Lapsena en koskaan lukenut juttuja kuninkallisista. Päinvastoin jopa ihmettelin miksi ihmiset ovat heistä kiinnostuneita kunnes eräänä päivänä sain kuulla itsekin olevani heitä. Kyllä siinä vähän aikaaa suoraan sanottuna ihmetteli. Sitten ajattelin että kai se voi mahdollista olla. Historiallinen tapahtuma.
Historiallinen tapahtuma
4
142
Vastaukset
- olisi hienoa
Kummallista muuten ettei näissä piireissä perheisiin synny laisinkaan homoja tai lespoja?
- jaa määki
Mä nyt oon vähän tutkinut niin ilmeisesti eräs Ruotsin Kuningas oli homoseksuaali. Homoseksuaalisuus on ollut tabu eli asia josta ei kerrota varsinkin kun ollaan johtoasemassa. Omassa suvussa heitä ei ole ja itsekin kuljen heteroseksuaalina.
- jaa määki
Jos kysytään mielipidettäni homoseksuaalisuudesta on vastaukseni ymmärtävän myönteinen. Jokaisen oma asia. En tuomitse heitä vaikka itse en ole homoseksuaali.
- jaa määäki
jaa määki kirjoitti:
Jos kysytään mielipidettäni homoseksuaalisuudesta on vastaukseni ymmärtävän myönteinen. Jokaisen oma asia. En tuomitse heitä vaikka itse en ole homoseksuaali.
Vaikka ranskasta niin mulla vaaleat hothiukset. Jaaikamonet homoseksuaalit siksi luuli mua homoseksuaaliksi. Puolisen vuotta aina päähine päässä ja enää ei arvioida homoseksuaaliksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713478
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851496Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk88770- 62745