minulle toista nettitikkua vaikka kävin tänään valittamassa E367 ongelmista. Sanoivat vaan että kyseisessä tikussa mitään ongelmaa ole. Tikku asioissa pitää kuulema kääntyä Huawein puoleen.. Tämä tiedoksi vaan niille ketkä ajattelee pystyvänsä vaihtamaan tikun toiseksi.
Elisa shopit ei antanut
8
143
Vastaukset
- no joo
ei heillä ole velvollisuutta antaa uutta tikkua ilmaiseksi. maksamalla saat kyllä uuden tikun shopetista.
- %&%
luulisi kyllä heilläkin jonkinlainen vastuu olla että heidän antamansa tai myymänsä tikut toimii. ei se voi olla oikein että maksaa kuukausimaksua ja netti ei toimi.
- saunalahden
asikaspalvelusta Käsketään olemaan yhteydessä Huawein tukeen ja Huawein tuesta sanotaan että pitää odottaa kevään aikana tulevaa päivitystä. Shopetista voi vaihtaa kyllä ilmaiseksi toiseen tikkuun kunhan nykyinen tikku on todistettavasti siinä kunnossa ettei sillä pääse enää nettiin.
- no pitänee
sitten varmaan laittaa se tikku paskaksi itse sillä en minä ainakaan ala kestämään tälläistä pätkimistä ja hidastelua.... Onko tietoa että koska se päivitys oikein tulee jakeluun yleisesti?
- Elisan verkko tukoss
Tuskin sun tikussa on mitään vikaa. Eiköhän vika ole tukiaseman ja mokkulan välissä , elikkäs elisan verkossa. Kokeile eri vuorokauden aikoina mitata mokkulan nopeus esim. ao linkistä ja laita lukemat ylös niin näät millon kulkee tykimmin. Voit myös lainata joltain kaveriltas toimivaa tikkua niin varmistat onko vika tikussa vai elisan verkossa.
http://www.speedtest.net/
- taas sama edessä
elikkä jälleen sama ruljanssi ilmeisesti odotettavissa kuin tikun E160:sen kanssa pari kolme vuotta sitten. ensin luultavasti beta versio ja päivitys aliverkossa ja muuta erittäin mukavaa puuhaa päivityksen parissa odotettavissa.
- ikävä kyllä
Muistan kyllä hyvin vielä E160 tikun ongelmat ja ne päivitykset joiden kanssa sai tapella. Luulenpa että nyt on tulossa ihan samanlainen ruljanssi, mutta odotetaan nyt rauhassa ensiviikkoon ja katsotaan mitä tulee tapahtumaan.
- sevaantoimii.,.
Jaa, minä ostin tuon E 160 E tikun jo 4-5 vuotta sitten, ja käytän sitä edelleen, kerran tai pari päivitetty, ja ainavain se pelaa hienosti. Oikea ihmetikku, nykyisin se on kiinni 3G Netwjorkin routerissa, ja siinäkin pelaa hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957