KERTOKAA MIELIPITEITÄ EKOTORISTA

Tuleva ekotyttö.

Olen menossa ekotorille töihin ja kaipaisin paikasta mielipiteitä sekä työntekijöiden ja asiakkaiden näkökulmasta : Millainen paikka/henkilökunta ekotorilla on ?

26

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hywä

>Liemeen oot itsesi saattanut!

• Tukeva ekotyttökö?

Ekotorista en tiedä, mutta tytöistä yleensä tykkään.

• Turkulainenmies555

Olen siellä joskus käynyt kalusteita katselemassa. Lähinnä töissä vanhoja narkkareita, teini juoppoa ja muita vähän vajaita tapauksia. Työnjohtokin näyttää olevan töykeähköä. Ihan turhaan menet sinne.

• Taidotonta

Se on Turun kallein kirppis. Vanhat ränsistyneet tuolitkin maksoivat kympin kpl. Katselin hintoja. Ei ole hinnoittelijoilla taitoa. Tuoleja on kauheat rivit, eivätkä ymmärrä, ettei niitä saa menemään uusien hinnalla.

• 18+12

Yleensä Ekotorilla on pakkotyöllistettynä joku asiakkaille törkeyksiä huutava
      mulkero;toki pääosin ovat rauhallisempia.

• KIITOS EKOTORI

Köyhästä kaikki tuntuu kalliilta, Itse kävin tänään viimeksi ja ostin sohvan (68e) keittiön pöydän (30e) ja 4kpl keittiön tuoleja a10e .

Itse pidin hintaa vähintäänkin kohtuullisena kun ottaa huomioon tavaran kunnon ja vastaavien tuotteiden hinnan uusina.

Parasta koko reissussa oli silti ehdottomasti henkilökunta joka jokaainut kerta ottanut ainakin minut hymyillen vastaan ja ovat aina valmiina auttamaan ilman erillistä pyyntöä.

• kyllä kelpaa

Hei, joskus kun käyn Citymarketissa Länsikeskuksessa ja oottelen sitte bussia kotiapäin, niin ilmeisestikin sieltä Rieskalähteentieltä tulee porukat peräkärrien kanssa, ja kyydissä näyttää olevan esim. rukkia - eli antiikkitavarat lähtee heti. Mennevätkö uusiomyyntiin? No, mitäs se mulle kuuluu.

No, joo. Itte oon katellut kuvia netistä tavaravalikoimasta ja lähinnä kyllä mua kiinnostaa noi vanhat astiat, en kyllä pistäis huutonettiin myyntiin vaan kun sillai kerään - keräisin enemmänkin jos olis rahaa.

No, älkää nyt vaan menkö tyhjentään,,,, mä en viel o ehtinyt paikalle!

Toinen mitä mä kattelin, jos jotain niin kun kiinnostaa, oli isoon julisteeseen sopivaa kehystä - kaupassa kun ovat aika kalliiita, niin jos ekotorilta löytyis hyväkuntoinen halvemmalla...

• joo...
        kyllä kelpaa kirjoitti:

Hei, joskus kun käyn Citymarketissa Länsikeskuksessa ja oottelen sitte bussia kotiapäin, niin ilmeisestikin sieltä Rieskalähteentieltä tulee porukat peräkärrien kanssa, ja kyydissä näyttää olevan esim. rukkia - eli antiikkitavarat lähtee heti. Mennevätkö uusiomyyntiin? No, mitäs se mulle kuuluu.

No, joo. Itte oon katellut kuvia netistä tavaravalikoimasta ja lähinnä kyllä mua kiinnostaa noi vanhat astiat, en kyllä pistäis huutonettiin myyntiin vaan kun sillai kerään - keräisin enemmänkin jos olis rahaa.

No, älkää nyt vaan menkö tyhjentään,,,, mä en viel o ehtinyt paikalle!

Toinen mitä mä kattelin, jos jotain niin kun kiinnostaa, oli isoon julisteeseen sopivaa kehystä - kaupassa kun ovat aika kalliiita, niin jos ekotorilta löytyis hyväkuntoinen halvemmalla...

Oikeesti vastaus ei kyl liittynyt tuon aloittajan kysymykseen, mutta ehkä se tajuu, että siellä käy asiakkaina keräilijöitäkin ja aarteenetsijöitä!

• Mee vain

Mutta älä vaan ittees telo!

• Kaukana kalliista

Olen ja kuullut muutamilta, että on kallis putiikki se Kirkkotien myymälä. Ite en ole mennyt sinne.

• kirkkotien kirsi.

OLET KUULLUT HALOO mene paikalle niin tulet yllättymään, Voisiko joku kalliiksi huuteleva mennä ja ottaa tuoteesta ja hintalapusta kuvan ja linkittää tänne sen jälkeen voimme alkaa keskustelemaan totuuspohjaisista hinnoista.

• Parhaat palat kirppi

Samaa hintaa olen itse silmilläni nähnyt. Olen siellä pari kertaa käynyt. Ja olen huomannut, että kalliimpaa on kuin muualla.

Mutta kävin yhtenä päiväånä Pelastusarmeijan kirppiksellä Yliopistonkadun alussa. Siellä on kaikki kohtuuhintaista. Ostin taulun 12 eurolla. Ja on tasapainoinen hieno öljyvärimaalaus. Nimkirjaimet on, V.S. ?

• Parhaat palat

Eikä tuokaan vielä mitään mutta kävin yhtenä päivänä myös viisaamman väen kirjakaupassa ja ostin sieltä lasisen laulukirjan 32 eurolla. On tasapainoinen hieno makuelämys ja nimikirjaimet siinä on V.S.O.P.

• eko rules.

Oletteko muuten huomanneet ekotori on ainoa näistä isoista " kirpputoreista " missä saa tinkiä toista on esimerkkinä vaikka pelastusarmeeja, auta eevaa auttamaan tai mikä sen nimi on ja kontti missä kaikissa on apteekin hinnat ja jos erehdyt tinkaamaan saat vihat päällesi :)

ps. ekotorilla on komeita miehiä vinkiksi naisille.

• ekotorin fani

Onneksi olkoon. Siellä on hyvä asiansa osaava ystävällinen johto. Toimitusjohtaja on mielyttävä ihmisiä ymmärtävä ihminen.

• hehehhehehhehehe

Tämmöinen kokemus ekotorista - tosin Raisiosta, ja tämä on jo muutaman vuoden takaa ja vieläkin joku helvetin kehitysvammaistakin alemmalle tasolle jäänyt jauhaa vitsejään tästä asiasta.

Eli tuli käytyä ekotorilta katsomassa jotain pientä kalustetta parvekkeelle. No, löytyihän sieltä jotain, ja ihan ostettiin ja rahdattiin kotiin. Mutta sitä mä en kyllä tiedä, kuka sen ostamisen ja rahtaamisen sieltä ekotorilta pisti merkille, sillä se oli niitten mielestä joku vitsi, että käydään kierrätyskeskuksesta jotain pientä "kukkapöytää" hakemassa "parvekkeen nurkkaan".

Ja tästä on siis jo muutama vuosi. Mutta edelleen, viimeksi tänään, joku lahopää, jonka elämässä ei varmaan koskaan tapahdu mitään ja se ei mistään paljon tiedä kuin omista pienistä ympyröistään ja nurkistaan, niin oli tuolla soittelemassa poskeaan tästä.
      Että vitsit on ihan tyyppiä ööööööö!

Niin, joo, sitten on ne kauppamiehet kun hakee sieltä ekotoreilta niitä aarteita, joita sitten huutonetissä myyvät suurella rahalla!

No joo! Että hehehhehehhehhehehe, kierrätyskeskuksesta kukkapöytää!

Että joo, alemmalla tasolla ovat kuin kehitysvammaiset! Mitä vielä!

Juu, suuressa maailmassa ne kuulemma hakevat vaatteensakin kirpputoreilta ja sitten toimistossa kehuvat että kato kun ostin hienon, eikä maksanut kuin muutaman euron!

• skippaaks ojaan

Tuli vaan mieleen tämäkin sitte:
        Että kun tuolla vaikka jossain syrjäisemmän ja hiljaisemman tien poskessa näyttää lojuvan jotain huonekalun rojua enemmänkin, niin oiskohan siinä ollut kyseessä joku tollanen lahopää naureskelija, joka skippaa ne rojunsa sinne ojaan sen sijaan että tilaa kierrätyskeskuksesta jonkun hakeen tai vie itte sitte rojunsa kaatopaikalle asti sen sijaan että heittää ojaan jotain sänkyjä yms. Tai kasaa ne jonneen roska-astioiden viereen taloyhtiön pihalla!

Hehehhehhehheheheeeeee!

No, joo! Halvat on huvit ja vähän on vissiin tapahtumia elämässä kun yhtä ja samaa jauhaa aina ja aina vaan! Hehehehehhehehehehe!

• hienoo hienoo!

Niin, ja ne lahopäät, niin ikää niillä vitsiensä huutelijoilla on enemmän kuin keski-ikäisellä ihmisellä! Että hienoo, noin pitkälle on henkinen kehitys heidän kohdallaan päässyt!

Ei sentään vielä kehdannut heittää, että saman tien sitä vois sitten ne kukkalähetykset hakea vaikka kukkatalon roskalavalta! Että eihän sinne kukkatalon sisätiloihin toki ole mitään asiaa, muuta kuin kyseisillä lahopäillä! Jäipä ainakin tällä kertaa hankkimatta kukkalähetykset toiselle puolelle maata Pirilän kukkatalosta! Hienoo porukkaa!

• hehehehhehhehehe
        hienoo hienoo! kirjoitti:

Niin, ja ne lahopäät, niin ikää niillä vitsiensä huutelijoilla on enemmän kuin keski-ikäisellä ihmisellä! Että hienoo, noin pitkälle on henkinen kehitys heidän kohdallaan päässyt!

Ei sentään vielä kehdannut heittää, että saman tien sitä vois sitten ne kukkalähetykset hakea vaikka kukkatalon roskalavalta! Että eihän sinne kukkatalon sisätiloihin toki ole mitään asiaa, muuta kuin kyseisillä lahopäillä! Jäipä ainakin tällä kertaa hankkimatta kukkalähetykset toiselle puolelle maata Pirilän kukkatalosta! Hienoo porukkaa!

Hehehhehhehheheheeeeee!

No, joo! Halvat on huvit ja vähän on vissiin tapahtumia elämässä kun yhtä ja samaa jauhaa aina ja aina vaan! Hehehehehhehehehehe!

• skippaaks euron!
        hehehehhehhehehe kirjoitti:

Hehehhehhehheheheeeeee!

No joo! Että hehehhehehhehhehehe, Että joo, alemmalla tasolla ovat kuin kehitysvammaiset! Mitä vielä!

• skippaa sinä ittes!
        skippaaks euron! kirjoitti:

No joo! Että hehehhehehhehhehehe, Että joo, alemmalla tasolla ovat kuin kehitysvammaiset! Mitä vielä!

Mene sinä sekoilemaan ihan vaan keskenäs!
        Mitäs otit - imppasitko vai pistitkö suoneen!

Turkulainen imbesilli tuli taas todistamaan!

• niin!

Haluat kertoa, että nyt sulla löi tyhjää, etkä sinä pysty muuta kuin lataamaan toisten tekstejä!

Tollasten vajaitten kanssa tässä sitten ollaan samalla palstalla!
        Tollasten vajaitten kanssa tässä sitten eletään tuolla livessäkin!
        Ilmankos sitä onkin niitä vähemmän älykkäitten vitsien huutelijoita ympäriinsä!
        No, toisaalta, eihän se mun vika ole että sulle ei ole paljon toimivia aivosoluja annettu! Eikä se ole mun vika, että haluat kaltaistesi kanssa sitä aivosoluttomuuttas ympäriinsä julistaa! Vajaa!

• mieti sitä!

Heikkolahjainen!

• skippaaks aivosoluja
        mieti sitä! kirjoitti:

Heikkolahjainen!

Hehehhehhehheheheeeeee! Heikkolahjainen!

Hehehhehhehheheheeeeee! skippaa sinä aivosoluttomuuttas ympäriinsä samalla palstalla! mieti sitä!

hehehehhehhehehe

• kallistaonsiel

10 vuotta vanhat pesukoneet 150e - pari kymppii ihan siistejä ja kuukausi tai pari takuuta...
      no onhan toi kallista jos uuden pesukoneen saa 200e
      kirpparisivuilta loytyy 50-100e hyviä koneita jotka ei olen niin vanhoja

• opiskelija köyhä.

Oletko koskaan miettinyt miksi kirppasivujen 1-3 vuotta vanhoja koneita saa 50-100e ?

Itse ostin 80e tori.fi sivuston kautta pesukoneen vm. 2010 uutena maksanut kuitin mukaan 499e rouvan kertoman mukaan tarvitsivat isomman kilomäärän koneen, No kuinkas kävikään 2 pesukertaa ja poks nyt kun kysyin pesukoneen korjaajalta hintaarviota korjaukselle niin 100e ylöspäin joten sinne meni 80e taivaan tuuliin, Ekotorilta ostettu kone olisi tarkastettu ja takuu kone.

Tämä ei silti poista sitä tosiasiaa ekotorilla totta tosiaan 10 vuotta vanhat pesukoneet jopa 160e ja jos hyvä tuuri käy saat kirpputori sivustojen kautta 10 vuotta tästä etiäpäin kestävän koneen 50 e.

Vinkkinä kun ostatte koneen yksityisiltä vaatikaa koneen päälle laittoa ja kuunelkaa linkouksella ovatko laakerit loppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe