Turha syyttää mua mainostuksesta, tuollasen jutun jasmin oli vaan päivittäny blogiinsa ja tietenkin ihan innoissaaaaaaaaaaaaan siitä kuten aina ja kaikesta.
siinä ohessa haukkuu myös suomalaiset yms , ja okei ehkei me olla ihan maailman positiivisimpia ihmisiä.
http://jasminmantyla.blogspot.fi/2013/03/oulussa-jalleen-ja-rakkaani-uudet.html
Dennis hankkii uuden asunnon Jasminille!!!!!!!!!!!
112
1549
Vastaukset
- Jasmin Bramley??
No tottakai prinsessa hemmotellaan, hankitaan uusi auto ja asunto, viedään treffeille ravintoloihin ja sit selitetään, että ei ole muka rahaa. Ei ihme että Jasmin viihtyy Englannissa hyvin kun hänelle tehdään kaikki valmiiksi ja hänen tarvitsee vain olla kaunis ja kokkailla.
- sekava selitys
Muuten jees, mutta mitähän tämä oikein tarkoittaa?
"Hän vastasi minulle hymyillen, että on jo laittanut nimensä papereihin ja saamme juuri sopivan asunnon niiden avulla."
Miten asunto "saadaan papereiden avulla"? Jos se on ostettu, voisi vaan sanoa että on ostettu.- varataan ns tutulle
Kirjotti et on isompi mut samasta rakennuksesta, on varmaan varattuna sille. Niin oon joidenkin kuullu toimivan. En voi tietenkään tietää mutta siltä se vaikuttaa.
Esim jos tiedetään et jotkut muuttaa pois tietyn ajan kuluttua, niin sit se jossain tapauksissa varataan ns ohi perusmyynnin. - On vuokra-asunto
varataan ns tutulle kirjoitti:
Kirjotti et on isompi mut samasta rakennuksesta, on varmaan varattuna sille. Niin oon joidenkin kuullu toimivan. En voi tietenkään tietää mutta siltä se vaikuttaa.
Esim jos tiedetään et jotkut muuttaa pois tietyn ajan kuluttua, niin sit se jossain tapauksissa varataan ns ohi perusmyynnin.Itse luulen vahvasti että kysymys on kuitenkin vuokra asunnoista.
- Sisustaja kohta.
On vuokra-asunto kirjoitti:
Itse luulen vahvasti että kysymys on kuitenkin vuokra asunnoista.
Onko sillä jotain väliä, voi sellaisenkin varata jos haluaa jäädä samaan rakennukseen. Tuonhan se juuri kirjoitti etteivät halua vaihtaa siitä rakennuksesta muuhun, mutta Dennis halusi yllättää sen isommalla asunnolla. Saadaan sit lukee kun Jasmiini sisustaa...................
- voisin ottaa lahjana
Sisustaja kohta. kirjoitti:
Onko sillä jotain väliä, voi sellaisenkin varata jos haluaa jäädä samaan rakennukseen. Tuonhan se juuri kirjoitti etteivät halua vaihtaa siitä rakennuksesta muuhun, mutta Dennis halusi yllättää sen isommalla asunnolla. Saadaan sit lukee kun Jasmiini sisustaa...................
Ja vielä lisäyksenä että Jasminille varmaan yks ja hailee onko osto vai vuokra, koska se ei sitä kuitenkaan maksa. Dennis sen maksaa varmasti heille kummalllekin joten kivahan tuo Jasselle on.
- rahalla saa
Taatusti on vuokrakämppä, kaikki on niin arkista, suttuista ja nukkavierua. Ja jäsmin kyllä korjaa, jos ollaan väärässä ja taas kateellisia hänelle.
- leidi mahtavuus?
rahalla saa kirjoitti:
Taatusti on vuokrakämppä, kaikki on niin arkista, suttuista ja nukkavierua. Ja jäsmin kyllä korjaa, jos ollaan väärässä ja taas kateellisia hänelle.
En vaan tajua miten normijutut on nyt muka arkisia, nukkavierua tms. En näe mitään nukkavierua missään noihin liittyvässä, näen kaksi onnellisen ja rakastuneen näköstä ihmistä ja jasmin vaikuttaa ilmiselvästi onnea hehkuvalta on aina kaunis ja laitettu. Ei ikinä ole suttuinen, joten ehkä toi ei oo kateutta mutta jotain tod katkeraa tossa on, sori vaan kovasti oot varmaan kunnoon leidi ;D
;D uskompa tosi hyvin sen. - Vuokralla mieluusti.
rahalla saa kirjoitti:
Mikä vuokra-asunnoissa on vikana? Itse asun vuokralla ja haluan niin jatkaakin. En ole ikinä kokenut sitä huonona tai jotenkin arkisena vaihtoehtona, mikä ihmeen tyyppi täällä on aina meitä vuokralla asuvia haukkumassa? Eiköhän jokainen osaa tehdä ne itselle parhaiten sopivat valinnat.
- xr68079b0iop+
Niin mitä sitten? Vuokralla asuminen on joistain hyvä valinta. Miksi sitä parjataan!?!
Vai onkos se huono juttu taas vain sen takia että Jasmin ja kihlattunsa asuvat niin? Joillain ei ole rahaa mihinkään, kodittomia on paljon ja ihmiset näkee nälkää, ja te jaksatte valittaa tuollaisista. Menisitte ihteenne! - rahalla saa
leidi mahtavuus? kirjoitti:
En vaan tajua miten normijutut on nyt muka arkisia, nukkavierua tms. En näe mitään nukkavierua missään noihin liittyvässä, näen kaksi onnellisen ja rakastuneen näköstä ihmistä ja jasmin vaikuttaa ilmiselvästi onnea hehkuvalta on aina kaunis ja laitettu. Ei ikinä ole suttuinen, joten ehkä toi ei oo kateutta mutta jotain tod katkeraa tossa on, sori vaan kovasti oot varmaan kunnoon leidi ;D
;D uskompa tosi hyvin sen.kunnoon, uskompa, näköstä...
D:n asunto on arkinen, suttuinen ja nukkavieru.
Kuten jäsminin (mamin) kotikin. - Vietäpä kiva ilta!!
rahalla saa kirjoitti:
kunnoon, uskompa, näköstä...
D:n asunto on arkinen, suttuinen ja nukkavieru.
Kuten jäsminin (mamin) kotikin.No en vaan näe asiaa noin. Kumpikaan noista paikoista ei ole missään ikinä näyttäny suttuiselta tai nukkavierulta, mutta ehkä et vaan osaa arvostaa asioita oikein tai haluat yrittää vaikuttaa joltain hienostorouvalta. Jos sellanen olisit niin et varmaan roikkus täällä haukkumassa jotain oikeasti kaunista naista jolla kaikki on aina viimesen päälle. Mutta jos tosiaan noin ajattelet niin ole nyt sitten iloinen et D hankkii heille isomman asunnon. Sitten varmaan Jasmin laittelee sisustuskuvia yms sieltä. saat sit taas jotain sisältöä iltoihisi.
- todella upeeta?
leidi mahtavuus? kirjoitti:
;D uskompa tosi hyvin sen.Joulu"kattaus" oli pohjanoteeraus. Muoviliinat ja karseat verhot. Äiti ja mummi hölmönä pönötyskuvissa.
- M from Uleåborg
todella upeeta? kirjoitti:
Joulu"kattaus" oli pohjanoteeraus. Muoviliinat ja karseat verhot. Äiti ja mummi hölmönä pönötyskuvissa.
Miksi täytyy haukkuu toisen perhettä, Jasmin on poseerannu lukemattomissa jutuissa äitinsä kanssa ja se on hyvännäkönen viiskymppinen nainen. Joulukuvissa oli ihan normi joulukoristelut ja lämmin tunnelmallinen fiilis. Mut kun joittenkin elämä koostuu toisia haukkumalla.
- surku lukee tuota
todella upeeta? kirjoitti:
Joulu"kattaus" oli pohjanoteeraus. Muoviliinat ja karseat verhot. Äiti ja mummi hölmönä pönötyskuvissa.
http://jasminmantyla.blogspot.fi/2012/12/jouluaaton-terveiset-meilta.html
voin kuule rehellisesti sanoa yksinasuvana ja perheettömänä ihmisenä että on todella inhottava lukea tuollasia haukkuja. olisin onnellinen jos jollekin voisin laittaa tuolla tavoin joulua ja että olisi rakkaat jakamassa sitä kanssani mutta kun ei ole. sinä valitat jostain verhoista! aattelisit vähän mitä kirjoitat ja nuo on lämminhenkiset kuvat joissa on hyvinvoivat ja toisistaan välittävät ihmiset, jasmin itse vielä viitsiny leipoa ja laittaa tarjoiluja, ei tuolla kuule monetkaan pinnalliset julkkisnaiset tuollaisia tee, on liian keskittyneitä vaan hiuksiinsa ja kynsiinsä. miettisit nyt vähän. - gofurself
M from Uleåborg kirjoitti:
Miksi täytyy haukkuu toisen perhettä, Jasmin on poseerannu lukemattomissa jutuissa äitinsä kanssa ja se on hyvännäkönen viiskymppinen nainen. Joulukuvissa oli ihan normi joulukoristelut ja lämmin tunnelmallinen fiilis. Mut kun joittenkin elämä koostuu toisia haukkumalla.
Sika kun ollaan niin olevinaan, ja kuitenkin tyylitaju puuttuu kaikesta tekemisestä.
Enough? - d69f879ugoip
gofurself kirjoitti:
Sika kun ollaan niin olevinaan, ja kuitenkin tyylitaju puuttuu kaikesta tekemisestä.
Enough?Jasulta ei kyllä puutu tyylitajua mistään, mutta tietenkin sun elämä koostuu toisten haukkumisista.
- nöyryys kannattaisi
d69f879ugoip kirjoitti:
Jasulta ei kyllä puutu tyylitajua mistään, mutta tietenkin sun elämä koostuu toisten haukkumisista.
Mikäs sinä luulet olevasi? Luuletko tietäväsi mistä toisen elämä koostuu?? Ja tyylitaju on mielipidekysymys eikä absoluuttinen fakta. Minun ja ylläolevan kirjoittajan mielestä Jasminilla EI ole tyylitajua eikä hän minun mielestäni ole kaunis vaan tavanomaisen näköinen turha julkkistyrkky. TUrha sun on alkaa toisia mielipteiden takia arvostelemaan ja luulla tietäväsi YHTÄÄN mitään toisten elämästä. Vttu voisit HÄVETÄ!!
- Sori kovasti.
nöyryys kannattaisi kirjoitti:
Mikäs sinä luulet olevasi? Luuletko tietäväsi mistä toisen elämä koostuu?? Ja tyylitaju on mielipidekysymys eikä absoluuttinen fakta. Minun ja ylläolevan kirjoittajan mielestä Jasminilla EI ole tyylitajua eikä hän minun mielestäni ole kaunis vaan tavanomaisen näköinen turha julkkistyrkky. TUrha sun on alkaa toisia mielipteiden takia arvostelemaan ja luulla tietäväsi YHTÄÄN mitään toisten elämästä. Vttu voisit HÄVETÄ!!
Hoh hoh tosiaan, Jasmin tavanomaisen näköinen? En voi kun nauraa! Sulle!
Sori mutta sä vaan vaikutat harhaiselta ja säälittävältä tapaukselta, en voi sille mitään kun en tunne sua. Rehellisesti olen vähän surullinen puolestasi, mutta en sano sitä ilkeilynä. - Totta puhut
Sisustaja kohta. kirjoitti:
Oot oikeassa sisustaja kohta. Viestisi on niin raikas tuulahdus että tulin ihan hyvälle tuulelle. Odotellaan sitä kun saadaan lukee Jasmiinin sisustamisesta...
- Hampaat lasissa
voisin ottaa lahjana kirjoitti:
Ja vielä lisäyksenä että Jasminille varmaan yks ja hailee onko osto vai vuokra, koska se ei sitä kuitenkaan maksa. Dennis sen maksaa varmasti heille kummalllekin joten kivahan tuo Jasselle on.
Vanhustentalosta sai toisen luukun, omahoitaja kun on
- Moskasakari2
Sori kovasti. kirjoitti:
Hoh hoh tosiaan, Jasmin tavanomaisen näköinen? En voi kun nauraa! Sulle!
Sori mutta sä vaan vaikutat harhaiselta ja säälittävältä tapaukselta, en voi sille mitään kun en tunne sua. Rehellisesti olen vähän surullinen puolestasi, mutta en sano sitä ilkeilynä.Jasmin on Middlebroughissa tavanomaisen näkoinen.
http://faithassociates.co.uk/test/wp-content/uploads/2011/05/DSC008601.jpg
Alueella on 29 moskeijaa ja kolme kirkkoa. Paikalliset ovat innoissaan asiasta:
http://3.bp.blogspot.com/-h2YuwwH-Cw0/ULsZ8atQZaI/AAAAAAAAHUY/Y3wSPk-xkXI/s640/no more mosques 1.jpg
- Vaadin asunnon
Aikaisemmasta blogipäivityksestä: "Kun han haki eroa puolitoista vuotta sitten tuosta em. exastaan, niin han vaati saada asunnon vartioidusta talosta. " Asuntoja voi siis vaatia jostain? ;)
- köyhimykset
Vuokrakämppiä voi vaatia tietyin ominaisuuksin.
Omistusasunnoissahan on yleensä niin, että ihminen ostaa sellaisen kuin tarvitsee ja mihin on varaa. - 234567899876
Asuntoja voi etsiä ja vaatia tietyin ominaisuuksin. Ei noita vartioituja taloja ja asuntoja tuolla briteissäkään niin hirveästi ole.
- Valvontaa
234567899876 kirjoitti:
Asuntoja voi etsiä ja vaatia tietyin ominaisuuksin. Ei noita vartioituja taloja ja asuntoja tuolla briteissäkään niin hirveästi ole.
Jasmin ja Dennis muuttavat Denniksen poikamies-senioriasunnosta samassa senioreille tarkoitetussa talossa sijaitsevaan isompaan asuntoon, joka on tarkoitettu eläkeläispariskunnille.
Talossa on ympärivuorokautinen valvonta, etteivät dementikot pääsisi karkailemaan. - haloo typerykset
Valvontaa kirjoitti:
Jasmin ja Dennis muuttavat Denniksen poikamies-senioriasunnosta samassa senioreille tarkoitetussa talossa sijaitsevaan isompaan asuntoon, joka on tarkoitettu eläkeläispariskunnille.
Talossa on ympärivuorokautinen valvonta, etteivät dementikot pääsisi karkailemaan.Hoh hoh, se on 63 v ei joku 80 v, hiukka nyt realismia tähänkin. Meidän maan presidenttikin on vanhempi ja sillä on kolmikymppinen vaimo.
- Ei ollut korrektia
Ei ollut kauniisti sanottu Jasminelta. Me suomalaiset vaan ollaan tällaisia jörö-jukkia ja ei aina niin helposti lähestyttäviä, mutta rehellisiä ja työteliäitä myö ollaan. Suurin osa suomalaisista rakastaa juurikin ilmastoa ja neljää hienoa vuodenaikaamme.
Olen pitänyt Jasminesta ja hänen avoimuudestaan/rohkeudestaan olla erilainen, mutta nyt täytyy miettiä uudelleen. Jasminelle tuntuu kelpaavan Suomen passi (avaa maailmalla paljon ovia mm. turvallisuuden vuoksi) mutta muu ei sitten kelpaakaan. - j k
niinkkö
- kotosuomesta
En kyllä vieläkään tajua mitä tuo Jasmin näkee tuossa miehessä, olen kyllä kovasti yrittänyt. Vitsi, mies on peruseläkeläisduunari ja Jassua ylistetään ah niin kauniiksi, lumoavaksi ihanaiseksi. Mutta, enivei, olkoot onnellinen jos niin katsoo olevansa.
- kaupan kassaneiti
kotosuomesta kirjoitti:
En kyllä vieläkään tajua mitä tuo Jasmin näkee tuossa miehessä, olen kyllä kovasti yrittänyt. Vitsi, mies on peruseläkeläisduunari ja Jassua ylistetään ah niin kauniiksi, lumoavaksi ihanaiseksi. Mutta, enivei, olkoot onnellinen jos niin katsoo olevansa.
Olisko sillä paksu lompakko, sehän yleensä vetää naisia puoleensa :D
- ärsyttävä eukko!
Jasmin voisi mielellään muuttaa Britteihin ja tosiaan pysyä siellä eikä häiriköidä keskustelupalstoja. Hän pitää itseään selvästi suomalaisia parempana kun kehtaa meitä arvostella kansana yleistäen. Haistakoon home koko ämmä!
- rehellinen ainaskin.
suomalaiset on katkeraa kansaa joku vaan sen uskaltaa julkisesti sanoakkin.
- hirvee tyyppi
rehellinen ainaskin. kirjoitti:
suomalaiset on katkeraa kansaa joku vaan sen uskaltaa julkisesti sanoakkin.
on se niin helppo muita haukkua kun jasmin itse luulee olevansa täydellinen - rattijuoppo ukkoihinsekaantuja, naimisissa olevian miesten panija ja niitten lapsen abortin tekijä. Hyi helvatta.
- molemmissa nyt vikaa
hirvee tyyppi kirjoitti:
on se niin helppo muita haukkua kun jasmin itse luulee olevansa täydellinen - rattijuoppo ukkoihinsekaantuja, naimisissa olevian miesten panija ja niitten lapsen abortin tekijä. Hyi helvatta.
Nuo on mennyttä elämää, se on kihloissa ja vielä näemmä erittäin onnellisesti, suunnittelee häitään, saa englannista toisen asunnon, reissaa ja shoppailee. Joten en mä nyt hirveen pas**na tuota elämää pidä ja jos se nauttii niin kaipa se on sille itelle tärkeintä. En mäkään tykkää siitä et toisia haukutaan mutta typerää on myös aina puhuu noista sen n. 10 v sitten tekemistä mokista.
- vars.juorupalsta pyh
molemmissa nyt vikaa kirjoitti:
Nuo on mennyttä elämää, se on kihloissa ja vielä näemmä erittäin onnellisesti, suunnittelee häitään, saa englannista toisen asunnon, reissaa ja shoppailee. Joten en mä nyt hirveen pas**na tuota elämää pidä ja jos se nauttii niin kaipa se on sille itelle tärkeintä. En mäkään tykkää siitä et toisia haukutaan mutta typerää on myös aina puhuu noista sen n. 10 v sitten tekemistä mokista.
silloin kun Tsääsmin vielä h.uorasi ja rattijuoppoili ym törttöili, oli se sentään jotenkuten mielenkiintoinen. nykyään ei sitä ole. että jos lopettaisi tuon blogin kopioinnin tänne. kun yrittää etsiä jotain mielenkiintosta juorua niin törmää jatkuvasti tuksu-mara-jasmin ym hullujen, aivokääpiöiden ym jengiin.
- monenlaisia tyyppejä
vars.juorupalsta pyh kirjoitti:
silloin kun Tsääsmin vielä h.uorasi ja rattijuoppoili ym törttöili, oli se sentään jotenkuten mielenkiintoinen. nykyään ei sitä ole. että jos lopettaisi tuon blogin kopioinnin tänne. kun yrittää etsiä jotain mielenkiintosta juorua niin törmää jatkuvasti tuksu-mara-jasmin ym hullujen, aivokääpiöiden ym jengiin.
Eli susta tuollaset asiat tekee ihmisestä mielenkiintosen, huh huh sullapa on hyvät ajatukset.
Etkö tajuu että meitä on monenlaisia, mä en ymmärrä sua ja sä et luultavasti mua. Luen mielellään jasminista mutta niin luen muistakin, siksi on hyvä kun juttuja kopioidaan tänne kun ne löytää sit kaikki aina tän kautta.
- lopeta jo turhis
...ja minkähän takia sun piti taas jokapäivänen blogi teksti tänne kopioida????????? Olen nuori mies enkä voi sietää tuota kurppaa, turha tyhmä turjake eikä edes minun silmiin kaunis. Katoais julkisuudesta vihdoin.
- Jasmin sentäs kaunis
Älä sit avaa häntä koskevii alotuksia, lue vaiks mieluummin tuksusta jos siitä läskistä tykkäät. Heh!
- vammaispalsta
Jasmin sentäs kaunis kirjoitti:
Älä sit avaa häntä koskevii alotuksia, lue vaiks mieluummin tuksusta jos siitä läskistä tykkäät. Heh!
en kuules halua lukea tuksusta en jasmiinista en marttiinasta enkä lotharista. ainiin ei tällä palstalla muuta luettavaa olekkaan.
- mitä ihmeellisiä id
vammaispalsta kirjoitti:
en kuules halua lukea tuksusta en jasmiinista en marttiinasta enkä lotharista. ainiin ei tällä palstalla muuta luettavaa olekkaan.
mitä sitten täällä hengaat???????? etkö löydä täältä pois?
- Argos Matalan Qualit
mitä ihmeellisiä id kirjoitti:
mitä sitten täällä hengaat???????? etkö löydä täältä pois?
Jenni Vartiaisesta ootellaan juttuja eikä mistää kastimerkitystä omahoitajasta joka on Oulusta.
- Jenni 100 Jasmin 0
Argos Matalan Qualit kirjoitti:
Jenni Vartiaisesta ootellaan juttuja eikä mistää kastimerkitystä omahoitajasta joka on Oulusta.
Samaa mieltä onneksi Jenni julkaisee keväällä uuden levyn! Se sentään tekee paljon töitä rahan eteen toisin kuin tuo tyrkkyääliö Jasmin.
- Hyvä kämppä
Miksi aina miesten pitää hankkia asunto? Voihan se nainenkin laittaa tikkua ristiin ja hommata kämpän, jos kerta on nykyiseen asumukseensa tyytymätön.
- tv7y8buinopl
Eihän Jasmin ole vielä Englannin kansalainen niin eiköhän se sen maan kansalaisen kuulu tuollaiset hoitaa.......... Ja se haluaa hemmotella Jasminia!
- Hyvä mies näköjään!
Se on miehen tehtävä huolehtia naisestaan!
- pällikäs
tv7y8buinopl kirjoitti:
Eihän Jasmin ole vielä Englannin kansalainen niin eiköhän se sen maan kansalaisen kuulu tuollaiset hoitaa.......... Ja se haluaa hemmotella Jasminia!
Ei UK (Englanti ei muuten ole UK) ole mikään Pohjois-Korea.
Kyllä sieltä voi asunnon vuokrata, vaikka ei Britannian kansallisuutta olisikaan.
Kunnan asunnon kanssa saattaa tehdä tiukkaa. - Kaikki sit valmiina,
pällikäs kirjoitti:
Ei UK (Englanti ei muuten ole UK) ole mikään Pohjois-Korea.
Kyllä sieltä voi asunnon vuokrata, vaikka ei Britannian kansallisuutta olisikaan.
Kunnan asunnon kanssa saattaa tehdä tiukkaa.On varmaan siellä asuvan ihmisen helpompi hoitaa tuollaset ja luuletko et jasmin rupeis vuokraan ite jotain asuntoo, se tykkää kun sen mies järjestää sille kaikki valmiiksi!
- sorryubug
Kaikki sit valmiina, kirjoitti:
On varmaan siellä asuvan ihmisen helpompi hoitaa tuollaset ja luuletko et jasmin rupeis vuokraan ite jotain asuntoo, se tykkää kun sen mies järjestää sille kaikki valmiiksi!
Kyllä ymmärrän, ettei Jasminilla ole rahkeita itse vuokrata mistään mitään.
Aika moni suomalainen nainen on erinäisistä syistä vuokrannut asunnon ihan itse. Jopa ulkomailta. - huoh ei järkeville
sorryubug kirjoitti:
Kyllä ymmärrän, ettei Jasminilla ole rahkeita itse vuokrata mistään mitään.
Aika moni suomalainen nainen on erinäisistä syistä vuokrannut asunnon ihan itse. Jopa ulkomailta.Eri asia jos muutat johonkin yksin mutta Jasmin asuu sen miehensä kanssa joten miksi sen edes täytyis hoitaa tuollaiset asiat suomesta käsin kun sen äijä asuu briteissä. Ihmiset kyllä yrittää ihan tahallaan vaan etsiä ja löytää valittamista ihan normaaleista ja iloisista asioista. Jasmin kirjottaa blogissaan olevansa tuosta tosi iloinen niin mikä siinä on pielessä sitten.
- Jossun turinaa
Kamala ämmä ja vanha patu!
- juu tosi ""kauhee""
jossu varmaan ootkin, harmittaa sua varmaan kun jasmin on hoikka ja onnellinen.
- Jossun turinaa
juu tosi ""kauhee"" kirjoitti:
jossu varmaan ootkin, harmittaa sua varmaan kun jasmin on hoikka ja onnellinen.
Ja hevosenturpainen ja loinen. Loisena ja tyrkkynä vetää vertoja Tukiaisen tunkiollekin.
- <<<<<75893u3###
Jossun turinaa kirjoitti:
Ja hevosenturpainen ja loinen. Loisena ja tyrkkynä vetää vertoja Tukiaisen tunkiollekin.
http://2.bp.blogspot.com/-bEv0SSGWYeY/US25XHqvFdI/AAAAAAAAE2E/hzp01DNvpCk/s1600/DSCN0630.JPG
Lovly woman. - HTS 69
<<<<<75893u3### kirjoitti:
http://2.bp.blogspot.com/-bEv0SSGWYeY/US25XHqvFdI/AAAAAAAAE2E/hzp01DNvpCk/s1600/DSCN0630.JPG
Lovly woman.Söötti tapaus. Miten te ihmiset jaksatte jauhaa samaa roskaa täällä? Onko se niin hirveätä että Jasmin kertoo asioistaan omassa blogissaan ja nauttii elämästään oman miehensä kanssa? Onko se niin väärin että teidän täytyy haukkua heitä, heidän nykyistä ja jo etukäteen tulevaa asuntoa ja ihan vaan kaikkea. Olette kuin koulukiusaajat mutta ette ole enään mitään koululaisia joten en voi kuin ihmetellä. Ehkä Jasmin on ihan oikeassa siinä mitä sanoo suomalaisista, ainakin suurin osa täällä kirjottavista ihmisistä on aiheetta ilkeitä ja nauttisitte siitä jos he esim eroaisivat tai jotain negatiivista tapahtuisi heille. Toivottavsti jonain päivänä saatte vielä enemmän roskaa omaan niskaan tai ehkä olette jo saaneet ja siksi olette tuollasia.
- fdsf
<<<<<75893u3### kirjoitti:
Lovly woman.Lovly? :D
Kastimerkki otassa ja riipputissit
http://i2.listal.com/image/1082514/600full-jasmin-mäntylä.jpg
- minä tykkään
Mitä pahaa Jasmin on teille tehnyt. Hän on positiivinen, ystävällinen ihminen. Vastaa kommentteihinkin niin nätisti.
- Samaa valitusta :O
Sehän on Jasminen rikos, hän on kaunis ja vielä ystävällinen ja fiksukin. Ai niin ja löytänyt vielä rakkaudenkin joka järjestää sille kivoja juttuja, ihmisiä haittaa vaan kun se on liian onnellinen ja iloinen ja ei sitä saisi näyttää.
- gdhskiysams
Samaa valitusta :O kirjoitti:
Sehän on Jasminen rikos, hän on kaunis ja vielä ystävällinen ja fiksukin. Ai niin ja löytänyt vielä rakkaudenkin joka järjestää sille kivoja juttuja, ihmisiä haittaa vaan kun se on liian onnellinen ja iloinen ja ei sitä saisi näyttää.
Ystävällisesti ja fiksusti haukkui suomalaisetkin kuulemma blogissaan.
Miksi meidän pitäisi olla kiinnostuneita Jasminista?
Mikä on se pointti? - Tykkäisitkö ite?
gdhskiysams kirjoitti:
Ystävällisesti ja fiksusti haukkui suomalaisetkin kuulemma blogissaan.
Miksi meidän pitäisi olla kiinnostuneita Jasminista?
Mikä on se pointti?Pitääkö olla ystävällinen niille jotka haukkuu, ei kukaan muukaan olisi.
- Gandhi Gandhi
Tykkäisitkö ite? kirjoitti:
Pitääkö olla ystävällinen niille jotka haukkuu, ei kukaan muukaan olisi.
Onko käynyt mielessä miksi Jasminea haukutaan?
Monta muuta julkkista ei haukuta vaikka ovat rikkaampia/kauniimpia/menestyksekkäämpiä
Haukkumalla suomalaisia Jasmine vain osoittaa olevansa rasisti joka joutaa United Kingdomin nimellä kulkevaan muslimimaahan.
- tennis ja jääsmiini
Ennen juhannusta kosahtaa toi "hoitosuhde... Mihis sitten, vanhainkotiin tai johonkin vaivaistaloon etsiin uutta ?
- Itkupotkuraivari
No niin... heti jos joku uskaltaa arvostella Jatsimiinan tekemisiä, silloin hän aloittaa heti muiden haukkumisen. Näinhän kävi kunnallisvaalienkin aikaan. Oululaiset saivat kuulla kunniansa. Tässä Jatsimiinan blogitekstiä vaalien jälkeen:
"
Ehkä tosiaan pitäisi noudattaa sitä sanontaa, että onnellisuus pitäisi aina piilottaa - harmi vain, että olen liian rehellinen ihminen siihen! Näiden sunnuntaisten vaalien tulos allekirjoittaneen kohdalta oli kuitenkin aivan naurettava (joo itsekin sen myönnän) ja nämä taatusti olivat viimeiset vaalini ikinä. Sen sijaan haluankin työskennellä puolueellemme ihan työntekijänä, en minään äänten kalastelijana... On vain hieman omituista, että saan noin 130 ääntä vähemmän, kuin viime kuntavaaleissa vuonna 2008, jotka olivat ensimmäiset vaalini koskaan - niin no, eihän se kokemus tietenkään hyväksi ole... En tajua, miten ihmiset ajattelevat tai miettivät asioita, enkä itse asiassa haluakaan tajuta. Uskon oikeasti siihen, että jos valittaisin aina jostain, kuten niin monet muut, useampien sympatiat olisivat puolellani; harmi vain, kun ei ole mitään valitettavaa ja sitä myötä teillä ei ole mitään äänestettävää; ainakaan täällä suunnassa ;)
Tänään vaalivalvojaisissamme olin kuitenkin (taas) erittäin hyvällä tuulella ja naureskelin vaalien tuloksia useiden ihmisten kanssa - ihmiset haluavat muutosta, mutta silti he äänestävät joka vaaleissa miltei täysin samat naamat valtuustoon... Sillähän sen muutoksen aikaan saa parhaiten, vai mitä..?"
"En ikinä eroa kokoomuksesta, koska se on minulle kuin toinen perheeni - puoluettani arvostan aina. Puolueellemme teen mielelläni hommia myös jatkossa, mutta kansalaisille tai kaupunkilaisille en.!
Tässä viimeisimpiä piruja Jatsimiinan aivoista:
"
Oulu on aina Se Oikea kotikaupunkini, rakastan perhettäni sekä ystäviäni, mutta jokin tässä paikassa/maassa ei sovi minulle. Tiedän, että jokaisesta paikasta löytyy hyviä sekä huonoja puolia, eikä siinä mitään...
Suomalaisten (puhun kansalaisista ihan yleisesti ottaen) asenne on vain jotenkin todella pielessä, kun täällä kaikenlainen positiivisuus ja iloisuus vain ärsyttää ihmisiä. Minkä vuoksi on noin? Mikä sairastuttaa ja saastuttaa tämän pohjoisen maan ihmisiä noin pahasti..? Juuri tuo ihmisten asenne on tämän maan huonoin puoli, enkä ihmettele lainkaan sitä, että monet haluavat muuttaa täältä pois. Itse en sitä kuitenkaan sataprosenttisesti tule tekemään, koska en ikinä hylkäisi täällä olevia läheisiäni ja ennen kaikkea tietysti äitiäni :) Se ei kuitenkaan estä minua olemasta erittäin ylpeä suomalais-englantilainen, tai itse asiassa mieluummin englantilais-suomalainen ;) Pus pus!"
Hyvä Jatsimiina! Muuta vain pois Suomesta. Ei sinua kukaan täällä kaipaa. Olet turha tyrkkyjulkkis, joka ei ole saanut elämässään aikaan yhtään mitään kunnollista ja normaalia. Olet myynyt lehdille alastomuutesi ja koko turhan elämäsi, joka ei ketään kiinnosta. ADIOS!
Ps. Älä viitsi puhua suomalaisuudesta, koska et ole 100%:sti suomalainen. Kutsu itseäsi mieluummin intialais-englantilaiseksi, ettei meidän suomalaisten tarvitsisi sinua hävetä.
Onnea valitsemallesi tielle, Jatsimiina- tuntematon tollo^^
Suomalainen on kun on syntynyt suomessa, ootko noin tietämätön. Ja jasminin perhe tulee oleen aina oulussa ja niitä on ihan turhaa mollata, on hyvä kun arvostaa sentään perhettään.
Ei tota jasmiinia varmaan hirveesti sun huutelut täällä kiinnosta, kukaan ei ees tunne sua. - sääliö
tuntematon tollo^^ kirjoitti:
Suomalainen on kun on syntynyt suomessa, ootko noin tietämätön. Ja jasminin perhe tulee oleen aina oulussa ja niitä on ihan turhaa mollata, on hyvä kun arvostaa sentään perhettään.
Ei tota jasmiinia varmaan hirveesti sun huutelut täällä kiinnosta, kukaan ei ees tunne sua.Mutta nehän on suomalaisia!!!
Juntteja ja kateellisia!!!
Jos ei Jasminille, niin kaikille muille!!!
Niinkuin suomalaiset on, Jasmin tietää!!! - Riippuu tissit lalal
tuntematon tollo^^ kirjoitti:
Ei tota jasmiinia varmaan hirveesti sun huutelut täällä kiinnosta, kukaan ei ees tunne sua.Suomalainen my ass. Savikylästä adoptoitu kun perheen isä oli impo.
- Kateelliset!!!
Osaa se Jasmin haukkua englantilaisiakin. Siis kateellisia, vanhoja englantilaisnaisia :)))
"
Olen julkisuuden vuoksi tottunut siihen, etta ihmiset katsovat minua ja kiinnittavat huomiota tekemisiini, mutta nyt sama juttu jatkuu myos taalla Englannissa. Denniksen kotikaupungissa Middlesbroughssa miltei kaikki tuntevat hanet, joten nyt kaikkien katseet ovat minussa tai meissa.
Muutamat ihmiset ovat ihmetelleet ikaeroamme, mutta niitakin puheita olen kuullut paljon vahemman, kuin Suomessa. Vanhemmat naiset ovat taalla niita pahimpia, varsinkin he, joilla ei ole miesta itsellaan. He suhtautuvat minuun ajatellen, etta astuin heidan apajilleen ;)
Minusta se on vain aarimmaisen huvittavaa, samoin kuin Denniksen perheesta ja ystavista :) Eras nainen paivitteli kovaan aaneen muun muassa sita, etta saareni ovat niin pitkat, etta ne ylettyvat kainaloihini... Saarieni lisaksi kihlasormukseni on herattanyt keskustelua - juuri nama vanhemmat naiset suhtautuvat siihen kateellisina ja sanovat, etta kannan sormessani suurta kivea :)"- Voimia Jasminille
Jasminin elämässä on aina ollut paljon kateellisia ihmisiä. Kaikki Jasminin koulukaveritkin jo ala-asteelta lähtien kadehtivat Jasminin kauneutta ja älykkyyttä ja siksi Jasminilla ei ollut ystäviä koulussa. Jasmin sai uusia "ystäviä" malli-aikoinaan 13-vuotiaana aikuisista ihmisistä, mutta muut mallit kadehtivat kuitenkin Jasminin kauneutta ja he olivat ilkeitä Jasminille.
Kun Jasmin varttui nuoreksi aikuiseksi, taas kaikki ympärillä olevat ihmiset kadehtivat häntä hänen kauneudestaan, taloudellisesta menestyksestään, kihlatuistaan miesystävistään sekä poliittisesta urastaan. Kaikki aina kadehtivat Jasminia!
Nyt sitten muiden ihmisten kateutta aiheuttaa Jasminin iki-ihana 63-vuotias englantilainen bluecollar-herrasmies.
Miten Jasmin kestää kaiken tuon kateuden?!
Moni muu olisi murtunut jo tarhaikäisenä koettuun kateuteen, mutta Jasmin se vaan vahvana naisena nousee kaikkien kateellisten yläpuolelle ja muuttaa pois kateellisten luvatusta maasta, Suomesta Englantiin, jossa Jasminia kadehtivat vain vanhat naiset. - Hyvä mä ja JM
Voimia Jasminille kirjoitti:
Jasminin elämässä on aina ollut paljon kateellisia ihmisiä. Kaikki Jasminin koulukaveritkin jo ala-asteelta lähtien kadehtivat Jasminin kauneutta ja älykkyyttä ja siksi Jasminilla ei ollut ystäviä koulussa. Jasmin sai uusia "ystäviä" malli-aikoinaan 13-vuotiaana aikuisista ihmisistä, mutta muut mallit kadehtivat kuitenkin Jasminin kauneutta ja he olivat ilkeitä Jasminille.
Kun Jasmin varttui nuoreksi aikuiseksi, taas kaikki ympärillä olevat ihmiset kadehtivat häntä hänen kauneudestaan, taloudellisesta menestyksestään, kihlatuistaan miesystävistään sekä poliittisesta urastaan. Kaikki aina kadehtivat Jasminia!
Nyt sitten muiden ihmisten kateutta aiheuttaa Jasminin iki-ihana 63-vuotias englantilainen bluecollar-herrasmies.
Miten Jasmin kestää kaiken tuon kateuden?!
Moni muu olisi murtunut jo tarhaikäisenä koettuun kateuteen, mutta Jasmin se vaan vahvana naisena nousee kaikkien kateellisten yläpuolelle ja muuttaa pois kateellisten luvatusta maasta, Suomesta Englantiin, jossa Jasminia kadehtivat vain vanhat naiset.Niin no ainahan kauniita ihmisiä kadehtitaan, se on täysin selvä asia. Missän ei ole näin paljoo katkeria ja naaman norsun vi**lla olevia ihmisiä kun suomessa. Onneksi mäkin muutan täältä ensi vuoden alussa.
- Mikä tuossa outoa<<
No ei mikään ihme että vanhemmat naiset on kateellisia ja varsinkin juuri ukottomat, kaunis suomalainen Jasmin marssii heidän klubille hiukset hulmuten ja timanttisormus sormessa, kaikki tietää ettei se ole sieltä ja menee sinne vielä noin paljon vanhemman miehen seurassa, monet ajattelee et oho tuo mies onkin rikas, miksei me olla bongattu sitä ennen tuota nuorikkoa. Vanhemmat naiset muutenkin valittaa aina ja kaikesta.
- reikävaltava
Mikä tuossa outoa<< kirjoitti:
No ei mikään ihme että vanhemmat naiset on kateellisia ja varsinkin juuri ukottomat, kaunis suomalainen Jasmin marssii heidän klubille hiukset hulmuten ja timanttisormus sormessa, kaikki tietää ettei se ole sieltä ja menee sinne vielä noin paljon vanhemman miehen seurassa, monet ajattelee et oho tuo mies onkin rikas, miksei me olla bongattu sitä ennen tuota nuorikkoa. Vanhemmat naiset muutenkin valittaa aina ja kaikesta.
Ehkäpä hänen syvin motiivinsa onkin kateuden lietsonta?
Viis rakkaudesta. On ihanaa toteuttaa itseään. - Fil Gandhi
"Denniksen kotikaupungissa Middlesbroughssa miltei kaikki tuntevat hanet, joten nyt kaikkien katseet ovat minussa tai meissa. "
Tämähän on pahempi kuin tuksu. Montakohan kuukautta sillä menee ennenkuin tajuaa että kyse on siitä että hän näyttää intialais-pakistanilaiselta halpatuontivaimolta?
Voi nehru! - Voisin jatkaa koko p
Hyvä mä ja JM kirjoitti:
Niin no ainahan kauniita ihmisiä kadehtitaan, se on täysin selvä asia. Missän ei ole näin paljoo katkeria ja naaman norsun vi**lla olevia ihmisiä kun suomessa. Onneksi mäkin muutan täältä ensi vuoden alussa.
http://www.destructoid.com/elephant//ul/7582-468x-pokechav.JPG
http://www.therevcounter.co.uk/attachments/general-mayhem/23143d1350811945-critic-writes-chav.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/5018/welcomehomef.jpg
Minä taas inhoan Brittejä. Onneksi ensi vuonna pääsee pois tästä perslävestä jossa mikään ei toimi ja ihmisten IQ on pienempi kuin kengännumero - tuumina.
On normaalia että lapset tulevat äideiksi 14 vuotiaana, käyttävät huumeita jne. Taloissa haisee home, parhaiten varustetuissa jopa 2 kertaiset ikkunat ja sisällä yli 10 astetta.
Jne jne - Hampaat lasiin
Fil Gandhi kirjoitti:
"Denniksen kotikaupungissa Middlesbroughssa miltei kaikki tuntevat hanet, joten nyt kaikkien katseet ovat minussa tai meissa. "
Tämähän on pahempi kuin tuksu. Montakohan kuukautta sillä menee ennenkuin tajuaa että kyse on siitä että hän näyttää intialais-pakistanilaiselta halpatuontivaimolta?
Voi nehru!Täällä Briteissä sitä kutsutaan nimellä "Trophy Wife".
Varmaan saa paljon naispuolisia kavereita naapurustosta :D
- on sillä pokkaa...
Jasmin Mäntylä on elämänsä aikana tehnyt useita törkeitä virheitä ja loukannut useita ihmisiä, enemmän kuin moni muu turha julkkistyrkky. Vaikka menneet onkin menneitä, olisi Jasminilta rehtiä ja älykästä pitää nyk.matalaa profiilia. Päinvastoin, hänellä on pokkaa haukkua oululaiset äänestäjät, suomalaiset ihmiset, Dennisin ex-vaimon. Kaiken päälle hän vielä KEHTAA jaella muille neuvoja miten elämää pitäisi elää. Jos Jasmin ei olisi noin tyhmä, voisin pitää häntä itserakkaana p.askiaisena...
- Hyvät ja pahat..
Miksi pitäisi piilotella? Se jatkaa keväällä mallina turkulaisen Fashion teamin listoilla ja on puheiden mukaan menossa seiskalle töihin bloggaan tai jotain joten sellainen on esillä. Ei se hauku hyvin käyttäytyviä ihmisiä, mutta onhan se pakko myöntää et ei me täällä Suomessa niin hirveen positiivisia olla. En mäkään. Ja varmaan haukkuisi moni muukin rakkaansa exän jos se exä naarmuttaisi yms moneen kertaan sen autoa, häiriköisi monen kuukauden ajan kumpaakin ja muuta. Ei varmaan kukaan puhuisi tuollaisesta tyypistä hirveen kauniisti. Jos mun miehen exä terroriroisi meitä niin en mäkään varmaan ystävällisesti siitä puhuisi.
Eli teidän mielestä Jasminin pitäisi vain rakastaa kaikkia vaikka tekin täällä kirjotatte siitä tuohon tyyliin. Jos tuollaisia viestejä tulee esim ihan sille itselleen niin onko ihme että pitää suomalaisia ilkeinä ja negatiivisina. Ymmärrystä multa löytyy molempiin suuntiin. - Kerro jos tiiät!
Keitä se on loukannut?
- Rakkaus.
Dennis vaikuttaa sympaattiselta ja varmasti kohtelee Jasminea kiltisti eikä ole vahingossakaan ilkeä hänelle.
Kyllä kaiken onnen Jasminelle suo, kun ajattelee kuinka huonosti kohtelevia rakkauksia hänellä on takanaan ollut, niin hienoa ja toivoa antaavaahan asennettahan tuo onnellinen blogi lukijoilleen tuo.
He ovat niin kiitollisia ja iloisia arjen pienistä kauniista hetkistä ja asioista vailla hollywood-glamour-hypetystä,
ehkä juuri siksi kun molemmat ovat toisenlaistakin kokeneet.- kauneus on vaikeaa
Niimpä ja just niintä arjen iloja pitäisikin arvostaa eikä vaan jotain glamouria tai muuta roskaa. Kaunis jalat maassa oleva nainen ja tosi symppis mies!
- kristallipalloko?
Mistä h*lvetistä voit tietää, että iso D ei ole vahingossakaan ilkeä jäsminille? Mistä voit tietää? Kuinka hyvin tunnet ko. setämiehen?
- Vajokkifani55
kristallipalloko? kirjoitti:
Mistä h*lvetistä voit tietää, että iso D ei ole vahingossakaan ilkeä jäsminille? Mistä voit tietää? Kuinka hyvin tunnet ko. setämiehen?
No voi hyvä jumala, näkeehän sen poseerauskuvista jos on vähänkää älyy, Denniksellä näyttää kanssa olevan kiva ääni niiden perusteella
- jollalollaloodiloodi
Olikos Jasmiini joskus laulajakin? Ja oliko hänelle siis oikeasti taitoakin siihen? muistelen vaan jotain wanhoja juttuja...
- x567890
jotkut tykkäs jotkut ei mut se teki keikkoja ja siis livekeikkoja oman orkesterin kanssa monta vuotta, oli auraviihteen listoilla kun asu sillon turussa. keikkaili varmaan jonkun 5-6 vuotta, lauloi ihan suomi-iskelmää ja tekihän se levynkin.
- Ei paneta
Jasmin on ikäisekseen harvinaisen elähtäneen näköinen. Vartalo on löysä ja naama mitäänsanomaton. Sopii hyvin vanhan miehen viimeisiksi panovuosiksi.
- säälittäviä kirjot..
Tosi löysä on:
http://4.bp.blogspot.com/-5wcLm0uU56k/UAa2yiTbVfI/AAAAAAAAB74/gpYRE5eTq-A/s1600/P1020729.JPG
http://2.bp.blogspot.com/-9BXR1yKf6Ag/UIRBXksjyMI/AAAAAAAACT0/9xehx_0sz0k/s1600/P1020721.JPG
http://2.bp.blogspot.com/-i1NGJUezIBU/UGxhrYGgEQI/AAAAAAAACP4/8pY7VWaYUbc/s1600/P1030111.JPG
Ja tietty tosi rumakin:
http://1.bp.blogspot.com/-v4DstAK-K8w/UPxIO_jjrQI/AAAAAAAADvA/Qsu7i1J8DbY/s1600/72805_4642331650666_220939101_n.jpg
surulista porukkaa kun ei ole muuta iloa elämässä kun haukkua kaunista ja onnea hehkuvaa naista, voe voe. - 354678yibon
säälittäviä kirjot.. kirjoitti:
Tosi löysä on:
http://4.bp.blogspot.com/-5wcLm0uU56k/UAa2yiTbVfI/AAAAAAAAB74/gpYRE5eTq-A/s1600/P1020729.JPG
http://2.bp.blogspot.com/-9BXR1yKf6Ag/UIRBXksjyMI/AAAAAAAACT0/9xehx_0sz0k/s1600/P1020721.JPG
http://2.bp.blogspot.com/-i1NGJUezIBU/UGxhrYGgEQI/AAAAAAAACP4/8pY7VWaYUbc/s1600/P1030111.JPG
Ja tietty tosi rumakin:
http://1.bp.blogspot.com/-v4DstAK-K8w/UPxIO_jjrQI/AAAAAAAADvA/Qsu7i1J8DbY/s1600/72805_4642331650666_220939101_n.jpg
surulista porukkaa kun ei ole muuta iloa elämässä kun haukkua kaunista ja onnea hehkuvaa naista, voe voe.No on se kyllä kaunis, sen mieheen en ota kantaa kun en tunne mutta jos tekee sen onnelliseksi niin hyvä niin.
- lopettakaa jo pliis
säälittäviä kirjot.. kirjoitti:
Tosi löysä on:
Ja tietty tosi rumakin:
surulista porukkaa kun ei ole muuta iloa elämässä kun haukkua kaunista ja onnea hehkuvaa naista, voe voe.Älä ny jaksa kopsata taas noita samoja kuvia - kun ei ole erityisen kaunis niin ei ole! Turha syöttää väkipakolla tuota ämmää jatkuvasti tällä palstalla. Ole mitä mieltä haluat mutta älä käy haukkumaan meitä jotka ollaan eri mieltä - meillä ON muutakin iloa elämässä kuin tuon kurpan lässyblogi tai elähtänyt naama.
- hahahahaa huvittaa
lopettakaa jo pliis kirjoitti:
Älä ny jaksa kopsata taas noita samoja kuvia - kun ei ole erityisen kaunis niin ei ole! Turha syöttää väkipakolla tuota ämmää jatkuvasti tällä palstalla. Ole mitä mieltä haluat mutta älä käy haukkumaan meitä jotka ollaan eri mieltä - meillä ON muutakin iloa elämässä kuin tuon kurpan lässyblogi tai elähtänyt naama.
On sunkin aina pakko vaan avata jasminiin liittyvät ketjut, hmmmmm oot vaan salaa siihen rakastunut tai sit olet sairas, jos joku ei kiinnosta pätkääkään niin silloin siitä ei ees haluu kirjottaa tai puhuu.
- en tykkää
Turhanpäiväinen tapaus, eikä niin kaksisen kauniskaan.
- ihmettele jääs
Kellähän on tarvetta linkittää aina ton "omaishoitajan blogibläjäys tänne ??
Täyttä sontaa, miksei siinä jääsmiini ota kantaa omaishoidon ongelmiin ja ikääntymisen haasteisiin.
Ei sanaakaan tästä.- jenni ja jasmin
Hoh hoh väsynyttä lässytystä, joo tottahan toki kuuskymppisillä on omaishoitajat, onko haukiokin niinistön omaishoitaja kun sauli on jasun kihlattua vanhempi?????
- Anteeksi nyt...
Mä en pysty näkemään mitään puoleensavetävää tuossa Dennisissä (onhan toki todella komeita ja karismaattisiakin vanhoja "ukkoja", kuten Sean Connery esimerkiksi). Dennis on ihan tuikitavallisen näköinen, isomahainen, huonohampainen ja ilmeisesti aika tyhjätaskukin...
Enkä saa päästäni mielikuvaa noista kahdesta sängyssä. Jasmin on nuori, kaunis ja hoikka nainen, miten ihmeessä haluaa päällensä isomahaisen ja ryppypeffaisen vanhan miehen? Ja onko tuollainen gubbe edes riittävän viriili ja kokeilunhaluinen tyydyttääkseen nuoren naisen?
En aio ainakaan itse ottaa selvää.- 4e5r687iukjl
Ilmeisesti on ja Jasminin mielestä se on ihana rakastaja, niin on itse kirjottanu. En mä kyllä tuossa miehessä mitään kamalaakaan näe. Sehän on sitä paitsi nyt tuoreella laihdutus ja terveyskuurilla Jasminin kanssa joten tuloksii odotellessa. Ja onks se nyt tärkeetä, osaatko kuvitella jotkut yhdessä sänkyyn? No mut mä en kyllä ymmärrä sitä mikä noissa on niin outoa, näyttää aina viihtyvän niin hyvin yhdessä et varmaan se rakkaus katsos vaan voi saada ihmiset yhteen!
- Nih.
4e5r687iukjl kirjoitti:
Ilmeisesti on ja Jasminin mielestä se on ihana rakastaja, niin on itse kirjottanu. En mä kyllä tuossa miehessä mitään kamalaakaan näe. Sehän on sitä paitsi nyt tuoreella laihdutus ja terveyskuurilla Jasminin kanssa joten tuloksii odotellessa. Ja onks se nyt tärkeetä, osaatko kuvitella jotkut yhdessä sänkyyn? No mut mä en kyllä ymmärrä sitä mikä noissa on niin outoa, näyttää aina viihtyvän niin hyvin yhdessä et varmaan se rakkaus katsos vaan voi saada ihmiset yhteen!
Ja rakkaus on tunnetusti sokea... Mutta naapurit ja muut ulkopuoliset ei.
- Noin mullekkin kävi.
Nih. kirjoitti:
Ja rakkaus on tunnetusti sokea... Mutta naapurit ja muut ulkopuoliset ei.
Miksi pitäisi olla sokea? Dennis on sympaattisen, mukavan ja ihan karismaattisenkin oloinen mies, ei vetovoimaa kuule pelkkä virheetön ulkonäkö tee. Ei Jasminkaan sitä tuntenu ennen kun siihen ihastu, enkä oikeen käsitä miksi sen kihlattua pitää koko ajan haukkua. Jasmin rakastaa sitä ja haluaa sen niin mitä sitten?
Virheettömät ja komeat miehet on tunnetusti ihan helkkarin tylsiä, ainakin kaikki kehen mä oon törmänny. Todellisen rakkauden löytää kun tutustuu oikeesti ihmiseen eikä vaan tuijota pintaa. - TimaLittleDim
Noin mullekkin kävi. kirjoitti:
Miksi pitäisi olla sokea? Dennis on sympaattisen, mukavan ja ihan karismaattisenkin oloinen mies, ei vetovoimaa kuule pelkkä virheetön ulkonäkö tee. Ei Jasminkaan sitä tuntenu ennen kun siihen ihastu, enkä oikeen käsitä miksi sen kihlattua pitää koko ajan haukkua. Jasmin rakastaa sitä ja haluaa sen niin mitä sitten?
Virheettömät ja komeat miehet on tunnetusti ihan helkkarin tylsiä, ainakin kaikki kehen mä oon törmänny. Todellisen rakkauden löytää kun tutustuu oikeesti ihmiseen eikä vaan tuijota pintaa."Ei Jasminkaan sitä tuntenu ennen kun siihen ihastu"
Ihastui ennen kuin tutustui.
Mihin ihmeeseen? - tunteminen ihan eriä
TimaLittleDim kirjoitti:
"Ei Jasminkaan sitä tuntenu ennen kun siihen ihastu"
Ihastui ennen kuin tutustui.
Mihin ihmeeseen?Tunnetko kunnolla ihmisen heti kun tutustut? Ihmisen tuntee kunnolla vasta pitkän ajan jälkeen, ihastuminen tapahtuu monesti jo heti tavatessa.
- Kalteritkin vai?
Mikä asunto ja koko asuinalue on vartioitu? Jokin vankilako?
- 3456789++45
Voi ei, etkö ole edes tietoinen siitä, että sellaisia asuintaloja on? Missä pumpulissa sinä oot kasvanut?
- Terveisia UKsta
3456789++45 kirjoitti:
Voi ei, etkö ole edes tietoinen siitä, että sellaisia asuintaloja on? Missä pumpulissa sinä oot kasvanut?
Miksi Middlebroughissa talot ovat vartioituja:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1204127/Middlesbrough-really-worst-place-live.html
http://metro.co.uk/2007/10/14/middlesbrough-named-worst-place-to-live-301584/
http://www.chavtowns.co.uk/2005/12/middlesbrough-4/
jne jne jne
Ja nain kay jos ei vartioida Middlesbroughissa
http://farm3.staticflickr.com/2272/2452298208_6faa9e3385_z.jpg
http://images.mirror.co.uk/upl/m4/sep2011/3/1/boarded-up-terrace-streets-of-gresham-middlesbrough-pic-dm-990610264.jpg
http://farm3.staticflickr.com/2386/2451473089_4e54bcfd14_z.jpg
Kyseessa on siis erittain luonnonkaunis ja upea paikka josta Oululaiset voivat vain unelmoida!
- Ällöttävä Jasmin
Jasmin voisi lopettaa lapsellisen bloginsa, jossa hän haukkuu koko ajan ihmisiä. Oululaiset ja koko Suomi on jo haukuttu. Lisäksi brittiläiset vanhat naiset on haukuttu ja kunhan Jasmin muuttaa Britteihin, hän haukkuu kohta myös kaikki britit.
- ällöttävä sä^^^^
Aiheesta saa kritisoida ja haukkua, eipä tuolla turhaa marisemista ole, hyvä blogi ja rehellinen kaunis nainen.
- asiaaaaaaaa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11328014
Siinä teille rehellinen ketju Juopporetku Jasminista. Repikää siitä kiihkossa kiemurtelevat fanit! - viinirypäle
Voi pyhä jysäys! Siis ottanut naistenpäivänä viiniä ystävättärensä kanssa, ainoo ongelma tuossa, että potee turhaa morkkista.
Uutinen johon viitannet on vuosien takainen ja eiköhän se ole täälläkin jo loppuun kaluttu juttu.
Oliko vielä muuta?- 54657+++3245
Katsos kun hänestä ei löydy oikeita aiheita valittaa niin pitää puhua vieläkin vuonna 2006 tehdystä mokasta ja nostaa haloo siitä kun juo perjantaina naistenpäivän iltana ystävättärensä kanssa viiniä, hui kamalaa! Ei tuollaisia kirjottajia voi edes haukkua kun ne on niin surkeita tapauksia :D :D Kyllä saa nauraa kun joittenkin aivotuksia lukee!
- jo riittää!!
54657+++3245 kirjoitti:
Katsos kun hänestä ei löydy oikeita aiheita valittaa niin pitää puhua vieläkin vuonna 2006 tehdystä mokasta ja nostaa haloo siitä kun juo perjantaina naistenpäivän iltana ystävättärensä kanssa viiniä, hui kamalaa! Ei tuollaisia kirjottajia voi edes haukkua kun ne on niin surkeita tapauksia :D :D Kyllä saa nauraa kun joittenkin aivotuksia lukee!
Räkäkännissä autolla ajo ilman ajokorttia ei ole mikään "pikku moka" vaan TAPON YRITYS! NOrmaali ihminen ei tuollaiseen kykene, täytyy olla häiriintynyt tapaus. Ja KUKAAN teistä faneista ei voi taata ettei sama tapahtuisi uudelleen jos tilaisuus tulee. Normaaleille ihmisille ei tuollainen sikamainen törkeys tulisi mieleenkään.
Että sellainen on teidän unelmien nainen...Jos ette osaa edes hävetä, lopettakaa sen ylikehuminen, TE olette naurettavia. - Jossun turinaa
jo riittää!! kirjoitti:
Räkäkännissä autolla ajo ilman ajokorttia ei ole mikään "pikku moka" vaan TAPON YRITYS! NOrmaali ihminen ei tuollaiseen kykene, täytyy olla häiriintynyt tapaus. Ja KUKAAN teistä faneista ei voi taata ettei sama tapahtuisi uudelleen jos tilaisuus tulee. Normaaleille ihmisille ei tuollainen sikamainen törkeys tulisi mieleenkään.
Että sellainen on teidän unelmien nainen...Jos ette osaa edes hävetä, lopettakaa sen ylikehuminen, TE olette naurettavia.Hevosnaaman faneille se on pikku juttu kun joku ajaa kännissä autolla! On täysin käsittämätöntä vähätellä tuollaista tekoa!
- 47546984
miten se nyt tuollaisen vanhan ukon kanssa...
- Todella vakavaa
Alkoholismi on vaarallinen ja salakavala sairaus. Nuorella ihmisellä pitäis olla muuta tekemistä kun omaishoito, kyllä siinä uupuu ja ajautuu alkoholismiin.
- persettä naamaan!
Eka vedetään kaatokännit ja sitten dennis työntää tyhjän viinipullon jasminin sisään
sitten viinipullo laitetaan lattialle pystyyn ja jasmin kastaa viinipullon suuta alahuulillaan.. dennis on jo sammunut sohvalle- ai sulle vai!
Älä tyrkytä tapojasi.
Ei kaikki elä niin kuin on teillä tapana. - Viagraaaaaa
ai sulle vai! kirjoitti:
Älä tyrkytä tapojasi.
Ei kaikki elä niin kuin on teillä tapana.Kuulosti hyvältä, jo pieni stondis irtos ajatellessa.
Mutta Dennis...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697