Skodan testivoitoista

Totuus julki

Skodan testivoitothan perustuvat halpaan hintaan ja isoon tavaratilaan. Ilman näitä Skoda sijoittuu keskikastiin.

Lisäksi autothan testataan uusina ja varsinaisissa laatu- ja käyttötesteissä Skodalla ei ole mainittavaa menestystä. Takaisinkutsuja on myös ollut keskivertoa enemmän.

Halvalla ei saa hyvää, ystäväiseni.

27

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiitos Skodaa

Tuohon kun lisätään Skodien hurja sisämelu niin - ei kiitos.

• äitis oli hurja

Mikä se sellainen "hurja sisämelu" on? Jotain 60 desibeliähän nuo melutasot ovat ja eihän sellaista "hurjaa" kuule edes normaali ihminen, joku koira voi kuulla.

Autojen melutasot ovat 50 - 70 luokassa - tässä melutasoluokassa ihmiskorva voi kuulla n. 5 desibelin meluerot. Harva auto on 5 db hiljaisempi kuin Skodat. Esim. jotkut BMW:n loistomallit ovat.

• paschaa!

ja TSI- koneet sekä DSG- laatikot - ei kiitos!

• Halojata halloo??

Juurihan tuossa muutama viestiketju alaspäin todisteltiin, että VW Golf on halvempi kuin Octavia. Mites aloittaja nyt perustelee sen Skodan halpuuden, häh?

• hyvä havainto

Sitä suuremmalla syyllä jättäkää nyt ihmeessä se Skoota Loota ostamatta!

• Sorry, korjaus
        hyvä havainto kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä jättäkää nyt ihmeessä se Skoota Loota ostamatta!

Tarkoitin tietysti, että jättäkää nyt ihmeessä ne halpisvolkkarit ostamatta!

• eikö kauppa käy Tero

Kyllä se on se hinta/laatusuhde ja luotettavuus joka myy ja kestää vertailun.
      Trollit ne vaan jaksaa ja koittaa epätoivoisesti vääntää. Vuoden vanha alla ja 2007 laitettu kiertoon, eikä takaisin kutsuja ole näkynyt??
      Missähän näitä laatu- ja käyttötestejä saa lukea??
      Halvalla ei saa hyvää, mutta ei kai kukaan Mersua luule saavansa.

• Takaisinkutsu

on yhdyssana, joten sinun tietämyksesi Tero voi jättää muutenkin omaan arvoonsa..

• No kerro se totuus !

Herra pölhönen väittää, että takaisinkutsuja on ollut keskivertoa enemmän. Onko tähän jotain perusteluita? No ei tietenkään, vaan kyseessä on tyypillinen provo tai fud tai mikä lienee mustamaalausyritys.

Näinhän ne provosoivat viestit juuri rakennetaan, heitetään ilmaan perätön väite.

Kerro se totuus äläkä valehtele.

• Totuus on

että Skodalla on eniten takaisinkutsuja, valitettavasti. Malleista Octavia-kuskit saaneet eniten kirjeitä kotiin.

• voittaja-auto
        Totuus on kirjoitti:

että Skodalla on eniten takaisinkutsuja, valitettavasti. Malleista Octavia-kuskit saaneet eniten kirjeitä kotiin.

Eihän skodalla ole ollut vielä kai yhtä ainoaa takaisinkutsua, Tojoilla niitä on yhtä mittaaa.

Skodan testivoitot perustuvat parhaisiin ominaisuuksiin jotka ovat olleet arvoinnin kohteena.

• Takaisin, takaisin
        Totuus on kirjoitti:

Miksi minua aina sorsitaan. Omistan aika uuden Skodan (takuu voimassa), enkä ole saanut mitään takaisinkutsua. On tämä epäreilua. Minä haluan, minä vaadin, että minun autoni takaisinkutsutaan. Voisiko teistä joku toisinajattelijoista soittaa sinne Helkamalle ja vaatia, että minun auto takaisinkutsutaan.
        Herranen aika suorittakaa jo TAKAISINKUTSU

• Takaisinkutsumaton
        Takaisin, takaisin kirjoitti:

Miksi minua aina sorsitaan. Omistan aika uuden Skodan (takuu voimassa), enkä ole saanut mitään takaisinkutsua. On tämä epäreilua. Minä haluan, minä vaadin, että minun autoni takaisinkutsutaan. Voisiko teistä joku toisinajattelijoista soittaa sinne Helkamalle ja vaatia, että minun auto takaisinkutsutaan.
        Herranen aika suorittakaa jo TAKAISINKUTSU

Minäkin haluan takaisinkutsun! Missä malleissa ja missä vuosimalleissa ja miksi niitä on ollut?
        Minulla jo kolmas Octavia menossa, eikä kutsuja ole kuulunut ensimmäistäkään!

• Totus on tässä:
        Totuus on kirjoitti:

Totuus on, että takaisinkutsut näkee Trafin sivuilta. Skodalla niitä ei paljoa ole. Provoilijat kuulevat ääniä oman päänsä sisältä ja uskovat niitä todeksi.

• Takaisinkutsumaton
        Takaisinkutsumaton kirjoitti:

Minäkin haluan takaisinkutsun! Missä malleissa ja missä vuosimalleissa ja miksi niitä on ollut?
        Minulla jo kolmas Octavia menossa, eikä kutsuja ole kuulunut ensimmäistäkään!

Yhä odottelen takaisinkutsua, tai edes tietoa miksi sellaisen saisin! Kai siihen jokin syy täytyy olla?

• Äläsie huoli

Noh noh. Eihän siitä nyt noin kannata ahdistua, vaikka Škoda jyrääkin muut merkit. Hyviä ne muutkin on...vaikkeivat niin hyviä, kuin Škodat.

• Testikkelivoittaja

Päänsä puhki nämä joutoihmiset yrittävät keksiä jotain haukkumista. Kun ei muuta keksitä, niin sitten pitää vinkua isosta tavaratilasta.

Jos ei tarvitse takalosteria, niin ei ole pakko ostaa Skodaa. Mutta kun sen samaan hintaan saa, niin onhan se kätevää ladata sinne golfbägit ja kaljalaatikot ja vaippasäkit.

Nariseminen on verrattavissa siihen kuin että mussuttaisi marketissa siitä, että on saanut grillikyljyksiä liian paljon liian halvalla.

• Kettu m

Happamia sano...

• Oletko ahdistunut?

Meinaaksää, että skoda pärjäis, kun lähettäis testiin vaikkapa ison matka-arkun? Täytyy kyllä olla helevetin hyvät peräkontit niissä, kun testi testin perään vaan kerää Škoda voitot kotiin!

• 1+17

Skoda pärjää uusien autojen testeissä hyvin. Se on totta. Skodan salaisuushan on tasaisuus noissa testeissä. Ei oikeastaan koskaan ole paras missään yksittäisessä osatestissä, mutteipä huonoinkaan. Ja kun sitten lasketaan pisteet yhteen, niin parhaat pisteet on usein Skodalle koossa.
        Itse kukin tietysti arvioi lehtien valitsemat testikriteerit omalta kannaltaan eli onko ne juuri niitä mitä itse arvostaa. Tietysti voi ajatella vaikutusta olevan myös sillä mitä muita autoja on valittu testeihin.

Sehän on huomattu, että vw-konsernin autot yleensä ovat TM:n testeissä pärjänneet. Nuo testit kaiketi ovat yhteisiä monen moottorilehden kanssa, ymmärtääkseni ainakin toisen suomalaisen eli Tuulilasi-lehden kanssa.

Pientä ristiriitaa tietysti on siinä, että eri maiden katsastusten ja muissa vastaavissa vikatilastoissa (lähinnä esillä on ollut Suomen, Ruotsin ja Saksan tilastoja) Skodat eivät pärjää yhtä hyvin. Eivät huonoja niissäkää, mutta selvästi keskikastia eikä kuulu edes konsernin muiden merkkien osalta parhaiten pärjäävien joukkoon. Myöskään VW-konsernin autot eivät yleensä ole kärjessä. Tosin uusien autojen testit ja vikatilastot eivät 'mittaakaan' samoja asioita.

Toisaalta eihän ihmiset autoja osta juurikaan noiden testien perusteella, vaan henkilökohtaisten mieltymysten ja lompakon mukaan. Yleensä vielä voimakkaasti mainostetut autot ovat myyntitilastojen kärjessä.

Skoda on silti ihan hyvä perusauto meille taviksille, joille auto on pelkästään kuljetusväline.

• 130cab
    • Oikea totuus julki..

Taas tyytymättömiä käyttäjiä maailmalla:

Auto Express -lehden kyselyyn vastasi yli 46 000 auton omistajaa. Kolmatta kertaa toteutettavan kyselyn kärjestä löytyy jälleen kerran Skoda.

Ykköseksi nousi Skoda Yeti, jonka omistajista 92,65 prosenttia on yleisesti ottaen tyytyväisiä autoonsa. Toiseksi tuli Skoda Superb ja kolmanneksi Jaguar XF.

Parhaat autot 2013

1. Skoda Yeti

2. Skoda Superb

3. Jaguar XF

4. Renault Scenic

5. Mazda CX-5

6. Skoda Octavia

7. Alfa Romeo Giulietta

8. Land Rover Discovery

9. BMW 3-sarja

10. Mercedes E-sarja

• Bensaa liekkeihin

Skodan linta-laatusuhteen ylivoima alkaa olla aivan häikäisevää!

• linta mikä linta

Kyllä, melkoinen lintta on kyseessä - hintaa on mutta laadusta ei tietoakaan..

• mehuesko

On se kyllä huono:

Auto Express -lehden kyselyyn vastasi yli 46 000 auton omistajaa. Kolmatta kertaa toteutettavan kyselyn kärjestä löytyy jälleen kerran Skoda.

Ykköseksi nousi Skoda Yeti, jonka omistajista 92,65 prosenttia on yleisesti ottaen tyytyväisiä autoonsa. Toiseksi tuli Skoda Superb ja kolmanneksi Jaguar XF.

Parhaat autot 2013

1. Skoda Yeti

2. Skoda Superb

3. Jaguar XF

4. Renault Scenic

5. Mazda CX-5

6. Skoda Octavia

7. Alfa Romeo Giulietta

8. Land Rover Discovery

9. BMW 3-sarja

10. Mercedes E-sarja

• ei täällä

Skodalla menee hyvin vain Albaniassa.

• maantieto

Pojulla tuo maantieto taisi olla koulussa nelonen???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe