Pieksämäen KELA

veronmaksajax

Hyväksyy aivan kaikki....jopa ilmiselvät petoksetkin! Olen muutaman vuoden ihmetellyt tällaista menoa....vaan se näyttää jatkuvan ilman, että mitään muutosta asiaan tapahtuu!! Mitähän oikein pitäisi tehdä asialle? Kun kyseessä ovat kuitenkin loppujen lopuksi meidän rehellisten veronmaksajien rahat joita sieltä avokätisesti, tutkimatta tilanetta sen paremmin, jaetaan.

86

2253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

tiiä hänestä

• enpä tiiä hänestä

niin vuan autteleppa sinä alottaja....jos kaikki rikkeet tulis julki? niin pieksämäki jootus mahollisesti alentammaan kunnallisveroaan, mikä varmaan harmittas kaikkia?

• HuhHuh

Mitä kautta olet "tietosi" urkkinut? Vai oletko itse petkuttanut ja sitten valitat?

• Anonyymi

Varmaan kytännyt naapureita ✌️🤣

• veronmaksajax

satun tietään että näin on

• Anonyymi

Joopa joo 😆

• Anonyymi

Oi ihanko ✋

• tiinehtivä

Kela-virkailija teki virheen asumistukiasiassa ja nyt karhutaan liikaa maksettua etuutta asiakkaalta asiaan kuuluvine uhkailuineen.

...eli KELA ei ota vastuuta mistään... MIKSI????

• Anonyymi

Sen voi maksaa osissa takaisin.

• Anonyymi

Ei minulla perineet. Sanoivat,että heidän moka ja sillä kuitattu.

• kerst

Sinne pitää itse ilmoittaa muutokset.Joten oma moka jos on liikaa ottanut asumistukea vastaan.

• eurot

vaan entäs jos kertoo vääriä tietoja olosuhteistaan. kukas ne tarkistaa? epäilenpä vaan että ei kukaan. kusettaa saa kuhan ei jää kiinni...vaan se väärin muita veronmaksajia kohtaan. kuka ymmärtää asian?

• Anonyymi

No näinhän nää isot herratkin tekee. Katso esim maskikauppajupakka.

• Anonyymi

Kusettaa nuo isottii herrat. Miksei me maan matoset. Kyllä otan minkä pystyn.

• Anonyymi

No millä sen kukaan sanoo mikä on oikein tai väärin ja ei ne kelassa näe 😂

• Anonyymi

Hallituskin kusettaa niin miksei muutkin? En muuta keksinyt tv orpo.

• Anonyymi

Eurot eurot. Vilisee silmissäin. Saatko nyt leskeneläkettä?

• hajux

kylläpä haesoo....tuassiinsa

• Anonyymi

Oma perssiis.

• Anonyymi

Mee pesee Kirsi alapääsi niin haju pienenee tai sit siellä on vaginoosi niin apteekista apua.

• nina9

no nii

• kysyn vaan

Kerropa tarkemmin. Kenelle ja mitä jaetaan?

• Anonyymi

Se on kateellinen katkera tuo ihminen.

• mies9

:-):-):-)

• Anonyymi

vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaa surua läpi.

• Anonyymi

❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️

• Anonyymi

Mistä tiedät missä Kelan toimipaikassa päätös tehty. Ei se että viet/lähetät tai asut jossain tarkoita että siellä päätös tehdään.

• Anonyymi

No sepä,mutta eivät nämä mäkeläiset ymmärrä sitä ja mistä he näkee paljonko joku oikeasti saa. Itsekin maksan lähes koko vuokrani itse,koska vuokran määrä ylittää ns normin. Mutta ei se haittaa. Osaan elää nuukasti.

• Anonyymi

Nythän kelan virkailijat kotoa käsin hoitaa nämä,minulle soitti nainen,jonka lapsi kiukkusi taustalla ja virkailija pahoitteli,että Riskiryhmä lapsi ja kotona oltava. Sanoin Ei haittaa,se on elämää. Aika aikaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sepä,mutta eivät nämä mäkeläiset ymmärrä sitä ja mistä he näkee paljonko joku oikeasti saa. Itsekin maksan lähes koko vuokrani itse,koska vuokran määrä ylittää ns normin. Mutta ei se haittaa. Osaan elää nuukasti.

No voi hyvää päivää. Toisten saamisista jaksanut pitää huolta.

• Anonyymi

Tuohon aloitusviestiin voin vastata että itse tiedän erään tapauksen joka on törkeä petos, otin yhteyttä KELAan ja kysyin tästä asiasta, sanoivat että voit tehdä petoksesta ilmoituksen KELAlle ja he tekevät siitä rikosilmoituksen muta minun nimi tulee ilmi asian tiimoilta, sanoin että jaahas antaapa sitten asian olla ja tämä huijaus juttu on nyt jatkunut useita vuosia, näin äkkiä laskettuna ehkä 11-12 vuotta, se on iso raha KELAlta mutta ei näy haittaavan.

• Anonyymi

Pitää se uskaltaa nimellään tehdä. Mitä siinä pahaa. Ei kait nimettömänä voi ratkaista. Sitten ne rahatkin menisi kelle tahansa.

• Anonyymi

Olet siis toisten asioita kyttäämäsä,mutta et uskalla omalla nimellä ratkaista asioita. Ja jos aiheesta noin pitkä aika,sehän on vanhentunut.

• Anonyymi

Kauanpa olet jaksanut pohtia,eikö käy jo oman mielenterveyden päälle? Jos olet rehellinen ja varma asiasta, teet omalla nimellä ilmoituksen ja kohtaat sen kenestä olet varma,että huijaa. Jos käy ilmi,että sinä oletkin väärässä niin sinä maksat sitten koko lystin. Taidat pelätä maksumieheksi joutumista. Itse tekisin kyllä rohkeasti omalla nimellä,jos tietäisin täysin varmaksi asiat. Mutta mistä olet varma,näetkö kohteesi tiedot tai tilin saldon?Mitään mutu juttuja ei ole viisasta lähteä vetämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis toisten asioita kyttäämäsä,mutta et uskalla omalla nimellä ratkaista asioita. Ja jos aiheesta noin pitkä aika,sehän on vanhentunut.

Joo mutta asia alkoi 11-12 vuotta sitten ja jatkuu edelleen eli ei ole vanhentunut. Et itsekään uskaltaisi ilmoitusta tehdä jos nimesi näkyisi käräjillä joten olepas hiljaa, on ihan fiksua olla tekemättä ilmoitusta koska ei voi pysytellä anonyyminä sillä muuten jompi kumpi voisi lähteä linnaan ja sekään ei ole oikea ratkaisu, yhteiskunnalle voisi tulla vielä enemmän kuluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää se uskaltaa nimellään tehdä. Mitä siinä pahaa. Ei kait nimettömänä voi ratkaista. Sitten ne rahatkin menisi kelle tahansa.

Voi Jeesus, lue uudelleen tuo viestini ja mieti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanpa olet jaksanut pohtia,eikö käy jo oman mielenterveyden päälle? Jos olet rehellinen ja varma asiasta, teet omalla nimellä ilmoituksen ja kohtaat sen kenestä olet varma,että huijaa. Jos käy ilmi,että sinä oletkin väärässä niin sinä maksat sitten koko lystin. Taidat pelätä maksumieheksi joutumista. Itse tekisin kyllä rohkeasti omalla nimellä,jos tietäisin täysin varmaksi asiat. Mutta mistä olet varma,näetkö kohteesi tiedot tai tilin saldon?Mitään mutu juttuja ei ole viisasta lähteä vetämään.

Haha, aivan selvä KELAn huijaaminen kyseessä, selvää kun selvempi tapaus. Olen kuullut henkilön puhelinkeskustelu kakun asiasta jossa kaverilleen tunnustaa huijauksen.
        Ei kai KELA ilmoittajan tietojen perusteella rikosilmoitusta tee, siksi KELAlla ja vakuutusyhtiöille on tutkijana/etsivät. Ette taida olla penaalin terävämpiä kyniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha, aivan selvä KELAn huijaaminen kyseessä, selvää kun selvempi tapaus. Olen kuullut henkilön puhelinkeskustelu kakun asiasta jossa kaverilleen tunnustaa huijauksen.
        Ei kai KELA ilmoittajan tietojen perusteella rikosilmoitusta tee, siksi KELAlla ja vakuutusyhtiöille on tutkijana/etsivät. Ette taida olla penaalin terävämpiä kyniä.

Itseasiassa joo. Riippuu miltä kantilta katsoo. Ei minua kuule pelota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi Jeesus, lue uudelleen tuo viestini ja mieti!

En ole jeesus😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta asia alkoi 11-12 vuotta sitten ja jatkuu edelleen eli ei ole vanhentunut. Et itsekään uskaltaisi ilmoitusta tehdä jos nimesi näkyisi käräjillä joten olepas hiljaa, on ihan fiksua olla tekemättä ilmoitusta koska ei voi pysytellä anonyyminä sillä muuten jompi kumpi voisi lähteä linnaan ja sekään ei ole oikea ratkaisu, yhteiskunnalle voisi tulla vielä enemmän kuluja.

Minkä tyyppinen huijaus sitten on hei. Henkilö töissä ja saa tukia vai seurustelee,mutta ei avoliitossa? Aika pitkälle ajalle mennyt sitten?Jos sinulla on todisteet,niin mikä sinua estää reilusti puuttumasta,mutta ei ne siellä lähde toimimaan,jos on joku yksittäinen ihminen selittämässä. Pitää olla oikeasti todisteita,muuten kulutat turhaan kelan ym aikaa. Ja jos todella isot summat kyseessä niim toimi hyvä ihminen jo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just muutti naimisissa oleva pari erilleen,kun miehen palkka pieni ja naisella vain osa aikatyötä. Kehuivat,että näin saa paremmin tukia. Yhdessä kuitenkin ajavat autolla töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just muutti naimisissa oleva pari erilleen,kun miehen palkka pieni ja naisella vain osa aikatyötä. Kehuivat,että näin saa paremmin tukia. Yhdessä kuitenkin ajavat autolla töihin.

Katsoin nyt tarkemmin. Vuodelta 2013. En kyllä osaa yhdistää tätä mihinkään asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä tyyppinen huijaus sitten on hei. Henkilö töissä ja saa tukia vai seurustelee,mutta ei avoliitossa? Aika pitkälle ajalle mennyt sitten?Jos sinulla on todisteet,niin mikä sinua estää reilusti puuttumasta,mutta ei ne siellä lähde toimimaan,jos on joku yksittäinen ihminen selittämässä. Pitää olla oikeasti todisteita,muuten kulutat turhaan kelan ym aikaa. Ja jos todella isot summat kyseessä niim toimi hyvä ihminen jo!

Enpä tässä ala tarkempia tietoja selittämään, aivan selvä petos KELAa kohtaan. Itse vielä tunnistanut ja sen olen kuullut, naureskeli päälle. Petoksen älyään jo ilman tunnustuksen kuulemistakin.
        Kyse on aivan varmasti jo kymmenistä tuhansista euroista. Pääni voin pantiksi laittaa että asia todellakin on näin mutta kun KELA minulle sähköpostitse ilmoitti että jos he saavat asian tietoonsa minulta niin minun nimi tulee ilmi kun asia viedään käräjille niin silloin sanoin että antaapa asian olla, en halua ongelmia enkä polttopulloa ikkunasta sisälläni tms. että joutuisin puolustautumaan ja itse saisin syytteen jos turpiin joudun itsepuolustusta kanteessa vetämään...mutta vetäköön nyt KELAlta rahaa, pitemmän päälle summa eikun kasvaa.
        Asia on loppuun käsitelty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kahden asunnon pitäminen on yksi yleisimmistä Kelan huijaamisista. Kelan virkailijatkin jopa neuvovat tekemään niin sanomalla että "näinhän kaikki tekevät".

• Anonyymi

Mikset uskaltanut omalla nimellä tulla esiin. Se on luuseriutta jos nimettömänä tekee ilmoituksia. Pitää seistä sanojensa takana.

• Anonyymi

Olet siis jaksanut jonkun asioita kytätä ja olettaa noin pitkään 🤣✌️Resoectiä sulle. Elämässäsi on liikaa joutoaikaa✌️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vissiin tää leskeksi jäänyt sairas päästään..m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin se pitää nykyään tehdäkin . Ei mitään ihmeellistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tässä ala tarkempia tietoja selittämään, aivan selvä petos KELAa kohtaan. Itse vielä tunnistanut ja sen olen kuullut, naureskeli päälle. Petoksen älyään jo ilman tunnustuksen kuulemistakin.
        Kyse on aivan varmasti jo kymmenistä tuhansista euroista. Pääni voin pantiksi laittaa että asia todellakin on näin mutta kun KELA minulle sähköpostitse ilmoitti että jos he saavat asian tietoonsa minulta niin minun nimi tulee ilmi kun asia viedään käräjille niin silloin sanoin että antaapa asian olla, en halua ongelmia enkä polttopulloa ikkunasta sisälläni tms. että joutuisin puolustautumaan ja itse saisin syytteen jos turpiin joudun itsepuolustusta kanteessa vetämään...mutta vetäköön nyt KELAlta rahaa, pitemmän päälle summa eikun kasvaa.
        Asia on loppuun käsitelty

No eli ooppa sitten hiljaa jos et uskalla kohdata face to face ✌️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kahden asunnon pitäminen on yksi yleisimmistä Kelan huijaamisista. Kelan virkailijatkin jopa neuvovat tekemään niin sanomalla että "näinhän kaikki tekevät".

No niin tekee mitä sitten,tee itsekin,?

• Anonyymi

Kannattaa se asia hoitaa,sehän kalvaa sinua ikusuuteen. Itse en jaksaisi velloa noin pitkään. Eihän se kohteesi siinä kärsi,vaan sinä. Samoin kuin joku velloisi toisten asioissa vaan,jää oma elämä hankkimatta ja elämättä. Parempi keskittyä oman elämän ja voinnin parantamiseen?

• Anonyymi

Jotkut jaksaa mietin jopa vuoskymmeniä. Silloin ei pysty olemaan onnellinen omassa itsessään.

• Anonyymi

ttä ihmisen koti on kaikkein vaarallisin ympäristö tapaturmariskien kannalta. Niin saattaa ollakin. Varhaisen psyykkisen vammautumisen kannalta se ainakin on kaikkein tärkein. Sen havainnollistaminen ja todistaminen onkin kaikkein tämän kirjoitukseni varsinainen tarkoitus.

Kokemukseni ja havaintoni osoittavat näet, että ilmeisesti tarvitaan vain lapsestaan kiinnostumaton ja välinpitämätön äiti ja/tai ärtyisä, joka suhteessa lapseensa tyytymätön isä, niin on jo oikeus olla hienokseltaan huolissamme perheessä kasvavien lasten tulevan mielenterveyden puolesta.

Kehotanpa vain tarkkailemaan väkijoukossa ja valintamyymälöissä pienten lasten kasvoja ja heidän katseitaan. Mikä vastakohta onkaan hyväntuulisten ja veitikkamaisten terveiden lasten ja noiden ilmeettömien, jo uhan alla elävien lasten välillä. Entä koululaiset? Peruskoulun ala-asteen opettajat kertovat, että keskimäärin joka viides syksyllä kouluun tuleva ekaluokkalainen on jo selvästi häiriintynyt, joko levoton ja agressiivinen tai sameakatseinen ja poissaoleva.

Voimme vain aavistaa minkälainen kasvuympäristö on maamme n. 200 000:n alkoholin suurkuluttajan perheissä sekä siellä, missä harrastetaan perheväkivaltaa ja missä lapsi joutuu tavallaan vasaran ja alasimen väliin.
      Martti Paloheimo, Kotivammaiset, eli, "Miten sinua kohdeltiin lapsena?

• Anonyymi

Ihmettely ei ole kiellettyä🌞

• Anonyymi

Hahaha, minä oon työkyvyttömyyseläkkeellä masennuksen takia ja paiskin pimeänä yrittäjänä töitä, kymmene-kaksitoista tuntuisia päiviä, töitä olis niin paljon kun ehti tekemään. Näin sitä eletään tässä koronan runtelemassa Suomessa! Noin tonni eläkettä menee aina kuukaudessa ihan pelkkään rillutteluun!

• Anonyymi

Pimeitä tuloja ei lasketa tuloksi.

• Anonyymi

Autot ja talot jonkun muun oltava nimiin laittaa. On niitä keinoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autot ja talot jonkun muun oltava nimiin laittaa. On niitä keinoja.

Parempi keino on hankkiutua työkyvyttömyyseläkkeelle ja tehdä sen jälkeen pimeää työtä, jotain omaa bisnestä!

• Anonyymi

Ihan tiedoksi vain ,oletko huomannut että hakupaperit skannataan ja hakemuksen voi käsitellä vaikka Pirkko Rovaniemen maalaiskunnasta etätyönä. Todella hölmöä nykyaikana kommentoida paikallista toimistoa. Käytössä ollut jo vuosikymmeniä ainakin. En ole työtön enkä muutoinkaan Kelan asiakas ,mutta asia selviää ihan ko. firman sivuilta jos osaa yhdistellä asioita.

• Anonyymi

Missä se nykyinen Kelan toimisto on?

• Anonyymi

Ei sinne kannata mennä. Ei sieltä enää palvelua saa. Palvelu mennyt alas kuin lehmän häntä. Se villasukissa tepasteleva mies oli hyvä ja hän kun lähti, niin pipariksi meni koko touhu.

• Anonyymi

Mitkä petokset🤣🤣🤣

• Anonyymi

Elämä muuttuu paljon rennommaksi, kun lakkaa tavoittelemasta täydellisyyttä ja alkaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Mitä jos lakkaisit vertailemasta itseäsi toisiin ja ystävystyisit sen sijaan itsesi kanssa? Vietät itsesi kanssa koko loppuikäsi, joten jo siksi kannattaa olla hyvissä väleissä. Toinen hyvä tapa yksinkertaistaa elämää on lakata arastelemasta ja pyytää rohkeasti, mitä haluaa. Joskus saa pyytämänsä, joskus taas ei.

Jos asiat eivät suju toiveiden mukaisesti, älä turhaan masennu ja ajattele, ettet onnistu missään, vaan luota maailmankaikkeuden viisauteen.

• Anonyymi

Kela on täysin tietoinen useista rakennus miehestä, jotka nostavat muita etuisuuksia ja tekee pimeitä raksa hommia. Kelalle kantaa yksikin tunnettu lappujaan ja nostaa etuisuuksia ja lähtee ja tulee jokapäivä kellon lyönnilleen kotia.Näin me naapurit näemme mikä homman nimi Oikeasti on ,vaikka toista puhuu .

• Anonyymi

Ei se ole petosta,jos seurustelee ja ei asu yhdessä. Tätähän jotkut yrittäneet kelaan valittaa,kun jotkut ei asu yhdessä kirjoilla. Itse vein puolison asunnon vuokrasopimuksen ja sanoin ei asu minun kanssa,emme ole avopari. Asia oli sillä selvä. Kylässä saa toisen luona olla vaikka joka päivä. Sehän kuittaa kyläilyajan poikki,kun kaveri kyö kotonaan postit ja pari tuntia olemassa. Että voi teitä kateelliset.

• Anonyymi

Se on täysin petosta

• Anonyymi

Kelan huijaaminen on kansanhuvia suomessa!

Mihinkä luulitte että ne jaetut miljardit vuosittain menee?

• Anonyymi

Puhut siaaaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut siaaaaa

Ihmiset asuvat seurustelukumppanin luona ja pitävät vuosikausia toista asuntoa tyhjänä kerätäkseen kaikki mahdolliset tuet.

Vuokranantajat kiittävät kun asunto ei kulu ja silti täysi vuokra juoksee.

Mahtava diili!

Saadaan rahaa aivan tyhjästä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset asuvat seurustelukumppanin luona ja pitävät vuosikausia toista asuntoa tyhjänä kerätäkseen kaikki mahdolliset tuet.

Mahtava diili!

Ja jokainen suomalainen veronmaksaja osallistuu noihin kustannuksiin!

Ja sitten ihmetellään miksi kaikki verot ovat aivan tapissa tässä maassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava diili!

Sama kuviohan se on kun nuoret alaikäiset jotka ovat vielä vanhempiensa holhouksen ja elatusvastuun alaisia, haluavat muuttaa omaan asuntoonsa. Kelan rahallahan se tapahtuu, koska heillä ei ole mitään omia tuloja.
        Talonyhtiössä jossa asun on viimeisen kahden vuoden aikana muuttanut kaksi alaikäistä 16-17 vuotiasta nuorta jotka ovat aikaisemmin asuneet aivan parin sadan metrin päässä tilavassa omakotitalossa. Mutta nyt koko suomen veroamaksava kansa laitetaan maksamaan heidän mukavuudenhalunsa, kun he ovat halunneet oman asunnon alaikäisenä ja ilman säännöllisiä palkkatuloja.
        Todellakin, kenenkään ei pidä ihmetellä tämän maan korkeita veroja, kun tuhannet nuoret käyttävät tämän ilmaisen asumisen mahdollisuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kuviohan se on kun nuoret alaikäiset jotka ovat vielä vanhempiensa holhouksen ja elatusvastuun alaisia, haluavat muuttaa omaan asuntoonsa. Kelan rahallahan se tapahtuu, koska heillä ei ole mitään omia tuloja.
        Talonyhtiössä jossa asun on viimeisen kahden vuoden aikana muuttanut kaksi alaikäistä 16-17 vuotiasta nuorta jotka ovat aikaisemmin asuneet aivan parin sadan metrin päässä tilavassa omakotitalossa. Mutta nyt koko suomen veroamaksava kansa laitetaan maksamaan heidän mukavuudenhalunsa, kun he ovat halunneet oman asunnon alaikäisenä ja ilman säännöllisiä palkkatuloja.
        Todellakin, kenenkään ei pidä ihmetellä tämän maan korkeita veroja, kun tuhannet nuoret käyttävät tämän ilmaisen asumisen mahdollisuuden.

Onneksi hallitus sentään otti omistusasunnoilta asumistuen pois. Kenenkään ei pidä asua yli oman tulostasonsa ja varojensa. Jos sinulla ei ole varaa omistaa asuntoa, elät yli varojesi ja sinun pitää alentaa elintasoasi ja asuntoasi varallisuuttasi vastaavalle tasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava diili!

No mitä se sulle kuuluu. Näin tehdään aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtava diili!

Eihän sitä rahaa tyhjästä saada. Oletko sinä vetänyt jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jokainen suomalainen veronmaksaja osallistuu noihin kustannuksiin!

Ja sitten ihmetellään miksi kaikki verot ovat aivan tapissa tässä maassa?

So what?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvänen aika ,että olet katkera ihminen. Hyvä,että se miehesi kuoli ja pääsi pois seurastasi. Tossun alla oli. Ei osannut erota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

So what?

Maksatko mielelläsi jatkuvasti nousevia veroja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä rahaa tyhjästä saada. Oletko sinä vetänyt jotain?

Kyllä sitä saadaan asuntoa varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä saadaan asuntoa varten.

No ei se silloin ole tyhjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksatko mielelläsi jatkuvasti nousevia veroja?

Joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvänen aika ,että olet katkera ihminen. Hyvä,että se miehesi kuoli ja pääsi pois seurastasi. Tossun alla oli. Ei osannut erota.

Karma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se silloin ole tyhjää.

Kela maksaa tukea tyhjästä asunnosta.

• Anonyymi

Onneksi hallitus otti omistusasunnoilta asumistuen pois.

Eihän ihmiset voi asua omia tulojansa kalliimmissa asunnoissa ja kuvitella että yhteiskunta maksaa sen osan mitä itse et pysty kustantamaan.

• Anonyymi

Mitäs tukia kela antaa? Minulla on vaan kyynärtuki,kun on tuo mokoma kipeytynyt töissä. Ja palkasta piti tuokin tuki maksaa.

• Anonyymi

Eihän se mut mitään petosta ole,jos kela on itsekin katsonut niin. Ei ne voi tulla katsomaan 24/7 oletko kotona vai missä kylillä. Tai reissussa. Itsekin tällä hetkellä matkailen monessa paikkaa. Koti on lähinnä kääntymispaikka.

• Anonyymi

Ite teen töitä ja samalla Kelaa kusetan ja ovat tietoisia asiasta .T.E.H

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe