laajakaista L ja dna 3g välillä.... onko ne samat estot siinä L.ssä kuin g3 ssakin... siis toimiiko samoin vai onko nyt kaikki sähköpostiosoitteet vapaasti kaikkien saatavilla kun se laajakaistaL niitä ehkä jakaa....OLI ennen numeron levityskielto... onko nytkin...en ole vielä sitä mokkulaa laittanut... yksi naapurin poika tulee koulusta tultuaan sen vaihtamaan mutta haluaisin ennen sitä tietää toimiiko se samoin vai onko jotenkin erilailla jotain tehtävä... vaikka jotain suojauksia joita ei tuossa edellisessä tarvittu.Pääseekö 'naapuri' samaan koneeseen nyt, ei aiemmin päässyt... on tää.. miksi näitä pitää vaihdella 2v. välein miksei voisi olla se sama.
MIKÄ ERO ON
taastumpeloin
1
108
Vastaukset
- taastumpeloin...
ei hätiä mitiä... sain jo vastauksen toista tietä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858