Juu en tiedä kuuluuko nyt oikeaan paikkaan, mutta toivon niin.
Taustatietoa minusta:
Harrastan joukkuevoimistelua, toisin sanoen huippu-urheilua neljästi viikossa.
Olen alle 15-v.
Tuossa lokakuun tienoilla tulin alas hypystä ja sitten toisen kantapäähäni tuli joku ongelma. Mentiin jokin aika sen jälkee ortopedillä käymään ja se nopeesti tutki sen ja sano et joku jänne pyörähtäny eikä mikää muu ku lepo auta, mut vähä vaikee lepuuttaa ku kisakausi tiedossa, eli rankemmat treenit ja kisat. Sitten se siinä joululoman aikana parantu sillee, ettei tuntunu mikää enää missää. Sit oli yhet ylimääräset harkat tammikuussa (kausi alkoi jälleen) jossa sitten juoksin sillee pitkillä askelilla niiku kauas ja sit se taas sama kipu alko tuntuu. Ei oo oikee siitä enää alkanu parantuu ja aloin käyttää kenkii treeneissä - jonku kuukauden verran ja sit valkku sano et ois jo aika käydä lääkärissä näyttämässä. Olin parit treenit ilman kenkii, ekoil ei tuntunu mut sit tokal kerral tuntu et tärähti - taas. Menin tuohon fysioterapeutille maanantaina ja se sano että ois kantapään rasvapohja puhjennu, ettei ollu enää mitää pehmikettä siellä ku tulee alas hypystä tai juoksee tms. Sit eilen, tiistaina, oli harkat jossa tein kengillä alkulämpän mut sit tein niiku jo kisaohjelmaa ilman. Sit yhessä hypyssä tulin alas (ehkä kantapää edellä, en ole aivan varma, tapahtui niin nopeasti) ja sen jälkeen on nyt päivän tuntunu sillee ettei pysty kantapäälle varaa painoo ollenkaa vaa pitää toisella päkiällä köpötellä, kävellessäkin. En edes yritä uskaltaa juosta, sattuu niin pirusti, myös kenkien kanssa.
Tuli romaani, mutta osaatteko sanoa, että auttaisko tähän joku kinesis-teippaus tai jokin muu? Vai pitäiskö käydä uudestaan, tällä kertaa jalkaterapeutilla vai ihan lääkärissä? Pliis, auttakaa, kisakausi alkaa jälleen enkä tiedä mitä tehä kun en oikein voi jättäytyä poiskaan :/
Ongelma kantapäässä
Apua kaivaten
1
130
Vastaukset
- kokemusta löytyy
Mene lääkäriin ja pyydät että diagnoosi on löydettävä ja kivulle syyt. Esim. magneettikuvaus olisi varmaan paikallaan kantapäästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057