Että ei enää kissoja eikä edes kissaihmisiä mulle, kiitos. Oon alunperin maatalon tyttö ja ihan satavarmaan kaikkien eläinten karvojen kanssa tekemisissä. No problem. Koiria ja kissoja ollut itselläkin ja lapsillani. No- tässä myöhääsemmällä iällä seurustelin miehen kanssa jolla on pari kissaa. Aina kun olin hänen luonaan alkoi ihan järjetön aivastelu. Tai jos hän tuli käymään luonani, sama juttu. Aloin jo aavistella että pakko johtua niistä (itselläni on koira mutta se ei auheuta mitään reaktioita) ja kun sanoin asiasta hän vaan viittaili kintaalla. Lopulta olin kaksi viikkoa putkeen tosi pahassa ylähengitysteiden tulehduksessa, silmät turposi ja rähmi, ihoa kutisi. No pyynnöstäni huolimatta kissat kuitenkin jäi, meikä lähti...
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45687
- 20639
- 52584
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38559- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177486