Juteltiin eilen, kun yhtäkkiä lopetit keskustelun, jonkun ajan kuluttua poistuit koko keskusteluhuoneesta hyvästellen kaikki. Mitä tapahtui ? Se ei ole sinun tapaista.
Olemme jutelleet usein ja olen tehnyt monta ehdotusta tapaamisesta, jotka sinä olet kyllä ohittanut tai torjunut. Haluan kuitenkin tutustua sinuun, en ole sitä aiemmin suoraan sanonut. Nyt harmittaa jos en sinua mistään enää löydä.
Pyysin ettet unohda, vaikka kerroitkin ihastuneesi. Tiedät mitä kautta saat minuun yhteyden
hmmn69
2
304
Vastaukset
- lussalaine
Voi perseen suti, onko hymni lopettanu ?
Ja ap, älä yhtään ihmi, moni muukin on ehdottanut reffejä ja emännänpaikkaa eikä hymni ole suostunu. Ja kaikenmaaliman pipopäät sitten suuttuu ja uhkailee, oha se nähty.
Ei helvetti, eihän toi voi olla totta !! Kukas sielä sitten ymmärtää ja hymyilee meillen, joku niistä kitisevistä akoista.. ei tuu kesää. Taidan osata yhdistää.. joo, jotain tapahtui, mutta se oli henkilökohtainen asia jota en kaikille jaa. Se kaikki muutti kuitenkin hieman suhtautumistani ko. huoneeseen ja ihmisiin yleensäkin. Saatan olla tuolla huoneessa, saatan olla etten ole. Siellä kuitenkin sain tiedon tästä viestistä. Kiitos teille kahdelle, jos olen paikalla yritän ymmärtää ja hymyilläkin :)
Minulla on nyt "harkinta-aika" 24.3.saakka, sen jälkeen kenties en ole tuolla. Saatan palata joskus kurkkaamaan, kenties en. Kaikki avoimena... sitä se elämä on.
Toivotan kuitenkin kaikille hyvää keväänodotusta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1176824Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam464513Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723672Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272664Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282411Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221886Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981388Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191214Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361011- 88878