paljastelu

sukkismies1

olen 45v mies ja paljastelen itseäni naistenvaatteissa.ssan ihania orgasmeja jonkun katsellessa.

24

2732

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carpe diem

      Jos minä sattuisin paikalle, voisit saada myös pyllyn ihanasti helläksi.

      • Rapa Rappari

        Ja jos minä sattuisin paikalle, leuka tulisi varmasti ihanasti helläksi.


    • sukkismies1

      Kesän tullessa levähdyspaikat parhaita.Metsässä puuta vasten joku hameen nostaa ja antaa ihanaa nutintoa

      • kiinnostunut55

        Missä päin?


      • Anonyymi
        kiinnostunut55 kirjoitti:

        Missä päin?

        Paraine


      • Anonyymi
        kiinnostunut55 kirjoitti:

        Missä päin?

        Turku onko pikkarit ihanat


    • jep.missä levarilla?

    • Naiset on kummallisi
      • Paljastelu

        Hieno filmi. Upea katsoa muijan ilmeitä kun näkee toisen runkkaavan. Samalla hetkellä kun mälli lentää on myös muijalla upea ilme. Lisää näitä!


      • palj.nauttiva
        Paljastelu kirjoitti:

        Hieno filmi. Upea katsoa muijan ilmeitä kun näkee toisen runkkaavan. Samalla hetkellä kun mälli lentää on myös muijalla upea ilme. Lisää näitä!

        toi oli kyl hyvä vaikka oon nähny sen jo kymmeniä kertoja niin aina vaan säväyttää..nätti tyttö joka ei säikähtänyt vaan suorastaan nautti itsekin kun näki komean paljaan tatin ja spermat kruunas tytön päivän


      • minä tuijottaisin vi
        palj.nauttiva kirjoitti:

        toi oli kyl hyvä vaikka oon nähny sen jo kymmeniä kertoja niin aina vaan säväyttää..nätti tyttö joka ei säikähtänyt vaan suorastaan nautti itsekin kun näki komean paljaan tatin ja spermat kruunas tytön päivän

        Saman tämänkin kanssa, osa kiertelee ja osa tuijottaa.

        http://www.xvideos.com/video1261159/masturbacao_publica_masturbation_in_bus


      • Naiset on kummallisi

      • Kyllä oli kivaa
        Paljastelu kirjoitti:

        Hieno filmi. Upea katsoa muijan ilmeitä kun näkee toisen runkkaavan. Samalla hetkellä kun mälli lentää on myös muijalla upea ilme. Lisää näitä!

        Toisia peniksen näkeminen saa hauramaan ja kyynelsilmin.

        http://xhamster.com/movies/401909/train_exhibition.html


      • Anonyymi

    • Kiinostavaa
      • konnakaappiin

        ihan mukavaa puuhaa varmasti tuo julkisella paikoilla runkkaaminen
        mutta entäs jos virkavaltaa ei miellytä sun touhus silloin konnakaappi kutsuu :D


      • Epätietoinen mies
        konnakaappiin kirjoitti:

        ihan mukavaa puuhaa varmasti tuo julkisella paikoilla runkkaaminen
        mutta entäs jos virkavaltaa ei miellytä sun touhus silloin konnakaappi kutsuu :D

        Jos munia kutittaa, niin onko niiden raapiminen kiellettyä julkisilla paikoilla vai saako siitä sakkoja ?


    • Täytyy myöntää, että se on erittäin kiihottavaa. Olisi kiva saada uusia kokemuksia ja tutustua samanhenkisiin ihmisiin.

    • Töissä se hautumassa
      • stinkynylon

        Usein töistä lähtiessä kun käyn suihkussa esittelen naisten pukuhuoneeseen meneville puolijäykkää paljasterskaista kulliani. Jätän alushousut jalkaani ja runkkaan kullini melkein täyteen seisokkiin. Kun käytävästä kuuluu tulijoiden ääniä, aloitan alushousujen riisumisen. Tulijan ollessa oviaukon kohdalla usein kuuluu lause: Ai jaa oletkin menossa suihkuun. Käännyn täysin oviaukkoon päin puolikova kulli esillä ja totean kysyjän olevan oikeassa.
        Toiset "tytöt" tuntuvat ajoittavan tulemisensa aina samaan aikaan joten tästä on tullut lähes leikkiä.
        Usein suihkun jälkeen tulee vierailtua naisten pukuhuoneessa alasti kulli täydessä seisokissa. Nappaan tietystä kaapista hikiset juuri jalassa olleet konttorin tytön kengät ja haistelen hikeä kengän sisältä samalla kullia runkaten. Sperma lentää nopesti kiinnijäämisen pelon myötä. Jos spermaa löytyy toisesta kengästä runkkauksen jälkeen tietää se kiihoittavaa kengän puhdistusta. Usein riittää spermojen pyyhkiminen kaapin ovesta. En tiedä kuinka naiset suhtautuisivat tähän kenkien haisteluun ja runkkailuun jos saisivat tietää. Kullin esittely tuntuu ainakin kiinnostavan kyseisiä henkilöitä.


    • Vetelyä ikkunan edessä

      Just runkkasin ikkunan edessä naapurin rouvalle spermat, ja aamulla vedin kanssa. Kyllä lähtee mälli helposti kun vetelee isoa kullia ikkunan edessä ja naapuri kurkkii sälekaihtimien takaa. Ei muuta kun talouspaperi eteen ja liemet liikkeelle... Tekis taas mieli mutta aamulla viimeistään taas.

      • fyulg

      • Anonyymi

        Olen myös runkannut niin että naapurissa asuva nainen on nähnyt usein ikkunasta kun talot lähekkäin. Usein olen pukeutunut rintaliiveihin , sukkanauhavyö ja nylonit korkokengät kun runkkaan mun paljaaksi ajettu kulli . Sperma lähtee herkästi kun pajastelee hänelle.
        M 62 CD 💃💖


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      153
      3242
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      95
      2197
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      321
      2138
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      126
      2050
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1809
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1465
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1261
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1240
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1130
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1019
    Aihe