Juu juu

kapbbb

Joo sori nyt vaan kun suomi24 paskassa ei ole omaa osioita ilma-ase harrastajille tämä on perseestä joten tehkää nyt niitä valituksia ja palautteita niin ei häiritse nämä täällä ''väärillä'' palstoilla.

Ostin tossa gamo pt80 tactical.
Miten ihmeessä tuo äänenvaimennin saadaan tuosta pois? Kun pyöritän niin siihen jää sen piippu vielä kiinni. En viitsi väkiseen kiskoa kun en tiedä miten tuo otetaan pois. Jos siis tiedät mikä se kikka on millä sen saa pois niin kerrothan kun en sitä itse keksi eikä käyttiksessä siitä lue mitään.

Toinen.. satun omistamaan vaan yhden luotirullan (4,5mm 8-luotia) mistä saisin samanlaisia pari lisää. Googlasin ja googlasin mutta ei vaan löydy mistään. Pelkästään ilmakivääreille, normi lippaita ja revolvereille mutta ne eivät käy tähän gamoon mikä itsellä on. Ei edes gamon sivulta löytynyt tai en ainakaan osannut hakea.

Kiitos jos löysitte mieltäni askarruttavii kysymyksiin vastaukset.

JA MUISTAKAA TEKIN JÄTTÄÄ PALAUTE SIITÄ ETTÄ SAATAISIIN ILMA-ASEILLE OMA PALSTA SUOMI24:jään

3

192

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenesä

Kai olet vaimentajan sokan irrottanut, eihän se muuten irtoa. Sokka on hyvin huomaamattomaksi laitettu. Pitää vähän hioa väriä päältä pois että löytyy. Mittasin että 12 milliä kierteen alusta se suunnilleen on.

• rikupetteri8v

korkkipyssyille on saatava kans oma palsta. mite korkkipyssy kohdistewtaan ? ja mille matkalle. mikå on paras korkkilaatu kum ammutaan tulkitikkuaskeja , tarvitaanko kaatolupa anoa ja mista

• ,Matero

Käyx tohon gamoon PRVI Partizan patruunat miten hyvin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      91
      1497
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1032
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      937
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      362
      875
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      874
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      783
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      605
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      63
      586
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      538
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      132
      529
    Aihe