Uusia uutisia tulee mitättömän vähän, jopa aamulehden toimialueelle kuuluvia paikallisuutisia tulee keskimäärin naurettavat 0-3kpl vuorokaudessa. Kommenttien moderointi jäätyy välillä päivien ajaksi ym. Paperilehtikin on usein säälittävän ohut eikä siinä mitään järkevää ole, lopetin tilauksen vuosia sitten.
Pitää todellakin ilmeisesti paikkansa, että tampereella on ihmiset helvetin hitaita ja vähän yksinkertaisia? Näkeehän sen jo tämänkin palstan aktiivisuudesta verrattuna tampereen asukasmäärään... Kaduillakin vain luimistellaan ja kyräillään, baareissa on sisäsiittoiset pikkupiirit.
Ja tampereella olen siis asunut 10v ja suku on täältä kotoisin, mutta pakko täältä on pian pois muuttaa. Harmi kun surkeat ihmiset pilaavat muuten niin upean kaupungin. Sen olen huomannut että tänne muuttaa kaikki nistit, juopot ja muut luuserit ympäri suomea. Jos itse sattuu jäämään työttömäksi, tukia saa sitten odotellakin kauemmin kuin laki sallii elämäntapaluusereiden kuormittaman tukijärjestelmän vuoksi.
Aamulehdellä surkein verkkolehti?
8
118
Vastaukset
- sossukaupunki#1
Tosi on. Tampere tukahduttaa ihmisen luovuuden, kuten Krista Kosonenkin sanoi muutettuaan pois tampereelta.
- Aamuskeida
Eihän aamulehdessä mitään kommentteja edes julkaista, ja suurin osa uutisistakin on ilmeisesti niin "arkoja", että kommentoiti on blokattu kokonaan... Pahin hyysärilehti kaikista.
- sensuurin uhri
Kainuussa tapahtui junasiivoojan pahoinpitely ja nyt poliisilla on kiinniotettuna kaksi ulkomaalaistaustaista miestä epältynä pahoinpitelystä. Uhri on myös ulkomaalaistaustainen. Useimmat lehdet ovat kopioineet poliisin tiedotteen kokonaan jättäen pois vain sen, että epäillyt ovat ulkomaalaistaustaisia. Hieman vähemmän yllättävää on se, että Aamulehti kuuluu näihin lehtiin joissa on katsottu parhaaksi jättää epäiltyjen ulkomaalaistaustaisuus kertomatta ja näin on säästetty painomustetta ja paperia paljon... Toimitus voi myös taas hyvällä omallatunnolla pitää itseään parempina ihmisinä, kun ovat tehneet taas oman osansa tässä monikulttuurisuus on ihanaa uutisoinnissaan.
Aamulehti.fihin on aika haastavaa kirjoittaa sellaisia kommentteja, että ne julkaistaan. Kukaan ei siellä toimituksessa suostu kommentoimaan heidän kriteereitään kommenttien julkaisemisesta. - poiuyuioiuyhuio
sensuurin uhri kirjoitti:
Kainuussa tapahtui junasiivoojan pahoinpitely ja nyt poliisilla on kiinniotettuna kaksi ulkomaalaistaustaista miestä epältynä pahoinpitelystä. Uhri on myös ulkomaalaistaustainen. Useimmat lehdet ovat kopioineet poliisin tiedotteen kokonaan jättäen pois vain sen, että epäillyt ovat ulkomaalaistaustaisia. Hieman vähemmän yllättävää on se, että Aamulehti kuuluu näihin lehtiin joissa on katsottu parhaaksi jättää epäiltyjen ulkomaalaistaustaisuus kertomatta ja näin on säästetty painomustetta ja paperia paljon... Toimitus voi myös taas hyvällä omallatunnolla pitää itseään parempina ihmisinä, kun ovat tehneet taas oman osansa tässä monikulttuurisuus on ihanaa uutisoinnissaan.
Aamulehti.fihin on aika haastavaa kirjoittaa sellaisia kommentteja, että ne julkaistaan. Kukaan ei siellä toimituksessa suostu kommentoimaan heidän kriteereitään kommenttien julkaisemisesta.Aamulehti on rasistinen lehti suomalaisia kohtaan, varsinkin jos olet hetero mies, olet aamulehden vihollinen nro 1. Tarkoituksella jätetään kertomatta, että rikolliset ovat ulkomaalaistaustaisia, sitten mummot ja papat, jotka eivät käy keskustelupalstoilla tutkimassa todellista tilannetta, päivittelevät miten rikollinen on suomalainen.
Aamulehti saa kuolla pois, kysyntää olisi paikalliselle rehelliselle julkaisulle, joka kertoo asiat niin kuin ne ovat.
- klejro
Tarkoitat varmaan Armi Toivasta? Se minuakin ärsyttää, kun Tampereelle kerääntyvät kaikki savolaiset työttömät elämään toimeentulotuoen varalla. Vain sen takia kun Tampere on nasta paikka. Pysykööt kotonaan.
- piips
"Uusia uutisia tulee mitättömän vähän, jopa aamulehden toimialueelle kuuluvia paikallisuutisia tulee keskimäärin naurettavat 0-3kpl vuorokaudessa."
Totta. Ehkä positiivisia uutisia voisi olla enemmän, hyvä ettei mitään negatiivista tapahdu. Tai sitten niitä ei uutisoida, ettei mikään ilmiö ylly?
"Kommenttien moderointi jäätyy välillä päivien ajaksi ym."
Niin tekee.
"Paperilehtikin on usein säälittävän ohut eikä siinä mitään järkevää ole, lopetin tilauksen vuosia sitten."
Iltalehdet ovat joskus yhtä ohuita viikolla, tiettyinä päivinä on enemmän (torstai?) ja vkloppuna. On päiviä jolloin saattaa olla hyviä vinkkejä lehdessä, mutta se pitäisi tietää etukäteen onko mitään.
"Pitää todellakin ilmeisesti paikkansa, että tampereella on ihmiset helvetin hitaita ja vähän yksinkertaisia?"
Riippuu yksilöstä. Jos painaa liikaa töitä sinne ne aivot jäävät, ellei pääse ajatustyöhön? Tai lepoa riittävästi. Elämänkokemus, ikä, intressit ja kehityssuunta.
"Näkeehän sen jo tämänkin palstan aktiivisuudesta verrattuna tampereen asukasmäärään."
Sitä minäkin ihmettelen ettei ole aktiivista. Mutta sama on muiden suomen kaupunkien palstoilla, kyse onkin suomalaisista ihmisistä? Muitakin verkkopalstoja on.
"Kaduillakin vain luimistellaan ja kyräillään, baareissa on sisäsiittoiset pikkupiirit."
Totta. Käypä Sastamalassa. ;) Siellä on vielä sisäpiirimäisempää ja sisäänpäinlämpiävää? Ihmiset asuvat työpaikoillaan ja ovat pienissä sisäpiireissään Tampereella?
"Ja tampereella olen siis asunut 10v ja suku on täältä kotoisin, mutta pakko täältä on pian pois muuttaa."
Voitko raportoida myöhemmin minkälaista muualla on?
"Sen olen huomannut että tänne muuttaa kaikki nistit, juopot ja muut luuserit ympäri suomea."
Juu sitä tekee.
"Jos itse sattuu jäämään työttömäksi, tukia saa sitten odotellakin kauemmin kuin laki sallii elämäntapaluusereiden kuormittaman tukijärjestelmän vuoksi."
Se ei johdu kansalaisista jos homma ei pelitä, vaan eduskunnasta, kunnallisesta päätöksenteosta ja että on varajärjestelmiä.
-Jään odottamaan innolla raporttiasi muualta. Minne voisi muuttaa? Olen asunut vuosikymmeniä tampereella eli liian kauan. Jos olisi rahaa niin voiskin kokeilla muuta. - sontalehti #1
Aamulehti julkaisee keskimäärin yhden sadasta kommentista, ja kun lähetät yhdenkin jota ei julkaista niin sen jälkeen olet erityistarkkailussa/bannattu ikuisesti.
Aamulehti on hyysärien supersensuurin alaisena, edes asiallisia kommenttejasi ei todennäköisesti julkaista, vaan he löytävät jokaisesta sanasta rasismia tai muuta negatiivista.- usein mennyt
Minulla on mennyt yllättävän moni kommentti läpi. Mutta saattaa olla että kirjoitan aika asianmukaisesti, vähän napakasti. Joskus hävettää kun tulee kirjoitusvirhe tai en selosta selvästi. Minun pitäisi harjoitella leppoisampaa tyyliiä, usein menee kauhisteluksi onnettomuusuutisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768