Pari, näin saat seuraa ravintolassa.

vinkki tästä

Menkää sellaiseen hotelliin yöpymään, missä on viihderavintola.

Siis sellainen jossa käy hakemanne tyylistä porukkaa.

Voitte viihtyä baarissa kahdestaan ja scoutata sopivia uroksia. Nainen ottakoon vaikka ujon pitkiä katseita sopiviin ehdokkaisiin.

Monet miehet eivät uskalla lähestyä naista joka on selvästi miehensä seurassa, joten mies lähteköön välillä vaikka hotellihuoneeseen oluelle.

Nyt nainen voi hankkiutua framille ja jatkaa pisempien katseiden vaihtoa sopivien ehdokkaiden kanssa. On sata varma, että joku miehistä lähestyy naista.

Kun kohtaat miehen, kerro näihin peruskysymyksiin mitä tulee, että olette miehen kanssa viettämässä aikuisten iltaa ja että mies meni käymään hotellihuoneessa. Kerro kuitenkin, et ehdokkaan ei tarvitse pelätä, mies ei ole mustasukkainen, vaan päinvastoin.

Juttu etenee aina rupatellen ja kiinnostuksen ja flirtin mukaisesti voit edetä rohkeammin. Voit ehdottaa, että lähdetkö mukaan katsomaan mihin Se mies on jäänyt, tai lähdetkö juomaan huoneeseen yhdet, tai että "Meillä on yhteisenä harrastuksena vapaamielinen erotiikka, lähdetkö mukaan tsekkaamaan millaisia asuja mulla on?"

Takaan, että vähintään yksi kolmesta lähtee mukaan.

22

5001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      Joo mutta kun miehet ei kiinnosta. Naisen saaminen tuntuu olevan vaikeampaa.

    • alkuper. kirjoittaja

      Varsinkin niille pareille tämä on iso ongelma, joissa mies on pakottanut naisensa hyväksymään naisen kolmanneksi mukaan. :-)

      Tällaisten parien pitäisi hivenen höllentää omia tavoitteitaan ja tyytyä pareihin joissa nainen on bi-seksuuali.

      Voin kertoa, että se miesten välinen kaveruus ja veljeys kasvaa illan aikana mukaviin mittasuhteisiin kun saa katsoa naistensa nauttivan keskenään.

      • ?? jäi saamatta.

        Minun kaverilla tuli pari miestä saunomaan. Kun oltiin juotu ja sauna lämmin niin mentiin alas saunaan, Mieheni sano että saunovat ensin vaikka näin niiden isot kullit. Menin myöhemmin viemään kaljaa pikku avonaisessa paidassa. Katoin ovenraosta kun kun molemmat nai kaveriani perseeseen, kyllä kieltämättä kostu vaan kun en saanut itse. Aamulla kyssyin vaan onko perse kipee.


      • perseparoni
        ?? jäi saamatta. kirjoitti:

        Minun kaverilla tuli pari miestä saunomaan. Kun oltiin juotu ja sauna lämmin niin mentiin alas saunaan, Mieheni sano että saunovat ensin vaikka näin niiden isot kullit. Menin myöhemmin viemään kaljaa pikku avonaisessa paidassa. Katoin ovenraosta kun kun molemmat nai kaveriani perseeseen, kyllä kieltämättä kostu vaan kun en saanut itse. Aamulla kyssyin vaan onko perse kipee.

        Homot ku rämpyttää toistensa persereikiä niin siinä on naiset vaan tiellä!


    • parinm50++

      Pääkaupunki seudulla on varmaan paras tarjonta.
      Meillä on kokemusta etelä-suomesta eräästä kaupungista vaimo sai meidän huoneeseen kaksi non 30v miestä. juuri tuollaisella kuviolla:)

      • toimiiii

        Monet jännittää ihan turhaan näitä kuvioita. Homma todellakin toimii tuolla ylläolevalla tavalla loistavasti. Ongelma vaan näissä pari-pari hommissa on se, että yleensä kumman jomman parin mies ei kiinnosta vastapuolen naista. Hommissa täytyy olla kuitenkin joku kemia. Ei voi panna kenen tahansa kanssa.


      • parinm50++
        toimiiii kirjoitti:

        Monet jännittää ihan turhaan näitä kuvioita. Homma todellakin toimii tuolla ylläolevalla tavalla loistavasti. Ongelma vaan näissä pari-pari hommissa on se, että yleensä kumman jomman parin mies ei kiinnosta vastapuolen naista. Hommissa täytyy olla kuitenkin joku kemia. Ei voi panna kenen tahansa kanssa.

        Olis mukava kuulla kuinkamoni pari on saanut seuraa ravintolasta. Meillä on tuo yksi kokemus 10 vuoden aikana.


      • pari_s(M)
        parinm50++ kirjoitti:

        Olis mukava kuulla kuinkamoni pari on saanut seuraa ravintolasta. Meillä on tuo yksi kokemus 10 vuoden aikana.

        Meillä on joskus tapana että mennään tanssiravintolaan ja vaimo joko menee edellä vähän ennemmin tai sit mennään ja haetaan erikseen. Monesti laivalla ainakin miehet uskaltaa tulla hakeen vaimoa vaikka ollaankin yhessä tanssittu, kun luulevat ettei olla pari.
        Myöskin siinä saamme tavallaan hakea meitä kiinnostavia henkilöitä. Yleensä onnistuu ainakin kun tietää pareja jotka on vapaamielisiä ja voi suoraan ehdottaa että mennäänkö meille jatkoille.
        Yks kerta kävi niin että hain yhtä tuttua tansiin niin hän kertoi että jos haluutte tänään kimppaa niin hän tietää yhen joka lähtis varmaan mukaan, sit naiset tanssitti miestä ja asia oli sovittu kuulemma jatkettavan meillä.
        Mutta ainakin aika harvinaista on että löytyys pari jolle vois ehdottaa, meillä se oikeesti on fantasia että joku outo pari tulis ehdottaa, vaikka luulis siinä löytyvän molempia kiinnostava pari.


      • pari50++
        pari_s(M) kirjoitti:

        Meillä on joskus tapana että mennään tanssiravintolaan ja vaimo joko menee edellä vähän ennemmin tai sit mennään ja haetaan erikseen. Monesti laivalla ainakin miehet uskaltaa tulla hakeen vaimoa vaikka ollaankin yhessä tanssittu, kun luulevat ettei olla pari.
        Myöskin siinä saamme tavallaan hakea meitä kiinnostavia henkilöitä. Yleensä onnistuu ainakin kun tietää pareja jotka on vapaamielisiä ja voi suoraan ehdottaa että mennäänkö meille jatkoille.
        Yks kerta kävi niin että hain yhtä tuttua tansiin niin hän kertoi että jos haluutte tänään kimppaa niin hän tietää yhen joka lähtis varmaan mukaan, sit naiset tanssitti miestä ja asia oli sovittu kuulemma jatkettavan meillä.
        Mutta ainakin aika harvinaista on että löytyys pari jolle vois ehdottaa, meillä se oikeesti on fantasia että joku outo pari tulis ehdottaa, vaikka luulis siinä löytyvän molempia kiinnostava pari.

        Parin löytäminen voi olla vaikeampaa, no meillä ei ole kokemusta siitä. Me ollaan pysytty n 2m kuviossa jossa voi olla molemmat miehet vieraitta. Ravintolassa on se hyvä että tosiaan nainen voi rauhassa jopa vailta että kenen kanssa lähtee huoneeseen.


      • KimppAr
        parinm50++ kirjoitti:

        Olis mukava kuulla kuinkamoni pari on saanut seuraa ravintolasta. Meillä on tuo yksi kokemus 10 vuoden aikana.

        Kyllä ravintolaseura on yleensä ollut ennalta sovittua...


    • huge3

      Olishan se kiva lähtee kimppaa, kun sais vielä ajatuksen myytyä vaimolle

      • Meillä sama

        Tämä on just se haaste meilläkin.

        vaimo kiihottuu kolmaspyöräfantasiasta valtavasti, mutta ei anna itsensä innostua siitä reaalimaailmassa.

        Olisi kiva kuulla, että millaiset asiat ovat saaneet naisen astumaan tuon kynnyksen yli, mikäli,etukäteen on ollut nää peruskommentit. "Sä riität mulle", ujo katse sivuun ja näkee, että kuitenkin kiinnostaa.

        Missään nimessä en halua lähteä väkisin yrittämään. Vinkkejä?


      • pari50++
        Meillä sama kirjoitti:

        Tämä on just se haaste meilläkin.

        vaimo kiihottuu kolmaspyöräfantasiasta valtavasti, mutta ei anna itsensä innostua siitä reaalimaailmassa.

        Olisi kiva kuulla, että millaiset asiat ovat saaneet naisen astumaan tuon kynnyksen yli, mikäli,etukäteen on ollut nää peruskommentit. "Sä riität mulle", ujo katse sivuun ja näkee, että kuitenkin kiinnostaa.

        Missään nimessä en halua lähteä väkisin yrittämään. Vinkkejä?

        Meidän tapauksessa vaimo kävi ravintolassa yksin ja oli lupa käydä vieraissa jos sopiva mies sattuu kohdalle. Tais olla kolmas tai neljäs kerta kun tuli vasta aamulla viiden aikaan kotiin. Oli tanssinut mukavan miehen kanssa ja lähtenyt hänen hotellihuoneeseen.
        Oli kuulemma saanut hyvät kyydit.
        Sitä kautta meillä vaimo sai rohkeutta olla vieraan kanssa.
        Nykyään sitten ollaan harrastettu kimppaa.


      • Mansenmiäs
        pari50++ kirjoitti:

        Meidän tapauksessa vaimo kävi ravintolassa yksin ja oli lupa käydä vieraissa jos sopiva mies sattuu kohdalle. Tais olla kolmas tai neljäs kerta kun tuli vasta aamulla viiden aikaan kotiin. Oli tanssinut mukavan miehen kanssa ja lähtenyt hänen hotellihuoneeseen.
        Oli kuulemma saanut hyvät kyydit.
        Sitä kautta meillä vaimo sai rohkeutta olla vieraan kanssa.
        Nykyään sitten ollaan harrastettu kimppaa.

        Viisas mies! Varmasti vaimo osaa arvostaa!


      • Mansenmiäs
        Meillä sama kirjoitti:

        Tämä on just se haaste meilläkin.

        vaimo kiihottuu kolmaspyöräfantasiasta valtavasti, mutta ei anna itsensä innostua siitä reaalimaailmassa.

        Olisi kiva kuulla, että millaiset asiat ovat saaneet naisen astumaan tuon kynnyksen yli, mikäli,etukäteen on ollut nää peruskommentit. "Sä riität mulle", ujo katse sivuun ja näkee, että kuitenkin kiinnostaa.

        Missään nimessä en halua lähteä väkisin yrittämään. Vinkkejä?

        Sopiva ilta, sopiva tunnelma, sopiva vire...
        Puhtaana, hyvää ruokaa, viiniä...


    • ongelmainen

      Mutta entä jos avomies ei suostu kahden naisen kanssa touhuilemaan?

      • paari_s (N)

        Siis eihän sitä väkisin kannata yrittää ei siitä nauti kukaan.
        Useinmiten näissä kimppajutuissa on se että parisuhteessa olevilla toinen osapuoli haluaa kimppaseksiä vain siksi kun se oman parisuhteen seksi on pielessä.
        Kyllä siinä pitää olla parisuhde ja luottamus tosi hyvässä kunnossa.
        Joskus tuntuu että joillakin on kuva kimppaseksistä että sitä kimpataan aina kun tavataan sen toisenparinkaa.
        Kyllä se tarvii aikapaljon fiilistä ja jos siinä parisuhteessa on pienikin ongelma niin ei se ihan väksin fiilistä nosta ja kun vielä pitää neljän fiilis toimia niin ok. Ite en nyt naisena ainaskaa lähe kimppaseksiin vain siksi että pannaan ja siinä se.


    • Jos nainen tai mies ei ole valmis tai ei halua kimppailla ei häntä voi pakottaa.
      Toisen kunnioittamisesta tässäkin tää homma lähtee käyntiin. Tiedän kyllä että jos mies ei ole valmis ottamaan toista naista mukaan niin naiset näissä suhteissa usein ajautuu itse sitten parin seuraksi jolloin he pääsevät kokemaan tätä 2n 1m kuviota.

      Toiset tuomitsee toiset ei.

    • F.Kaikkonen

      Minua miehenä ei kiihota lainkaan ryhmäseksissä ajatus siitä että toinen mies panee mun vaimoa, mutta hyväksyisin sen kylläkin vastavuoroisesti jos itse paneskelisin toisen parin rouvaa. Ja jokainen vuorollaan saisi kahta vastakkaista sukupuolta olevaa yhtäaikaa, mutta homoiluun en ryhtyisi enkä usko että daamiani kiinnostaisi lesboilu. Ehkä korkeintaan DP-hommissa oltaisiin siinä homoilun partaalla, muttei yhtään enempää.

    • Anonyymi

      Iltayöstä meiheni kaksi tuttua tuli huoneeseen meidän mukana alakerran tansseista tein paukut ja kysyin missä minä istun kun kaksi nojatuolia oli varattu ja mieheni istui sängyllä. Toinen miehistä veti syliin siinä on hyvä istua nauroin ja keinautin pyllyä, miehen käsi piilossa hyväili pyllyä alkoi tuntua hyvältä ja miehellä kans kun kalu tuntui väljän hameen alla. Istui tasapulisuuden vuoksi myös toisen sylissä sen kalu oli jalan päällä ja tuntui kunnolla välillä tahattomasti hieraisin lantiolla nyt hame oli löysemmin tunsin sormen hyväilevän takaa aivan pikkaria vasten ryyppyä ottaessa pöydältä nostin vähn mekkoa niin pääsi syvemmälle.
      Miheni nousi ja sanoi käyn alakerrassa ja tupakilla sanoin käytkö tansittamassa sitä tummaverikköä, nauroi voin käydäkkin kun meni huusin avain ovi meni kiinni.
      Sanoin kummatkin avaimet on tässä. Toinen miehistä nousi ja suuteli tulisesti toinen tuli taakse ja hyväili rintoja en voinut kuin mumista hame nousi ja sormet meni takaa pilluun paljastin itseni kun olin ihan märkä takana oleva kuiskasi et olisi kiusannut pikkarit lähti kuiskasi levitä olin kuin tarjottimella tunsin kova kalu painui sisään kiljahin kun se oli niin iso kuului heti märän pillun ääni toinen oli jo nännien kimpussa kasi miestä otti minut kysymättä olin niin halukas että annoin naida pakko oli äännellä teki niin hyvää tunsin etä kohta tulee kun kalu paisui sain sisään kunnon annoksen ja toinen tilalle. nyt makasin pöytää vasten ja olin kuin hutsu pylly pystyssä kun sain toisen annoksen sisään nousin ja kiitin miehiä ja sipsutin pesulle laitoin hamenn päälle kun puhelin soi mieheni soitti saanko olla vielä alhaalla kivat tanssit sanoi ole vaan soitakun tulet mulla on avaimet.
      Miehet kuuli tämän lensin sängylle minua nuoltiin ja rintoja otettiin voimalla tulin niin kiimaan että pyysin kyrpää ja sitähän sain välilä pelotti että mieheni tulee mutta annoin naida, kun miehet lähti kävin pitkässä suihkussa ja nukahdin. Heräsin soittoon päästin mieheni sisään kello oli neljä.
      Mieheni nukahti heti haistelin parfyyniä ja mielenkiinnosta laskin housuja haistoin kalusta pillun tuksun annoin suukon kalulle ja nukahdin viereen.
      Aamulla mieheni tenttasi minua nauroin ei kannata sinä haiset vieraalle parfyynille ja kaulassa fritsu ja haiset kovasti pillulle oli hiljaa. Sanoin ollaan tasoissa minua pantiin ainakin kuusikertaa. Kotona on ollut virkeämpää kun on kerrottu toisille mitä tehtii ja miltä tuntui. Ehkä uusitaan siitä on monta kuukautta.

      • Anonyymi

        No joo sinä se jaksat tehtailla samaan tyyliin näitä stooreja yksi toisensa perään.


    • Anonyymi

      Ravintolan tansseista minutkin eka kerran vietiin vierasta saamaan. Oikeestaan ei oikein edes haettu mutta kun kohdalle sattui ,ja nuoret miehet oli kiinnostuneita niin kokeiltiin.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe