En kerro valheita, puhun aina niin kuin asiat ovat, niin kuin ne on minulle kerrottu, selitetty, sitä en tiedä onko totta vai ei, mutta mitään en jutuissani muuta tai lisää niihin mitään. Siltä osin minulla on hyvä mieli, puhun aina totta.
Tulipa tuosta mieleeni
12
139
Vastaukset
- lisään-
jos juttu kuulostaa vähänkin valheelta, en kerro sitä kenellekkään, en levitä huhupuheita.
- Leikkiä parantajaa..
Saako luottamuksella sanottuja asioita kertoa eteenpäin. Varsinkaan ihmisen, jonka ajatukset tunteet ovat ristiriidassa myös omassa päässä. Saako toista johdatella miettimään negatiivisiä puolia. Saako ihminen sanoa hullujakin ajatuksia ääneen joutumatta niistä ns. tuomiolle.
- ööliö
"Puhut aina niin kuin asiat on sulle kerrottu" sulle on siis luottamuksella kerrottu asioita ja sinä kerrot niitä eteenpäin. No näin mulle on kerrottukin useamman kerran, ja olen sitä kyllä todistanutkin. Tuli vahingossa pari sellaista asiaa vastaan. Puhut "totta" mutta samalla olet epärehellinen. Pitäisikö sua nyt kehua???`?
- totta tai ei
Muista kuitenkin, että yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittäminen on rikos, oli totta tai ei. Lisäksi kunnianloukkaussyytteen voi nostaa vaikka se henkilön kunniaa loukkaava henkilö olisikin sen joltain toiselta kuullut.
- tämä meni nyt väärin
siis en kerro mitään luottamuksellisia tietoja kenellekkään. Minulle valehdellaan, minusta kerrotaan perättömiä juttuja ja kuvia. Haukutte nyt väärää henkilöä. Minä en valehtele!
- fima hyökkäsi taas
aina on joku passissa odottamassa
- supliikkia ;)
mä taas laskettelen lööperiä niin paljon ku leukaperistä irtoo, tosin vain silloin, kun itse siitä hyödyn. Ts. silloin, kun tahdon pesää.
- se tulee julki
valheista jää aina kiinni. Kun puhuu totta, niin tietää mitä on puhunut, ei puhu itseään pussiin. Voi olla rauhallisin mielin ja aina sanojensa takana. Kyllä ne valehtelijat ja vääräleuat on kaikkien tiedossa, ei heidän sanomisiaan ota kukaan todesta, vaikka joskus totta puhuisivatkin.
- ;)+ ;)
se tulee julki kirjoitti:
valheista jää aina kiinni. Kun puhuu totta, niin tietää mitä on puhunut, ei puhu itseään pussiin. Voi olla rauhallisin mielin ja aina sanojensa takana. Kyllä ne valehtelijat ja vääräleuat on kaikkien tiedossa, ei heidän sanomisiaan ota kukaan todesta, vaikka joskus totta puhuisivatkin.
eihän se jälkeenpäin haittaa, tavoite on saavutettu.
- kiltti tyttö ;)
;)+ ;) kirjoitti:
eihän se jälkeenpäin haittaa, tavoite on saavutettu.
Noin mäkin muuten teen. Valehtelen aina kun mieheltä haluan ja kun tilanne on ohi niin ei vois vähempää kiinnostaa. Siellä ne miehet nytkin ringissä mun kataluutta itkee. ;)
- ennalta arvattavissa
oli pakko tehdä vastaveto, palstan hengen mukaisesti...
- totuus julki
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770