Ne BMW-kuljettajat joita minä olen elämässäni kohdannut, ovat olleet yhtä lukuunottamatta, aivan tavallisesti ajavia , liikennesääntöjä noudattavia kuljettajia, oikein hienoja ihmisiä olivat muutenkin. Ei ainakaan kaikki BMW omistajat/ajajat siis ole mitään koheltajia. Tunsin erään, itseasiassa kaksikin eri henkilöä, joista voin sanoa että todellisia liikenteen ammattilaisia ja muutenkin hienoja ihmisiä.
Minulla on ollut näin mukavia kokemuksia BMW: omistajista ja ajajista.
Omat kokemukseni BMW
6
232
Vastaukset
- Itsekin BMW kuski
Omasta puolestani voin myös sanoa, että itse BMW-kuljettajana ajelen asiallisesti, liikennesääntöjä, ja muutenkin hyviä ja toisia kunnioittavia tapoja noudattaen. Näin toimisin ajaisin sitten mitä merkkiä tahansa.
BMW:llä ei todellakaan ole mitenkään pakko koheltaa, vaan voi aivan hyvin ajaa ammattilaisen tavoin. Muita-, ja samalla myös itseään kunnioittaen.
Bemareita on minulla ollut useampiakin. - 445566
Nulikat on koheltajia oli alla sitten mikä tahansa merkki.
- ihmemedia
Totta, mutta vain ne joilla sattuu olemaan allaan bmw pääsevät lehtiin....
- xendur
ihmemedia kirjoitti:
Totta, mutta vain ne joilla sattuu olemaan allaan bmw pääsevät lehtiin....
Kyllähän ne muutkin lehtiin pääsee, merkkiä vaan ei mainita muuta kuin Bemarin kohdalla että varmasti saadaan lisää Bemarivihaajia.
- Volle Miäs
xendur kirjoitti:
Kyllähän ne muutkin lehtiin pääsee, merkkiä vaan ei mainita muuta kuin Bemarin kohdalla että varmasti saadaan lisää Bemarivihaajia.
Joo, bemaristit ja mersukuskit ajavat aika lailla fiksusti. Nimenomaan nämä saksalaismerkit siis positiivisesti liikenteessä. Jos en ajaisi itse Volvolla, ajaisin varmaan Mersulla tai Bemarilla.
- XBimmerX
xendur kirjoitti:
Itsekin huomannut aivan saman kuin em. Aina kun kyseessä on BMW, niin merkki mainitaan heti jutun otsikossa isolla ja sitä toistetaan monta kertaa. Mutta jos kyseessä on joku muu merkki, niin lehti mainitsee vain auto/ajoneuvo tai kulkuneuvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770