Heips!Olen rakastunut itseäni huomattavasti nuorempaan tyttöön,itse olen 30 v mies..meillä on ollut kyl sählinkiä ja viihdytään erittäin hyvin toistemme kanssa..voi voi,että se tekee hyvää pelkkä molempien läsnä ja lähellä olo saa molemmat väriseen ja täriseen.!!tiedän,että tämä tyttö uneksii minusta niinkuin minä hänestä..En ole kuiteskaan varma tulisiko meistä mitään??kun ei olla kokeiltu nähään vain silloin tällöin..Se on hirveen etäinen yleensä,jos suunnittelee jotain yhdessä oloa!En tiedä pelkääkö hän jotain kun on vasta alle 20v.Asutaan eri paikkakunnilla.Näin tämmöisen unen:Oli talvi, oltiin potkukelkalla liikkeellä ja oltiin mielettömästi rakastuttu tie oli hieman mutkainen ja lunta oli mielettömästi ojan reunoilla.ps kun sais tietää jostain,tää on hirveää,se on myös sen mulle näyttänyt,pitää minusta myös tod paljon..voisko joku auttaa??nyyh..
talvinen uni
5
668
Vastaukset
- Salla
.. unesi meinaa tosi vaikeuksia, hänen vanhempansa ovat kovasti vastaan teidän yhteis elämää.. lumi tietää huonoa .. teistä ei tule paria valitan...
- rakastunut
No jaa en nyt niin vakavasti ota tota,mitä puhut!Vanhemmat tuskin edes tietää tai en oo varmaa..en usk,kiitti kuitenkin sulle ehkä aika vain näyttää..menee miten menee ja SILLÄ SELVÄ.
- Nana
vaikeeta tulee olemaan..mutkainen tie viittaa siihen..ja jos unessasi oli lunta ja talvi niin uni saattaa varoittaa sua tunteiden kylmenemisestä,mikä on aika ymmärrettävää jos mietitään teidän näkemistä ja välimatkaa.. rakkaus ei katso ikää,mutta muuta en osaa sanoa tohon.
- rakastunut
Juups ,kiitoksia vinkeistä.On se mukavaa,että ihmiset auttavat..No jos nään lisää niin ilmoittelen heh,heh ps. hyvää loppukesää ja alkavaa syksyy.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kun unessa liikuin potkukelkalla kesällä. Silti potkukelkka luisti hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797