minulle toista nettitikkua vaikka kävin tänään valittamassa E367 ongelmista. Sanoivat vaan että kyseisessä tikussa mitään ongelmaa ole. Tikku asioissa pitää kuulema kääntyä Huawein puoleen.. Tämä tiedoksi vaan niille ketkä ajattelee pystyvänsä vaihtamaan tikun toiseksi.
Elisa shopit ei antanut
8
156
Vastaukset
- no joo
ei heillä ole velvollisuutta antaa uutta tikkua ilmaiseksi. maksamalla saat kyllä uuden tikun shopetista.
- %&%
luulisi kyllä heilläkin jonkinlainen vastuu olla että heidän antamansa tai myymänsä tikut toimii. ei se voi olla oikein että maksaa kuukausimaksua ja netti ei toimi.
- saunalahden
asikaspalvelusta Käsketään olemaan yhteydessä Huawein tukeen ja Huawein tuesta sanotaan että pitää odottaa kevään aikana tulevaa päivitystä. Shopetista voi vaihtaa kyllä ilmaiseksi toiseen tikkuun kunhan nykyinen tikku on todistettavasti siinä kunnossa ettei sillä pääse enää nettiin.
- no pitänee
sitten varmaan laittaa se tikku paskaksi itse sillä en minä ainakaan ala kestämään tälläistä pätkimistä ja hidastelua.... Onko tietoa että koska se päivitys oikein tulee jakeluun yleisesti?
- Elisan verkko tukoss
Tuskin sun tikussa on mitään vikaa. Eiköhän vika ole tukiaseman ja mokkulan välissä , elikkäs elisan verkossa. Kokeile eri vuorokauden aikoina mitata mokkulan nopeus esim. ao linkistä ja laita lukemat ylös niin näät millon kulkee tykimmin. Voit myös lainata joltain kaveriltas toimivaa tikkua niin varmistat onko vika tikussa vai elisan verkossa.
http://www.speedtest.net/
- taas sama edessä
elikkä jälleen sama ruljanssi ilmeisesti odotettavissa kuin tikun E160:sen kanssa pari kolme vuotta sitten. ensin luultavasti beta versio ja päivitys aliverkossa ja muuta erittäin mukavaa puuhaa päivityksen parissa odotettavissa.
- ikävä kyllä
Muistan kyllä hyvin vielä E160 tikun ongelmat ja ne päivitykset joiden kanssa sai tapella. Luulenpa että nyt on tulossa ihan samanlainen ruljanssi, mutta odotetaan nyt rauhassa ensiviikkoon ja katsotaan mitä tulee tapahtumaan.
- sevaantoimii.,.
Jaa, minä ostin tuon E 160 E tikun jo 4-5 vuotta sitten, ja käytän sitä edelleen, kerran tai pari päivitetty, ja ainavain se pelaa hienosti. Oikea ihmetikku, nykyisin se on kiinni 3G Netwjorkin routerissa, ja siinäkin pelaa hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107