Onko kellään kokemusta Makujen Laguuni-pitopalvelusta? Kannattaako sitä omiin juhliinsa edes harkita? Kuullut kun olen kaikennäköistä juttua...
Pitopalvelu
11
888
Vastaukset
- dirlandaara
Kyllä suosittelen , Makujen Laguuni oli kokkaamassa viime syksynä meillä koppelokorven eränkävijöiden hirvipeijaisissa eikä minun korviini ainakaan kuulunut että ruoka olisi epäonnistunut.
- 6+5=11
MItä muita pitopalveluja Parkanossa on? Itsellänikin on lähitulevaisuudessa tulossa juhlat.
- Hyvä ruoka
Pitopalveluista en tiedä, mutta kyllä Ikaalisten Teituvalla on paras ruoka. On niin monipuolinen seisovapöytä, että siitä löytää jokainen jotakin. Kaikki näytti olevan itse valmistettua eikä mitää pikaruokaa tai lämmitettyjä.
- Käriste
Sepä se tuntuu olevan tärkeintä ne jutut ihmisille, ehkä ne kannattaa jättää ne jutut omaan arvoonsa ja tutustua itse palveluihin ja tehdä johtopäätöksensä.
- Pitzapoika
Vaarallisilla vesillä soutelet "tietääkönäistä", kun esität ´kysymyksessäsi´ ehdollistavan, ilmaan roikkuvan jäävän väittämän; Olen kuullut kaikenlaista...
- omaan arvoonsa
Et takuulla uskalla kertoa mitä olet mahtanut kuulla!
- kuppikunta666
Minunkin asiat varmaan jotkut tietää paremmin, kuin minä itse.....
- huonoa ruokaa
teituvasta olen kyllä eri mieltä.oli sellaista moskaa kun poikkesimme.hyh hyh
- ruokaa tuokaa
huonoa ruokaa kirjoitti:
teituvasta olen kyllä eri mieltä.oli sellaista moskaa kun poikkesimme.hyh hyh
Jaa minä taas olen eri mieltä kerros mistä lähin löytyy vastaava noutopöytä
Sunnuntaina on vielä laajempi valikoima. - vatsassani kurnii
ruokaa tuokaa kirjoitti:
Jaa minä taas olen eri mieltä kerros mistä lähin löytyy vastaava noutopöytä
Sunnuntaina on vielä laajempi valikoima.Parkano Hovi on paljon parempi. Maukasta ruokaa ja kattava a la carte lista. Tei-Tuvalla kävin enne joulua syömässä ja paikka oli tosi kylmä ja ruoka seisovasta pöydästä oli lämmitettävä mikrossa. Ja Parkanon Hovi oli huomattavasti edullisempikin.
- namnam1
Kerran olen ollut vieraana juhlissa, joissa tarjoilun hoiti kyseinen pitopalvelu. Ei mitään moittimista, hyvää oli keitto ja vallan ihanaa sillikaviaaria. Ja kinuskikakku oli hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657