KHL peleissä ois tänään 2 peliä. Itse olen vahvasti sitä mieltä, että Jalosen johtama kivenkova SKA Pietari vie pelin useammalla maalilla. Toisena pelinä TsSKA - Dinamo MO. Tässä mielstäni potentiaalinen tasuri. Molemmat veivät puolivälieränsä voitoin 4-0 joten arvio perustuu täysin tähän, koska ryskendaalien kiekkoa ei tiettävästi mistään nää.
SMliigassa tiukkoja pelejä joista on vaikee lähtee mitään varmana sanomaan. Kuitenkin päädyn seuraavaan. Jos olet Ilveksen miehiä ja uskoa riittää niin kuponkiin ehdottomasti x lukkoa vastaan, joka on pelannut aivan miten sattuu. Itse aion tehdä kupongit molemmista 1 ja x. Ässät - Jyp ehdottomasti ässille, joka on ollut vahva. Jyp on pelannut ailahtelevasti vaikka voittoja onkin tullut. Tappara - Saipa menee tapparalle vaikka ne onkin pettänyt pari kertaa kupongissa. Lähden kokeilemaan seuraavaa vitosen paukulla.
7TsSKA - Dinamo Mo x 3.75
8SKA pietari - Severstal 1 1.42
9Lukko - Ilves x 4.95
13TPS - HPK 1 3.20 (HPK viime esitys on varmaan saanut valmennuksen herättämään joukkueen, mutta kerroinhuora valitsee tässä kohtaa tepsin joka on tuonut leipää pöytään tällä kaudella omnonom)
17Pelicans - Kalpa X 4.20 (kaatuu tähän viimeistään, en suosittele. Uskoni on pelicansin puolella.)
21 Ässät - JYP 1 1.85
25Tappara - Saipa 1 1.70
Kerroin on hevonvitun älytön, mutta voittoputkessa pää menee sekaisin. Tänään katkee minun ja ässien voittoputki. TÄSTÄ VINKKIÄ KOKO PERHEELLE MINDFUCK MUAHAHAH
Pitkävetoa
5
152
Vastaukset
- Tietopankki2
Oikeena rivinä sitten:
8 SKA PT- Sevesrtal 1
9 Lukko - Ilves 1
17 Pelicans - Kalpa 2
21 Ässät - Jyp 1/x en oo vielä päättänyt.
25 Tappara - Saipa 1- lollipop26
Et voita, osta tikkari.
- grgrgr
Ettekö te parempaan pysty
- tietopankki2
Vittu mä nauran makiasti kun nasahtaa. Eilen oli Kaks kuponkia. Asiantuntevat nettipätijät, sekä pitkän linjan pitkäveto pelaajat saivat mulle rivin aikaan. Meni sitten 4/6. Itse tein jo kolmannen voittavan kupongin 88.94 kertoimella kuudella pelillä? ARVATKAAHAN PASKANJAUHAJAT MITÄ SE KUPONKI NÄYTTI 6 PELIN JÄLKEEN.
- mä osaan kans
Mulla oli eilen 11 kohteen parlay 19000 kertoimella ja kaikki meni oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328