Silmäilin eilen teksti-TVn uutisia, ja mieltäni hämmensi presidenttikyselyn tulos siitä, mitä naiset vastasivat: 89 % naisista muistaakseni kannatti Halosta presidentiksi, mutta että Vanhastakin 56 % naisista....
Pitäisikö laatia laki gallup-tulosten tulkitsemiseen vai miten näihin oikein pitäisi suhtautua?
Vai olemmeko siirtyneet ajassa taaksepäin sensuroituihin, manipuloituihin ja provosoituihin uutisiin?
Rehellisyys maan perii
4
118
Vastaukset
- rpu
koko juttua. pitää olla kuka ketä vastaan.
jos Tarja vastaan Vanhanen, ei noin voi käydä.
mutta mikä oli koko juttu? - sinulla
kts. aivan erilaiset gallup tulokset täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000103&posting=22000000004336199 - En usko galluppeihin
Naisten määrä on perusarvo, josta prosenttiosuudet lasketaan. Eli naisten osuus on 100 %. Ei mitenkään saa mahtumaan sekä Halosen että Vanhasen kannatusta samaan perusarvoon. Tässä johdetaan harhaan. Kun galluppeja lukee, täytyy olla perusprosenttilaskuoppi mielessä. Gallupeissa pitäisi sanoa totuudenmukaisesti MISTÄ prosenttiosuudet lasketaan. Ei kannata galluppeja purematta niellä. (Ei oo ainut tapaus.)
Kun Suomalaisia on koulutettu ja kurssitettu, vaikka töistä ei ole tietoakaan, ollaan sitä niin paljo sivistystä saatu, että ei kaikkea uskota.
Onko medialla ja gallup-tiedottajilla laskuoppi hallussa?- rpu
mahtaa olla tuo MO-Gallup? millainen yritys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761757
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html206967- 46920
- 58839
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660