Tänään rv 28 6. Viime viikko oli talvilomaa ja nyt kun palasin maanantaina töihin (päiväkoti) on joka päivä noin puolenpäivän aikaan ollut molemmat lonkat kipeät ja alaselkä. Istuminen helpottaa vähän, mutta sitten kun siitä nousen, koskee häpyluun molemmin puolin.
Soitin tästä neuvolaan tiistaina. Terkka sanoi, että normaalia alkaa olemaan tässä vaiheessa eikä pitäisi olla syytä huoleen. Paramaxia voin ottaa kipuun.
Nyt myös supistuksia on tullut useita kertoja päivässä, tosin kivuttomia sellaisia, mutta voiko kivuttomat supistukset olla vaaraksi, jos niitä tulee tiheästi?
Ensi viikon tiistaina neuvola lääkäri ja otan siellä jaksamiseni kyllä puheeksi, mutta kaipailisin silti teidän kokemuksianne asiasta.
Supistukset rv 29
3
2722
Vastaukset
- kyllä voih..
ei ne supistukset sillai vaaraksi ole,.. mut ne voi alkaa aukomaan paikkoja.. kannattaa olla neuvolaan yhteydessä vastaisuudessaki jos niitä supistuksia ihan kamalasti tulee..
itellä esikoista odottaessa alko supistukset jo 25rv ja niitä oli ihan päivittäin jonku verra, ei ollut yhtään kipeitä... multa otettiin näytteitäki et jos joku ne aiheuttaa, mut ei löytynyt mitään.. olin sitte 31rv jo sentin auki ja 1cm kanavaa jäljellä, eli ne oli alkanut aukasee paikkoja ja kanavaa lyhentämään.. 37rv olin jo 3cm auki ja kanavat hävinny ja paikat pehmentyneet.. - Bella_la
Ole huoletta, mulla tullut ekat supparit vkolla 6 ja siitä eteenpäin tasaiseen tahtiin, joskus monta putkeen ja tuntien ajan ja joskus vähemmän. Joskus kivuliaita ja joskus ei.. myös kuukautiskivun tyylistä särkyä ja vihlontaa. Nyt rv 27 1 ja paikat täysin kiinni, kohtu täyspitkä ja kiinteä.. joten ei huolta!!!
Kaikkia kipuja tulee ja menee, kun on elämää vatsassa! :) Tsemppiä odotukseen!- ei voi noin sanoa
Hei, anteeksi nyt kun sanon, mutta et sinä voi toisen supistusherkkyydestä sanoa noin, että ei syytä huoleen. Suurimmalla osalla toki kivuttomat supistukset eivät tee kohdunkaulalle (jota oletan, että tarkoitit tuolla kohdulla...) mitään, mutta näin ei suinkaan ole kaikilla. Jos harjoitussupistuksia tulee runsaasti tuossa vaiheessa raskautta, on ehdottomasti fiksua tarkistuttaa tilanne, jotta ei tule yllätyksiä. Osalla kivuttomatkin supistukset todellakin pehmittävät ja avaavat paikkoja. Ajoittaiset harjoitussupistukset ovat normaaleja, mutta jos niitä tulee useita kertoja päivässä putkeen paljon, niin silloin on parempi katsoa kuin katua, eli käydä tarkastamassa ovatko supistukset avanneet paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782