnianloukkaus, ei pelkästään kunnianloukkaus.)

Jonin väitteet että "olisimme seksuaalisesti häntä ahdistelleet......" voi elämä, anna mun kaikki kestää!!!! Ja Juhan valheelliset puhelut mulle Kanarialta, no niihin en viitsi nyt mennä ollenkaan. Ne tekstit, mitä olisit itse kuullut kyseisten ihmisten suusta (varsinkin Juhan) olisit itsekin varmaan marssinut poliisilaitokselle jo ajat sitten!!!!

Ja MILLAINEN ihminen repii "ystävänsä" passin säpäleiksi vessanpönttöön, rikkoo toisen läppärin ja varastaa muistikortin?????

Johannahan alkoi olemaan takaisin ystävä Juhan kanssa koko episodin jälkeen, joten hän uskoo edelleen ettei Juha näitä tekoja tehnyt (ja itseasiassa minäkin.) Noi kaksi muuta hörhöä ovat sitten asia erikseen........

Ja ne homoseksuaalit, jotka ovat lähettäneet esim. aivan ihania fanilahjoja Johannalle, kuten aidot Chanelin helmet jne, KIITOS tuhannesti teille!!!!!

Siskoni istuu nyt tässä vieressäni ja näkee kirjoittamani tekstin.
      Ja hän allekirjottaa sen täysin. Heillä on ollut pahojakin riitoja Juhan kanssa, mutta Johanna osaa AINA PYYTÄÄ ANTEEKSI JA TARKOITTAA SITÄ SYDÄMESTÄÄN!!!!!

Toisin on Juhan laita, vaikka hän on herjannut Johannaa kaikilla mahdollisilla nimityksillä, Johanna käytti varmaan noin 1000e muutamissa päivissä vain siihen, että tarjoili ruokia ja juomia Jonille ja Juhalle ympäri keskustaa!!!!! Mitä muuta tässä enää pitäisi sanoa kuin että "Kiittämättömyys on maailman palkka."

• HOMO on HOMO!!!!!!

Julia Tukaiainen ( = Johanna Julian tunnuksilla) Facebookissa 7.3. illalla:

"No HOMO on HOMO vaikka voissa paistaisi!!!!!

Meille tuli joltain uskovaiselta naiselta varoitussoitto, jossa nainen oli nähnyt näyn jo etukäteen, että Juha tulee antamaan valheelliset kommentit medialle Johannasta, kuten se toinen homo nimeltä Joni jo tekikin meistä molemmasta Metrotuotannolle!!!!

Joni väittää, että "olisin ollut hänen kanssaan sängyssä", ja PASKANMARJAT!!!!!

JUHA IMMONEN ON SELLAINEN PERSOONA JOKA HALUAA ITSE OLLA TÄHTI, HÄN EI KESTÄNYT SITÄ, ETTÄ JOHANNA TUKIAINEN ON SE TÄHTI JA JULKISUUDEN HENKILÖ EIKÄ JUHA!!!

Minä Julia Tukiainen voin tämän todistaa, vaikka käsi Raamatulla, Juha roikkui meidän keikoilla vain OMAN HYÖDYN vuoksi!!!! Kuulin itse kuinka hän jauhamalla jauhoi Johannalle, kuinka hän on ihastunut Johannaan!!!!!

Kanarialla Juha polvistui Johannan eteen ja kosi häntä!!!! Nyt näette mitä selkäänpuukottajia tämä meidän "homokolmikko" ystävämme sitten olivatkaan.

Nyt en väitä, että kaikki homot ovat kaksinaamaisia, mutta näiden kundien tapauksessa kyllä!!! Juhaa alkoi suoraan sanottuna vi.tuttamaan, että kaikki tulivat jokapaikassa pyytämään Johannan nimmareita, Johannan kuvia ja Johki maksoi aina meidän kaikkien ravintolaillalliset ja kalliit juomat!

Se naismainen hintti tuli KATEELLISEKSI!!!!! Olemme molemmat tosi pettyneitä, sillä minä pidin Juhaa myös mun ystävänä, tosi söpön näköisenä ja huumorintajuisena kundina ja uskoin hänen juttuihinsa. Tässä taas näkee julkisuuden kirot!"

• Jatkoselitys

... parahti siis Johanna ja jatkaa:

"Lisään tähän vielä sen, että sen jälkeen kun Juha tapasin Johannan Kannelmäen keikalla 2 vuotta sitten, Juha oli täysin erinäköinen! Hänellä oli ruskea tukka, ohuet huulet jne.

Johannan tapaamisen jälkeen Juha täytti huulensa täysin paksuksi botoxilla, blondasi tukkansa, otti pikkuletit päähänsä Kanarialla (kuten Johannalla oli Bangkokissa) jne. Täysin friikki koko "kundi" jos kundiksi voi sanoa!
        Oon varma, että seuraavaksi se ottaa hiustenpidennykset itselleen!"

• Jollaksessa kalmo?

... ja Johannalta vielä pieni piikki:

"BTW, Juha poseeraa monissa kuvissaan Johannan vaatteet päällään, joita ei ole vieläkään palauttanut!!!!"

Kommentti. Jo huutomerkkien määrä ja tekstin vimma kertovat tarkkaavaiselle lukijalle, että tänä yönä promillet Jollashovissa nousevat korkealle... viikonlopuksi ei ole keikkaa, ei mitään, joten nyt voi vetää kalsarikännejä kunnolla... Löytyyköhän aamulla muuan kalmo Jollaksesta?

• Pusukalan murskaus

Aikamoisen rajua tekstiä ja haukkumista äsken vielä "niin ihanalle pusukalalle"

• Juhan tarina esiin!
        Pusukalan murskaus kirjoitti:

Dolls-päiväkirjassa 8.3. on jo hieman loivemmat sanankäänteet, koska Tuksu pelkää Juhan paljastavan medialle kaikennäköistä...

• Mielin kielin...
        Pusukalan murskaus kirjoitti:

Tukiaisen Dolls-päiväkirjasta 8.3. ote:

”... Sitten lyhyesti korjaan taas minua koskevia valheellisia väitteitä joita on ollut mediassa:

1. Kihlaukseni kampaajani Juha Immosen kanssa ei ollut mikään "mediatemppu" tai vitsi, ainakaan minun puoleltani. Vietin hänen kanssaan 3 viikkoa Kanarialla, jossa hän itse kosi minua, asiasta on itseasiassa vielä todistus paperillakin jäljellä jossa on Juhan allekirjoitus ja yhden suomalaisen miehen allekirjoitus joka oli todistajana asiassa.

Suomessa hän ailahteli ja muutteli mieltään jatkuvasti, sanoi menevänsä seksuaaliterapiaan jne. vaikka alunperin suhtauduin häneen niin, että hän on ihan selkeästi homoseksuaali. Mutta hän itse alkoi antamaan ymmärtää muuta, ja ihastuin häneen.

En ole koskaan häntä "hyväksikäyttänyt", itseasiassa ihan päinvastoin, hän sai kauttani makean pitkän etelänmatkan, ja keikkojemme lisäksi vapaa-ajallani tarjosin hänelle aina kaikki kalliit illalliset ja juomat.

Hän myös välillä on viettänyt pitkiäkin aikoja kotonamme Jollaksessa ja siskoni Julia piti häntä läheisenä ystävänämme, Juhalla on loistava huumorintaju, keskustelutaito ja onhan hän tosi söpön näköinen kundi myös (en nyt vaan osaa oikein sanoa, että naisellisella vai miehekkäällä tavalla.....)

Hänellä on edelleen useita minun vaatteitani, jotka toivoisin saavani takaisin. Facebookissa hän mm. poseeraa minun T-paitani päällä, musta paita jossa lukee hopeisella: Hard Rock Singapore.

En ole mitään pahaa hänelle tehnyt ja hän on oikeastaan ainoa näistä monista ihmisistä, johon haluaisin säilyttää välit. Meillä oli samanlaiset mielipiteet, samanlainen maku kaikesta ja hän myös sanoi haluavansa lapsen kanssani, jonka hän on myöhemmin kiistänyt tai muuttanut mieltään..... Minä nyt tässä painotan, että itse olen siis hetero.

Tampereen keikallamme tapahtuneet varkaudet eivät välttämättä olleet Juhan tekemiä (itseasiassa todennäköisesti eivät olleet) mutta poliisi epäilee siis luonnollisesti kaikkia 3 henkilöä jotka hotellihuoneessa olivat, eli Juha, Joni sekä Petri. Minä luulen tietäväni 99% todennäköisyydellä, kuka ilkivaltaiset teot teki, enkä usko että se oli Juha, kuten aiemmin epäilimme..."

• Fretti

"JUHA IMMONEN ON SELLAINEN PERSOONA JOKA HALUAA ITSE OLLA TÄHTI, HÄN EI KESTÄNYT SITÄ, ETTÄ JOHANNA TUKIAINEN ON SE TÄHTI JA JULKISUUDEN HENKILÖ EIKÄ JUHA!!!"

Väärin. JOHANNA haluaa olla se tähti, mutta on B- tai C-luokan julkkis parhaimmillaan.

"Juhaa alkoi suoraan sanottuna vi.tuttamaan, että kaikki tulivat jokapaikassa pyytämään Johannan nimmareita, Johannan kuvia ja Johki maksoi aina meidän kaikkien ravintolaillalliset ja kalliit juomat!"

Miksi Johanna pyytää sitten muita maksamaan ruoat ja juomat, eikä maksa lainoja takaisin?

• Ei ole velvollisuutt

Ei vierailla ole velvollisuutta maksaa mitään, ellei aina etukäteen ole asiasta toisin sovittu. Sellainen on asioiden järjestys.

• Totuus ei pala tules

Tottahan Johanna puhuu. Homous on "sairaus". Ei anaalia ole tarkoitettu seksiin, vaan siihen että paska postuu sieltä.
      Normaalin ihmisen reaktio esim kahden miehen suuteluu
      n on AUTOMAATTINEN "yök"-reaktio... Pienestä lapsesta saakka.

Totuus sattuu niihin jotka ovat syvällä homoudessa tai pintaliito bi-seksuaaleja.
      Itsensä syvästi likaisiksi tuntevat homot haluavat silti naimisiin kristillisin menoin, sun muita HYVÄKSYKÄÄ MEIDÄT- symboleja. Pitäisivät nyt omat anaali-häänsä ihan muualla kuin kirkossa. Kirkot on perustettu kristittyjä varten.

• Exit Only

Tarkoitat käsitettä ja katsomusta "Exit Only."

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77