joskus,niin voisin lähettää sulle viestiä?Ei mitään kummempaa,ihan niitä näitä.
saanko sun puh.nro.
23
406
Vastaukset
- tottakai..
Saat :)
- tietysti saa
Kysäse minulta, niin saat ;) Ai niin muuten, kiva kesätyö tulossa;)
- Kivoja provoja
Tietysti kultaseni, laitan sen ihan kohta tähän palstalle.Odotathan?
- Miks et saisi
kysäse 020202, siellä ne tietää kaikkea muutakin ;o).
- Oon tulollaan
Kerro sä mulle osoittees niin tulen käymään.Jutellaan sitten niitä, näitä.
- ... .
Pyydä facen kautta, ai hitsi,eihän me ollakkaan sielä kavereita. Pitäneen sitten odottaa tapaamista sattumalta.
- 1+6=1
Täytyy keksiä jotain.
- ...
Mutta mitä? Onko ehdotuksia?
- 1+6=1
... kirjoitti:
Mutta mitä? Onko ehdotuksia?
ei vielä.
- Tässä tulee
050- 1234567
- nimi taikka numero
Ootko sä nyt senkin mennyt jo hukkaamaan...?
No, enirosta löytyy...nolla sata sata sieltä löytyy kaikki :-) - miksi kiusata
Et saa. Koska minä haluaisin enemmän kuin "ihan niitä näitä".
Parempi olla kokonaan ilman silloin.- mun mielestä
no mut parempihan sekin olis (niitä näitä) kuin ei mitään...
- 1+6=1
se oli hämäystä,ettei kaikki täällä sais tietää mihin tarkotukseen mä sen tarvitten.
- miksi kiusata
mun mielestä kirjoitti:
no mut parempihan sekin olis (niitä näitä) kuin ei mitään...
Minusta taas ei olisi. Turha kiusata itseään jos on selvät sävelet.
- mulle ei ongelma
miksi kiusata kirjoitti:
Minusta taas ei olisi. Turha kiusata itseään jos on selvät sävelet.
Voihan sitä olla "vaan" kavereitakin, eli silloin voi esim. kysellä kuulumisia ja puhella niitä näitä.
- miksi kiusata
1+6=1 kirjoitti:
se oli hämäystä,ettei kaikki täällä sais tietää mihin tarkotukseen mä sen tarvitten.
No mihin tarkoitukseen sitten tarvitset sen?
- kysyjäiselle
Ei tääkään kyllä mun mielestä vastaa ihan sitä "kokonaan ilman" vaikka melkein vastaakin. Mitenkäs tätstä nyt pääsis vielä eroon??
- mä haluisin
kysyä ihan samaa! niitä näitä joo, mut ihan tositarkoituksella kuitenkin.
- salanro
Lupaatko laittaa mulle hyviä ruoka-ohjeita?
Niiden lisäksi haluan myös hiukan hyväksyntää.- et tässä
elämässä.etsi joku muu kiusattava,ilmeisesti et vielä ole uutta uhria löytänyt sieltä työpaikaltasi,no jospa tänään kävisi flaksi.
- ed.
et tässä kirjoitti:
elämässä.etsi joku muu kiusattava,ilmeisesti et vielä ole uutta uhria löytänyt sieltä työpaikaltasi,no jospa tänään kävisi flaksi.
mistä hemmetin työpaikalta?
- 0100100
Eips saa meiltä jos on salainen numba. Mitäs poistit kiukussas :=/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565735Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752902Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella212137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401925Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191818
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v51548Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah69996