Lapsena en koskaan lukenut juttuja kuninkallisista. Päinvastoin jopa ihmettelin miksi ihmiset ovat heistä kiinnostuneita kunnes eräänä päivänä sain kuulla itsekin olevani heitä. Kyllä siinä vähän aikaaa suoraan sanottuna ihmetteli. Sitten ajattelin että kai se voi mahdollista olla. Historiallinen tapahtuma.
Historiallinen tapahtuma
4
150
Vastaukset
- olisi hienoa
Kummallista muuten ettei näissä piireissä perheisiin synny laisinkaan homoja tai lespoja?
- jaa määki
Mä nyt oon vähän tutkinut niin ilmeisesti eräs Ruotsin Kuningas oli homoseksuaali. Homoseksuaalisuus on ollut tabu eli asia josta ei kerrota varsinkin kun ollaan johtoasemassa. Omassa suvussa heitä ei ole ja itsekin kuljen heteroseksuaalina.
- jaa määki
Jos kysytään mielipidettäni homoseksuaalisuudesta on vastaukseni ymmärtävän myönteinen. Jokaisen oma asia. En tuomitse heitä vaikka itse en ole homoseksuaali.
- jaa määäki
jaa määki kirjoitti:
Jos kysytään mielipidettäni homoseksuaalisuudesta on vastaukseni ymmärtävän myönteinen. Jokaisen oma asia. En tuomitse heitä vaikka itse en ole homoseksuaali.
Vaikka ranskasta niin mulla vaaleat hothiukset. Jaaikamonet homoseksuaalit siksi luuli mua homoseksuaaliksi. Puolisen vuotta aina päähine päässä ja enää ei arvioida homoseksuaaliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2745155- 534321
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943645- 502729
- 201999
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1171771
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981511- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1491084