Vähentääkö burana runsaan vuodon määrää?

piiikkkuinen iso

Vähentääkö burana vuodon määrää jos ottaa ensimmäisenä vuotopäivänä yhden? Siis että koko vuoto ajan ottaa joka päivä 1buranan.
Onko muita keinoja vähentää runsaita vuotoja?

8

2886

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *naamapalmu*

      Ei. Sen sijaan burana lisää sisäisen verenvuodon riskiä, eli mahdollisuus vuodon lisääntymiseen on toki olemassa.

      Hyvät ihmiset, burana on tulehduskipulääke! (eikä edes kovin tehokas sellainen)
      Se ei
      -paranna syöpää
      -vähennä menkkavuotoja
      -paranna yhtään mitään
      -auta mihinkään muuhun kuin lievään kipuun ja kuumeeseen.

      Noiden runsaiden vuotojen kanssa kannattaisi käyttää runsaiden vuotojen tamponia ja varmuuden vuoksi vaikka sidettä pöksyissä. Jos oikeasti tuottaa jatkuvaa ongelmaa niin gynekologille mars.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, kyllä vähentää vuotoa.


    • buranaaavuksi

      Mä ainakin oon ny parin kk ajan syöny menkkojen aikana buranaa, ja kyllä on vähentänyt vuotoa!
      Mulla on muuteki vuoto tosi runsasta, ja saanu siitä kärsiä jo muutaman vuoden.
      En voi luvata, että toimii sinullakin, mutta suosittelen kokeilemista, minua se ainakin auttoi.

      • *naamapalmu*

        Kyllä enemmän on kyse siitä, että olet vanhentunut, sillä iän myötä menkat tasoittuvat ja vuodot vähenee.

        Edelleenkään buranaa ei tule syödä kuin ihan oikeasti tarpeeseen, menkkakipuihinkin kannattaa ottaa panadolia, koska menkat pistää mahan jo valmiiksi sekaisin. Tai sitten hankkii siltä gynekologilta reseptin johonkin kunnolliseen.

        Uskoni buranaan menetin noin neljävuotiaana ja lääkkeisiin yleisesti teini-iässä.


    • aito_byrdyboiga

      Vähentää ota saman tien kaksi buranaa

    • 12+13

      löysin kaapist 600g buranapurkin joka oli tarkotettu runsaisii vuotoihi ja kipuiihi et kyl se auttaa ja itelki toimi:)

      • byrdyboiga (aito)

        joo samaa mieltä 10 tapletti niin tuu vuotoo


    • JJJJ83

      haloo taas nettikirjoittelijat! älä naamapalmu fuulaa toisia väittämällä yleistettäväksi faktaksi, jos kirjoitat omasta kokemuksestasi tai epäilyistäsi! runsaista kuukautisvuodoista on olemassa Käypä hoito -suosituskin, josta voi jokainen tarkistaa, että tulehduskipulääkkeet vähentävät kuukautisvuodon määrää, mutta ei se toki ainut hoitokeino ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe