Minulla on 5 kk ikäinen pikku koiranpentu...jos menisin ulkomaille muutamaksi kuukaudeksi....olisiko millainen hotopaikka hyvä ja asumme jyväskylässä...onko hyvä jättää vielä pentua hoitoon...
Vastaukset 7
- Miksi olet
ottanut ylipäätään koiran?
Kannattaisi miettiä sopiiko koira omaan elämäntyyliin ennen, kuin ottaa koiran. - joobax
Hanki koiralle passi ja ota se mukaan? Sysäät koiran peruskasvatuksen jonkun muun harteille, jos nyt jätät sen.
- selittäkäääää
HOHHOIJAA TAAS,. että sitte jätät pennun vieraalle koulutettavaki ????
Minä a) luopuisin koirasta kokonaan
b) en lähtisi ulkomaille
Mikä helvetti siinä on, että ei osata EDES KUVITELLA sitä omaa elämää yhtään eteenpäin ? Ja hankitaan koira ensimmäisenä ??????????? - kdjrflksjöjf
Asun itsekin Jyväskylässä ja meiltä löytyy pieni-keskikokoinen koira. Mitä rotua koirasi edustaa, kuinka pitkäksi ajaksi olet lähtemässä pois ja millaista korvausta olet miettinyt?
Koiraa ei olisi kannattanut ottaa tuohon elämäntilanteeseen. Eikö sitä voi jättää esimerkiksi vanhempiesi luokse? Murrosikäiselle pennulle on vaikea löytää uutta kotia, saati sellaista joka suostuu vain hoitamaan sitä - ja sietämään teini-ikäisen koirakersan kaikki idioottimaisuudet tietäen, että omistaja tulee hakemaan sen pois vasta, kun murrosikä on ohi.... - ML.
Itse en missään tapauksessa jättäisi tuon ikäistä koiranpentua hoitoon!
- Ei hoitoon
Itselleni on päätynyt koira seurauksena siitä että omistaja (nuori opiskelija) päätti koiran ollessa 6kk vanha, että haluaa mennä kahdeksi kuukaudeksi espanjaan ja koira tuli ensin hoitoon.
Sen kahden kuukauden aikana koulutin koiran, sisäsiisteys, remmissä vetäminen (oli aivan järkyttävää käytöstä remmissä), eroahdostus huonekalujen repiminen, protestointi, dominoiva käytös. Kaikki nämä hoitui pois oikeanlaisella koulutuksella, liikunnalla, aktivoimisella ja johtajuudella!
Kahden kuukauden kuluttua omistaja ajatteli matkustavansa vielä tulevaisuudessa usein joten katsoi parhaaksi vaihtoehdoksi jättää koira minulle (olin sitä ehdottanut sille).
Nyt koiralla on ikää 2 vuotta, omistajuus minulla. Ent. omistaja itkee perään, kuinka teki virheen koiraata luopuessaan (kuvittelee kai että ihan itsestään toi koira oppi kaiken).
Kannattaa miettiä elämäntilannetta pitkälle eteenpäin, reilut 15 vuotta jopa!
Ja ei hoitoon ollenkaan noin tärkeässä kehityksen vaiheessa! - norppa]]
minä voin hoitaa koiraasi asun jyväskylässä soita minulle 0465781784
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1521002En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124639Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 67595
- 36562
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50545Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154540Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34534Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518