olleenkaan siellä baarissa????
Miksi sä et enää käy
14
463
Vastaukset
- itsestään selvääkö..
Olisko vaikka löytäny jonkun ihmisen jonka kanssa viihtyy kotona, silloin tuskin tarvitsee baarissa ravata...
- Näinpä..
paitsi että kyllä aamuyöstä huoltsikalla istutaan
- vastaus lyhyesti_
joku(sinäkö) puhui minusta niin hyvin paskaa siellä,ettei kiinnosta enää.
- joo,vaihdoin
Näinpä.. kirjoitti:
paitsi että kyllä aamuyöstä huoltsikalla istutaan
baarielämän huoltsikkaelämään,jos haluat tavata minut,niin tule aamuyöllä viikonloppuisin sinne huoltsikkaan,niin juodaan ykkösoluet.
- Kahvia mieluummin
joo,vaihdoin kirjoitti:
baarielämän huoltsikkaelämään,jos haluat tavata minut,niin tule aamuyöllä viikonloppuisin sinne huoltsikkaan,niin juodaan ykkösoluet.
Mä hirveen harvoin enää nykysin sinne eksyn juopottelemaan... Onneksi :)
- kyllä se käy
Kahvia mieluummin kirjoitti:
Mä hirveen harvoin enää nykysin sinne eksyn juopottelemaan... Onneksi :)
juo sää kahvia,niin mää juon pilsneriä.
- kyllä se käy
kyllä se käy kirjoitti:
juo sää kahvia,niin mää juon pilsneriä.
ja osuuko tämä kuvaus sinuun;kahvia ryystävä äijänkäppänä?jos osu,niin saatat olla oikia mies.
- Vaaleakutrinen
Tääl on taas näitä baarikärpäsiä tupa täys. Haen kärpäslätkän ja liimapaperia.
- yks yhteen
Jaa, pitäiskös taas alkaa käymään,...mutta minkä tähden, että sattumalta tavattaisiin vai?
- et silleen
No kyllä se on melko varmaa aina ollut että mut siellä tapaa ;D
- ei tänne enempää
Sellainen tapaturma
- ei oo kivaa
Höh :(
- ootko skitso? mä oon
ainkain porsaan määräämä porttari sinne minne en kyllä haluaisikaan mennä, mutta pakko on aina ollut.
- raiskauksen uhri
Mut raiskattiin siel miestenvessassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760