En ainakaan ole

Hei vaan

selibaatissa elänyt enkä turhan ikävän tähden sitä tee.Jos joskus käy niin että
yhteys palautuu niin heivaan muut mäkeen.En missään yksinäisyydessä ala rypemään promillen mahdollisuudella.Kukin tavallaan,minä näin.

13

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löväsdjk

Kiitti vitusti. Jos rohkeuttaa löytyy varmaan se yhteys rohkeudesta puutu.

• _thatslife

Aivan. Samaa. Mieltä.

• _thatslife

Niin siis ton alottajan kans!!

T: n

• naimane
        _thatslife kirjoitti:

Niin siis ton alottajan kans!!

T: n

se on 99% näköisyydellä naine

• Hei vaan
        naimane kirjoitti:

se on 99% näköisyydellä naine

Mutta kun ei satu olemaan 100% varmuudella.Sitäpaitsi mitä väliä on sukupuolella,tämähän on keskustelupalsta jossa jokainen voi kertoa omista tuntemuksistaan ja elämästään.Suosittelen teillekin astumaan peilin eteen ja myöntämään tosiasiat ja elämään elämäänne.Niin tekee muutkin.
        Täällähän en elämääni tuhlaa kun se on minun ainoa.
        Ikävä kulkee mukana mutta sen kanssa olen oppinut elämään.
        Kommentoikaa mitä haluatte mun puolestani,vastaan itse elämästäni.
        PISTE
        Out of here---------------------------------------->

• seonmoro

Kiitti tiedosta.Yhteys ei tule palautumaan

• näin mulla...

Jaa...mä taas ootan yhtä miestä. En edes näe ketään muita. Mulle ei ole muita.
      Mitkään laastarit ja korvikkeet ei käy. Jos hän ei tuu enää, ni sit on oltava yksin.

• Just...

kaltaisesi naisen tahtoisin...sellaisen joka tietää mitä tahtoo, eikä tyydy kompromisseihin.Hyvä tyttö pidä tuo asenne..se on harvinaista herkkua.

• näin mulla...
        Just... kirjoitti:

kaltaisesi naisen tahtoisin...sellaisen joka tietää mitä tahtoo, eikä tyydy kompromisseihin.Hyvä tyttö pidä tuo asenne..se on harvinaista herkkua.

Kyllähän elämässä tietty joissain asioissa täytyy kompromissejakin tehdä.
        Mutta tää asia on mulle nyt ehdoton. Virheitä oon minäkin aikanaan tehnyt,
        niinkuin kaikki, mutta olen onneks ottanut opikseni.
        Mutta eipä se asenne kyllä aina paljon lämmitä, kyllähän se ottaa koville
        kun ei ole sitä yhtä rakasta, jonka syliin saisi käpertyä ja tehdä yhdessä kaikkea.
        Ja välillä on aika raskasta herätä uuteen päivään, kun vierellä ei ole ketään.
        Mut näillä mennään...

• ed.
        näin mulla... kirjoitti:

Kyllähän elämässä tietty joissain asioissa täytyy kompromissejakin tehdä.
        Mutta tää asia on mulle nyt ehdoton. Virheitä oon minäkin aikanaan tehnyt,
        niinkuin kaikki, mutta olen onneks ottanut opikseni.
        Mutta eipä se asenne kyllä aina paljon lämmitä, kyllähän se ottaa koville
        kun ei ole sitä yhtä rakasta, jonka syliin saisi käpertyä ja tehdä yhdessä kaikkea.
        Ja välillä on aika raskasta herätä uuteen päivään, kun vierellä ei ole ketään.
        Mut näillä mennään...

mut ehkä tuo asenne on se mikä tuo sulle sen kirkkaimman palkinnon..ja pääset hänen kainaloonsa käpertymään, silloin kaikki mikä on tuntunut raskaalta unohtuu.Ja
        ehkäpä se mieskin ajattelee samoin.Luulen että maailmassa on muitakin miehiä kuin
        minä, jotka tykkää naisista joilla on kärsivällisyyttä hiukan odottaakin, ja katsoa se
        tilanne aivan viimeiseen hetkeen?eikä heti käännä katsetta uuteen.Ujoudellakin voi olla osuutta odotuttamiseen..mulla on tätäkin vaivaa selvinpäin, mutta "pienessä" oon liian tyrkky :(

• näin mulla...
        ed. kirjoitti:

mut ehkä tuo asenne on se mikä tuo sulle sen kirkkaimman palkinnon..ja pääset hänen kainaloonsa käpertymään, silloin kaikki mikä on tuntunut raskaalta unohtuu.Ja
        ehkäpä se mieskin ajattelee samoin.Luulen että maailmassa on muitakin miehiä kuin
        minä, jotka tykkää naisista joilla on kärsivällisyyttä hiukan odottaakin, ja katsoa se
        tilanne aivan viimeiseen hetkeen?eikä heti käännä katsetta uuteen.Ujoudellakin voi olla osuutta odotuttamiseen..mulla on tätäkin vaivaa selvinpäin, mutta "pienessä" oon liian tyrkky :(

En mä taida enää päästä...eikä se mies ajattele samoin...
        Jos ajattelis mua, niin olishan se täällä jo.
        Kyllä mun järki sen tajuu, mut sydän ei kuuntele vastaväitteitä,
        kun on mielestään kohdannu sen oikeen...
        Siispä pitkä ikävä jatkuu...

• heipådei

Nou hätä tee niinkun parhaaksi näät.

• muut kyllä kelpaa

Et edes pyytänyt mua ulos :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40