Lordin levy. Mistä saisin Lordin "The arockalypse" levyn??
Alue mistä hakis sitä levyä on Nurmijärvi-Helsinki.
Netistä sen ainakin saa,mutta jos on kauppoja niin kertokaa!!!
Tiiän kyl et sen saa useastakin kaupasta mutten jaksaisi ruveta
etsimään sitä kaiken maailman kaupoista. Siksi kysynkin
nyt sitä jos joku tiätää jo valmiiksi!:)
MUN ON PAKKO SAADA
5
285
Vastaukset
- TBONTB
Ostaisit mieluummin yhtyeen uusimman albumin to beast or not to beast
- DEVIL IS A LOSER<3<3
Se on minulla jo mutta ainoastaan the arockalypse puuttuu.
(syystä etten ollut vielä jätti fani tuolloin) ps.oletko lordi fani?
- Lordifani
Voithan tilata sen netistä ja sitten se tulee postissa. Tilauksen voi tehdä esim Rokkikaupassa. http://www.rokkikauppa.com/lordi-cd-the-arockalypse?filter_name=the arockalypse&page=3
- DEVIL IS A LOSER<3<3
Joo tuo sivusto onkin tuttu ja veikkaan että ostan sen sieltä
tai levykauppa äx:stä. Onko sinulla,lordifani,lordin kaikki levyt ja
mikä on mielestäsi paras biisi? Itselläni on kaikki levyt paitsi juuri tuo arockalypse ja paras biisi on ehkä devil is a loser tai blood red Sandman. - Lordifani
DEVIL IS A LOSER<3<3 kirjoitti:
Joo tuo sivusto onkin tuttu ja veikkaan että ostan sen sieltä
tai levykauppa äx:stä. Onko sinulla,lordifani,lordin kaikki levyt ja
mikä on mielestäsi paras biisi? Itselläni on kaikki levyt paitsi juuri tuo arockalypse ja paras biisi on ehkä devil is a loser tai blood red Sandman.Itselläni on kaikki Lordin levyt, ja mielestäni paras on Get Heavy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818