Onko kellään kokemusta Makujen Laguuni-pitopalvelusta? Kannattaako sitä omiin juhliinsa edes harkita? Kuullut kun olen kaikennäköistä juttua...
Pitopalvelu
11
901
Vastaukset
- dirlandaara
Kyllä suosittelen , Makujen Laguuni oli kokkaamassa viime syksynä meillä koppelokorven eränkävijöiden hirvipeijaisissa eikä minun korviini ainakaan kuulunut että ruoka olisi epäonnistunut.
- 6+5=11
MItä muita pitopalveluja Parkanossa on? Itsellänikin on lähitulevaisuudessa tulossa juhlat.
- Hyvä ruoka
Pitopalveluista en tiedä, mutta kyllä Ikaalisten Teituvalla on paras ruoka. On niin monipuolinen seisovapöytä, että siitä löytää jokainen jotakin. Kaikki näytti olevan itse valmistettua eikä mitää pikaruokaa tai lämmitettyjä.
- Käriste
Sepä se tuntuu olevan tärkeintä ne jutut ihmisille, ehkä ne kannattaa jättää ne jutut omaan arvoonsa ja tutustua itse palveluihin ja tehdä johtopäätöksensä.
- Pitzapoika
Vaarallisilla vesillä soutelet "tietääkönäistä", kun esität ´kysymyksessäsi´ ehdollistavan, ilmaan roikkuvan jäävän väittämän; Olen kuullut kaikenlaista...
- omaan arvoonsa
Et takuulla uskalla kertoa mitä olet mahtanut kuulla!
- kuppikunta666
Minunkin asiat varmaan jotkut tietää paremmin, kuin minä itse.....
- huonoa ruokaa
teituvasta olen kyllä eri mieltä.oli sellaista moskaa kun poikkesimme.hyh hyh
- ruokaa tuokaa
huonoa ruokaa kirjoitti:
teituvasta olen kyllä eri mieltä.oli sellaista moskaa kun poikkesimme.hyh hyh
Jaa minä taas olen eri mieltä kerros mistä lähin löytyy vastaava noutopöytä
Sunnuntaina on vielä laajempi valikoima. - vatsassani kurnii
ruokaa tuokaa kirjoitti:
Jaa minä taas olen eri mieltä kerros mistä lähin löytyy vastaava noutopöytä
Sunnuntaina on vielä laajempi valikoima.Parkano Hovi on paljon parempi. Maukasta ruokaa ja kattava a la carte lista. Tei-Tuvalla kävin enne joulua syömässä ja paikka oli tosi kylmä ja ruoka seisovasta pöydästä oli lämmitettävä mikrossa. Ja Parkanon Hovi oli huomattavasti edullisempikin.
- namnam1
Kerran olen ollut vieraana juhlissa, joissa tarjoilun hoiti kyseinen pitopalvelu. Ei mitään moittimista, hyvää oli keitto ja vallan ihanaa sillikaviaaria. Ja kinuskikakku oli hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184481Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5042405Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421961Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.171722- 771525
- 1591503
- 101001
- 93890
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34808- 115800