Elikkäs haluaisin tiedustella paljonko maksaisi vm.-98 olevaan xsaraani sellainen välikappale millä saan cd-soittimeni (Panasonic CQ-RDP152N)säädöt toimimaan rattinapeista?
Xsara + Panasonic soitin
7
714
Vastaukset
- osku31
Adapteri maksaa siinä 100euron korvissa (pikkasen yli). Sony, JVC, Panasonic, ja Balupunkt ovat kaikki suurinpiirtein saman hintaisia, tosin blaukkariin pitää vielä ostaa jokin johto sarja lisäksi. Aino "järkevän" hintainen adapteri oli kenwoodilla (39 euroa) kun tos keväällä tiedustelin eri merkkijen hintoja.
Kannattaa kysellä kummiskin maahantuojilta saako kyseiseen merkkiin adapteriä. Tosin Englannista saa tilaamalla ainakin Sonyn radioon adapteria. Suosittelen tarkastamaan autoradion valmistusvuotta ja adapterin sopivuutta radiolle. Sonyn kohdalla oli käynyt niin että adapteri oli vaihtunut vuoden 2003 jälkeen valmistetuille malleille =(
Mut yleisesti ottaen hinnat englannissa ovat siinä 40 puntaa, muistaakseni. Laitan linkin kyseiselle sivulle huomenissa viimeistään.- Omistaja
Ja tuollaista kaapeliako tai välikappaletta ei mistään tahdo alle 100€ saada? Kauhea hinta jostain pienestä osasta.
- osku31
Omistaja kirjoitti:
Ja tuollaista kaapeliako tai välikappaletta ei mistään tahdo alle 100€ saada? Kauhea hinta jostain pienestä osasta.
Joo kenwood oli ainoa johon kyselemällä olisi saanut adapterin 39 euroon...
Mutta tässä olisi pari linkkiä:
http://www.thebasshertz.com/pages/accessories.htm
http://www.caraudiodirect.co.uk/default.php?cPath=47
Mut kannatta kysellä esin www.sitruunapatonki.tk kautta käytettyä adaptria mut suosittelen enne käytetyn ostamista sen sopivuus näihin uusiin radio malleihin. Sonyn kohdalla oli xsarassa adapterin malli/tyyppi muuttunut vuoden 2003 malleille, eikä vanhan mallinen adapteri täysin toimi uuden mallisarjan kanssa =( - omistaja
osku31 kirjoitti:
Joo kenwood oli ainoa johon kyselemällä olisi saanut adapterin 39 euroon...
Mutta tässä olisi pari linkkiä:
http://www.thebasshertz.com/pages/accessories.htm
http://www.caraudiodirect.co.uk/default.php?cPath=47
Mut kannatta kysellä esin www.sitruunapatonki.tk kautta käytettyä adaptria mut suosittelen enne käytetyn ostamista sen sopivuus näihin uusiin radio malleihin. Sonyn kohdalla oli xsarassa adapterin malli/tyyppi muuttunut vuoden 2003 malleille, eikä vanhan mallinen adapteri täysin toimi uuden mallisarjan kanssa =(Elikkäs kysyin panasonicilta ja kuulemma heidän soittimiinsa ei kyseistä adapteria edes tehdä että kai se on soitinta vaihdettava jos haluaa ne rattinappulat toimimaan.
- osku31
omistaja kirjoitti:
Elikkäs kysyin panasonicilta ja kuulemma heidän soittimiinsa ei kyseistä adapteria edes tehdä että kai se on soitinta vaihdettava jos haluaa ne rattinappulat toimimaan.
Hymm...tää taitaa olla sitä pakkomyyntiä parhaimmillaan... sika hintaan saa ostaa alkuperäisen soittimen millä ei loppujen lopuksi tee oikeastaan yhtään mitään.
Mut onneksi xsarassa on humppakone sen verran lähellä sormia ja rattia että siihen ylettyy kurkottamatta =). Tosin sonyn malleihin saa langattoman kauko-ohjaimen ainakin osaan malleista, vaan enpä tuhonkaan ollut sitten niin hirveen kiinnostunut jotta olisin sellaistakaan hankkinut....
Sonyyn ainakin saa adapteria, mut käyttömukavuus ainakin omasta mielestä ei ole sonyssa sieltä parhaasta päästä vaan haitanneenko tuo mittään kun radio ja cd-soitin ovat hyvät =), tosin se adapteri ei ole sonyn oma tekele vaan sitä valmistaa joku firma Englannissa (sonyn huollosta sanottiin kesällä ). - Omistaja
osku31 kirjoitti:
Hymm...tää taitaa olla sitä pakkomyyntiä parhaimmillaan... sika hintaan saa ostaa alkuperäisen soittimen millä ei loppujen lopuksi tee oikeastaan yhtään mitään.
Mut onneksi xsarassa on humppakone sen verran lähellä sormia ja rattia että siihen ylettyy kurkottamatta =). Tosin sonyn malleihin saa langattoman kauko-ohjaimen ainakin osaan malleista, vaan enpä tuhonkaan ollut sitten niin hirveen kiinnostunut jotta olisin sellaistakaan hankkinut....
Sonyyn ainakin saa adapteria, mut käyttömukavuus ainakin omasta mielestä ei ole sonyssa sieltä parhaasta päästä vaan haitanneenko tuo mittään kun radio ja cd-soitin ovat hyvät =), tosin se adapteri ei ole sonyn oma tekele vaan sitä valmistaa joku firma Englannissa (sonyn huollosta sanottiin kesällä ).No niinhän se vähän taitaa olla, mutta se on kyllä totta että jos siihen cd soittimen kiinni lyö niin joutuuhan sitä ne levyt kuitenkin käsipelillä vaihtamaan ja ei kai tuosta nyt kauheasti vaivaa ole ääntä ja kappaleita siitä soittimesta säätää kuitenkaan, enemmän vaan harmittaa se että kun on ratissa säätö mahdollisuudet ja ne ovat siinä sitten vain täysin toimimattomina. Harkinnassa kyllä olisi joku mp3 soitin autoon, että täytynee sitten sen merkkiä paremmin tutkia ja katsoa paljonko adapteri siihen maksaa.
- Xsara
Läheisesti asiaan liittyen tiedustelisin, että saako jostain peitelevyä siihen mankanreikään? Kun tuo Xsara -97'n orkkissoitin on standardiakokoa leveämpi, jää esimerkiksi Pioneerin soittimen asennuksen jälkeen inhottavat 5 millin aukot jokapuolelle soitinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514