Pyhtäällä myytiin eilen 98:a hintaan 1,190 jonkun aikaa, ennenkuin virhe huomattiin. Oli kerrankin hinta kohdallaan. Tankki täyteen ja iloinen mieli kaupan päälle, tähän voisi tottua helposti...
Hinta kohdallaan
5
134
Vastaukset
- haju ei riitä
Tuo hinta alkaa jo olemaan lähellä sitä, mitä pitäisikin. Oikeilla nykyhinnoilla kun ei 20 eurolla saa kuin pelkän hajun.
- tr tger
Hauska miten lehdessä aseman pitäjä valitti että se oli tappiollista
Ei taatusti ole, kun tutkii maailmanmarkkinahintaa yms. niin selviää että tuolla hinnalla saisi hyvin myytyä bensaa isolla voitolla....
Ahneus vain on synti - qwerty
tutki maailmanmarkkinahintaa ihan rauhassa mutta muista laitta meidän valtion tukemiset päälle 0,80€....
- Aina alle euron
Minä olen jo vuosikausia tankannut alle euron per litra. Kyseessä ei ole mikään satunnainen virhe vaan polttoaineeni oikea hinta. Nopeimmat jo arvasivat, että kyseessähän on metaani, jolla me kaasuautoilijat ajamme.
Tällä hetkellä maakaasu maksaa 90 senttiä ja biokaasu 96 senttiä per ekvivalenttilitra eli bensalitraa vastaava kaasumäärä. Tankkausverkosto on vielä aika harva, mutta autossani on tietenkin myös bensatankki. Kaasutankin tyhjettyä auto vaihtaa polttoaineeksi lennosta bensiinin, enkä edes huomaa milloin vaihdos tapahtui.
Kannattaa tutustua kaasuautoiluun, sillä polttoainekuluissa säästyy helposti tonni pari vuodessa. Ja kaupan pääle vähenevät päästöt radikaalisti. - Anonyymi
Tuohan on halpaa ihme valitusta ihmisillä..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021