Heips!Olen rakastunut itseäni huomattavasti nuorempaan tyttöön,itse olen 30 v mies..meillä on ollut kyl sählinkiä ja viihdytään erittäin hyvin toistemme kanssa..voi voi,että se tekee hyvää pelkkä molempien läsnä ja lähellä olo saa molemmat väriseen ja täriseen.!!tiedän,että tämä tyttö uneksii minusta niinkuin minä hänestä..En ole kuiteskaan varma tulisiko meistä mitään??kun ei olla kokeiltu nähään vain silloin tällöin..Se on hirveen etäinen yleensä,jos suunnittelee jotain yhdessä oloa!En tiedä pelkääkö hän jotain kun on vasta alle 20v.Asutaan eri paikkakunnilla.Näin tämmöisen unen:Oli talvi, oltiin potkukelkalla liikkeellä ja oltiin mielettömästi rakastuttu tie oli hieman mutkainen ja lunta oli mielettömästi ojan reunoilla.ps kun sais tietää jostain,tää on hirveää,se on myös sen mulle näyttänyt,pitää minusta myös tod paljon..voisko joku auttaa??nyyh..
talvinen uni
5
740
Vastaukset
- Salla
.. unesi meinaa tosi vaikeuksia, hänen vanhempansa ovat kovasti vastaan teidän yhteis elämää.. lumi tietää huonoa .. teistä ei tule paria valitan...
- rakastunut
No jaa en nyt niin vakavasti ota tota,mitä puhut!Vanhemmat tuskin edes tietää tai en oo varmaa..en usk,kiitti kuitenkin sulle ehkä aika vain näyttää..menee miten menee ja SILLÄ SELVÄ.
- Nana
vaikeeta tulee olemaan..mutkainen tie viittaa siihen..ja jos unessasi oli lunta ja talvi niin uni saattaa varoittaa sua tunteiden kylmenemisestä,mikä on aika ymmärrettävää jos mietitään teidän näkemistä ja välimatkaa.. rakkaus ei katso ikää,mutta muuta en osaa sanoa tohon.
- rakastunut
Juups ,kiitoksia vinkeistä.On se mukavaa,että ihmiset auttavat..No jos nään lisää niin ilmoittelen heh,heh ps. hyvää loppukesää ja alkavaa syksyy.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kun unessa liikuin potkukelkalla kesällä. Silti potkukelkka luisti hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739