Euron vahvistumisen vai eurosta eroamisen?
Kumman eteen kannattaa tehdä työtä?
8
<50
Vastaukset
- ootellaan rauhassa..
Soini odottaa vastausta Kataiselta. Sitten Soini tekee kuten Katainen ja Englanti käskee.
- Yksi tärkein tehtävä
Vastuullinen politikko tukee aina kotimaansa valuuttaa. Vastuuton kampittaa.
- maasta muuttoa..
Kun nämä EU-lainat ja takaukset laukee.. Alkaa itku parku ja vertapierren maksaminen..
Lisätään konkkatelakoiden tuet ja lainojen takuiden laukeaminen!- Soini on petturi
Auttaako tähän jotenkin jos politikot ravaa maailmalla puheillaan laskemassa oman valuutan arvoa? Näin pelataan aina toisten pussiin. USA ja Venäjä, Kiina Aasianmaat ym kiittää.
- Sangen juoppo persu
Mitä väliä kunhan viinaa riittää!
- vina lopu
Muta raha millä ostat tollodemu!
- Häiriintynyt persu
vina lopu kirjoitti:
Muta raha millä ostat tollodemu!
Hei Töppis! Kiva että olet taas mukana irvistelemässä!
- gmi57t9geupgerag
Häiriintynyt persu kirjoitti:
Hei Töppis! Kiva että olet taas mukana irvistelemässä!
Mullakin oli jo oikein ikävä Töppistä. Missäs sitä on oikein luuhattu? Hakemassa mutarahaa, jolla voi ostaa vinaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153