sä tuut onnelliseks ? oikeesti onnelliseks ?
Tuosta
22
382
Vastaukset
- Voisi kuvitella
Miksi muuten tekisi mitä nyt sitten tekeekään.
- Niin,
Varmaan noin.
- huuhaa ? palsta ?
entä sinä siellä ?
- Aatu vaan
Kenelle mitenkin, joillekin huuhaapalsta mutta ei toki kaikille.
- onni on illuusio ?
On hetkiä elämässä, jolloin tekee mieli sanoa: "musta tuntuu, että olen niin onnellinen". Minulle onnellisuus on siis yksittäisiä hetkiä. En koe, että kokoajan voisi tuntea olevansa onnellinen. Jokainen kokee onnellisuutta eri asioista. Onnellisuuden metsästyksellä ei ainakaan huomaa, miten hyvin asiat itsellä oikeastaan on. Vähäänkin voi olla tyytyväinen.
- Ristiriitoja sanois
No en tuu. Ei minulla ole keinoja käsitellä tätä muulla tavalla.
- Nukku-ma-an
Ei taida olla ei, mutta ehkäpä ne näinkin selviää, mitä ikinä se onkin.
- kuuhullu ei nukuta
Nukku-ma-an kirjoitti:
Ei taida olla ei, mutta ehkäpä ne näinkin selviää, mitä ikinä se onkin.
Ei taida selvitä. :(
- ap.
eikö olisi ollut vain yksi ainoa jonka kanssa tämä olis pitänyt käsitellä ? mietitkö koskaan tai tajuatko edes miten kamalaa tää " käsittelysi " on / on ollut ?
siinä mielessä hyvä ettet antanut mitään tapahtua koska jos oltais oltu yhdessä ja ois tullut hankaluuksia niin oisit varmaan senkin " käsitellyt " pelehtimällä muiden naisten kanssa ja mykkäkoululla sen suuntaan jolle ois pitänyt puhua.
toivottavasti joskus tajuat oan kamaluutes. - minä vain
ap. kirjoitti:
eikö olisi ollut vain yksi ainoa jonka kanssa tämä olis pitänyt käsitellä ? mietitkö koskaan tai tajuatko edes miten kamalaa tää " käsittelysi " on / on ollut ?
siinä mielessä hyvä ettet antanut mitään tapahtua koska jos oltais oltu yhdessä ja ois tullut hankaluuksia niin oisit varmaan senkin " käsitellyt " pelehtimällä muiden naisten kanssa ja mykkäkoululla sen suuntaan jolle ois pitänyt puhua.
toivottavasti joskus tajuat oan kamaluutes.Osaatkos ap itse puhu/käsitellä asioita kasvotusten,kun täällä niitä kuitenkin huutelet? Epäilen ihan vähän!!
Minä puhun asiat oikein mielellään kasvotusten, mutta kun nainen ei halua puhua mistään mitään!! - ap.
minä vain kirjoitti:
Osaatkos ap itse puhu/käsitellä asioita kasvotusten,kun täällä niitä kuitenkin huutelet? Epäilen ihan vähän!!
Minä puhun asiat oikein mielellään kasvotusten, mutta kun nainen ei halua puhua mistään mitään!!Samoin kävi täällä, ei mies koskaan halunnut tavata eikä puhua halaistua sanaa.
Palstojen muut naiset riitti siihen hänelle oikein hyvin. - minä vain
ap. kirjoitti:
Samoin kävi täällä, ei mies koskaan halunnut tavata eikä puhua halaistua sanaa.
Palstojen muut naiset riitti siihen hänelle oikein hyvin.minä kylläkin tarkoitin naista! mutta kai niitä löytyy ihan molemmista sukupuolista,samanlaisia tuppisuita!
- ap.
minä vain kirjoitti:
minä kylläkin tarkoitin naista! mutta kai niitä löytyy ihan molemmista sukupuolista,samanlaisia tuppisuita!
Ymmärsin kyllä mutta minun tapauksessanio on kyse miehestä.
- taasko tätä
ap. kirjoitti:
Samoin kävi täällä, ei mies koskaan halunnut tavata eikä puhua halaistua sanaa.
Palstojen muut naiset riitti siihen hänelle oikein hyvin.No ei kai se tiedä sun tapaamis-tai puhumishaluista jos esität niitä tätä kautta.
Ps. Mistä tiedät, ettei toi "minä vain" voisi olla se? - täh?
taasko tätä kirjoitti:
No ei kai se tiedä sun tapaamis-tai puhumishaluista jos esität niitä tätä kautta.
Ps. Mistä tiedät, ettei toi "minä vain" voisi olla se?eihän se missään niin sanonutkaan tai luullutkaan vaan kerto tolle et se on mies kenestä hän puhuu. miten sulla aina menee nää tajuamiset ihan poskelleen?
- Hölmönkalastaja
minä vain kirjoitti:
minä kylläkin tarkoitin naista! mutta kai niitä löytyy ihan molemmista sukupuolista,samanlaisia tuppisuita!
Sitten löytyy molemmista sukupuolista näitä valioyksilöitä, jotka yksin vatkaavat marttyyrina palstoilla toisten pahuutta, tunnistaen kaikki kirjoittajat siksi toiseksi!
- Hölmönkalastaja
taasko tätä kirjoitti:
No ei kai se tiedä sun tapaamis-tai puhumishaluista jos esität niitä tätä kautta.
Ps. Mistä tiedät, ettei toi "minä vain" voisi olla se?Aivan varmasti on tuo minä vain se. Ihan selvästi.
:'-D - Hölmökö olet?
Hölmönkalastaja kirjoitti:
Sitten löytyy molemmista sukupuolista näitä valioyksilöitä, jotka yksin vatkaavat marttyyrina palstoilla toisten pahuutta, tunnistaen kaikki kirjoittajat siksi toiseksi!
Tässä ketjussa ainakaan kukaan ei ole tunnistanut ketään, on vain ollut keskustelua.
Ainoat jotka ovat " tunnistaneet " olette te kaksi vakitietäjää tuon " taasko tätä " kanssa.
Voi teitä. - ....................
täh? kirjoitti:
eihän se missään niin sanonutkaan tai luullutkaan vaan kerto tolle et se on mies kenestä hän puhuu. miten sulla aina menee nää tajuamiset ihan poskelleen?
Kun tunnistat sen aina nimettömistä ja tunnisteettomista viesteistä niin miten nyt tunnistit että tuo "minä vain" EI ollut se?
- Voi sua...........
Hölmökö olet? kirjoitti:
Tässä ketjussa ainakaan kukaan ei ole tunnistanut ketään, on vain ollut keskustelua.
Ainoat jotka ovat " tunnistaneet " olette te kaksi vakitietäjää tuon " taasko tätä " kanssa.
Voi teitä."Tunnistithan" tuon "Ristiriitoja sanois" kirjoittajan häneksi kun rupesit sättimään.
- sorry vaan
Voi sua........... kirjoitti:
"Tunnistithan" tuon "Ristiriitoja sanois" kirjoittajan häneksi kun rupesit sättimään.
se en kyllä ollut minä. vähän nyt sulla menee kirjottajat sekasin. älä oo niin tietäväinen kun et kuitenkaan tiiä mitään.
- Hölmönkalastaja
Hölmökö olet? kirjoitti:
Voi teitä."Samoin kävi täällä, ei mies koskaan halunnut tavata eikä puhua halaistua sanaa.
Palstojen muut naiset riitti siihen hänelle oikein hyvin."
Tunnistan tämän valitusvirren, sen voisi liittää mihin tahansa virsikirjaan eli palstaliturgiaan. Kirjoittajaa en tunne, onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455250Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1301691Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511680Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141315
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41220No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22114081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171067Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60867